abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 september 2011 @ 13:21:21 #1
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101446193
Gegroet, stervelingen!

Ik weet het, het is een lang verhaal, maar het is zeker de moeite waard.

Het was vorig jaar zomer, omstreeks deze datum, maar dan 2 week terug in de tijd, zo rond 20 augustus.

Ik was met 21 kornuiten gevestigd in Lloret de Mar.
Dit was overigens al de 2e keer dat wij naar Lloret gaan ( :') ).. De 1e keer zaten we met z’n 20en in 2 villa’s ergens op een berg, ditmaal is de keuze gevallen op een hotel waarvan ik de naam ben vergeten. In de villa vond ik het leuker, maar dat terzijde.

Back to the point.

We waren in het Oranjecafé. Echter, na een tijdje, was TS dit zat, en besloot met nog een aantal naar Bumpers te gaan. TS is als hij dronken is niet de moeilijkste en meestal al behoorlijk geil, en zodra er een kont tegen TS aan komt, grijpt hij die beet.
Als ik dronken ben keur ik alles goed, een grote zwakte van me, en dat zullen jullie, beste Fokkers, een stukje verderop lezen.
Al strompelend door de ‘dancing’ ( :') ), had ik mijn 1e prooi gevonden. Niet meer dan 2 minuten of we stonden al te zoenen. Dat wijf kon echt zoenen als de beste. Ze had een knap hoofd, helaas was ik te stom om verder te kijken dan mijn pik lang was.
Op een gegeven moment vond TS het mooi geweest, want ze wou niet mee naar m’n hotel, dus had het toen wel gezien daar en ging weer terug naar het Oranjecafe om meters bier te halen en debiel te doen op onder andere het nummer: To-to-to-to-tomatenplukkers.

2 dagen later was het de laatste avond voordat we weer zouden vertrekken naar het thuisfront.
We hadden kaarten gekocht voor 1 of ander feest in het centrum. Een kaartje kostte 20 euro, en dan kon je je onbeperkt de tyfus in zuipen, iets waar TS altijd voor in is. Mijn lust voor drank is immers (bijna) nooit verzadigd.
Maar goed, vooraf hadden wij al een ‘trollencompetitie’ afgesproken. Hierover later meer, een stukje terug heb ik het daar impliciet ook al over gehad, wellicht weten sommigen van jullie al wat dat is, of wat men daaronder zou kunnen verstaan.

Dus TS was alweer aardig bezopen, en op een gegeven moment voelde ik de ogen van iemand in mijn nek branden. Ja hoor, het is dat wijfie van een paar dagen terug weer, die ik zowaar herkende. Door de drukte zag ik weer alleen het hoofd. (Hoe kon ik (nogmaals) zo stom zijn om niet verder te kijken :') echt een beginnersfout in het kwadraat). Dus TS manoeuvreert zich naar de dame in kwestie, blablabla, ff praten, meteen gezoend, en toen stelde ze voor om weg te gaan. Nouja, ik dacht: neukwaar, dus waarom niet. Jullie kunnen het al raden, en ik zeg het maar alvast: fatale fout. Mijn kamergenoot gaf mij de sleutels en zei nog: “niet op mijn bed he!” Later dacht ik: waarom hield je me niet tegen dwaas. Normaal zegt ie het meteen of het de moeite waard is, geen idee waarom hij dat nu niet zei. Ik dwaal af.

Eenmaal aangekomen in het hotel, besef ik mij dat ik weer een beetje aan het ontnuchteren was, absoluut geen goed teken. Mijn ogen hadden in de tussentijd, toen we richting hotel liepen, inmiddels al meerdere blikken geworpen op dat dikke lichaam.
Het was nu echter te laat om terug te keren, en TS moest hoe dan ook dit varkentje (letterlijk en figuurlijk) wassen. In een flits kwam de trollencompetitie in me op… Ja, yessss, ik ga hem hoe dan ook winnen. Ging er dus om wie het dikste wijf kon neuken.
We lagen dus op bed, maar ik kon maar moeilijk geil worden hiervan, ik was ook al weer redelijk nuchter en dit verslechterde de situatie alleen maar. En Fokkers, geloof me: op dat moment wou ik dat ik niet bestond.
Op een gegeven moment kwam TS op het meest debiele idee van de avond, namelijk: ik bewoog m’n hoofd richting haar grotje, niet wetende dat het daar echt kankererg stonk he, echt niet te zuinig. Ik heb serieus nog 2 weken na dat moment moeite gehad met eten, bij iedere hap die ik nam van bijv. een broodje, moest ik kokhalzen. Man man man. Hoe haalde ik het ook in m’n botte harses om haar te gaan beffen :') .. Nja, ik ben daar ook niet eens aan toegekomen, nadat er 1x contact was tussen mijn tong en haar lipjes, stopte ik er ogenblikkelijk mee en kuste haar op de mond. Wellicht kon ze het zelf ook proeven, was de insteek. Fucking ranzig. Veruit de meest verrotte gleuf die ik heb meegemaakt.

Yes, klop klop klop, mijn maat Tim* stond op de deur te bonken. “Hey, TS, al klaar dan?!” .. Nog 10 minuutjes man denk. Ik eerst nog vragen of ie niet mee mocht doen aan papzak, zodat ik hem ook kon laten meegenieten van dit gedrocht. Ze weigerde. Tim ging even computeren beneden zei hij. Ze wilde hier blijven slapen, zei ze. Ik dacht natuurlijk: NO WAY.
“Waar moet hij dan slapen??”
Ja hij zoekt maar wat ofzo..
“Vrienden gaan voor meid, sorry”.
Zo dat had ik ook weer opgelost.

Eindelijk was het moment suprême aangekomen, (haha niet het klaarkomen snapje, maar het moment dat dit gedrocht uit mijn kamer verdween).
Nu kwam er een chanant momentje. Ze vroeg namelijk om m’n telefoonnummer. Ik heb hierop een pre-paid toestelnummer gegeven, die ik na de vakantie niet meer zou gebruiken. Ze wist mijn naam nog, ik die van haar niet. Dus zij gaf zo haar nummer, zegt ze: je weet mijn naam toch nog wel he?? Echt heel chanant was dit, want ik zei: ja tuurlijk!! Truusje* ! “ WTF, Truusje?? Wat is dat voor een kutnaam dan?!?!?! Ik heet Judith*! Judith was boos, maar dat kon mij niet schelen.

Na een stukje te hebben meegelopen (best een heer ben ik), keerde TS om en aangekomen bij mijn kamer stond Tim al te wachten. Ik deed de deur open, en zodra de deur op een kiertje stond, kwam er een enorme putlucht onze neus in. Dit was ondraaglijk. We liepen verder, al lachend van ellende, en deden het licht aan. Tim werd boos, zijn bedgedeelte zat namelijk onder het vocht en zweet. Ik bood mijn excuses aan, en we lachten ons verder uit ellende en verontwaardiging, kapot.

We hebben de dekens en kussens op het balkon gegooid, ramen opgehouden en zijn gaan slapen.


Samenvatting: TS heeft een dikzak geneukt, had 2 weken erna nog kokhalsnijgingen door putlucht van vagina van dikzak. SOA test van 130 euro, zondegeld. Tevens een feest en meer gemist.


Truusje, voor als je dit erg bekend voor komt en dit leest: sorry, ik was ook een prutser, maar ik wilde je zsm weg hebben!!! Uiteindelijk ben ik ook een lul, groetjes TS

Edit: namen zijn gefingeerd! (was ik vergeten te melden)

[ Bericht 1% gewijzigd door ikjijallebei op 01-09-2011 13:51:40 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 13:23:31 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_101446254
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie opsomming in je OP.
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
Lees mijn voorgaande sluitpost nog maar eens.
Tics van je petten.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:23:51 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101446267
Je wil wel erg graag he? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:24:19 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_101446277
ok TS we vinden je allemaal heel stoer :O
  donderdag 1 september 2011 @ 13:24:21 #5
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101446279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:23 schreef nattermann het volgende:

[..]


[..]

Ik hoefde alleen de klachten te verwijderen, dat wist ik niet. Nu mag ie dus hopelijk wel blijven staan.
pi_101446300
Goeden verhaal
Moo
  donderdag 1 september 2011 @ 13:25:50 #7
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_101446322
Ja erg leuk verteld, vind het zeker een 6,7 waard.
leuk
pi_101446324
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:23 schreef nattermann het volgende:

[..]


[..]

Sluitpost van Ludo vind ik niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd? :? Hoezo opsomming?

Is er hier eens een keer een topic van iemand die geneukt heeft/op vakantie geweest is (ipv over iemand die thuis zat te fappen) moet ie weer dicht. :') Zo wordt het nooit wat hier.
-
pi_101446326
Ik lol'de
pi_101446339
Vrij herkenbaar ook nog. Vooral van die maat die alleen zegt: 'niet op mijn bed he' maar je niet even op het feit attendeert dat je een lelijke troll gaat naaien
pi_101446375
Ik vond het een vermakelijk verhaal. Een 7 voor je topic.
pi_101446381
deze topic opnieuw openen omdat de andere werd gesloten :')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_101446392
Het Oranjecafé bezoeken op vakantie :')
pi_101446395
LUL verhaal een SOA test is gratis.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_101446398
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef Plantagehouder het volgende:
Het Oranjecafé bezoeken op vakantie :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_101446406
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Ik hoefde alleen de klachten te verwijderen, dat wist ik niet. Nu mag ie dus hopelijk wel blijven staan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101446469
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ah, ik vond het al zo vreemd.
Goed topic overigens, al is ie gewoon te herkenbaar :@ :r :')
-
pi_101446516
Cool story bro
pi_101446524
Lloret :')

Verder eigen schuld dikke bult..... hahahaha ik zei 'dikke' :D :D :D :D :')
  donderdag 1 september 2011 @ 13:33:30 #20
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101446530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:23 schreef Id_do_her het volgende:
Je wil wel erg graag he? :')
Lijkt me nogal logisch he droeftoeter, heb er niet voor niets 30-45 minuten aan gezeten.
Wil dan geen slotjes krijgen.

Dus hierbij: 3 maal scheepsrecht! >:)
  donderdag 1 september 2011 @ 13:33:51 #21
139330 TNA
For the stars that shine
  donderdag 1 september 2011 @ 13:34:17 #22
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101446547
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef raptorix het volgende:
LUL verhaal een SOA test is gratis.
Bullshit, kost gewoon 130 euro. Tenzij je al over je 170 euro eigen risico zit dacht ik, dan is het inderdaad WEL gratis. Maar dat zat ik dus nog niet, dus gewoon 130 euries aftikken.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:34:54 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101446567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:33 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Lijkt me nogal logisch he droeftoeter, heb er niet voor niets 30-45 minuten aan gezeten.
Wil dan geen slotjes krijgen.

Dus hierbij: 3 maal scheepsrecht! >:)
Hey, ik neuk tenminste heen hamlappen, dus wie is hier de droeftoeter? :')

Edit: maar, eerlijk is eerlijk; geinige OP.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101446571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Bullshit, kost gewoon 130 euro. Tenzij je al over je 170 euro eigen risico zit dacht ik, dan is het inderdaad WEL gratis. Maar dat zat ik dus nog niet, dus gewoon 130 euries aftikken.
Nou dan neem je toch een gratis SOA..... niet zeuren hè.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:36:42 #25
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_101446621
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hey, ik neuk tenminste heen hamlappen, dus wie is hier de droeftoeter? :')

Edit: maar, eerlijk is eerlijk; geinige OP.
Achja, weer een ervaring rijker ( :') ). Wel eenmalig uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')