quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
Lees mijn voorgaande sluitpost nog maar eens.
Ik hoefde alleen de klachten te verwijderen, dat wist ik niet. Nu mag ie dus hopelijk wel blijven staan.quote:
Sluitpost van Ludo vind ik niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef Plantagehouder het volgende:
Het Oranjecafé bezoeken op vakantie
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen de klachten te verwijderen, dat wist ik niet. Nu mag ie dus hopelijk wel blijven staan.
Lijkt me nogal logisch he droeftoeter, heb er niet voor niets 30-45 minuten aan gezeten.quote:
Bullshit, kost gewoon 130 euro. Tenzij je al over je 170 euro eigen risico zit dacht ik, dan is het inderdaad WEL gratis. Maar dat zat ik dus nog niet, dus gewoon 130 euries aftikken.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:28 schreef raptorix het volgende:
LUL verhaal een SOA test is gratis.
Hey, ik neuk tenminste heen hamlappen, dus wie is hier de droeftoeter?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch he droeftoeter, heb er niet voor niets 30-45 minuten aan gezeten.
Wil dan geen slotjes krijgen.
Dus hierbij: 3 maal scheepsrecht!
Nou dan neem je toch een gratis SOA..... niet zeuren hè.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Bullshit, kost gewoon 130 euro. Tenzij je al over je 170 euro eigen risico zit dacht ik, dan is het inderdaad WEL gratis. Maar dat zat ik dus nog niet, dus gewoon 130 euries aftikken.
Achja, weer een ervaring rijker (quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, ik neuk tenminste heen hamlappen, dus wie is hier de droeftoeter?
Edit: maar, eerlijk is eerlijk; geinige OP.
Neuk je uberhaupt wel?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, ik neuk tenminste heen hamlappen, dus wie is hier de droeftoeter?
Edit: maar, eerlijk is eerlijk; geinige OP.
Een wijze les wellicht.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Achja, weer een ervaring rijker (). Wel eenmalig uiteraard.
TS heeft sinds 1 jaar een vriendin, dus ben deze zomer braaf met het vrouwtje op vakantie geweest.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Heb je deze zomer niks beleefd?
Heb de 'klus' nog wel geklaard natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
Uit de OP begrijp ik dat je welgeteld 1 likje aan dr kut hebt gegeven en haar daarna eruit hebt getrapt? Dan heb je toch geen dik wijf geneuktDan heb je uberhaupt niet geneukt
Was het lekker?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Heb de 'klus' nog wel geklaard natuurlijk.
Mocht dat niet duidelijk zijn: bij deze.
TS beft een wijf met een putluchtquote:Op donderdag 1 september 2011 15:35 schreef rickyszz het volgende:
Ts kan niet met een dik wijf een omgaan [ afbeelding ]
Tief op met je oude koeien, "grapjas".quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Het was vorig jaar zomer, omstreeks deze datum, maar dan 2 week terug in de tijd, zo rond 20 augustus
Gadverdamme. Ik moet continu aan een dik wijf met een viskut denken door dit klotetopicquote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Heb de 'klus' nog wel geklaard natuurlijk.
Mocht dat niet duidelijk zijn: bij deze.
Ben nog niet zo lang lid kneusje, en heb dit jaar geen zuipvakantie gehad dus kan geen recente vakantiekoeien vertellen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef LePoo het volgende:
[..]
Tief op met je oude koeien, "grapjas".![]()
Goede tip. Ik verwacht normaliter gewoon dat het fris is, maarja, blijkbaar is dat dus niet altijd het geval. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje vreemd verhaal:
2. mokkel likken zonder eerst de speciale methode hiervoor uit te voeren is not done
(speciale methode: vinger erin, eruit halen, tiet pakken, tieten likken, ondertussen aan je vinger ruiken= win of verlies in jouw geval
Pics van je nieuwe mokkel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
TS heeft sinds 2 weken na dat bewuste dikzak-incidentje een mooie vriendin op de kop getikt.
Man de gemiddelde kut ruikt echt niet meer zo fris als zo'n wijf al drie uur in de kroeg staat...je kan zo'n zeug beter eerst onder de douche gooienquote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ben nog niet zo lang lid kneusje, en heb dit jaar geen zuipvakantie gehad dus kan geen recente vakantiekoeien vertellen.
[..]
Goede tip. Ik verwacht normaliter gewoon dat het fris is, maarja, blijkbaar is dat dus niet altijd het geval. Jammer maar helaas.
Vergeet de douche, beter ga je langs de car wash en zet je haar onder de rollersquote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man de gemiddelde kut ruikt echt niet meer zo fris als zo'n wijf al drie uur in de kroeg staat...je kan zo'n zeug beter eerst onder de douche gooien
Beter alternatief inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet de douche, beter ga je langs de car wash en zet je haar onder de rollers
Je at ook door nadat je het voor de eerste keer rook?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:30 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik weet nog wel toen ik voor het eerst een meisje gevingerd had. Had haar erna naar huis gebracht en toen ging ik een broodje shoarma maken. Toen ik dit broodje aan het eten was rook ik elke keer een rare lucht als ik een hap nam (at het met mijn handen). Toen rook ik eens goed aan mij hand waarmee ik dit meisje bevredigt had en rook ik me toch een enorme putlucht, gatverdamme. Had meteen geen eetlust meer.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje vreemd verhaal:
1. drank werkt niet zo snel uit, als je 20 min later in je hotel aankomt ben je niet echt nuchter.
2. mokkel likken zonder eerst de speciale methode hiervoor uit te voeren is not done
(speciale methode: vinger erin, eruit halen, tiet pakken, tieten likken, ondertussen aan je vinger ruiken= win of verlies in jouw geval
3. Zoveel moeite doen en niet komen.. volgende x komen, daarna sta je weer gewoon op aarde en kan je dat wijf zonder gene eruit trappen
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Allure_ het volgende:
Waarom vertel je zoiets oninteressants van EEN JAAR geleden? Ja, ik heb het verhaal niet eens gelezen.
Vrijwel elke 16/17-jarige, dus: ja. Genoeg mensen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Lloret![]()
Zijn er echt mensen die daar heen willen
?
Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vrijwel elke 16/17-jarige, dus: ja. Genoeg mensen.
TS is 15quote:Op donderdag 1 september 2011 19:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vrijwel elke 16/17-jarige, dus: ja. Genoeg mensen.
Je hebt 198 posts op een dag... Ik begrijp waarom je zoiets als Lloret niet leuk vindt.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
Genoeg mensen in dit topic die het wel waarderen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Allure_ het volgende:
Waarom vertel je zoiets oninteressants van EEN JAAR geleden? Ja, ik heb het verhaal niet eens gelezen.
Het was meteen al een klacht natuurlijk, kut.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef fairytalessuck het volgende:
En waarom is dit een jaar later een klacht?
Aha.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het was meteen al een klacht natuurlijk, kut.
Ik ben pas sinds een paar maanden lid van Fok! en had vanochtend pas de tijd om eens lekker mijn vingers aan mijn toetsenbord te nagelen.
Edit: true.
Wat heeft dat ermee te maken ?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef dakraam het volgende:
Zure grottenIk vind dat TS een terechte klacht heeft.
------------------------------------------------------------------------
[..]
Je hebt 198 posts op een dag... Ik begrijp waarom je zoiets als Lloret niet leuk vindt.
Dan heeft je leven wel weinig inhoud als je dit nu als ''heel wat'' ziet 1 jaar later.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het was meteen al een klacht natuurlijk, kut.
Ik ben pas sinds een paar maanden lid van Fok! en had vanochtend pas de tijd om eens lekker mijn vingers aan mijn toetsenbord te nagelen.
Moet het uitgelegd worden?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken ?
hey je hebt me ui gepikt! of ben je een soulmateeeeeeee.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef knallertjes het volgende:
niet weten hoe je genânt schrijft.
Ik doelde meer op plestic zakjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Check mijn postsben ook in Lloret geweest.
Wat is er dan ?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde meer op plestic zakje
Ik ben dus niet de enige die dat doetquote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wel echt baas! Nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat doet![]()
![]()
![]()
Nee joh, is net een zure bomquote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dan wil je je eigen tong toch gewoon afscheurenZo'n smerige zure smaak d'raan
Jij kunt je volgens mij wel meer dingen niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
Reacties verzinnen om jezelf te verdedigenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
TS heeft sinds 2 weken na dat bewuste dikzak-incidentje een mooie vriendin op de kop getikt.
Niet bekend zijn met Fok!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef knallertjes het volgende:
niet weten hoe je genânt schrijft.
Is zij dat echt dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Poging tot topic-kaping
Niks van maagdelijkheid gemerkt overigens.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje vreemd verhaal:
1. drank werkt niet zo snel uit, als je 20 min later in je hotel aankomt ben je niet echt nuchter.
3. Zoveel moeite doen en niet komen.. volgende x komen, daarna sta je weer gewoon op aarde en kan je dat wijf zonder gene eruit trappen
Hoi TS, ben je ook op HIV getest? Ik vermoed namelijk dat je nu seropositief bent, maar het nog niet weet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
SOA test van 130 euro, zondegeld. Tevens een feest en meer gemist.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 05:37 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Een kerel die eerst naar het hoofd kijkt, ben trots op je ts
Lijkt me normaal toch? gezicht is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 05:37 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Een kerel die eerst naar het hoofd kijkt, ben trots op je ts
Hier krijg ik het vermoeden dat TS eigenlijk helemaal niet van meisjes houdtquote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Op een gegeven moment kwam TS op het meest debiele idee van de avond, namelijk: ik bewoog m’n hoofd richting haar grotje, niet wetende dat het daar echt kankererg stonk he, echt niet te zuinig. Ik heb serieus nog 2 weken na dat moment moeite gehad met eten, bij iedere hap die ik nam van bijv. een broodje, moest ik kokhalzen. Man man man. Hoe haalde ik het ook in m’n botte harses om haar te gaan beffen![]()
Vermoeden bevestigd. TS durft gewoon niet uit de kast...quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Yes, klop klop klop, mijn maat Tim* stond op de deur te bonken. “Hey, TS, al klaar dan?!” .. Nog 10 minuutjes man denk. Ik eerst nog vragen of ie niet mee mocht doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |