Ik ben dus niet de enige die dat doetquote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
2. mokkel likken zonder eerst de speciale methode hiervoor uit te voeren is not done
(speciale methode: vinger erin, eruit halen, tiet pakken, tieten likken, ondertussen aan je vinger ruiken= win of verlies in jouw geval
Wel echt baas! Nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat doet![]()
![]()
![]()
Nee joh, is net een zure bomquote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Dan wil je je eigen tong toch gewoon afscheurenZo'n smerige zure smaak d'raan
Jij kunt je volgens mij wel meer dingen niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.
Reacties verzinnen om jezelf te verdedigenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
TS heeft sinds 2 weken na dat bewuste dikzak-incidentje een mooie vriendin op de kop getikt.
Niet bekend zijn met Fok!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef knallertjes het volgende:
niet weten hoe je genânt schrijft.
Is zij dat echt dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Poging tot topic-kaping
Niks van maagdelijkheid gemerkt overigens.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beetje vreemd verhaal:
1. drank werkt niet zo snel uit, als je 20 min later in je hotel aankomt ben je niet echt nuchter.
2. mokkel likken zonder eerst de speciale methode hiervoor uit te voeren is not done
(speciale methode: vinger erin, eruit halen, tiet pakken, tieten likken, ondertussen aan je vinger ruiken= win of verlies in jouw geval
3. Zoveel moeite doen en niet komen.. volgende x komen, daarna sta je weer gewoon op aarde en kan je dat wijf zonder gene eruit trappen
Hoi TS, ben je ook op HIV getest? Ik vermoed namelijk dat je nu seropositief bent, maar het nog niet weet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
SOA test van 130 euro, zondegeld. Tevens een feest en meer gemist.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 05:37 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Een kerel die eerst naar het hoofd kijkt, ben trots op je ts
Lijkt me normaal toch? gezicht is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 05:37 schreef _nouseforaname_ het volgende:
Een kerel die eerst naar het hoofd kijkt, ben trots op je ts
Hier krijg ik het vermoeden dat TS eigenlijk helemaal niet van meisjes houdtquote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Op een gegeven moment kwam TS op het meest debiele idee van de avond, namelijk: ik bewoog m’n hoofd richting haar grotje, niet wetende dat het daar echt kankererg stonk he, echt niet te zuinig. Ik heb serieus nog 2 weken na dat moment moeite gehad met eten, bij iedere hap die ik nam van bijv. een broodje, moest ik kokhalzen. Man man man. Hoe haalde ik het ook in m’n botte harses om haar te gaan beffen![]()
Vermoeden bevestigd. TS durft gewoon niet uit de kast...quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Yes, klop klop klop, mijn maat Tim* stond op de deur te bonken. “Hey, TS, al klaar dan?!” .. Nog 10 minuutjes man denk. Ik eerst nog vragen of ie niet mee mocht doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |