Kan ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo lam dat ik na 20 seconden dansen het sletje op de bek pak. Werkt ook vaak genoeg
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik zo lam dat ik na 20 seconden dansen het sletje op de bek pak. Werkt ook vaak genoeg
Dat hopen we allemaal melouwa, dat hopen we allemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:37 schreef Meloewa het volgende:
Ik hoop dat je een shemale treft met je ladderzatte kop
Het is Meloewa iedereen met zijn Melouwaquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat hopen we allemaal melouwa, dat hopen we allemaal.
Die methodes zijn achterhaald. Nieuwe versie dit. Maar voel je vrij om andere visies te geven, daar is het topic immers voor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:43 schreef Messenga het volgende:
Het heeft The Game ook gelezen hoor.
Wil je nu weer weggaan? Ik spreek je wel wanneer ik de hossel gezet heb.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is Meloewa iedereen met zijn Melouwa
Juist inderdaad kan je lekker gaan sucken.
Nee dat wil ik niet. Met levensverhalen aan meisjes verteleln kom je er toch nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wil je nu weer weggaan? Ik spreek je wel wanneer ik de hossel gezet heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Met levensverhalen aan meisjes verteleln kom je er toch niet
True dat heet friendzone.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Met levensverhalen aan meisjes verteleln kom je er toch niet
Wanneer je begon met: Heb jij zin in twee grolsch?' speelde je alpha en lagen er nu 3 victoria secret modellen aan je piemel te sabbelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Persoonlijk gebruik ik altijd.
IK: Hej, heb jij zin in een Grolsch
zij: wat?
Ik: Heb JIJ ZIN IN GROLSCH?
zij: Ik versta je echt niet ?
ik: GROLSCH???
En dan houd het meestal wel zo;n beetje op.
proberen te praten met een meidje in de club, hopeloosquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
Persoonlijk gebruik ik altijd.
IK: Hej, heb jij zin in een Grolsch
zij: wat?
Ik: Heb JIJ ZIN IN GROLSCH?
zij: Ik versta je echt niet ?
ik: GROLSCH???
En dan houd het meestal wel zo;n beetje op.
Topsite/forumquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja zeker, wat is daar mis mee
Nu wel, en ik nu ook. HOPPPAAA weer 1 erbij!quote:
En nog een 1 JAa op naar de 1000000! postmanie gekkenhuis! 4 life ever ah ah !quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu wel, en ik nu ook. HOPPPAAA weer 1 erbij!
Dit. Dat de bron van je stramme sokken maar al te gewillig je zaakje ledigt.quote:
Vertel dat verhaal dan alvast om het publiek om te warmen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:53 schreef Snuf. het volgende:
Zeldzaam goed topic. Ik zou meedoen, ware het niet dat ik laatst een leuk chickie heb gehosseld en dus een keertje moet overslaan.
De game is verhaal hé geen theorie. Raadpleeg goede pua sites.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:02 schreef Piye het volgende:
Leuk topic, ik ga denk ik ook even snel the game lezen en een leuk hosselverhaal verzinnen.
Zo mooi en ongeforceerd kan O&N zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:23 schreef Splutje het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die harde mannen hier met ruige taal.Terwijl het in echt kk ecto's zijn natuurlijk. Treurig.
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Al die harde mannen hier met ruige taal.Terwijl het in echt kk ecto's zijn natuurlijk. Treurig.
Wie praat er ruig dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom gun jij je medemensen geen liefde?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit.
In het echt is het van 'Hee..*tril tril* mag ik je wat te drinken aanbieden
*stotter stotter*.. En gelukkig nieuwjaar he...
'
Gelukkig maar
Gun zo'n jongen eens een pleziertje, egoïstisch wicht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit.
In het echt is het van 'Hee..*tril tril* mag ik je wat te drinken aanbieden
*stotter stotter*.. En gelukkig nieuwjaar he...
'
Gelukkig maar
Ik zeg toch gelukkig maar? Heel charmant en lief hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gun zo'n jongen eens een pleziertje, egoïstisch wicht.
Oh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zeg toch gelukkig maar? Heel charmant en lief hoor.
Het is vergeven. Maar laat het niet weer gebeurenquote:
Combinatie van Style, en eigen theorie. En het werkt, het werkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:15 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic en bedankt voor de tips, Style.
Meh, 1/10 mannen o.i.d. weten hoe ze vrouwen succesvol aan moeten spreken om hen uiteindelijk het bed in te krijgen. Lijkt me sterk dat (bijna) alle FOK!ers die hier posten bij die 10% horen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Al die vrouwen hier die ervan uitgaan dat er geen alpha's bestaan, maar morgen wel met de eerste beste pua artist liggen te krikken.
Nog iemand nodig die je gezelschap komt houden met je manke pootje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, 1/10 mannen o.i.d. weten hoe ze vrouwen succesvol aan moeten spreken om hen uiteindelijk het bed in te krijgen. Lijkt me sterk dat (bijna) alle FOK!ers die hier posten bij die 10% horen.
Van jou geloof ik het wel hoor hakuna
Alsof alle mannen altijd meteen het bed in willen duikenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, 1/10 mannen o.i.d. weten hoe ze vrouwen succesvol aan moeten spreken om hen uiteindelijk het bed in te krijgen. Lijkt me sterk dat (bijna) alle FOK!ers die hier posten bij die 10% horen.
Van jou geloof ik het wel hoor hakuna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |