SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
kontnuekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB, ik werd net gepord op Facebook door een jongen die helemaal niet ken.. Maar hij is vrienden met S. Waarom zou een willekeurige jongen mij porren?
dat komt nog :$quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan voeg je elkaar minimaal toe.
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol zeg eens wie het was? Krullenboy?
Moet je het journaal maar luisteren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Dalando het volgende:
Ja hoi, Dalando hier, hey.
Even, TT?
Kusje.
Ik lees het nieuws.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet je het journaal maar luisteren.
Ik heb nog wel iets van 20 chocoladeletters (puur) liggen als je wil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:57 schreef Renesite het volgende:
Die witte chocoladeletter moet eigenlijk nog op voor de jaarwisseling...
Puurquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets van 20 chocoladeletters (puur) liggen als je wil..
What a jolly day it is my dear.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was net op ht postkantoor en zo'n grappige engelse gast daar
ik help je wel straksquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:57 schreef Renesite het volgende:
Die witte chocoladeletter moet eigenlijk nog op voor de jaarwisseling...
Aww, arm beesiequote:Op zondag 1 januari 2012 16:38 schreef Bloempje. het volgende:
JezusBuurvrouw ging de katten eten geven dit weekend. Kwamen broertje en ik net thuis, 1 kat weg? Wij hele huis overhoop, ik ging al buiten zoeken. Kom ik de buurvrouw tegen: ja, ik zag er heel de tijd maar 4 (bel dan?
). Enneuh, ja, dat ene kleine kamertje stond open (rommelhok van m'n vader, met allemaal autoonderdelen en andere shit), misschien is ie daar? Ik heb de deur toen maar dicht gedaan. Wtf?
Ik kijken, zit het arme beestje inderdaad helemaal verstopt in een hoekje, heeft dus 3 dagen zonder eten gezeten, want mevrouw dacht dat het wel slim was om die deur dicht te doen als er misschien een kat zit.
Jezus![]()
Hij is nu al 10 minuten aan het eten
Ik wilde het wel, maar de trol is al zo'n zeikerd, als ik nou ook nog pissig word is ze helemaal niet meer te harden denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 16:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Aww, arm beesie
Je hebt je buurvrouw toch wel een flinke schop onder dr kont gegeven he
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik had zeker beter de beestjes mee naar huis kunnen nemen, hadden ze eten gehad..
Nou ik weet niet of dat goedkomt eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]nou, doe je dat volgende keer dat we weggaan?
Hij is nu nog steeds aan het eten trouwens
arme snoes.
Tuurlijk welquote:Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of dat goedkomt eigenlijk..
Bandit, helemaal zielig was ie, kwam keilief naar me toegekropen.quote:
Oke kan ook, maar ze haten andere kattenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:13 schreef dralion13 het volgende:
Als flip het goed vindt mogen ze ook wel in Groningen logeren, mijn bed is groot genoeg voor 6 katten
Rode kleedje?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje was dat rode kleedje van de Primark?
ohhh hahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
Oh wacht, bedoel je m'n badjas op die ene foto?Ja
Hahahahahhaaaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohhh hahaha
ik wilde je net op gaan zoeken op facebook, typ ik bloempje in
Epische quote. Dit komt in mn sig.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik voel me daar tegelijk de kerstman en die playboymeneer in.
Vetquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Epische quote. Dit komt in mn sig.
Je zal toch op 8 staanquote:Op zondag 1 januari 2012 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mens, niet zueren.Het kan altijd erger.
Dan sta je boven mijquote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
192 ( ___ ) 13276 Breezerslet17
Maarja 124 met 17899 posts als ik Dyr. en deze acc erbij optel..
Duh, natuurlijk.quote:
Maar wel ietsquote:Op zondag 1 januari 2012 18:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het ook weer niet. ;D.
Voor het eerst dat ik die zielig vind.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bandit, helemaal zielig was ie, kwam keilief naar me toegekropen.
Hahaha, ahww. Hij was helemaal knuffelig en zielig, sowieso heeft ie denk ik een halfuur zitten etenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:48 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik die zielig vind.
quote:
Ik denk dat ik straksjes jouw kant op kom? Mijn ouders komen nu al naar huis, of zijn al onderweg eigenlijk, dus ik denk dat ik daar nog even op wacht. Tenzij het te lang duurt.quote:
Dat had ik al verwacht.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straksjes jouw kant op kom? Mijn ouders komen nu al naar huis, of zijn al onderweg eigenlijk, dus ik denk dat ik daar nog even op wacht. Tenzij het te lang duurt.
En ik heb oorbellenBen ik nou een echt meisje?
Hahahahahaquote:
Ik ben je voorgegaan netquote:Op zondag 1 januari 2012 19:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zal zo eens de regen trotseren denk ik..
quote:
Dat had ik ook. Maar ik was alleen. En ik vond het eng manquote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Renesite het volgende:
Gosh wat een spoorvorming zeg op de weg, VOL met water. Glijden op de wegReed daarom helemaal op de middenlijn om normaal het stuur recht te houden. Jezus.
En bij patrick is een rotonde, ik reed hem af: gutsen water hélemaal over de auto heen. Net als in de film
Bespaar die geile taferelen nou voor als je hier komt douchenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga een keer douchen en op mn hand poepen en dat dan in de wc mikken
Smeerlap.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga een keer douchen en op mn hand poepen en dat dan in de wc mikken
Een heleboel kampen als het een beetje wil lukkenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
Welke plannen gaan er uitgewerkt worden in 2012 dan draal ?
Ik dure schoenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb chips gekocht om mn verdriet weg te eten
Jij eet dure schoenen? :S.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dure schoenen.
Had ik maar een chipszak om dát verdriet, van mijn portemonnee, mee weg te nemen.
Maar er blijft altijd een leegte
Ja inderdaad anders kon je chips in je portemonnee doenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik dure schoenen.
Had ik maar een chipszak om dát verdriet, van mijn portemonnee, mee weg te nemen.
Maar er blijft altijd een leegte
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Om mijn verdriet we te eten de bijzin.
Echt?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er komt een musical van Ramses he
We waren in Beeld & Geluid en toen ook stuk over Ramses gekeken en toen ook echt brok in mn keel alles.quote:
Gelukkig heb ik brede schouders.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ook hoorieder op een schouder van Cosmo
Sterf.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik dacht dat standaard PI's voor langer dan een dag waren
Operatie nodig denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We waren in Beeld & Geluid en toen ook stuk over Ramses gekeken en toen ook echt brok in mn keel alles.
Ja, vertel eens iets nieuws?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deze dame is een beetje vreeeeeeemd Cos.
En dat komt uit jouw mondquote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deze dame is een beetje vreeeeeeemd Cos.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik laat je nooit met rust, dat weet je toch. Raar meisje.
laat haar nou gewoon ff haar eigen gang gaan man ze heeft het altijd zo gedaan tochquote:Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik laat je nooit met rust, dat weet je toch. Raar meisje.
JE GAAT ME NIET DISCRIMINEREN OMDAT IK HOMMO BEN JA HOOR JA NEE!quote:
aoh oh oh??!?!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE GAAT ME NIET DISCRIMINEREN OMDAT IK HOMMO BEN JA HOOR JA NEE!
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat komt uit jouw mond
[..]
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
laat haar nou gewoon ff haar eigen gang gaan man ze heeft het altijd zo gedaan toch
Ja.quote:
Ik steun je broeder.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
JE GAAT ME NIET DISCRIMINEREN OMDAT IK HOMMO BEN JA HOOR JA NEE!
Omdat je suggereert dat ik niet mag zeggen dat jij raar bent omdat ik raar benquote:
DUS DAN MAG JIJ DAT OOK NIET BITCHHHH PLEASEquote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat je suggereert dat ik niet mag zeggen dat jij raar bent omdat ik raar ben!
OMDAT IK HOMO BEN JIJ DISCRIMINEERT MEISJEquote:Op maandag 2 januari 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DUS DAN MAG JIJ DAT OOK NIET BITCHHHH PLEASE
Hela!!!! Don't you talk dirtah about my man God!!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
IK KAN DAT GODVERDOMME NIET AAN HOOR.
Patrick is je man, niet God.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hela!!!! Don't you talk dirtah about my man God!!
In je hoofd.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
En mijn tempel? Wo ist meiner tempel?
Nee. I can't handle your borsten. Dat is het probleem. En je mist wat. Maar he, dat is kooopbaar!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEETJE IK KAN HIER NIET MEER TEGEN CANT HANDEL DIS SHITZ
Owwww meisjeeeeeeequote:Op maandag 2 januari 2012 18:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Rene heeft het leukste emotieloze hoofd uit dit topic.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. I can't handle your borsten. Dat is het probleem. En je mist wat. Maar he, dat is kooopbaar!
Jeetje, tegenvallend weer.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB heeft de leukste oorlellen uit dit topic.
Wha'evahhhquote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Patrick heeft het leukste vriendje uit dit topic.
Zal ik mijn foto's posten?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:36 schreef JanPiraat het volgende:
Cosmo heeft de leukste string uit dit topic
Welke had ik aan? Misschien ruikt die nog naar jouw huis.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Alsof ik je stringetje niet boven je broek zag komen toen je hier was [ afbeelding ]
Hij was doorzichtigquote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Welke had ik aan? Misschien ruikt die nog naar jouw huis.
Zo goedkoop ben ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was doorzichtigleek wel net of je hem zelf gemaakt had van zo'n gratis tasje bij de Albert Heijn
ik ben mod. ik mag dat. Jij niet. PR.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We kunnen ook gewoon door slotje heenposten René!
Ik wil wel over jouw slotje heen! Althans, I suppose it's locked.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |