Gaat het dan gebeuren?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen, hoor. Misschien is het beter als volgend jaar de TT niet meer op me van toepassing is
Ik ben natuurlijk ook vooral benieuwd naar de niet-Fok veroveringenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Welke signalen?
'Jij bent lekker. Gaan we stappen?'
Ohnee, alleen Detroit ken ik via fok
Ik ga het hele jaar niet zwelgen in medelijden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga in heel 2012 niet kibbelen
Mijn succesverhaal gaat toch niemand nadoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, succesverhalen zijn wellicht een motivatie en hulp voor de rest.
Zie daarbovenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook vooral benieuwd naar de niet-Fok veroveringen
Dat heb ik dan gemist. Met nog meer verhalen over hoe het ze nu vergaat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze komen nog wel af en toe langs
Ik ben niet subtiel, ik haat draaien om de hete brij. Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik had gehoopt op subtiele signalen
Ik ben het ook niet, maar dat weet je toch van me. Ik heb het die drie dames ook gewoon gezegdquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben niet subtiel, ik haat draaien om de hete brij. Sorry
Wel zo makkelijk, weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd subtiel te zijn, maar het lukt niet zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vriendje naar bed kicken, die ligt te slapen op de bank
En daarna ga ik mee
Fijne avond allen
Welterusten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vriendje naar bed kicken, die ligt te slapen op de bank
En daarna ga ik mee
Fijne avond allen
En subtiliteit heb je ook al niet door.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer altijd subtiel te zijn, maar het lukt niet zo
Geef mijn autistische trekjes de schuld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En subtiliteit heb je ook al niet door.
Jaja, gooien maar met die labels...quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef mijn autistische trekjes de schuld.
Daar kan het bij mij toch niet aan liggen. Ik was bij geen enkele verliefdheid subtielquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En subtiliteit heb je ook al niet door.
Ik zei trekjes hoor. Ik zei niet dat ik autist was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, gooien maar met die labels...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |