Ik heb het geprobeerd maar helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Arcade Fire mag zeer zeker er ook in. Volgend jaar afspreken dat we een nummer van hen via de vrije keus erin stemmen!

Ik ben nog steeds voor Souvlaki Space Station.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Arcade Fire mag zeer zeker er ook in. Volgend jaar afspreken dat we een nummer van hen via de vrije keus erin stemmen!

Intervention! Of anders Neighborhoofd (#3 tunnels)quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]

Alsof dat werkt.. Als Ron Stoeltie het niks vindt, weert hij het nummer zonder mededogen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]

Rebellion of Neighborhood #2quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Okee Arcade Fire is hier populair en ik zie ze altijd staan in de singles/ album top 100, maar ik ken ze totaal niet.
welk nummer zou ik nu absoluut moeten luisteren?

Rebellionquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Okee Arcade Fire is hier populair en ik zie ze altijd staan in de singles/ album top 100, maar ik ken ze totaal niet.

We used to waitquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:

Grote vriend, beter stem je ook even op Gorki met Mia. Nummer is al jarenlang de nummer 1 in België en staat hier niet eens in de voorkeuze lijstquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]

Rebellion (Lies) bijv. als eerste kennismaking.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef jrk1990 het volgende:

Al 5 jaar niet meer. Stond vorig jaar op 5quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Grote vriend, beter stem je ook even op Gorki met Mia. Nummer is al jarenlang de nummer 1 in België en staat hier niet eens in de voorkeuze lijst

Tja, Belgie...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Grote vriend, beter stem je ook even op Gorki met Mia. Nummer is al jarenlang de nummer 1 in België en staat hier niet eens in de voorkeuze lijst

Was dit jaar 1 van mijn vrije keuzes...ik geloof dat we de enige 2 zijn. Zelfs mijn vrienden stemmen niet meer op Mia voor me. Die hebben de hoop opgegeven. Te onbekend in NL vrees ik..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Breach het volgende:
[..]

1e plaat (ik vergeet de naam de hele - Funeral) is ook gewoon top.quote:

Twee jaar terug was hij hier nog op de lokale feestdag. Stond ie op een achterafpodiumpje, onoverdekt en het was pokkeweer. Nu kan ik mezelf wel voor m'n kop schieten dat ik toen niet gegaan ben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Thomas B. het volgende:
CubyHeb ik zowaar nog live gezien. Denk niet dat er veel 24-jarigen zijn die dat kunnen zeggen.

Een 22-jarige hier, die dat ook kan zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Thomas B. het volgende:
CubyHeb ik zowaar nog live gezien. Denk niet dat er veel 24-jarigen zijn die dat kunnen zeggen.

Zou toch ook wel moeten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |