Die is z'n geld aan het tellen. Kan hem het schelen, joh. Hij lacht zich waarschijnlijk ziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef djenneke het volgende:
Zou die Peter zelf wel weten waar het over gaat?

Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef djenneke het volgende:
Zou die Peter zelf wel weten waar het over gaat?

Snappen we ineens waarom hij niet van de top 2000 houdt.. (of was dat niet bij jou?)quote:

Euh, nee?!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij bent zeker die homo die morgen tussen 12 en 3 moet spelen

Niet alle Zeeuwen worden over een kam geschorenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks tegen Zeeuwen he? Ben een Zeeuws meisje

Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks tegen Zeeuwen he? Ben een Zeeuws meisje

Als je me nu vertelt dat je A Day in The Life het beste nummer van ze vindt...quote:

Ja, dat was bij mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snappen we ineens waarom hij niet van de top 2000 houdt.. (of was dat niet bij jou?)

OMG daar word ik nou depressief van...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is toch wel een van de laatste blofnummers dit jaar?
Oh wacht.. aan de kust, aanzoek zonder ringen, Liefs uit Londen, Holiday in Spain..hmmh..iig stonden ze ooit met 5 nummers in de top 100. Dat is gelukkig al niet meer.

Nee dat vind ik echt te standaard en iets voor niet echte Beatles kennersquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je me nu vertelt dat je A Day in The Life het beste nummer van ze vindt...

Zet een Radiohead liedje op!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG daar word ik nou depressief van...

Tsssss, doe maar zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt te standaard en iets voor niet echte Beatles kennersVerder wel mooi nummer hoor maar zeker niet de beste. Een beetje de Bo Rhap van the Beatles

Misschien wel hun mooiste albumquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
Fool on the HillNummer 2 van Magical Mystery Tour
![]()

Blijkbaar is ze toch niet de ware, scheelt weer.quote:

Vind het altijd opvallend dat die als beste uit de lijstjes komt terwijl ik nooit iemand tegenkom die het de beste vindtquote:

Dat moet het ook zijn... anders kom je er niet mee op de radio.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Dat strandverhaal? Te simpel.

Vind die na Rubber Soul en Revolver de bestequote:

quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een huwelijksaanzoek van twee mannen? Bij welk nummer dan? Sitting on the cock of a gay?

Een huwelijksaanzoek van twee mannen? Bij welk nummer dan? Sitting on the cock of a gay?

Nu heb ik luduvuduquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze toch niet de ware, scheelt weer.

Hey jij mag ook wel wat moeite doen nu hequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Breach het volgende:
Oh, ik dacht even dat MaJo me via Radio 2 ten huwelijk ging vragen. Maar het waren twee homo's
Anyway. Nu wachten op Cuby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |