Turn on the bright Lights toch? Vind ik wel meevallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpols eerste plaat is de meest depressieve plaat ooit.
Kan bestquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh dat wist ik niet, dankje.
Hij duurt trouwens toch 25 minuten en de B-kant 23?
Je bent niet alleen daarin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Turn on the bright Lights toch? Vind ik wel meevallenMaar zoals ik al zei werkt het bij mij waarschijnlijk andersom
Oh jawel joh! Die is echt heel bekendquote:
Ik overwoog No surprises op 4quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
High & Dry zou bij mij ook erg hoog staan. Net als No Surprises. En All I need.
Peter Gabriel zingt toch? Of was het nu Sting?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jawel joh! Die is echt heel bekend
Het zegt me echt niets. Volgens mij heb ik wel eens iets over de zanger gelezen. Het had met harddrugs te maken, dacht ik...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jawel joh! Die is echt heel bekend
En dan mij belachelijk maken terwijl ik het wel kenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Peter Gabriel zingt toch? Of was het nu Sting?
quote:
Suicide by hangingquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het zegt me echt niets. Volgens mij heb ik wel eens iets over de zanger gelezen. Het had met harddrugs te maken, dacht ik...
Epilepsie met name, heeft zelfmoord gepleegd omdat ie dat niet meer aankon. Maar dan moet je het echt eens checken, JD is echt fantastischquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het zegt me echt niets. Volgens mij heb ik wel eens iets over de zanger gelezen. Het had met harddrugs te maken, dacht ik...
Het is een prachtige plaat, maar als ik 'm draai als het kut gaat ga ik kapot.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
En daar word ik dan weer vrolijk van. Heerlijke plaat!
Barbaar! Joy Division komt man.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Aardig nummer, maar het beste van dit uur zit duidelijk aan het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |