HEEL soms is een cover beterquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Soms kan ik het origineel ook best waarderen
Je bent er nu weer getuige van hè.. Kom ik eindelijk een leuk chickie tegen met dito muzieksmaak (check die lijst met concerten) en dan is er weer een of andere langharige hippie uit een band in het spelquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he ouwe.
Voor zo'n achterlijke ridderfilm toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
Ooit volledig nutteloos gecovered door Robbie Williams.
Ow dat nummer moet gedraaid worden op de uitvaartdienst van Peace. Toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nouja, How to disappear completely is ook weer niet zo vrolijkIk zou met InRainbows beginnen.
Dat is ook het meest depressieve nummer op de plaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nouja, How to disappear completely is ook weer niet zo vrolijkIk zou met InRainbows beginnen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Jeff Buckley gaat dat helaas nogal moeilijk...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bent er nu weer getuige van hè.. Kom ik eindelijk een leuk chickie tegen met dito muzieksmaak (check die lijst met concerten) en dan is er weer een of andere langharige hippie uit een band in het spel
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat nummer moet gedraaid worden op de uitvaartdienst van Peace. Toch?
Ik mocht maar een stukje kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Queen op Live Aid. Ik was nog niet geboren, maar het moet legendarisch zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |