Waar staat de lijst?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.
Zonder mijquote:
Volgens mij staat iedereen op mutequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef fratsman het volgende:
Ik sta even op mute. Geven jullie een gil bij het volgende nummer? Dank u.
En toch nog samen? Dan is de sex wel HEUL erg goed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef djenneke het volgende:
Mijne man heeft een hekel aan de top2000
Bij mij staat ie wel aan, anders mis ik the Beatlesquote:
Dat wij gebeld hebben om het weer goed te praten en dat ik Twan naar zn vader heb gebracht...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zitten soms wel een paar haters tussen maar ik zing daar gewoon keihard overheen
En goed om te horenWat was de goede daad dan?
Nee, ik niet. Veel te bang dat ik Eleanor Rigby mis.quote:
Met Gorky - Mia op 1quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.
Jij rookt toch niet meer??quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder mijDan doe ik er ook nog een
Wordt vantevoren niet bekend gemaakt, gaat steeds per nummer, dat is nog een bijkomend voordeel. Maar om je een indicatie te geven: http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2010quote:
Stukken beter dan Anouk iddquote:
Dan hoor ik Grenade toch ik honderd miljoen miljard keer liever dan deze zwikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |