Hij heeft al een aantal biertjes op....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter lezen schatIk zeg met uitzondering van vorig jaar en een andere keer
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter lezen schatIk zeg met uitzondering van vorig jaar en een andere keer
Dat dus jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Altijd op de achtergrond aan. En dan met z'n allen Bohemian Rhapsody meebrullen en proosten op het nieuwe jaar.Tevens draaien ze 2 uur daarvoor mijn favoriete The Doors nummer.
De laatste keer dat mijn moeder kwam was 9 maanden voor mijn geboortequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....
Dat verklaart een boelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft al een aantal biertjes op....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn moeder kwam was 9 maanden voor mijn geboorte
Hey, keep the soul alive!!!quote:
Wij niet met zn allen, mn moeder vindt nummer 1 maar een zenuwplaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereTotdat de nummer 1 komt dan zingen we met z'n allen mee
Peace 'doet' al een saffiequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel
Saffie doen peace?
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga morgenochtend naar StudioBrussel luisteren. Daar begint dan De Tijdloze 2011, de Top 100 allertijden van hun. Heerlijk sfeertje altijd.
Kiep de Zool Alivequote:
Er zitten soms wel een paar haters tussen maar ik zing daar gewoon keihard overheenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij niet met zn allen, mn moeder vindt nummer 1 maar een zenuwplaat.
Trouwens het is helemaal goedgekomen met Twan en zn vaderPeace en ik hebben weer een goede daad gedaan... vinden we zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |