Ze hadden nog tijd over van Sgt.Peppers van vanochtendquote:
Ik kende zo'n 95% van die introquizquote:
Vorig jaar stonden The Eagles op 1.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie morgen trouwens ook tot 12 uur de top 2000 aanstaan? Ik welSinds het begin en geen jaar gemist, met Bohemian Rhapsody het nieuwe jaar ingaan is inmiddels ook nostalgie
Met uitzondering van vorig jaar en een keer Avond geloof ik
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie morgen trouwens ook tot 12 uur de top 2000 aanstaan? Ik welSinds het begin en geen jaar gemist, met Bohemian Rhapsody het nieuwe jaar ingaan is inmiddels ook nostalgie
Nee, ik stop meestal rond een uur of zeven 's avonds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's een eigenschap die me vaak winst bij spelletjes als Triviant enzo oplevert
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's een eigenschap die me vaak winst bij spelletjes als Triviant enzo oplevert
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Beetje "Theme from Shaft" zit er in.
Ja ik zag het, je was me net voor.quote:
Beter lezen schatquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden The Eagles op 1.....
Sexual harassment!!quote:
Altijd op de achtergrond aan. En dan met z'n allen Bohemian Rhapsody meebrullen en proosten op het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |