Ik verwacht een 'radiowie?'quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef peaceman het volgende:
Majo, wat vind jij de beste Radiohead?
Haha jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
nou, dan ben ik nu de eerste die dat nummer als favo heeft
Zo hij dat het nog goedquote:
Street Spirit (Fade Out)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef peaceman het volgende:
Ik luister meequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef Jane het volgende:
Nou, zetten jullie de radio maar uit, dan luister ik ff naar Sinead.
Eens, toch vind ik hem fantastischquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer is zo veel mooier gezongen door Prince zelf, die het immers ook geschreven heeft, bij mijn weten...
quote:
Reckonerquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef peaceman het volgende:
Zo erg ben ik ook weer niet, nu lijkt het net of ik niks kenquote:
Ik ook. Ik vond dit vroeger een geweldig nummer. Nu iets minder maar zeker nog de moeite waard om te luisteren.quote:
Exit Music (For a Film)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Reckoner
oh je bedoelde mij niet
Werkelijk? Ik ben erg fan van het album In Rainbows, dus dan wordt het automatisch 1 van die liedjes: Jigsaw falling into placequote:
Ja ben ik weer in je achting gestegen?quote:
Ik word daar zooooo depressief van...quote:
Dit dus. Plus Sinead is een huiliequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer is zo veel mooier gezongen door Prince zelf, die het immers ook geschreven heeft, bij mijn weten...
Dat is mijn favo van In Rainbowsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Reckoner
oh je bedoelde mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |