What Goes on van Rubber Soulquote:
Het nieuws en de reclame kennen we nu wel.. die mogen best een keer overgeslagen worden!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm zie dat ze niet meer voldoende tijd hebben om Tubular Bells helemaal te draaien...
Ja, denk dat het door onvoorziene omstandigheden helaas niet kan.quote:
Wtf.quote:
Alles langer dan 2 minuten van dat nummer is meegenomen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm zie dat ze niet meer voldoende tijd hebben om Tubular Bells helemaal te draaien...
Mooi he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg mooi.Die ken ik wel... maar ben dus slecht in titels.
Zoals dat wel met meer lange nummers helaas gebeurt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, denk dat het door onvoorziene omstandigheden helaas niet kan.
Het nummer zegt me zo nietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
What Goes on van Rubber SoulHet nummer daarna is Girl
Hij is ook mooi, maar er zijn mooiere.. Bijv. Something.quote:
Wel aardig, ik heb wat moeite met dat guhuhuhuhuhuhurlquote:
Mwah wel een leuk nummer maar niet echt een parelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het nummer zegt me zo niets
Is het een beetje een goed nummer?
Pff.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet.... vind het ook een niemandalletje zo te horen.
Jazeker erg mooi.quote:
Something is ook prachtigquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is ook mooi, maar er zijn mooiere.. Bijv. Something.
nou, dan ben ik nu de eerste die dat nummer als favo heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah wel een leuk nummer maar niet echt een parel
Jezus.. ik las Rubberen Robbiequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
What Goes on van Rubber SoulHet nummer daarna is Girl
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel aardig, ik heb wat moeite met dat guhuhuhuhuhuhurl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |