Ja, ik weet nog dat je lang niet meer geweest bent was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the math
Over 2 weken verstandskiezen verwijderen en dan ben ik er van afvoor een half jaar
Ook gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik heb bijna het hele jaar opgelet wat ik eet. Ik probeer het nu nog te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik ben ook rond etenstijd mn bed in gedoken, om 1 voor 12 voor t aftellen er uit gekomen en om 5 over twaalf lag ik er weer inquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
Appelbeignets horen er toch wel bij. Al zou ik die nu ook moeten laten staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
live of tv?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellig darten aan het kijken
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doenquote:
kzal zo ook eens een paar barmannen op gaan zoeken.. als het goed is staat daar geen tv aan en herriet er een diejayquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doen
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.quote:
Nee, ik vind dat je moeilijk doet en ik laat het daarbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.
Volgens mij is het in ieder geval niet mogelijk om altijd dezelfde TC te gebruiken. Of ik mis iets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.
En ik vind het irritant dat jullie dit topic gebruiken als reclamezuil voor jullie TC. En dat blijf ik vinden zolang jullie het blijven doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je moeilijk doet en ik laat het daarbij
Ik denk dat communicatie over TC prima in een eigen topic kan zodat iedereen blij is. Maar dat vond Drommeldaris geen goed idee want 'dat volgt toch niemand'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is het in ieder geval niet mogelijk om altijd dezelfde TC te gebruiken. Of ik mis iets.
Nou, er zijn er ook die proberen het allebei een beetje bij te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
stomme tc iedereen gaat weg stelletje hufters zo
Dat bedoel ik. Eerst wordt het topic overspoeld door platvloers gedoe, en vervolgens gaat iedereen naar die TC en worden zelfs nieuwe posters hier direct die kant op getrokken door die constante links. Zo wordt het nooit meer wat hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
En ook die die er in slagenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, er zijn er ook die proberen het allebei een beetje bij te houden
Haiquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond etenstijd mn bed in gedoken, om 1 voor 12 voor t aftellen er uit gekomen en om 5 over twaalf lag ik er weer in
Wat een taalgebruik voor zo'n lief meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Wat een gezeik. De TC is verbonden met dit topic en de users. En dit is een SC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
wat in de chat gezegd word moet in de chat blijven , en niet hier oh zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap het niet, eerst zat je te zeuren over de enorme toename van slowchat hier. Nu verplaatsen we dat naar TC en hebben we af en toe een post over TC en is het nog niet goed
Je kan niet alles hebben strani
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap het niet, eerst zat je te zeuren over de enorme toename van slowchat hier. Nu verplaatsen we dat naar TC en hebben we af en toe een post over TC en is het nog niet goed
Het heeft niets meer met elkaar te maken van wat ik kan zien. En dit is een SC ja, geen reclamezuil voor een chat die niet eens iets met FOK! te maken heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een gezeik. De TC is verbonden met dit topic en de users. En dit is een SC.
Je kan ook blij zijn dat de onzin (ook niet altijd) die daar wordt geschreven hier niet in het topic komt.
Afgelopen nacht was hier in het topic activiteit genoeg en was de TC nagenoeg leeg. Het komt dus heus nog wel voor, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met elkaar te maken van wat ik kan zien. En dit is een SC ja, geen reclamezuil voor een chat die niet eens iets met FOK! te maken heeft.
Mijn oplossing om een nieuw topic te openen voor TC-gerelateerde posts was serieus, en wordt door Drommel slechts met een typisch huillachje beantwoord. Dat is jammer.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met elkaar te maken van wat ik kan zien. En dit is een SC ja, geen reclamezuil voor een chat die niet eens iets met FOK! te maken heeft.
Mijn oplossing om een nieuw topic te openen voor TC-gerelateerde posts was serieus, en wordt door Drommel slechts met een typisch huillachje beantwoord. Dat is jammer.
Je lijkt wel zo'n saaie getrouwde ouwe lul met moraal enzulksquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Gelukkig maar dan..maar het is een heel stuk minder leuk hier dan voorheen, zeker 's nachts.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was hier in het topic activiteit genoeg en was de TC nagenoeg leeg. Het komt dus heus nog wel voor, hoor
Het heeft in zoverre te maken met fok! net zoals de meets met fok! te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |