Daar zou ik denk ik wel zoiets als "ohhhh" bij roepen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef Splutje het volgende:
VuurwerkIk steek gewoon biljetten van 100 in de fik
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:01 schreef Romanov het volgende:
Ik heb maar 1 klacht over vuurwerk:
Tom.
Dus vuurpijlen mogen ze wel naar jou toe gooien?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:04 schreef missU het volgende:
Ik haat die irritante paupers die rotjes en ander knalspul naar me toe gooien.Ik wil mijn lichaam heel houden!
![]()
Verder zijn vuurpijlen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:04 schreef missU het volgende:
Ik haat die irritante paupers die rotjes en ander knalspul naar me toe gooien.Ik wil mijn lichaam heel houden!
![]()
Verder zijn vuurpijlen
Je hebt morgen nog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Dhaha het volgende:
Is er nu nog ergens een winkol waar ik nog vuurwerk kan halen?
gefixedquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:09 schreef Infection het volgende:
Mensen die zeiken op vuurwerk
Gun anderen eens een keer plezier voor één dag in het jaar. de laatste 3 weken van het jaar.
ohja, das waar. Het laatste jaar vuurwerkjes afsteken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
het einde van de maya kalender duurt nog wel een paar maanden
nee is allemaal opquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Dhaha het volgende:
Is er nu nog ergens een winkol waar ik nog vuurwerk kan halen?
JWZ!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
KABAM, GING WEER EEN DIKKE 6'' SHELL DE LUCHT IN, HEEL DE BUURT KIJKEN JONGUHH, HELEMAAL GEK DEZE BUURT HIER
ZONNUH GROTE VUURBAL JONGEquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
KABAM, GING WEER EEN DIKKE 6'' SHELL DE LUCHT IN, HEEL DE BUURT KIJKEN JONGUHH, HELEMAAL GEK DEZE BUURT HIER
JA TOCHquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
ZONNUH GROTE VUURBAL JONGE
haha prullenbakken zijn voor pubers met puisten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:49 schreef sinepedraap het volgende:
Hoeveel prullenbakken hebben jullie vandaag al opgeblazen?Ik stuk of 6
Is leuk man daar galmd het lkkr en dan die reaksies van die mensuhquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Asociale tokkies die vuurwerk in een winkelcentrum afsteken.
Toen ik 12 was, vond ik dat erg leuk ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is leuk man daar galmd het lkkr en dan die reaksies van die mensuh![]()
aii boyquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
en nu ben je 13?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, vond ik dat erg leuk ja.
Deze man weetquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Morgen met me matties weer afsteke door de wijk lekker in andere straten hoef ik het niet op te ruime
Heb de politie alvast geïnformeerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Kheb gewoon die Screaming Heaven en die Magic Stardust en 15meter aan Astro Crackers . En als klap op de vuurpijl een diamond collection 4. Moet me met wietteelt verdiende centen toch uitgeven he!
Kkzemma, vieze NSBer ik zag je wel sukkie sukkie in de steeg..quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb de politie alvast geïnformeerd.
PSVquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Kkzemma, vieze NSBer ik zag je wel sukkie sukkie in de steeg..
en je zusjes mond was ook niet leeg!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef ThaaGZ het volgende:
[..]
Dus vuurpijlen mogen ze wel naar jou toe gooien?
kkr hard had cobra gegooid op kkr oude man die man ploft kkr hard uit elkaar KABLAM! bloed knalde spetters z'n brain knalde gwn uit elkaar wij wegrenne haha kwam die kkr popo wij zegge wij hebbe nie gedaan hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Anno2012 het volgende:
bambambambambambambam weer een chinese rol afgelaten. zker strakke shit
kk mietje, gooi jou daluk nitraat door je huisquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef Vulcanic het volgende:
Vuurwerk is cool, alle klachten hierover onterecht.
Koters die vuurwerk naar mensen en dieren gooien niet, iedereen mag daar over klagen.
ey nie stoer doen kk hark ik zet je gwn op pagara+cobra 6 en 500 cipollas spat je helemaal uit elkaar mattie a kkr harkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef DutchSpike het volgende:
wollah kheb cobra 6 mattie kkluid a schrikt die kkbezems af zemmer
Dan maakt jouw gezicht kennis met de lokale bakstenen muur, veel plezier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
kk mietje, gooi jou daluk nitraat door je huis
wolla, deze gast denkt dat ie tony montana is gekkequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Dan maakt jouw gezicht kennis met de lokale bakstenen muur, veel plezier.
Zeker niet, maar mensen die brand gaan stichten in huizen van anderen kan ik niet zo goed mee over weg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
wolla, deze gast denkt dat ie tony montana is gekke
jwz toch gewoon die kobra er tussen knallen, ma morgen ff karbiet schiete op het landquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef Meloewa het volgende:
Verkeerdsborden met vuurwerk opblazen.
Sowieso het hele land verwoesten whahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
jwz toch gewoon die kobra er tussen knallen, ma morgen ff karbiet schiete op het land
net bejaarde opgeblaze was kk leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
jwz toch gewoon die kobra er tussen knallen, ma morgen ff karbiet schiete op het land
Lol xDquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
net bejaarde opgeblaze was kk leuk
dan heb je tog pech, ik weet waarje huis woondquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Zeker niet, maar mensen die brand gaan stichten in huizen van anderen kan ik niet zo goed mee over weg.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jij bent morgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
dan heb je tog pech, ik weet waarje huis woond
Ga je nou serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jij bent morgen
nee, maar mensen die kloten met vuurwerk kunnen van mij weinig sympathie verwachten.quote:
herken je geen bontkraagjes taal ofzo, is leuke goede taal maar is moeilijk te lere want kome nieuwe swagger woorde bij altijd bijhoude maar laat die G man doe gwn rustig cool hij meent niet serieus hij is een goede Gquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
nee, maar mensen die kloten met vuurwerk kunnen van mij weinig sympathie verwachten.
ik ben gewone aan het spange mann, relax brotah. waarom zo doen. als je zo doorgaat sta ik morguh met een groep voor je deur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
nee, maar mensen die kloten met vuurwerk kunnen van mij weinig sympathie verwachten.
hoezo ga je haatequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef luckass het volgende:
Ik klaag hier alvast voor over een uurtje of 9
gwn nitraat in die mond proppe, kk ouwe zeurenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
92, 12 was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, vond ik dat erg leuk ja.
morgen vuurwerk rapen hequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Meloewa het volgende:
Bam bam bam het was weer leuk jongens, nu weer het vuurwerk opbergen voor volgend jaar.
Of morgen vroeg maar denk niet dat ik vroeg op sta dus
Volgens mij loop je een dag voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Meloewa het volgende:
Bam bam bam het was weer leuk jongens, nu weer het vuurwerk opbergen voor volgend jaar.
Of morgen vroeg maar denk niet dat ik vroeg op sta dus
Vorige jaar vuurwek gepaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
morgen vuurwerk rapen he
gr achmet
ik heb de oliebollen al op hoor this voor bijquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef Posucice het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een dag voor
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef kaulopopo het volgende:
net hond van de buren opgeblazen was kk vet
je moet meer nitrate proppe is betere explosiequote:Op zaterdag 31 december 2011 02:22 schreef Zwappel het volgende:
ewa mense
net burvrouw gehurkt achter deur ik gooi BAM spetterkut zeb zhina wahed
jij weet G jij weetquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:29 schreef Zwappel het volgende:
goed spetterkut is goed walla hanesh
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef Splutje het volgende:
VuurwerkIk steek gewoon biljetten van 100 in de fik
Nee, 92, das een paar jaar terug, dan speel je met blokken enzo..quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:03 schreef Posucice het volgende:
[..]
Kan je brein het niet bevatten?
ey wat doe jij stoer zet je op 5000 cipollas spetter je helema kapot kk harkquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef Zwappel het volgende:
[..]
wollah wa praat jij nie stoer kome doen
Zo herkenbaar, dat "kanker" maar dan meestal in de trend van "die was kanker hard! G"quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
Pubers met dat kuttige vuurwerk van ze. De hele dag rotjes gooien. Of natuurlijk een explosief afsteken. Leuk man, in een tunneltje. En dan heel hard kanker roepen als 'ie is afgegaan.
Onderontwikkelde hersens
Pubers
Waar is die tijd
Ja precies.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:09 schreef Zenato het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, dat "kanker" maar dan meestal in de trend van "die was kanker hard! G"Daarna natuurlijk weer KABLAM!
Gelukkig is de meerderheid het compleet zat eer ze daadwerkelijk legaal vuurwerk mogen kopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
Pubers met dat kuttige vuurwerk van ze. De hele dag rotjes gooien. Of natuurlijk een explosief afsteken. Leuk man, in een tunneltje. En dan heel hard kanker roepen als 'ie is afgegaan.
Onderontwikkelde hersens
Pubers
Waar is die tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Dat 'kanker' erna.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb een paar nitraatmatten jeweest, zo voor mij deur pleuren:
Zoiets.
Politie, daar zijn ze!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Wat roep jij dan als die bom ziek hard ontploft?
Roep jij met je fucking gare hoofd: ''Potverdriedubbeltjes!''
of kaulau gatarr met je ''sjemigdepemig!'' ?
Zegt iemand van het vrouwelijke geslachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef Oerbeer het volgende:
Onderontwikkelde hersens
Pubers
Waar is die tijd
woon je in helmond ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:55 schreef luckass het volgende:
Ja hoor, de kampsjaak uit de straat is weer bezig.
92371268quote:
Dit soort mensenquote:
Die reacties onder dat filmpjequote:
In ieder geval geen kanker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:17 schreef 3M1N3M het volgende:
Wat roep jij dan als die bom ziek hard ontploft?
Roep jij met je fucking gare hoofd: ''Potverdriedubbeltjes!''
of kaulau gatarr met je ''sjemigdepemig!'' ?
Potjandorie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In ieder geval geen kanker.
Overigens, terechte klacht. Vuurwerk zou wmb z'n laatste jaar mogen beleven.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef Twiitch het volgende:
Ik sta daar zo bij elke vuurpijl te roepen "haha weer 2 bier weg haha"
Dat ze maar eens gaan bepalen dat vuurwerk pas echt rond 0.00 mag worden afgestoken. Doe je het toch eerder wordt alles in beslag genomen, krijg je een fikse boete en vier je oud en nieuw achter de tralies. Ergens rond 3 januari mag je dan weer naar buiten.quote:Halt-straffen vuurwerk
De straffen bij Halt voor vuurwerkdelicten varieren van 2 uur tot 16 uur. De hoogte van de straf hangt af van het soort vuurwerkdelict, de leeftijd van de dader en of de dader al eerder bij Halt is geweest.
Voorbeeld 1: Marco, 14 jaar steekt één dag voor oud & nieuw legaal vuurwerk af. Hij is nooit eerder bij Halt geweest. Hij krijgt een Halt-afdoening van 4 uur. Deze straf is als volgt opgebouwd: 2 uur voor overtreding van artikel 2.3.6 Vuurwerkbesluit en 2 uur omdat hij 14 jaar is.
Voorbeeld 2: David, 17 jaar steekt illegaal vuurwerk af. Hij is vorig jaar ook al een keer bij Halt geweest voor een vuurwerkovertreding. David zijn Halt-afdoening bedraagt 12 uur: 4 uur omdat hij 17 jaar is, 4 uur omdat het illegaal vuurwerk betreft en 4 uur omdat hij vorig jaar ook al bij Halt is geweest voor het afsteken van vuurwerk.
ik blaas geen bushokjes weg dat is te makkelijk gwn complete wijken in as leggen swsquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef Aaardappel het volgende:
hoeveel bushokes heb je al op geblazen jahr00n
Ja echt nu lieg je want er was nerges in 't nieuws dat er wijken zijn afgebrand vorig jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik blaas geen bushokjes weg dat is te makkelijk gwn complete wijken in as leggen sws
knalvuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef MadoRS het volgende:
Dat er sommigen zijn die nu knalvuurwerk doen snap ik
maar siervuurwerk? nu?
ok check je vanavon dbji tunneltje rehctsquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:08 schreef RickoKun het volgende:
92371268
heb ng nodig zie je op amstedam cs ok ok
Poort op slot doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef seasushi het volgende:
Verdomme. ik weet niet wie heeft 3 van die 90 klappers bij mijn achterdeur af laten gaan ( poort opengemaakt, hele tuin door gelopen) en ook nog iets in de afvalcontainer gegooid
sryquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef seasushi het volgende:
Verdomme. ik weet niet wie heeft 3 van die 90 klappers bij mijn achterdeur af laten gaan ( poort opengemaakt, hele tuin door gelopen) en ook nog iets in de afvalcontainer gegooid
ben je zelf nooit kindje geweest ofzo altijd binnen zitte van je ouders cker hhaha je ben gewn zo dikke pad die de hele dag wow speelt manquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef FreckleSs het volgende:
Haat aan die kutkinderen die nu als kansloze mongolen met rotjes lopen te gooien
nee want ik ben geen achterlijke tokkiequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je zelf nooit kindje geweest ofzo altijd binnen zitte van je ouders cker hhaha je ben gewn zo dikke pad die de hele dag wow speelt man
toen ik 16 was sws 12 sloffen astronauten gehaald lkkr de hele dag blazen met die dingen tog?
ja jij wel bodybuilder ga lekker die hond in je achtertuin uitlaten skkl vandaag mag je vuurwerk afstken je moet gwn die hond op laten rottenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Xummon het volgende:
Wordt fijn als ik dadelijk met de honden buiten moet gaan wandelen. Ik hoop voor die snotapen dat ze dan niet in mijn buurt vuurwerk gaan afsteken en al helemaal nix mijn richting durven op te gooien anders vieren ze geen oud en nieuw meer.....
vuurwerk afsteken is 1, je als een hopeloze klapjostie gedragen is iets anders. ga anders effe fijn met je tokkie vriendjes spelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jij wel bodybuilder ga lekker die hond in je achtertuin uitlaten skkl vandaag mag je vuurwerk afstken je moet gwn die hond op laten rotten
ha ha respect vriendquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik blaas geen bushokjes weg dat is te makkelijk gwn complete wijken in as leggen sws
je moet gwn niet zijken met die stinkhnd van je als ik vuurwerk af wil steken doe ik dat gwn kan mij die hond boeien?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:20 schreef Xummon het volgende:
[..]
vuurwerk afsteken is 1, je als een hopeloze klapjostie gedragen is iets anders. ga anders effe fijn met je tokkie vriendjes spelen
Jij was een van die gasten die gisteren muizen aan vuurpijlen gebonden had?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet gwn niet zijken met die stinkhnd van je als ik vuurwerk af wil steken doe ik dat gwn kan mij die hond boeien?
hopelijk zegt die ambulacemedewerker dat ook dan van jouw vingersquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet gwn niet zijken met die stinkhnd van je als ik vuurwerk af wil steken doe ik dat gwn kan mij die hond boeien?
is tog gwono humor?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef seasushi het volgende:
[..]
Jij was een van die gasten die gisteren muizen aan vuurpijlen gebonden had?
Ja hoor. Het zou ook reuze grappig zijn om jouw bilspeet te gebruiken om een vuurpijl in te steken.quote:
haha ;p moet je proberenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja hoor. Het zou ook reuze grappig zijn om jouw bilspeet te gebruiken om een vuurpijl in te steken.
doe normaalquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja hoor. Het zou ook reuze grappig zijn om jouw bilspeet te gebruiken om een vuurpijl in te steken.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
haha ;p moet je proberenblaas ik je auto weg met een cobra6
ja jij met je hond ga lekker uitlaten dan durf je niet mietjequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef Xummon het volgende:
En de prijs voor grootste klapjostie van 2011 gaat naar................ Jahr00n
its like talking to a chimpquote:
Toen je 16 was nog steeds?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je zelf nooit kindje geweest ofzo altijd binnen zitte van je ouders cker hhaha je ben gewn zo dikke pad die de hele dag wow speelt man
toen ik 16 was sws 12 sloffen astronauten gehaald lkkr de hele dag blazen met die dingen tog?
Dat was vroeger echt wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef FreckleSs het volgende:
Haat aan die kutkinderen die nu als kansloze mongolen met rotjes lopen te gooien
opa & oma reactiesquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:57 schreef mrazura het volgende:
Haat aan die debielen die om 10 uur in de ochtend al met die zooi aan het gooien zijn
haha, 1x in het jaar. boehoehoe. word tijd dat je achter de geraniums gaat zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:18 schreef Xummon het volgende:
Wordt fijn als ik dadelijk met de honden buiten moet gaan wandelen. Ik hoop voor die snotapen dat ze dan niet in mijn buurt vuurwerk gaan afsteken en al helemaal nix mijn richting durven op te gooien anders vieren ze geen oud en nieuw meer.....
Meneer heeft ook even pauze genomen om ff op FoK! te zeiken, meurend naar de vuurwerkstank, maar klagen over rokers.quote:
Het konden mijn achterburen wel zijn. Stel kinders.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:59 schreef Posucice het volgende:
Paar gasten van 30 staan hier nu af te Steken
blijf jij maar lekker op je zolderkamer zitten danquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef Marieke1992 het volgende:
[..]
Het konden mijn achterburen wel zijn. Stel kinders.
allemala nerds hier ja fucking triest en maar klagen over vuurwerk loserstjesquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef Anno2012 het volgende:
wat een burger-mensen zitten hier. als het aan jullie ligt moet iedereen zich keurig netjes houden, 40 uur werken, en weekend op de bank zitten.
ditquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef Anno2012 het volgende:
wat een burger-mensen zitten hier. als het aan jullie ligt moet iedereen zich keurig netjes houden, 40 uur werken, en weekend op de bank zitten.
Nee hoor, maar zo'n stoere boy als jij mag wel weer lekker naar buiten gaan met al je rijtjeshuizenmatties.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
blijf jij maar lekker op je zolderkamer zitten dan
DAT ZOCHT IKquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef Anno2012 het volgende:
30 jarige of 12, een man blijft altijd jong vanbinnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Posucice het volgende:
Als kinderen vuurwerk afsteken, prima. Maar ga als 30 jarige geen vuurwerk bommen afsteken in een woonwijk
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Posucice het volgende:
Als kinderen vuurwerk afsteken, prima. Maar ga als 30 jarige geen vuurwerk bommen afsteken in een woonwijk
Dank voor je mening. Gelukkig is niet iedereen een burger zoals jou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:04 schreef Marieke1992 het volgende:
[..]
Mijn idee van oud & nieuw is gewoon de stad in gaan met vrienden, jij daarentegen gaat de hele dag een beetje shit af lopen steken, dan noem je ons hier zolderkamerfiguren, maar zelf ben je gewoon de dikste autist met peter-pan syndroom.
en gelukkig is niet iedereen een tokkie zoals jijquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dank voor je mening. Gelukkig is niet iedereen een burger zoals jou.
haha kk stumperd ik suip vanavond meer dan jij in een jaar doet sowieso de club in beetje shinen daar met me bicepsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:04 schreef Marieke1992 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zo'n stoere boy als jij mag wel weer lekker naar buiten gaan met al je rijtjeshuizenmatties.
Vergeet je "Dikke nitraat'n!" niet eh!
Mijn idee van oud & nieuw is gewoon de stad in gaan met vrienden, jij daarentegen gaat de hele dag een beetje shit af lopen steken, dan noem je ons hier zolderkamerfiguren, maar zelf ben je gewoon de dikste autist met peter-pan syndroom.
Later mag jij vast en zeker als congiërge aan het werk, kun je mijn zolder ook schoonmaken.
want iedereen die vuurwerk heeft is tokkiequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
en gelukkig is niet iedereen een tokkie zoals jij
Iemand moet de standaard burgers kleineren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
en gelukkig is niet iedereen een tokkie zoals jij
Dalijk zitten die autisten op fok terwijl iedereen van drank, feest, gezelligheid en vuurwerk genietquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een mongooltjes hier, af en toe dikke bommen gooien blijft leuk of je bent fag of een dikke miet.
Ik weet niet of het autisten zijn, maar ik denk het wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk zitten die autisten op fok terwijl iedereen van drank, feest, gezelligheid en vuurwerk geniet
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Twiitch het volgende:
Ik gooide net even een astronautje uit m'n zolderraam, was wel een hele harde knal maar volgens mij heeft de buurvrouw me gezien, half uurtje wachten dan maar.
1 burger award voor jou!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef mymoodfentje het volgende:
Met hunne tasjes en astronautjes flink de boss outhangenkenser sneu.
Ja, ze houden de ECHTE shit voor vanavond toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef mymoodfentje het volgende:
Met hunne tasjes en astronautjes flink de boss outhangenkenser sneu.
Post nog eens plaatjes van je cobras of eventueel filmpje waar je er eentje afsteekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
de haat op vuurwerk is groot hier
snap het niet
Dat zijn de mensen die vroeger niet zo'n coole jeugd als nu hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
de haat op vuurwerk is groot hier
snap het niet
zullen wel hard gepest zijn door mensen die wel vuurwerk haddenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die vroeger niet zo'n coole jeugd als nu hebben
Ik heb dit jaar ook geen vuurwerk, maar ik erger me er niet aan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef magneetstrip het volgende:
VuurwerkMinstens net zo'n geldverspilling als roken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zullen wel hard gepest zijn door mensen die wel vuurwerk hadden
Oliebollen eten en dik worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:29 schreef whosvegas het volgende:
Vuurwerk
Hoog tijd om weer tot de orde van de dag over te gaan
make-up in jouw geval is ook geldverspilling. maar daar zeur ik ook niet over. ik negeer het gewoonquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:28 schreef magneetstrip het volgende:
VuurwerkMinstens net zo'n geldverspilling als roken
Doet mijn aan iets denken; Ik had vroeger eens zo'n kringetje gemaakt met knalpatronen, strijkers en vlinders toen kruit van astronaut er op gepleurt, maar dat ging een beetje verkeerd, alles vloog overal heen, was kksick. :pquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maak 6 klapper ervan dan je buren zullen direct 112 bellen sws
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef FartHoven het volgende:
wtf? is vanavond de jaarwisseling??
qftquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Catkiller het volgende:
Wat een hoop zeikerds hier die zelf nooit jong zijn geweest blijkbaar.
Makkelijk om te zeggen, tótdat je zelf bepaalde essentiële lichaamsdelen kwijt bent door dat asociale pubervolk.quote:
Als die gasten zichzelf nou opblazen heb ik daar geen probleem mee, probleem is dat de slachtoffers bijna altijd omstanders zijn.quote:
Bij nder inzien niet kome heb al vn gregory ltrquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ok check je vanavon dbji tunneltje rehcts
sukkel godverdomme zit al in de trein godver dommequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij nder inzien niet kome heb al vn gregory ltr
verkoop an mij dan stoertjequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
sukkel godverdomme zit al in de trein godver domme
vlinders zijn de nieuwe astronauten man die hoor ik niet eens meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef 9611Niels het volgende:
vlinders zijn op heb ze in de trein af gestoken heb nog wel cosmonauten gaan 2x harder als astronauten
nerdjes luisterden vroeger klasieke muziek vuurwerk is altijd al geweest voor de hardere bazenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie al de hele dag groepjes jongens op straat lopen. Dan gooien ze vaak vuurwerk op straat. Dat geeft een knal. Ze hebben dan dikke pret. Sommigen van hen roken zelfs cigaretten.
Vroeger luisterden we naar klassieke muziek en lazen we dikke boeken. Vuurwerk? Niks hoor. Maar nu? Nee, ook hier zie je de teloorgang van de samenleving.
Dan kun je wel raden in welke afdeling ik zat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nerdjes luisterden vroeger klasieke muziek vuurwerk is altijd al geweest voor de hardere bazen
doe cobra6 in stalen buis dan cker dikke klap danquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef CaptainCookie het volgende:
ja cobra6 nu ook op man mja wel twee prullebakken minder hahaha
Zolder.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Lijkt net alsof de rotte appels in de samenleving tijdens oudjaar allemaal tegelijk uit hun holen komen gekropen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef RichardHammond het volgende:
Net nog even een gastje in elkaar geklapt die vuurwerk richting mijn hont gooide. Die jongen viert oud en nieuw vanaf de bank met in het nieuwe jaar een paar kronen.
Groepjes die denken dat wanneer je in je eentje bent (+1 hont) dat je ze dan niet durft aan te pakken.
ik gooi ook naar honden die klotedingen schijten heel het jaar in mijn tuin nu straf ik ze er voor af.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef RichardHammond het volgende:
Net nog even een gastje in elkaar geklapt die vuurwerk richting mijn hont gooide. Die jongen viert oud en nieuw vanaf de bank met in het nieuwe jaar een paar kronen.
Groepjes die denken dat wanneer je in je eentje bent (+1 hont) dat je ze dan niet durft aan te pakken.
hahaha matti had nog een net geprobeerd kk harde klap man zo hondje rende kk hard weg hahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe cobra6 in stalen buis dan cker dikke klap dan
Wah wohn ju dah wollah? Dn pak ik ju zemml.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik gooi ook naar honden die klotedingen schijten heel het jaar in mijn tuin nu straf ik ze er voor af.
hb tot nu toe twee katte te pakken ga nu proberen honden te killemnquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik gooi ook naar honden die klotedingen schijten heel het jaar in mijn tuin nu straf ik ze er voor af.
haha zo hond schrok zo kk hard ging ie ze baas bijten hahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
hb tot nu toe twee katte te pakken ga nu proberen honden te killemn
Goeie zaak. Iemand die een dier iets aandoet, mogen ze van mij levend begraven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef RichardHammond het volgende:
[...]
diernen moeten maar lekkr b`innen blijfen de straat is van de hardere bazen 31 decquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeie zaak. Iemand die een dier iets aandoet, mogen ze van mij levend begraven.
ahaha ja ma is ma 1x per jaar he anders late die kk beeste mij schrikken dus ja mag best x terug doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef 9611Niels het volgende:
ahah echt kkzieke grappe hier k ben blij dat jullie me mate zijn
je moet is een nitraatje bij zown oma in dr rollator ofzo doen kk grappug gaat ze renne enso hahahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef 9611Niels het volgende:
ahah echt kkzieke grappe hier k ben blij dat jullie me mate zijn
Geev antwoort mah zemml.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
diernen moeten maar lekkr b`innen blijfen de straat is van de hardere bazen 31 dec
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Wah wohn ju dah wollah? Dn pak ik ju zemml.
geen zorge heb je back man jahr00nquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geev antwoort mah zemml.
[..]
praat is normaal johjquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Geev antwoort mah zemml.
[..]
Dat kennen ze in 't westen niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Oké.
Ik ga carbid schieten, better dan al die pussy's met die Cobra's.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jij wel bodybuilder ga lekker die hond in je achtertuin uitlaten skkl vandaag mag je vuurwerk afstken je moet gwn die hond op laten rotten
Nietus!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
cobra gaat sws harder dan carbid
en carbid kun je niks mee opblazen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
cobra gaat sws harder dan carbid
en carbid kun je niks mee opblazen
hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef RichardHammond het volgende:
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:47 schreef -Jay-20- het volgende:
legaal vuurwerk prima. Het zwaardere illegale vuurwerk ook prima op een open plek/veld, zoals ze dat op het platteland doen met hun carbidbussen, in ieder geval niet in steden of woonwijken!!! Ik hoop dat het morgen weer zwart ziet van de vingers op straat.... Klote pauperkinderen...
QFTquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:47 schreef -Jay-20- het volgende:
legaal vuurwerk prima. Het zwaardere illegale vuurwerk ook prima op een open plek/veld, zoals ze dat op het platteland doen met hun carbidbussen, in ieder geval niet in steden of woonwijken!!! Ik hoop dat het morgen weer zwart ziet van de vingers op straat.... Klote pauperkinderen...
Zwemmels? Jij met je zwemdiploma ga naar badmeester in kont krikkun kkmongoolquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kk zwmmels. Jahroon is nks a mattie die mang kn niet eens 100kg deadliften a slappe boy.
Baasquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:17 schreef Afvoerput het volgende:
Typisch al die haters.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |