Daar zou ik denk ik wel zoiets als "ohhhh" bij roepen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef Splutje het volgende:
VuurwerkIk steek gewoon biljetten van 100 in de fik
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:01 schreef Romanov het volgende:
Ik heb maar 1 klacht over vuurwerk:
Tom.
Dus vuurpijlen mogen ze wel naar jou toe gooien?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:04 schreef missU het volgende:
Ik haat die irritante paupers die rotjes en ander knalspul naar me toe gooien.Ik wil mijn lichaam heel houden!
![]()
Verder zijn vuurpijlen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:04 schreef missU het volgende:
Ik haat die irritante paupers die rotjes en ander knalspul naar me toe gooien.Ik wil mijn lichaam heel houden!
![]()
Verder zijn vuurpijlen
Je hebt morgen nog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Dhaha het volgende:
Is er nu nog ergens een winkol waar ik nog vuurwerk kan halen?
gefixedquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:09 schreef Infection het volgende:
Mensen die zeiken op vuurwerk
Gun anderen eens een keer plezier voor één dag in het jaar. de laatste 3 weken van het jaar.
ohja, das waar. Het laatste jaar vuurwerkjes afsteken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
het einde van de maya kalender duurt nog wel een paar maanden
nee is allemaal opquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Dhaha het volgende:
Is er nu nog ergens een winkol waar ik nog vuurwerk kan halen?
JWZ!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
KABAM, GING WEER EEN DIKKE 6'' SHELL DE LUCHT IN, HEEL DE BUURT KIJKEN JONGUHH, HELEMAAL GEK DEZE BUURT HIER
ZONNUH GROTE VUURBAL JONGEquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
KABAM, GING WEER EEN DIKKE 6'' SHELL DE LUCHT IN, HEEL DE BUURT KIJKEN JONGUHH, HELEMAAL GEK DEZE BUURT HIER
JA TOCHquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
ZONNUH GROTE VUURBAL JONGE
haha prullenbakken zijn voor pubers met puisten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:49 schreef sinepedraap het volgende:
Hoeveel prullenbakken hebben jullie vandaag al opgeblazen?Ik stuk of 6
Is leuk man daar galmd het lkkr en dan die reaksies van die mensuhquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Asociale tokkies die vuurwerk in een winkelcentrum afsteken.
Toen ik 12 was, vond ik dat erg leuk ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is leuk man daar galmd het lkkr en dan die reaksies van die mensuh![]()
aii boyquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Anno2012 het volgende:
en nu ben je 13?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, vond ik dat erg leuk ja.
Deze man weetquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Morgen met me matties weer afsteke door de wijk lekker in andere straten hoef ik het niet op te ruime
Heb de politie alvast geïnformeerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Kheb gewoon die Screaming Heaven en die Magic Stardust en 15meter aan Astro Crackers . En als klap op de vuurpijl een diamond collection 4. Moet me met wietteelt verdiende centen toch uitgeven he!
Kkzemma, vieze NSBer ik zag je wel sukkie sukkie in de steeg..quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb de politie alvast geïnformeerd.
PSVquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Kkzemma, vieze NSBer ik zag je wel sukkie sukkie in de steeg..
en je zusjes mond was ook niet leeg!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef ThaaGZ het volgende:
[..]
Dus vuurpijlen mogen ze wel naar jou toe gooien?
kkr hard had cobra gegooid op kkr oude man die man ploft kkr hard uit elkaar KABLAM! bloed knalde spetters z'n brain knalde gwn uit elkaar wij wegrenne haha kwam die kkr popo wij zegge wij hebbe nie gedaan hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:45 schreef Anno2012 het volgende:
bambambambambambambam weer een chinese rol afgelaten. zker strakke shit
kk mietje, gooi jou daluk nitraat door je huisquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef Vulcanic het volgende:
Vuurwerk is cool, alle klachten hierover onterecht.
Koters die vuurwerk naar mensen en dieren gooien niet, iedereen mag daar over klagen.
ey nie stoer doen kk hark ik zet je gwn op pagara+cobra 6 en 500 cipollas spat je helemaal uit elkaar mattie a kkr harkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef DutchSpike het volgende:
wollah kheb cobra 6 mattie kkluid a schrikt die kkbezems af zemmer
Dan maakt jouw gezicht kennis met de lokale bakstenen muur, veel plezier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
kk mietje, gooi jou daluk nitraat door je huis
wolla, deze gast denkt dat ie tony montana is gekkequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Dan maakt jouw gezicht kennis met de lokale bakstenen muur, veel plezier.
Zeker niet, maar mensen die brand gaan stichten in huizen van anderen kan ik niet zo goed mee over weg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
wolla, deze gast denkt dat ie tony montana is gekke
jwz toch gewoon die kobra er tussen knallen, ma morgen ff karbiet schiete op het landquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef Meloewa het volgende:
Verkeerdsborden met vuurwerk opblazen.
Sowieso het hele land verwoesten whahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
jwz toch gewoon die kobra er tussen knallen, ma morgen ff karbiet schiete op het land
net bejaarde opgeblaze was kk leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Posucice het volgende:
[..]
jwz toch gewoon die kobra er tussen knallen, ma morgen ff karbiet schiete op het land
Lol xDquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
net bejaarde opgeblaze was kk leuk
dan heb je tog pech, ik weet waarje huis woondquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Zeker niet, maar mensen die brand gaan stichten in huizen van anderen kan ik niet zo goed mee over weg.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jij bent morgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
dan heb je tog pech, ik weet waarje huis woond
Ga je nou serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jij bent morgen
nee, maar mensen die kloten met vuurwerk kunnen van mij weinig sympathie verwachten.quote:
herken je geen bontkraagjes taal ofzo, is leuke goede taal maar is moeilijk te lere want kome nieuwe swagger woorde bij altijd bijhoude maar laat die G man doe gwn rustig cool hij meent niet serieus hij is een goede Gquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
nee, maar mensen die kloten met vuurwerk kunnen van mij weinig sympathie verwachten.
ik ben gewone aan het spange mann, relax brotah. waarom zo doen. als je zo doorgaat sta ik morguh met een groep voor je deur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Vulcanic het volgende:
[..]
nee, maar mensen die kloten met vuurwerk kunnen van mij weinig sympathie verwachten.
hoezo ga je haatequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef luckass het volgende:
Ik klaag hier alvast voor over een uurtje of 9
gwn nitraat in die mond proppe, kk ouwe zeurenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Zenato het volgende:
[..]
92, 12 was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, vond ik dat erg leuk ja.
morgen vuurwerk rapen hequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Meloewa het volgende:
Bam bam bam het was weer leuk jongens, nu weer het vuurwerk opbergen voor volgend jaar.
Of morgen vroeg maar denk niet dat ik vroeg op sta dus
Volgens mij loop je een dag voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Meloewa het volgende:
Bam bam bam het was weer leuk jongens, nu weer het vuurwerk opbergen voor volgend jaar.
Of morgen vroeg maar denk niet dat ik vroeg op sta dus
Vorige jaar vuurwek gepaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
morgen vuurwerk rapen he
gr achmet
ik heb de oliebollen al op hoor this voor bijquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef Posucice het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een dag voor
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef kaulopopo het volgende:
net hond van de buren opgeblazen was kk vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |