Ik kan niks meer bedenken, ik heb gister kennelijk alles gehaald.quote:
Gelukkig heb ik niet als enige die rare gedachtequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is precies wat wij gisteren zeidenJe kan gewoon mensen neerschieten net na 12'en want niemand heeft dat door
(ik heb geen plannen hoor)
We zitten vaak met: wat zullen we eten + regelmatig dezelfde gerechten.quote:
In Meppen schieten ze carbid met meer dan 70 bussen geloof ik, vorig jaar althans en het zijn er vast niet veel minderquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
er gaat hier in de verte een hele batterij carbid af
En dan gaat Sam blaffen. Verder vind hij het niet echt interessant..
Mexico zit ook ergens jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een goed streven![]()
Als je nog Mexicaanse recepten nodig hebt tzt: ik heb een boekkie vol
Het was verbazingwekkend smakelijk jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mexico zit ook ergens jaHad dus een lijst met 52 wereldkeukens gemaakt, op alfabet gezet (USA had ik genoteerd als Amerika dus), blijken er 53 zondagen in 2012 te zitten
Laatste week is Middeleeuwen geworden. (was prima eten, hè Annie!)
Middeleeuwsquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mexico zit ook ergens jaHad dus een lijst met 52 wereldkeukens gemaakt, op alfabet gezet (USA had ik genoteerd als Amerika dus), blijken er 53 zondagen in 2012 te zitten
Laatste week is Middeleeuwen geworden. (was prima eten, hè Annie!)
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het was verbazingwekkend smakelijk ja.
Ga je het ergens bijhouden?
Wij moeten nog even een paar oliebollen en appelflappies bij de kraam kopen en de visschotel ophalen voor vanavond laat (en morgen de restjes)quote:
Gevalletje Europa meets Asiaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
De Australische is het idiootst overigens. Heb al wat ingelezen, maar die hebben gewoon (op de aboriginals keuken: bush food (kangaroo en dergelijke na)) niets origineels. Niets 'typisch Australisch'.
Ja, tof, een Isa's Wereldkeukenreis topic!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenIk bedoel, de Italiaanse, Franse en Spaanse keuken en zo zal wel meevallen, maar de Afghaanse, Koreaanse en Libanese keuken zal wel moeilijk worden.
De Australische is het idiootst overigens. Heb al wat ingelezen, maar die hebben gewoon (op de aboriginals keuken: bush food (kangaroo en dergelijke na)) niets origineels. Niets 'typisch Australisch'.
Heb je een lijst van landen? Misschien kunnen wij hier mee helpen zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenIk bedoel, de Italiaanse, Franse en Spaanse keuken en zo zal wel meevallen, maar de Afghaanse, Koreaanse en Libanese keuken zal wel moeilijk worden.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:40 schreef flying-dutchman het volgende:
tot in het nieuwe jaar mensen
Wat leuk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn wereldkeukenreis begint ook morgen en ik moest nog even uitzoeken wat we dan gaan eten. We willen komend jaar elke week een andere keuken proberen en komende week is dat de USA geworden, dus ik grapte al dat als half Nederland op dieet gaat wij aan de hamburgers en donuts beginnen. Morgen Hawaiiaanse keuken en dat wordt Saimin met Haupia(zeg: noodlesoep met kokospudding toe).
Ik heb hier ook even aan gedacht (uniek voor Hawaii), maar het lijkt me domweg echt niet lekker: http://whatscookingamerica.net/History/LocoMocoHistory.htm
Yup heel veel vers fruit en op elke hoek zie je wel een openbare BBQ staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Vork het volgende:
Het is niet echt typisch Australisch, maar het schijnt wel dat ze daar veel vers fruit eten.
Ik heb meestal aan een pan niet genoeg. Maar nu ik toch waaiende ben, watvoor superidee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt wel gelijk dat het veel eenpansspul is idd. Maar misschien komt Vork nog even langswaaien met een superidee.
ja, op Aziatisch en Midden-Oosten gebied kan ik nog wel aan een hoop dingen komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je een lijst van landen? Misschien kunnen wij hier mee helpen zoeken.
Ja! Nou ja, de 'Bird in a bird in a bird', want die neemt zoveel ruimte in in de vriezerquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaan jullie dan al die Marks & Spencer verpakkingen uitproberen?
Een kwartel in een duif in een kalkoen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:14 schreef Vork het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een bird in a bird in a bird?
Is dat normaal?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:18 schreef krakkemieke het volgende:
Een kwartel in een duif in een kalkoen?
Kalkoen, eend en kipquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:14 schreef Vork het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een bird in a bird in a bird?
Vast nietquote:
Geen idee, het was maar een gok. Ik mag niet spelen met eten van mijn moeder.quote:
kip in een eend in een kalkoen gepropt? Of is het gewoon drie hompen vogel met een catchy naam?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kalkoen, eend en kip
[..]
Vast nietmaar voor 10p kon ik het niet laten om het eens te proberen. Ze waren best populair in de winkel, namelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |