Och, wel relax. Paar dagen in A'dam geweest met miss Tuk. Beetje shoppen, eten, drinken... the usual...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja was super, zowel de kerst als de ossenhaas. En die van jou?
Sta jij daar een beetje mobiel te fokken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef L-E het volgende:
Hoerige NS. Vanmorgen een trein uitgevallen, nu al een kwartier later. Het is vrijdagmiddag, ik wil naar huis.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
tijnbrein verkiesbaar voor slechtste hosselaar
Serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die Hofstadgruppe is een maat van me..
Wat een kutverkiezing trouwens. Alleen maar kliekjesusers.
quote:
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
tijnbrein verkiesbaar voor slechtste hosselaar
Dank je wel. Dat vind ik leuk om te horen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik heb jou ook vreselijk gemist hoor tuk.
Ja man, hip he!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sta jij daar een beetje mobiel te fokken?
Daar gaat het toch niet om?quote:
Haters gonna be haters tuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Weer typisch dat er geen 'lekkerste abs'-verkiezing is. Ze zullen me eens wat gunnen...
Ja jij bent echt supperhip!quote:
Moet men zichzelf nomineren ja?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
even crossposten.
Wat een hoerige kankerverkiezing. 99% van de kutusers die zichzelf hebben genomineerd voor 95% vd vragen verdient het niet. Ik ken ze niet, ik mot ze niet. Oprotten.
En waarom kan ik niet gewoon Tong80 bij alle negatieve prijzen invullen?
En waar zijn de échte toegevoegde-waarde-users?
Godverdomme.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ja het zijn kut verkiezingen.. allemaal waardeloze users die we niet kennen. Al zijn er wel veel R&Pers bij vraag 83
1 kliekje die zo'n verkiezing kaapt en whoppa.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ja het zijn kut verkiezingen.. allemaal waardeloze users die we niet kennen. Al zijn er wel veel R&Pers bij vraag 83
quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Anders had ik wel bij een paar vragen als nominatie gestaan.
Dan kapen wij die shizzle volgend jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 kliekje die zo'n verkiezing kaapt en whoppa.
quote:
Het valt dus wel mee met die aandachtsgeilheid van mijquote:64. FOK!kers die zo aandachtsgeil zijn dat ze zichzelf nomineren:
Was er ook een 'jezus, waarom heb ik dat lekkere wijf nog nooit stijve tepeltjes bezorgd?!?' vraag dan?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef MNR het volgende:
Het valt dus wel mee met die aandachtsgeilheid van mij![]()
Schreeuw eens niet zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kapen wij die shizzle volgend jaar!
* 100% Tukker gaat op een zeepkist staan, zet een FNV-pet op en pakt een megafoon.
Tuk met zijn megafoon?quote:
Pffff..quote:
Maar die van jou is te logischquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel een eer om genomineerd te zijn voor zo'n mooie titel.
Schijnbaarquote:
Er is ook maar 1 kutmod natuurlijk, hoevaak Danny die tag ook weghaaltquote:
Het Krea-ijs? Succes daarmee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff..
Ik heb geprobeerd het ijs te breken, maar zelfs een ijsbeer breekt nog eerder door z'n wak heen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef MNR het volgende:
Ik heb geprobeerd het ijs te breken, maar zelfs een ijsbeer breekt nog eerder door z'n wak heen
Heb jij grote dan?quote:
idd, daar kan niemand tegenopquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook maar 1 kutmod natuurlijk, hoevaak Danny die tag ook weghaalt.
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"BETALEN VOOR HET INZIEN VAN NOTES IS DIEFSTAL!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |