quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Mijn beeld is gebaseerd op die Poolse en Russische arbeiders vrouwen/meisjes die zo Westers en geil mogelijk er uit willen zien, maar het geld er niet voor hebben. En dan dus aankomen met die net-niet kleren van de coolcat en dergelijke. Te strak, te glimmend, te goedkoop. Gecombineerd met geblondeerd haar en een borstvergroting.
Daar is mijn beeld op gebaseerd. En nondeju wat zie je die steeds meer
De nette classy Oost-europese vrouw kom ik niet vaka tegen hoor.
Ja eentje, maar dat was die poesta hoer die over lijken ging (incl mijn rug, maar ik heb haar teruggepakt).
En zelfs die stinken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef Kreator het volgende:
De enige goede serv is een dode serv.
Kunnen we die niet verbannen naar net-nietland op de zuidpool?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]Die net-niet mensen zie je overal, dat is niet voorbehouden aan Oostblok dames.
Hoe groter, hoe meer/grotere kavels voor een leuke vakantiewoning.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Hoe groter, hoe makkelijker te targetten.
Ja moet je vaker doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Dit is de beste Singles-OP in lange tijd. Vind ik dan, hè...
Ik heb mijn share of oostblokchicks wel gehad voor 1 levenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe groter, hoe meer/grotere kavels voor een leuke vakantiewoning.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja moet je vaker doenGenoeg landen met mooie vrouwen
bijna iedere land op Engeland na
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe groter, hoe meer/grotere kavels voor een leuke vakantiewoning.
Een streng moslim land waar geen hol te doen is..... mooie keuze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Als je het niet erg vind, hoef ik geen vakantiewoning in Servië. Of het nu groot of klein is. Een vakantiewoning op de Maladiven daarentegen, dat lijkt me wel wat
Dat 4e plaatje hierboven is echter exact wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]Die net-niet mensen zie je overal, dat is niet voorbehouden aan Oostblok dames.
Oke er zijn een paar uitzonderingenquote:
Had je maar 9 levens...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn share of oostblokchicks wel gehad voor 1 leven.
Vrij veel zelfsquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke er zijn een paar uitzonderingen
Toevallig gister over gehad met de secretaresse. Ze vond er geen ruk aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Als je het niet erg vind, hoef ik geen vakantiewoning in Servië. Of het nu groot of klein is. Een vakantiewoning op de Maladiven daarentegen, dat lijkt me wel wat
Ginny zusje van Ron is ook ergquote:
Die vind ik eigenlijk best meevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat 4e plaatje hierboven is echter exact wat ik bedoel.
Ik kom er dan ook voor mijn rustquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een streng moslim land waar geen hol te doen is..... mooie keuze.
Dat kan hier in Nederland of Europa ook. Strand en boeklees vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toevallig gister over gehad met de secretaresse. Ze vond er geen ruk aan.
Erg mooi om te zien..... maar binnen een uur heb je het dan ook wel echt gezien.
Geen fuck te beeleven. ALleen voor mensen die echt een rondhang boeklees genietvanzonzeestrand vakantie willen.
De oma's zijn daar erg leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Kreator het volgende:
Groeten uit Servië:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is echt niet voorbehouden aan Oostblokquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat 4e plaatje hierboven is echter exact wat ik bedoel.
Het is echt dodelijk saai. Zelfs voor duiken zijn er betere plekken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er dan ook voor mijn rust
Ook goed. Daar doen we niet moeilijk overquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is echt dodelijk saai. Zelfs voor duiken zijn er betere plekken.
Belgrado.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook goed. Daar doen we niet moeilijk overSuggesties?
Om te duiken?quote:
Hangt er vanaf wat je wil.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook goed. Daar doen we niet moeilijk overSuggesties?
Ik vind dat er dus wel echt uitzien als de stereotype oostblok snol met een fake armani shirtje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best meevallen.
Liever niet. Maar ik vind de Oostblok-dames altijd erg typerend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is echt niet voorbehouden aan OostblokOf wil je dat dit topic nu overspoeld gaat worden met pics van net-niet sletjes van alle nationaliteiten?
Euromastquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh Duiken....
Egypte, Filipijnen, Indonesië, Maleisië, etc
Daar kan je goed vanaf duiken jaquote:
Voor een luie vakantie. Wat wandelen, duiken, zeilen. Niet te sportief en zulksquote:
Ik vind haar ook niet mooi/aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever niet. Maar ik vind de Oostblok-dames altijd erg typerend.
En het plaatsen van 9 of 250 uitzonderingen gaat mijn beeld daar echt niet door veranderen
Sterker nog, ik geef er hierboven eentje aan en men vindt die hier "wel meevallen", dus ik denk dat ik het begrip lelijke snol wat ruimer trek dan jullie
Vietnam, Australie, Indonesie, zuid afrika, mexico.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een luie vakantie. Wat wandelen, duiken, zeilen. Niet te sportief en zulks
Ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet mooi/aantrekkelijk.Maar ik draai het alleen om, 1 zo´n snol is dus net zo min representatief als 1 bijzonder stijlvolle en mooie vrouw.
Vietnam wil ik zeker nog een keer naartoequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vietnam, Australie, Indonesie, zuid afrika, mexico.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik
Vind
De
Meeste
Oostblok
Vrouwen
Die
Ik
In
De
Media
Of
In
Het
Echt
op
Straat
Zie
Lelijke
Oost-europese
Stijlloze
Snollen
Dus.
Dat is mijn mening. En ja dat is een vooroordeel en vast niet van toerpassig op IEDERE oost-europese vrouw. Maar ik vind ze er ruim in vertegenwoordigd. Ruimer dan bij andere bevolkingsgroepen.
Ook eng dik lelijk aderig en gingerquote:
Ja. maar dat mag blijkbaar niet. Want er zit iemand al minstens 9 posts me te proberen te overtuigen dat mijn mening toch echt niet correct is... waar ik een beetje moe van word.quote:
Mogen we nu los met anti-homo-meningen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. maar dat mag blijkbaar niet. Want er zit iemand al minstens 9 posts me te proberen te overtuigen dat mijn mening toch echt niet correct is... waar ik een beetje moe van word.
Een mening is een mening en lang niet altijd op feiten gebaseerd. Steker nog, ik geef zelfs AAN dat het een vooroordeel ik gebaseerd op de vrouwen die IK zie en dat dat vast niet ELKE vrouw is uit Oost-europa.
Maar dat is net zoiets als dat niet ELKE vrouw uit Turkije een snor heeft.
Nee want die heb ik het eerste half jaar hier al moeten verdurenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mogen we nu los met anti-homo-meningen?.
Beetje ongesteld vandaag?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. maar dat mag blijkbaar niet. Want er zit iemand al minstens 9 posts me te proberen te overtuigen dat mijn mening toch echt niet correct is... waar ik een beetje moe van word.
Een mening is een mening en lang niet altijd op feiten gebaseerd. Steker nog, ik geef zelfs AAN dat het een vooroordeel ik gebaseerd op de vrouwen die IK zie en dat dat vast niet ELKE vrouw is uit Oost-europa.
Ang... als het toch jouw mening is kan iemand hoog en laag springen, jouw mening blijft even waardevol. Tenzij je gelooft in de "wie het hardst roept, heeft gelijk-theorie". Ik snap wel dat het niet leuk is, maar laat je niet zo van de wijs brengenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet eens even niet zo relativerend jijquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ang... als het toch jouw mening is kan iemand hoog en laag springen, jouw mening blijft even waardevol. Tenzij je gelooft in de "wie het hardst roept, heeft gelijk-theorie". Ik snap wel dat het niet leuk is, maar laat je niet zo van de wijs brengenNiet nodig
nee, maar het heeft zo weinig nut me al in 9 posts iets te proberen te veranderen wat je toch niet gaat lukkenquote:
Oh, het moest nuttig zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, maar het heeft zo weinig nut me al in 9 posts iets te proberen te veranderen wat je toch niet gaat lukken
Ohquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want die heb ik het eerste half jaar hier al moeten verduren
Maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doet eens even niet zo relativerend jij
Neuh. Maar ook niet-nuttige dingen kunnen me uiteindelijk irriteren.quote:
Bovendien moet ik al die vooroordelen en stereotypen eerst al uit de nieuwe schoonfamilie slaan. Daar ga ik hier niet ook weer eens aan beginnenquote:
Latijns Amerika en Afrika zijn nogal groot.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vietnam wil ik zeker nog een keer naartoeVerder plaatsen die ik graag wil zien: Latijns Amerika, Afrika en eilanden in de Pacific.
Nu snap ik het niet meer, wat wil je nouhou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar ook niet-nuttige dingen kunnen me uiteindelijk irriteren.
Sterker nog, ik denk zelfs eerder dan wel nutttige dingen!
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Latijns Amerika en Afrika zijn nogal groot.
Ik hoef in de huidige situatie echt niet alles te zien.
Ik ga naar berlijn. Ook leuk. Denk ik. Misschien. Waarschijnlijk, somsquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.Maar het zijn ook nog maar slechts toekomstplannetjes, de uitwerking volgt nog.
Ook na een paar weken zelfreflectie, meditatie en innerlijke rust moet het me van het hart:quote:
Van mijn bacillen af. Dat wil ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer, wat wil je nouhou?
Ik ook, ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben snotverkouden en tegen de griep aanhangend, net voor nieuwjaar, tijdens de jaarafsluiting en net voor mijn big trip down under.... dus DAAROM chagrijning en niet omdat ik ongesteld ben.
Uiteraard. Maar als ik hier donderdagavond in de stad loop word ik niet vrolijk van al die Uggs-snollen met Nickelson-jas die vastgegroeid zijn aan hun Blackberry...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat er dus wel echt uitzien als de stereotype oostblok snol met een fake armani shirtje.
Maar er zijn inderdaad ergere!
Berlijn is leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga naar berlijn. Ook leuk. Denk ik. Misschien. Waarschijnlijk, soms
Dat kan ik thuis beterquote:
Hehe. Ik vind jou nu wel grappig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook na een paar weken zelfreflectie, meditatie en innerlijke rust moet het me van het hart:
Godverdomme, wat ben jij anti-grappig.
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als ik hier donderdagavond in de stad loop word ik niet vrolijk van al die Uggs-snollen met Nickelson-jas die vastgegroeid zijn aan hun Blackberry...
Het enige verschil is inderdaad dat dit dan nog echte Uggs en Nickelsons en Blackberries zijn. Maar ook lelijk en cheap. Cheap uitziend dan he, niet cheap qua aanschafkostenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als ik hier donderdagavond in de stad loop word ik niet vrolijk van al die Uggs-snollen met Nickelson-jas die vastgegroeid zijn aan hun Blackberry...
Uggss zijn echt een gezwel in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke Uggs in de aanbieding gezien
En je hebt ze laten staan zoals het een vrouw met stijl en klasse betaamd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke Uggs in de aanbieding gezien
Past goed bij me, dacht ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uggss zijn echt een gezwel in deze maatschappij.
Neuh, was niet de kleur of het model dat ik leuk vondquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt ze laten staan zoals het een vrouw met stijl en klasse betaamd?
Geen enkele kleur of model zijn leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, was niet de kleur of het model dat ik leuk vondEn nog te duur dan.
Ja, je hebt ze dus laten staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, was niet de kleur of het model dat ik leuk vondEn nog te duur dan.
Ik vind de Classic Cardy nog wel geinigquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, je hebt ze dus laten staan
Ik heb helemaal niets met Uggs.
Ow ja, die komen idd wat beter uit de busquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Classic Cardy nog wel geinig
Ja maar ik haat het om m'n broek in m'n laarzen te stoppen dus dan houdt het al een beetje opquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja, die komen idd wat beter uit de bus
[ afbeelding ]
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe. Ik doe dat ook zeldenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik haat het om m'n broek in m'n laarzen te stoppen dus dan houdt het al een beetje op
Is dit de fashionista-uitvoering van de olielamp-lont?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik meen het wel!quote:
Laatst superleuke laarzen gezien bij de V&D, in de aanbieding, met sleehak waar ik nog best goed op overeind bleef... hadden ze zo'n superwijde gerimpelde schacht die dus over je broek heen moetquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dit de fashionista-uitvoering van de olielamp-lont?
En tetters posten mag ook al niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, het topic is officieel kapot. Het begon met allemaal mooie meisjes en het eindigt met gelul over Uggs.
Het is een serieuze vraagquote:
Het is van 'doodvermoordt' naar 'dood' gegaan. Ik zeg: verbetering!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, het topic is officieel kapot. Het begon met allemaal mooie meisjes en het eindigt met gelul over Uggs.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik meen het wel!
Ik vind het gebreide in combinatie met het "overlappen" leuk en creatief.
Ja, maar daar kan ik niet meer op lopen sinds ik tien jaar geleden m'n voeten heb verkloot door een jaar lang alleen hoge hakken te dragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
SleehakkenUggs
![]()
Doe mij maar gewoon pumps of laarzen met een sexy dunne hak
Nou ja... je zou het ook gewoon kunnen proberen, als je het zelf leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst superleuke laarzen gezien bij de V&D, in de aanbieding, met sleehak waar ik nog best goed op overeind bleef... hadden ze zo'n superwijde gerimpelde schacht die dus over je broek heen moet![]()
![]()
![]()
Maar ik heb vrij wijd-uitlopende broeken, dan kan ik eerst nog nieuwe broeken gaan kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja... je zou het ook gewoon kunnen proberen, als je het zelf leuk vindt.
Ik ben zelf altijd heel erg tegen sleehak geweest, maar heb deze zomer voor het eerst een heel charmante, grijs/lichtblauwe schoen met sleehak. Het fijne is: maakt je benen langer en ja...de sleehak is erop gemaakt om makkelijker op te lopen.
Nouw.......quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen hebben wel altijd goede smaak
De benen maken de schoen, vind ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
SleehakkenUggs
![]()
Doe mij maar gewoon pumps of laarzen met een sexy dunne hak
De schoen maakt de schoen.. De schoen is aanvulling, dus die maken hoogstens de outfit mooier en je benen.quote:
Ach joh, kan het probleem niet zijn. Laatst nog echt leuke broeken gezien, kon je voor een prikke op de kop tikken. Moet ik nog steeds gaan oppikken trouwens. Ze blijven maar door mijn hoofd spoken..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb vrij wijd-uitlopende broeken, dan kan ik eerst nog nieuwe broeken gaan kopen
Nee hoor ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen hebben wel altijd goede smaak
Ik vind broeken in de laars gewoon lelijk, simpelquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach joh, kan het probleem niet zijn. Laatst nog echt leuke broeken gezien, kon je voor een prikke op de kop tikken. Moet ik nog steeds gaan oppikken trouwens. Ze blijven maar door mijn hoofd spoken..
Omdat ik hem een beetje ken.. dacht: laat hem van het ergste uitgaan, kan het alleen maar meevallen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zeg je dan ook dat je het niets vind
Vind het wel wat hebben, wel handiger bij laarzen zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind broeken in de laars gewoon lelijk, simpel
Je moet er niet mee uit de bus komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind iemand met te dikke benen op hakken echt niet mooier..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De schoen maakt de schoen.. De schoen is aanvulling, dus die maken hoogstens de outfit mooier en je benen.
Dus de schoen moet uberhaupt al mooi zijn
Ik heb slof-Uggsquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet er niet mee uit de bus komen.
Je moet die pantoffels gewoon binnenshuis dragen
Hehe!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb homer simpson sloffen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb slof-UggsRoze
Zo lelijk en alleen voor binnen.
Ik stop mijn broek hierin:quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind broeken in de laars gewoon lelijk, simpel
Zelfs dat niet eens:quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen sloffen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe!
Je zou MIJN sloffen eens moeten zien. Die zijn pas cool!!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens:
[ afbeelding ]
Hehe, kun je wel skieen door de huiskamerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen sloffen.
Ik heb ultra dikke mega hoge grijze wollige ski-sokken (waarmee ik dan op t parket om de haverklap op m'n smiecheltje glij)
Waarom zeg je dat in eerste instantie dat het mislukt is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw.......
Ik heb ooit een keer mijn haar laten verven in de zomer, van die lokken ertussen (weet ff niet meer hoe dat heet). Ik tegen vriendje: "owwww... het is helemaal mislukt".
Staat ie dus een paar uur later op de stoep, doe de deur open en het eerste wat hij zegt: "jee, het ziet er idd niet uit...". Terwijl het dus kei-goed gelukt was. Iedereen vond t kei-leuk, behalve hij. Ik vond t zelf ook leuk, dus hij moest er maar gewoon mee leren leven. Besides, dat kapsel van hem... daar had ik ook nog wel het een en ander op aan te merken. Maar dat mocht dan weer niet
Ja ik snap het ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in eerste instantie dat het mislukt is?
Dit is typisch zo'n situatie waarbij mannen t nooit goed kunnen doen.
Ga je het met haar eens zijn? Ga je je mening geven?
Feit: lelijk - Gezegd: Mooi
Als je zegt dat t mooi is en het blijkt lelijk te zijn dan krijg je t verwijt dat je niet eerlijk was en haar zo opver straat hebt laten gaan.
Feit: lelijk - Gezegd: lelijk
Dan ben je een lompe zak. Hoe kun je dat nou eerlijk zo zeggen? Da;s gemeeeeeeen!
Feit: mooi - gezegd: lelijk
Je vindt ook nooit iets moooooooiiii!
Feit: mooi - gezegd: mooi
Niks. Niet eens een keer een echte goeie pijpbeurt.
Vrouwen
Zulke dingen draagt m'n broer ook altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Fatsoenlijke schoen gepost. Kan het nu weeer ergens anders over gaan?
Het is geen Santoniquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Hehehe. Ik wilde alleen maar aantonen dat de smaak van een man niet altijd goed isquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in eerste instantie dat het mislukt is?
Dit is typisch zo'n situatie waarbij mannen t nooit goed kunnen doen.
Ga je het met haar eens zijn? Ga je je mening geven?
Feit: lelijk - Gezegd: Mooi
Als je zegt dat t mooi is en het blijkt lelijk te zijn dan krijg je t verwijt dat je niet eerlijk was en haar zo opver straat hebt laten gaan.
Feit: lelijk - Gezegd: lelijk
Dan ben je een lompe zak. Hoe kun je dat nou eerlijk zo zeggen? Da;s gemeeeeeeen!
Feit: mooi - gezegd: lelijk
Je vindt ook nooit iets moooooooiiii!
Feit: mooi - gezegd: mooi
Niks. Niet eens een keer een echte goeie pijpbeurt.
Vrouwen
Hahahaha!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een saaie kak-schoenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Wees dan verdomme ook eens een keer duidelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet helemaal.
Hij had zeker moeten zeggen dat het helemaal niet lelijk was en dat het reuze meeviel (al moet ie dat niet zo zeggen). Dat het supermooi staat en geweldig is.
True. Die zijn trouwens wel mooi ja.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees dan verdomme ook eens een keer duidelijk
Ik vind het triester om te lezen dat iemand van 25 ofzo zo'n ding gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rkbom-14-jarige.html
14
Toch een normale leeftijd voor vuurwerkbommen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rkbom-14-jarige.html
14
Ik ben dan ook heul ouderwetsch en zulks, ik weiger sportschoenen te dragen als ik niet aan het sporten ben.quote:
Ne met sportschoenen bedoel je ook nog eens alle sneakers?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heul ouderwetsch en zulks, ik weiger sportschoenen te dragen als ik niet aan het sporten ben.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
En m'n benen zijn lang zat, trouwens
Ik vind bepaalde sportschoenen niet echt meer sportschoenen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heul ouderwetsch en zulks, ik weiger sportschoenen te dragen als ik niet aan het sporten ben.
Allstars zijn sneakers geen sportschoenen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind bepaalde sportschoenen niet echt meer sportschoenen.
Allstars bijvoorbeeld. Zijn eigenlijk sportschoenen. Nu meer een sportieve schoen.
Maar Nike Air Max e.d. weiger ik ook hoor
Ja, ik vind sneakers eigenlijk ook sportschoenen. Ook al worden ze al tijden niet meer als zodanig gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ne met sportschoenen bedoel je ook nog eens alle sneakers?
Noem het dan sneakers in plaats van sportschoenen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik vind sneakers eigenlijk ook sportschoenen. Ook al worden ze al tijden niet meer als zodanig gemaakt.
Allstars zijn oorspronkelijk bedoelt als basketbalschoen en dus sportschoenen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allstars zijn sneakers geen sportschoenen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allstars zijn oorspronkelijk bedoelt als basketbalschoen en dus sportschoenen.
Goed gezegd. Oorspronkelijk. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allstars zijn oorspronkelijk bedoelt als basketbalschoen en dus sportschoenen.
ik moet er eens goede zooltjes voor kopen anders krijg ik er echt zere pootjes vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan mijn All-Stars!
[ afbeelding ]
Het zijn geen schoenen om een flink eind mee te wandelen nee. Voor een dagje kantoor vind ik ze heerlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet er eens goede zooltjes voor kopen anders krijg ik er echt zere pootjes van
Ik krijg er binnen een kwartier lopen al zere voetjes vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zijn geen schoenen om een flink eind mee te wandelen nee. Voor een dagje kantoor vind ik ze heerlijk.
Oh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er binnen een kwartier lopen al zere voetjes van
Vaak gehoord maar nog veel vaker bewijs gezien dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja moet je vaker doenGenoeg landen met mooie vrouwen
bijna iedere land op Engeland na
Het feit dat je vrouwen als huishoudvaatdoekjes gebruikt maakt ze qua ding geen huishoudvaatdoekje. Blijft een vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed gezegd. Oorspronkelijk. Nu niet meer.
Plus grote kans dat het gauw volledig onder water komt te staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toevallig gister over gehad met de secretaresse. Ze vond er geen ruk aan.
Erg mooi om te zien..... maar binnen een uur heb je het dan ook wel echt gezien.
Geen fuck te beeleven. ALleen voor mensen die echt een rondhang boeklees genietvanzonzeestrand vakantie willen.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Vaak gehoord maar nog veel vaker bewijs gezien dat het niet klopt.
Ja he? We hebben dezelfde smaak!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef MNR het volgende:
Ik vind de eerste en de tweede dame uit de OP eigenlijk best mooi!
Oneens. We hebben nu duidelijk basketbalschoenen en dat zijn allstars niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat je vrouwen als huishoudvaatdoekjes gebruikt maakt ze qua ding geen huishoudvaatdoekje. Blijft een vrouw
Als de functie van iets naarmate de tijd vordert verandert doet dat niets af aan wat het is.
Een allstar is een basketbalschoen. Dat er tegenwoordig meer mensen zijn die hem als gewone schoen dragen doet daar niets aan af.
Ik klikte, en scrollde te ver naar beneequote:
Das selectief te werk gaan. Anders zou je Elizabeth Hurley nooit kunnen verklaren.quote:
Hermione is ongehoord goed opgedroogd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Hermione
Keira vind ik te smal.
ScarlettMonica Bellucci
Wat is er Brits aan die laatste 2?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Hermione
Keira vind ik te smal.
ScarlettMonica Bellucci
o ik had even gemist dat het over Britten gingquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hermione is ongehoord goed opgedroogd.
Monica een Brit?
Post nog eens meer vrouwtjes die je lekker vindt CL.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o ik had even gemist dat het over Britten gingwas gewoon willekeurig lekkere wijven aan het opnoemen.
Ik ben ook niet zo Scarlettachtig. Al vind ik ze wel een erg lekkere kont hebben in Lost in Translation.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
Scarlett vind ik trouwens niks speciaals.
Als actrice en als verschijning niet.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/361375
Dit is echt een geweldige aanvulling op het menselijk ras.
Als je 100.000 van deze users bijelkaar gooit heb je Fok!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/361375
Dit is echt een geweldige aanvulling op het menselijk ras.
Mooi smoeltje.quote:
Voetballers zijn overbetaalde mietjes.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
Voor de rest gaat het best goed in het hedendaagse voetbal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
Voor de rest gaat het best goed in het hedendaagse voetbal
[ afbeelding ]
Vooral de voetballer valt wel mooi. Bijna een stervend zwaantje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Acteren is belangrijker dan voetballen.
Evangelinequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Post nog eens meer vrouwtjes die je lekker vindt CL.
Joehoe!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja he? We hebben dezelfde smaak!
Ik vond Real Steel zo leuk, ook met haarquote:
En dan straks als eflje in The Hobbitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan straks als eflje in The Hobbit
quote:
Nou heel soms nog wel hoor, maar het is tricky idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef L-E het volgende:
Rode lippenstift kan eigenlijk echt niet meer. Verder is ze.
Kan absoluut nog wel, als je zo'n lekker lievig lolita bekkie erbij trekt met een leuk vintage jurkjequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef L-E het volgende:
Rode lippenstift kan eigenlijk echt niet meer. Verder is ze.
Ja precies. Mooi bleek koppie erbij en verder niet te veel heisa op je smoel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan absoluut nog wel, als je zo'n lekker lievig lolita bekkie erbij trekt met een leuk vintage jurkje
Ik zie er met make up altijd uit als Geert Wilders die in de verfdoos is gevallen, ik hou me verre van kleurtjes.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou heel soms nog wel hoor, maar het is tricky idd.
Je moet het wel kunnen hebben ja. kan snel hoerig worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou heel soms nog wel hoor, maar het is tricky idd.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen hebben ja. kan snel hoerig worden.
Op een oostbloktype of zo
Nee. Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan absoluut nog wel, als je zo'n lekker lievig lolita bekkie erbij trekt met een leuk vintage jurkje
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Willen jullie op me stemmen bij vraag 83?
http://verkiezingen.fok.nl/
Ja maar, ja maar...quote:
Die eer behoort jou niet toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Jij bent toch niet de grootste jankbalquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ze is het toch heul nietquote:
Precies.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de grootste jankbal
Nee das waar, dat is... Nou ja, laat maarquote:
Precies. Oh wacht, je was stom.quote:
Ik kom alleen in Singles. En zelfs dan kom ik niet verder dan de taalnazi-award.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom te weinig buiten homo en singles voor dat soort verkiezingen vrees ik
Ach loop over me heen, mens!quote:
quote:
Pardon?quote:
Eentje met een griffel!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Singles. En zelfs dan kom ik niet verder dan de taalnazi-award.
Dat kan ik beamen. Dit is een kantoor geschikt voor vijf man, maar we passen er maar net met z'n tweetjes in...quote:
Mooi land, dat Twente.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo groeten we elkaar hier in Twente.
Dat is dan wel een erg eervolle he? Ik krijg heulemaal niksquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Singles. En zelfs dan kom ik niet verder dan de taalnazi-award.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo groeten we elkaar hier in Twente.
91kg schoon aan de haak. Bam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Dit is een kantoor geschikt voor vijf man, maar we passen er maar net met z'n tweetjes in...
quote:
quote:
Zdravo moje lepo sladoled.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik eis een lievere begroeting hoor.
Vraag 33: Anders, namelijk...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
Nou, ik weet wel wie ik invul bij vraag 40
Hoewel er met kerst wel 1 sigaretje in is gegaan, maar dat mocht van mezelf.quote:
Is het niet wat koud voor ijs?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zdravo moje lepo sladoled.
Zo beter?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wel 91?Pfff, mijn abs wegen al 91 kilo...
Het is nooit te koud voor ijs. Je weet wel zeker dat je een vrouw bent? Ik begin nu te twijfelen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het niet wat koud voor ijs?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is nooit te koud voor ijs. Je weet wel zeker dat je een vrouw bent? Ik begin nu te twijfelen...
De eckte grot van Postojna...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee tuk, je mag mijn broekje niet in, onthou dat nou eens!
Mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
Nou, ik weet wel wie ik invul bij vraag 40
Die Hofstadgruppe is een maat van me.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De eckte grot van Postojna...Ik had hem graag bezocht...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Leuke kerst gehad Missb? Hoe was de ossenhaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |