quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Mijn beeld is gebaseerd op die Poolse en Russische arbeiders vrouwen/meisjes die zo Westers en geil mogelijk er uit willen zien, maar het geld er niet voor hebben. En dan dus aankomen met die net-niet kleren van de coolcat en dergelijke. Te strak, te glimmend, te goedkoop. Gecombineerd met geblondeerd haar en een borstvergroting.
Daar is mijn beeld op gebaseerd. En nondeju wat zie je die steeds meer
De nette classy Oost-europese vrouw kom ik niet vaka tegen hoor.
Ja eentje, maar dat was die poesta hoer die over lijken ging (incl mijn rug, maar ik heb haar teruggepakt).
En zelfs die stinken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef Kreator het volgende:
De enige goede serv is een dode serv.
Kunnen we die niet verbannen naar net-nietland op de zuidpool?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]Die net-niet mensen zie je overal, dat is niet voorbehouden aan Oostblok dames.
Hoe groter, hoe meer/grotere kavels voor een leuke vakantiewoning.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Hoe groter, hoe makkelijker te targetten.
Ja moet je vaker doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Dit is de beste Singles-OP in lange tijd. Vind ik dan, hè...
Ik heb mijn share of oostblokchicks wel gehad voor 1 levenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe groter, hoe meer/grotere kavels voor een leuke vakantiewoning.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja moet je vaker doenGenoeg landen met mooie vrouwen
bijna iedere land op Engeland na
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe groter, hoe meer/grotere kavels voor een leuke vakantiewoning.
Een streng moslim land waar geen hol te doen is..... mooie keuze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]Als je het niet erg vind, hoef ik geen vakantiewoning in Servië. Of het nu groot of klein is. Een vakantiewoning op de Maladiven daarentegen, dat lijkt me wel wat
Dat 4e plaatje hierboven is echter exact wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]Die net-niet mensen zie je overal, dat is niet voorbehouden aan Oostblok dames.
Oke er zijn een paar uitzonderingenquote:
Had je maar 9 levens...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn share of oostblokchicks wel gehad voor 1 leven.
Vrij veel zelfsquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke er zijn een paar uitzonderingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |