Och, wel relax. Paar dagen in A'dam geweest met miss Tuk. Beetje shoppen, eten, drinken... the usual...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja was super, zowel de kerst als de ossenhaas. En die van jou?
Sta jij daar een beetje mobiel te fokken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef L-E het volgende:
Hoerige NS. Vanmorgen een trein uitgevallen, nu al een kwartier later. Het is vrijdagmiddag, ik wil naar huis.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
tijnbrein verkiesbaar voor slechtste hosselaar
Serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die Hofstadgruppe is een maat van me..
Wat een kutverkiezing trouwens. Alleen maar kliekjesusers.
quote:
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef Cue_ het volgende:
tijnbrein verkiesbaar voor slechtste hosselaar
Dank je wel. Dat vind ik leuk om te horen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik heb jou ook vreselijk gemist hoor tuk.
Ja man, hip he!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Sta jij daar een beetje mobiel te fokken?
Daar gaat het toch niet om?quote:
Haters gonna be haters tuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Weer typisch dat er geen 'lekkerste abs'-verkiezing is. Ze zullen me eens wat gunnen...
Ja jij bent echt supperhip!quote:
Moet men zichzelf nomineren ja?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
even crossposten.
Wat een hoerige kankerverkiezing. 99% van de kutusers die zichzelf hebben genomineerd voor 95% vd vragen verdient het niet. Ik ken ze niet, ik mot ze niet. Oprotten.
En waarom kan ik niet gewoon Tong80 bij alle negatieve prijzen invullen?
En waar zijn de échte toegevoegde-waarde-users?
Godverdomme.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ja het zijn kut verkiezingen.. allemaal waardeloze users die we niet kennen. Al zijn er wel veel R&Pers bij vraag 83
1 kliekje die zo'n verkiezing kaapt en whoppa.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Ja het zijn kut verkiezingen.. allemaal waardeloze users die we niet kennen. Al zijn er wel veel R&Pers bij vraag 83
quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Anders had ik wel bij een paar vragen als nominatie gestaan.
Dan kapen wij die shizzle volgend jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 kliekje die zo'n verkiezing kaapt en whoppa.
quote:
Het valt dus wel mee met die aandachtsgeilheid van mijquote:64. FOK!kers die zo aandachtsgeil zijn dat ze zichzelf nomineren:
Was er ook een 'jezus, waarom heb ik dat lekkere wijf nog nooit stijve tepeltjes bezorgd?!?' vraag dan?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef MNR het volgende:
Het valt dus wel mee met die aandachtsgeilheid van mij![]()
Schreeuw eens niet zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan kapen wij die shizzle volgend jaar!
* 100% Tukker gaat op een zeepkist staan, zet een FNV-pet op en pakt een megafoon.
Tuk met zijn megafoon?quote:
Pffff..quote:
Maar die van jou is te logischquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
Wel een eer om genomineerd te zijn voor zo'n mooie titel.
Schijnbaarquote:
Er is ook maar 1 kutmod natuurlijk, hoevaak Danny die tag ook weghaaltquote:
Het Krea-ijs? Succes daarmee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff..
Ik heb geprobeerd het ijs te breken, maar zelfs een ijsbeer breekt nog eerder door z'n wak heen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef MNR het volgende:
Ik heb geprobeerd het ijs te breken, maar zelfs een ijsbeer breekt nog eerder door z'n wak heen
Heb jij grote dan?quote:
idd, daar kan niemand tegenopquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook maar 1 kutmod natuurlijk, hoevaak Danny die tag ook weghaalt.
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"BETALEN VOOR HET INZIEN VAN NOTES IS DIEFSTAL!"
Neh.. Ik heb het een poging gegeven. Ik heb zijn vriendje HW teveel kritiek gegeven.. Dat vond ie niet zo leuk.quote:
Krea.... daar houd ik me niet mee bezig. Heb genoeg lijntjes lopen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Krea.... daar houd ik me niet mee bezig. Heb genoeg lijntjes lopen.
Wilde gewoon het ijs breken. Dat was het.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"HET POSTEN VAN TIETEN IS EEN GRONDRECHT!"
HW? Ik wist niet dat wij vrienden waren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Neh.. Ik heb het een poging gegeven. Ik heb zijn vriendje HW teveel kritiek gegeven.. Dat vond ie niet zo leuk.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ben jij zo'n hosselaarster ja?
quote:
Hebben wij vrienden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
HW? Ik wist niet dat wij vrienden waren.
Eens. En het zijn tetters. #patat/friet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar wacht gij dan nog op?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit geen water onder het ijs. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef MNR het volgende:
Wilde gewoon het ijs breken. Dat was het.
geen idee wat ze bedoelt, ik snap die zweefteverige taal niet zo...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik neuk wel wijve, maar ik vind ze meestal niet aardig. Zou ze dat bedoelen?
quote:
de massagebar bedoel je? *of ander blikjequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]MM! Dat blikje wat ik voor mijn verjaardag had gekregen is lekker spul trouwens!
www.albert.nlquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
Wil er iemand ff voor mij boodschappen gaan doen?
Heb geen zin om die drukte in te gaan nu
Nee dat massagespul idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de massagebar bedoel je? *of ander blikje* weet niet meer precies wat erin zat
www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
Wil er iemand ff voor mij boodschappen gaan doen?
Heb geen zin om die drukte in te gaan nu
Dat wordt dan een maandban en mag ik weer onder m'n alter-ego gaan posten waar niemand vrolijk van wordt.quote:
quote:
Het gaat niet om mijn etenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Sjonge, jonge, jonge jonge...
Doe je dat vaak MNR?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Sjonge, jonge, jonge jonge...
Serieus? ik had verwacht dat het wel druk zou zijn nu.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
AH was zo goed als uitgestorven net. Geen idee waarom
Slager was niemand in de winkel.
Waarschijnlijk is alles al op en is het daarom rustig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus? ik had verwacht dat het wel druk zou zijn nu.
Dan ga ik zo toch maar even kijken
Nee, ik heb er een hekel aan.quote:
Ik moet zo ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus? ik had verwacht dat het wel druk zou zijn nu.
Dan ga ik zo toch maar even kijken
Als ze nog maar wel vlees hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is alles al op en is het daarom rustig.
Ah, waar staat MNR eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een hekel aan.
Doe dat eigenlijk nooit. Ik houd heel erg van gezond eten
ja, want thuisbezorgd bezorgt alleen ongezond voerquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb er een hekel aan.
Doe dat eigenlijk nooit. Ik houd heel erg van gezond eten
Moest Niet Reageren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, waar staat MNR eigenlijk voor?
Hebben ze toch nog wat vertier in je kelder. Netjes van je...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo nog maar es wat klein grut vuurwerk kopen voor de neefjes en nichtjes.
HW, down boy, down..quote:
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoef gewoon de deur niet meer uit vandaag.
Lucky you.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoef gewoon de deur niet meer uit vandaag.
#durftevragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
MidNightRunquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, MNR is dus best opstandig?quote:
quote:
quote:
Joah.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik nog een laatste bakkie tappen, Krea?
Hahahaha!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, MNR is dus best opstandig?
Heeft dat iets met jou te maken of vind je die film gewoon goed?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ik probeerde net bij MNR het ijs te breken.
Dat faalde.
Aangezien je toch niks te doen hebt dan, dan kun je ook hier even mijn boodschappen komen doen en dan zet ik ondertussen even een nieuw schermpje in je telefoon.quote:
samen met bier zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Good old rock and roll awaits me @ the waterhole.
Zuiperd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Good old rock and roll awaits me @ the waterhole.
Neen, dan moet ik de deur uit...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien je toch niks te doen hebt dan, dan kun je ook hier even mijn boodschappen komen doen en dan zet ik ondertussen even een nieuw schermpje in je telefoon.
Toen ik destijds mijn nick moest verzinnen, stond het wel symbolisch voor mij. Ken de film niet. Weet alleen dat het een band in Eindhoven is (nooit gezien, nooit gehoord). En Eindhoven ach ja.. daar woon ik inmiddels weer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeft dat iets met jou te maken of vind je die film gewoon goed?
Ik wil de slagroom en chocosaus wel even langsbrengen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, dan moet ik de deur uit...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil de slagroom en chocosaus wel even langsbrengen?
Maar dan krijg je wel een nieuw schermpje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, dan moet ik de deur uit...
Jeweettochquote:
Daarom passen we goed bij elkaar. Jij ontvangt graag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat ben je toch een gever he.
Je moet haar lokken met biefstuk en een Zalando-waardebon...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een nieuw schermpje.
Vooruit, zal er ook nog een glas wodka bij doen maar dat is mijn laatste aanbod
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet haar lokken met biefstuk en een Zalando-waardebon...
En assessment control. Document management. Span of control.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op naar een lang 2012 vol met slappe automaatkoffie...
Ik kan wel biefstuk aanbieden maar ze weet dat ik die al op heb voordat ze hier isquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet haar lokken met biefstuk en een Zalando-waardebon...
Ha-ha. Projectmatig werken. Ha-ha.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
En assessment control. Document management. Span of control.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:45 schreef Kreator het volgende:
MissB. Waarom heb jij altijd van die groupies die je adoreren, maar die jij niet aan je tietjes laat wiebelen om je heen? Volgens mij komt er zo'n heel kliekje regelmatig bij je op de bank zitten in de hoop dat er een keer wat gaat gebeuren, maar dat gebeurt nooit.
Doet me denken aan zo'n andere chick van fok die ik ooit heb gekaatst.
Dat zal wel in het nieuwe jaar wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wcht nog steeds op mn gewonnen laarsjes en jurkje
En, en, en, ben je er al uit!?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef -Engel- het volgende:
Zo nog een dag en het jaar is plat!!!
Kan je er nietvoor bellen? Status update ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wcht nog steeds op mn gewonnen laarsjes en jurkje
no shitquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal wel in het nieuwe jaar worden
ik moest aan de website doorgeven wat ik wilde en bij welke webshop en dan gingen zij t daar bestellen en op mijn adres laten leveren, de webshop levert 3-7 dagenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je er nietvoor bellen? Status update ofzo?
logi?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
HW. Hoe heet die portugeze chick ook alweer? Die wat met Kasta had? Die met al die issues.
Je overdrijft lieverd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wiedoet, stemt toe. Ik heb gewoon gelijk, dat weet ik. Ik ken jouw type.
Then again, wie niets onderneemt faalt soperso...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wiedoet, stemt toe. Ik heb gewoon gelijk, dat weet ik. Ik ken jouw type.
Zegt me ff niets op het momentquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
HW. Hoe heet die portugeze chick ook alweer? Die wat met Kasta had? Die met al die issues.
quote:
Nee manquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar toch is er altijd wel zo iemand in je leven, is het niet?
Present!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar toch is er altijd wel zo iemand in je leven, is het niet?
Parijs toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel, maar nu moet de vriendin nog even beslissen waar....
Wel! Laatst las ik dat nog. 1 zo'n kansloze groupie die hier ook meepost, die dan bij jou op de bank film mag kijken, om vervolgens de ellende van je droomvent aan te horen en dan naar huis moet omdat je met een leuke vent gaat neuken.quote:
met kerst er tussen... ja dan duurt het zeker een paar dagen extra.... ik gok dat je het pas 2 of 3 jan. krijgt dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest aan de website doorgeven wat ik wilde en bij welke webshop en dan gingen zij t daar bestellen en op mijn adres laten leveren, de webshop levert 3-7 dagentis nu 9 dagen sinds bestelling met kerst er tussen dus ik wacht nog ff
Zeker wel. Alleen die issues gaan wel irriteren na een tijdje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Tijd veel met haar opgetrokken paar jaar terug, was altijd wel gezellig
Dat is mijn zoon.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Echt, ik haat mijn geheugen. Er is echt iemand die de hele dag om je heendrentelt.
bossman?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Echt, ik haat mijn geheugen. Er is echt iemand die de hele dag om je heendrentelt.
Peurac?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
quote:
Niet elke keer moet om issues draaien en het gepraat erover, dat kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
Zeker wel. Alleen die issues gaan wel irriteren na een tijdje.
Bateman?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
Kluts!quote:
Soms is het ook gewoon belangrjik om je kleren uit te trekken en met je tieten over het gezicht van je vent te slepen idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet elke keer moet om issues draaien en het gepraat erover, dat klopt
Soms?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon belangrjik om je kleren uit te trekken en met je tieten over het gezicht van je vent te slepen idd.
Goed plan, ga ik dat zometeen maar eens doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
Soms is het ook gewoon belangrjik om je kleren uit te trekken en met je tieten over het gezicht van je vent te slepen idd.
Ik bedoel maar. En jij kent me al....25 jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat xoperzo. In die waan laten we je altijd hier...
Hij luistert nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je hem niet vooruit hebt leren lopen
Ik ben pas om half 6 thuis.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik dat zometeen maar eens doen
Als ik aan het playstationennen ben, heb ik daar geen zin in.quote:
Touchequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
Als ik aan het playstationennen ben, heb ik daar geen zin in.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ik sluit de pc maar eens af. Het is best geweest...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, ik sluit de pc maar eens af. Het is best geweest...
Ipv Parijs, O&N vieren in Drachtenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaaschhhhh.....ze had het nu over een willekeurige plaats in NL.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
Tijd om naar huis te gaan.
Doe je vent de groeten, Cue. Neukze.
Veel plezier met je iPox, HW
Veel geluk met je heerlijke tietjes, MB
En de rest: Vuurwerk in de hand, aansteken, wachten, wachten, wachten.
Tot volgend jaar.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Fijne jaarwisseling alvast tukje
Ik vier het in Almerequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ipv Parijs, O&N vieren in Drachten
Bij belsquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vier het in AlmereGelukkig maakt het gezelschap een hoop goed.
Van alle plaatsen waar ze het over had, noemde ze die nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ipv Parijs, O&N vieren in Drachten
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
1 ding: me nog meer dingen bedenken dan dezequote:
Er is niks wat Almere goed kan makenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom je er daar even goed onderuitquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van alle plaatsen waar ze het over had, noemde ze die niet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat gezelschap moet dan wel heueueueuel goed zijn!
Ik ga oud en nieuw hier vieren
Echt welquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom je er daar even goed onderuit![]()
Ik heb in Eindhoven gestudeerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Toen ik destijds mijn nick moest verzinnen, stond het wel symbolisch voor mij. Ken de film niet. Weet alleen dat het een band in Eindhoven is (nooit gezien, nooit gehoord). En Eindhoven ach ja.. daar woon ik inmiddels weer.
Nu heeft het geen meerwaarde meer
Waar en wat heb je gestudeerd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb in Eindhoven gestudeerd![]()
Midnight Run is een vermakelijke en goede eighties film. Valt me tegen dat hij niet op tv is in deze tijd.
Kom je doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vier oud en nieuw in den boschopsomming van de laatste jaren:
2x Amsterdam, 1x Utrecht, 1x Hoogeveen, 1x Gorinchem
Vrouwen dan, die gaan serieus daten terwijl ze een relatie hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:04 schreef MNR het volgende:
Sommige mannen zijn anders ook overigens behoorlijk RAAR! Hebben ze een vriendin. Knopen ze een gesprekje met je aan, en dan even later een serieus voorstel over een intiem voorspel. Ik vind dat raar. Hoe normaal sommige het vinden om vreemd te gaan.
Whut??quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen dan, die gaan serieus daten terwijl ze een relatie hebben.
quote:
Dat noemt men vreemdgaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen dan, die gaan serieus daten terwijl ze een relatie hebben.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben al ergens anders met mijn hoofd (nee niet daarquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al ergens anders met mijn hoofd (nee niet daar)).
Dat kan ik niet zeggen in het openbaar want dan wordt de kans groter dat mijn identiteit aan mijn postgeschiedenis wordt gekoppeld.quote:
Ik heb verder nog geen idee waar preciesquote:
Sorry godt.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al ergens anders met mijn hoofd (nee niet daar)).
Vond het wel een gelikte grapquote:
Dat is al de zoveelste Lushpup. Hoeveel procent van de vrouwen adoreert Lush?quote:
ik ben al een jaar of 5 lushpupquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is al de zoveelste Lushpup. Hoeveel procent van de vrouwen adoreert Lush?
Ow ok.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen in het openbaar want dan wordt de kans groter dat mijn identiteit aan mijn postgeschiedenis wordt gekoppeld.
Smooth operator you!quote:
Waar is de goede vrouw dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef Barbusse het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin om dan tussen een bezopen meute te staan, en dan ook nog eens om 12 uur de verkeerde vrouw gelukkig nieuwjaar te gaan zoenen
Ha! Je reageert alsof je dat een heel normaal argument vindtquote:
Nou ja, die raak ik altijd kwijt in zo´n dronken meute. Of zij mij. Whatever, poteeto, potaato. Punt is dat ik geen zin heb in die meute, laat staan om haar met een halsband nabij te houdenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, die raak ik altijd kwijt in zo´n dronken meute. Of zij mij. Whatever, poteeto, potaato. Punt is dat ik geen zin heb in die meute, laat staan om haar met een halsband nabij te houden![]()
Dus ik denk dat het een rustig strandtentje gaat worden
Volgens mij ruik jij zelf ook heel lekker dan. Ik heb geen idee hoe Lush ruikt maar ik heb wel het vermoeden dat vrouwtjes er heel lekker van gaan ruiken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben al een jaar of 5 lushpup
Nee, juist nietquote:
quote:
Jij bent toch altijd dronken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, juist nietDaarom heb ik dus geen zin in die meute. Wel opletten jij he?
Wat is er? Riskeer ik een ban voor de eeuwigheid?quote:
Ruik jij ook zo lekker, ik denk van wel, ik wil je wel eens komen ruiken hoor, lijkt me heel gezellig.......quote:
Oh jaquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd dronken?
Snap je nu waarom ik het zo erg vind dat ik geen lushpup ben?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruik jij ook zo lekker, ik denk van wel, ik wil je wel eens komen ruiken hoor, lijkt me heel gezellig.......
Het valt op he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruik jij ook zo lekker, ik denk van wel, ik wil je wel eens komen ruiken hoor, lijkt me heel gezellig.......
Vodka is geurloosquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik het zo erg vind dat ik geen lushpup ben?
Aan alle hoekjes, gaatjes en kiertjes?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Instinctquote:
De manier van vreemdgaan van vrouwen is lange termijn gericht... Die van mannen is gericht op lust... Bij vrouwen op iets van tekortkomingen bij de eigen man oid.quote:
quote:
Hehehe... je gaat me toch niet vertellen dat je dat ooit gedaan hebt hequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef Barbusse het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin om dan tussen een bezopen meute te staan, en dan ook nog eens om 12 uur de verkeerde vrouw gelukkig nieuwjaar te gaan zoenen
Voelde dat als een WO I gasaanval?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik nog met MissBliss datededede stond ik ook regelmatig in de Lush.
Engel ik wil nogmaals benadrukken dat jouw fotootje in kerstoutfit me niet geheel onberoerd laat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe... je gaat me toch niet vertellen dat je dat ooit gedaan hebt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lush
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Überlushpup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lush"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn wel andere dingen hier die me niet onberoerd laten.
Je moest een beetje overgeven in je mond?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
You know me too wellquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moest een beetje overgeven in je mond?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Engel ik wil nogmaals benadrukken dat jouw fotootje in kerstoutfit me niet geheel onberoerd laat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow... dat is een heleboelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lush
Verstier ik hier de sfeer teveel?quote:
Nee hoor, je doet maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Verstier ik hier de sfeer teveel?
Wat is dat? Is dat R&P-jargon?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef Godtje het volgende:
Kan MNR Mister1977 niet even een pity geven. Twee vliegen in 1 klap hebben we dan.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Welke sfeer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Verstier ik hier de sfeer teveel?
De sfeer van wanhopigheidquote:
Nee, want dan gaat Ang3l me swaffelen. En dat wil ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit je weer over zijn pik te wrijven?
Nee, ik neem gewoon iets van je aan. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ha! Je reageert alsof je dat een heel normaal argument vindt![]()
Schaam jij je ook diep voor je postgeschiedenis?
quote:
Bla, bla, bla (niet denigrerend bedoeltquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De manier van vreemdgaan van vrouwen is lange termijn gericht... Die van mannen is gericht op lust... Bij vrouwen op iets van tekortkomingen bij de eigen man oid.
De periode afgaand van daadwerkelijk seksuele gemeenschap ligt bij vreemdgaande mannen dan ook rond de 4 uur, bij vrouwen was het rond de 3 maanden...
Daar zit dus daadwerkelijk een opbouw in van 3 maanden
Ik ook niet. Tot ik CL leerde kennenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Cue_ het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit 'bewust' van lush heb gehoord
Oh,ha? Je was zo stil.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik neem gewoon iets van je aan. Niets meer, niets minder.
Een pity Godtquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef Godtje het volgende:
Kan MNR Mister1977 niet even een pity geven. Twee vliegen in 1 klap hebben we dan.
Ga me nou niet zeggen dat ik het mis hebquote:
Kun jij mij dit uitleggen MNR? Ik snap er niks van.quote:
Pity fuck. Gok ik.quote:
Ik heb mijn PC ff gereboot. Daarnaast ben ik mijn spullen aan het pakken. Dadelijk sporten (echt helemaal suf losgaan!) en dan door naar een feestje in Mijdrecht. Yeah!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh,ha? Je was zo stil.
Ik dacht je wil even zien waarom mijn postgeschiedenis het daglicht niet kan verdragen.
Zij kennelijk ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun jij mij dit uitleggen MNR? Ik snap er niks van.
A lady doesn't 'raawrr' and tell.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat ik het mis heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |