Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 30-12-2011 16:11:50 ]
Nu hij met dat baggerteam speelt is hij veel chiller qua gemoedstoestand..aners zat hij nu al te schelden vanwege de opstellingquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, ik zit nu al te wachten op het volgende heroische verhaal. Of juist dat het ineens een 18+ rated verhaal word aka Harregarre ragemode.
Staat in vorige topic. Het is gewoon random brons uit pakjes + IF Griezmann.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
Hij zal vast wel ergens staan, maar heb je een linkje van je FC Duckstad?
Hij is alleen wel duurder dan heel mijn team bij elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Als je een echt goede skiller bent is hij het wel waard, anders volgens mij niet zo, al is zijn schot ook erg sterk als ik de fanboys mag geloven.
Ik kon een paar dagen terug wel een dikke volley van hem uit mijn netje vissenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Als je een echt goede skiller bent is hij het wel waard, anders volgens mij niet zo, al is zijn schot ook erg sterk als ik de fanboys mag geloven.
Ik vond m al geen 60k waard toen ik m had.... Ja hij kan 5* skills doen, maar voor de rest vond ik er weinig speciaals aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Fuszy het volgende:
oké ik heb nu coins voor El Shaarawy, dus zal ik hem kopen? Aan de andere kant is het ook wel zonde om een speler van 100k te kopen.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Fuszy het volgende:
oké ik heb nu coins voor El Shaarawy, dus zal ik hem kopen? Aan de andere kant is het ook wel zonde om een speler van 100k te kopen.
Hele goede investeringquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb weer coins over. IF Podolski dan maar inruilen voor SIF Podolski![]()
Overall weer net wat beter en passing +7
Ik hoop hetquote:
Joahquote:
gescriptquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom gaan de benen van mijn verdediger gewoon door Torres heen als ik een tackle maak?
Dus sliden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:09 schreef Rijst het volgende:
![]()
Vooral niet de LT gebruiken tijdens het verdedigen maar op X blijven rammen.
Gebruik LT!! je ramt nu alleen maar op x x x x x x x x x x x x x. Vind je het gek dat je verliest.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:09 schreef Rijst het volgende:
![]()
Vooral niet de LT gebruiken tijdens het verdedigen maar op X blijven rammen.
OOOOHHH SARCASMEquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gebruik LT!! je ramt nu alleen maar op x x x x x x x x x x x x x. Vind je het gek dat je verliest.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/108302023
Heuj, die heb ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Kut tegenstander met z'n (...) cutbacks en Torres en Luiz, schijtspel
Zo, de Robben weer verkocht voor 330k, min de taxes ongeveer 14k winst. Nice!quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik blijf nog even doorgaan met handelen in Robbens. Toch elke keer ongeveer 5-10k winst. Nu net een Robben gevonden met een bin van 300K, staat er nu weer op voor een startprijs van 330k. Min de taxes zou dat een winst van 15k opleveren
Ik doe wel mee. Mathijs wilde volgens mij ook wel. Rijst, vandermar, Harregarre, Pino?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Mijn plannen voor vanavond lijken niet door te gaan. Dus... Clubben?
.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:05 schreef Rijst het volgende:
Longcat doe ook mee. Dan lijk ik tenminste niet zo slecht meer.
Ik ga na de film, werd net gevraag door een meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. Mathijs wilde volgens mij ook wel. Rijst, vandermar, Harregarre, Pino?
Daar mis je wel een beetje vaak meequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:12 schreef Longcat. het volgende:
[..]
.....
Ik ga toch de x button neuken.
Spannendddd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga na de film, werd net gevraag door een meisje![]()
![]()
![]()
Dus ik ben er waarschijnlijk na 12en pas.....
bro's before ho's matthijs!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga na de film, werd net gevraag door een meisje![]()
![]()
![]()
Dus ik ben er waarschijnlijk na 12en pas.....
Vooruit vervangen met LTquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar mis je wel een beetje vaak meeIk zou het gaan afleren
[..]
Spannendddd.
Wij weten wel hoe ver het is als je je niet meer meldt![]()
Je moet met A in de buurt van de tegenstander met de bal blijven lopen en op het moment dat je tegenstander de bal voor zich uit speelt A loslaten en inlopen met de stick of een tackle zetten met B.quote:
True dat, rattekop.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
bro's before ho's matthijs!!
Maar beter ben je er morgenochtend pas weer.
Hopelijk hoef je niet New Years Eve te kijken, dat meisje moet wel speciaal zijn om voor die rotkop van Sarah Jessica Parker te compenseren.
En ik zie nu dat hij perfect zonder chemistry verlies in mijn Braziliaanse bronzen team past, want de linksback speelt bij dezelfde Belgische club en de enige Senegalese keeper speelt uitgerekend in de MLS waar mijn andere Braziliaanse CB ook speelt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb net voor 400 coins een bronzen verdediger opgepikt, een Senegalees uit de Belgische competitie genaamd Alpha Ba: 1 meter 90 met 76 pace, 75 heading en 68 defending.Wat een beest, ga voor de lol een team starten speciaal voor hem.
Nu?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar wanneer gaan we beginnen dan?
Haha nu heb je helemaal niks meer te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef StijnDa het volgende:
Godver mijn pa zit tv te kijkenBeter valt hij snel weer in slaap op de bank.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:45 schreef StijnDa het volgende:
Godver mijn pa zit tv te kijkenBeter valt hij snel weer in slaap op de bank.
Gold of silver?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er al mensen bezig met een team voor dat nieuwe toernooi? Die van 11 nationaliteiten
Had een aanvang gemaakt om er over na te denken, maar toen al snel besloten dat ik geen zin had om er over na te denkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gold of silver?
Gold is niet zo moeilijk.
433
Nani - Balotelli - Gervinho
Arteta - Mikel - Essien (of vdv , modric als je wat rijker bent)
Clichy - Kompany - Luiz - Walker
Cech
Ik maak een 343, heb ik deze FIFA nog niet gehad. Ik zal wel ff een kinkje gooien als ik hem af hebquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gold of silver?
Gold is niet zo moeilijk.
433
Nani - Balotelli - Gervinho
Arteta - Mikel - Essien (of vdv , modric als je wat rijker bent)
Clichy - Kompany - Luiz - Walker
Cech
Ik heb er wel 1. Fok! prijs 10k...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef x1N2ition het volgende:
Heeft er iemand een Gerrard in de aanbieding? (PS3)
Hij wilt mijn team graag komen versterken, vertelde hij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1. Fok! prijs 10k...
ik en detennismaster, maar ik ga al naar een vriend in de Veen. Volgend jaar wellichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:26 schreef DannyDeko het volgende:
Er waren hier toch wat Leidenaren? Nog meer mensen die naar lvc gaan morgen?
Transfer afgeketst, helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef GuRBuH het volgende:
Doe maar een trade offer, hij staat er op voor 900.000 BIN, CB nPower Championship, Republic of Ireland.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef laucas het volgende:
Zou EA nog een kaartje van Henry bij Arsenal uitgeven? Zou wel baas zijn.
Omdat wintertransfers gewoonquote:
Ik speel altijd een unranked wedstrijd als ik een tijdje niet gespeeld heb, vaak elke dag als eerste wedstrijd. Daarna speel ik een stuk beter, en dat scheelt weer een verlies op FUTquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef detennismaster het volgende:
Na een week geen Fifa, bak ik er niks meer van. 2 gewonnen, 4 verloren!
Na 4 weken fifa,quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef detennismaster het volgende:
Na werk gaar zijn : 1 gewonnen , 3 verloren. die gewonnen wedstrijd na strafschoppenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef detennismaster het volgende:
dat heet een penalty kut noob lololololquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na werk gaar zijn : 1 gewonnen , 3 verloren. die gewonnen wedstrijd na strafschoppen![]()
Beetje inspiratieloos op de knoppen drukken. Ben er maar mee gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:13 schreef Longcat. het volgende:
[..]
dat heet een penalty kut noob lololololOhja, ben ook nog voor fucking noob uitgescholden. Had een game invite, dus het was rust, dus even netjes antwoorden dat ik in een potje zat. Kreeg ik gelijk een berichtje: press x fucking noob.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik: Oh, are you in a hurry? Hij: Huhrensohn. Toen maar 3 keer op pauze gedrukt en maximale tijd gewacht met intrappen, inworpen etc etc. Erg gezellig weer![]()
Duitsers.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ben ook nog voor fucking noob uitgescholden. Had een game invite, dus het was rust, dus even netjes antwoorden dat ik in een potje zat. Kreeg ik gelijk een berichtje: press x fucking noob.
Ik: Oh, are you in a hurry? Hij: Huhrensohn. Toen maar 3 keer op pauze gedrukt en maximale tijd gewacht met intrappen, inworpen etc etc. Erg gezellig weer
'du bist selbst ein Huhrensohn!'quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog gestuurd: I understand, i would be frustrated too if i were German
zonde van je tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Toefjes het volgende:
Toen maar 3 keer op pauze gedrukt en maximale tijd gewacht met intrappen, inworpen etc etc. Erg gezellig weer
Zelf lijkt mij dat Biabiany en Kone geen 9 krijgen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef detennismaster het volgende:
Wie gaat er in deze opstelling geen 9 krijgen en wat moet ik als verdediging doen?
4222:
Koné (IC bbva) Vela (MEX bbva)
Biabany(FR seriea + RM) Feghouli (FR bbva)
Agyemung Badung (GHa Seriea) Wakaso (GHa bbva)
? ? ? ?
Je weet dat je geen achievement krijgt wanneer je elke competitie gehad hebt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef Toefjes het volgende:
Alleen Ramires nog verkopen en dan is de tradepile zo goed als leeg en kan mijn Liga BBVA avontuur beginnen als het TOTY gedoe voorbij is
heb BBVA al gehad, en vond ik het beste spelen in vergelijking met de BPL en Bundesliga. IF Falcao als ST en daarachter Messi. Gouden duoquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Je weet dat je geen achievement krijgt wanneer je elke competitie gehad hebt?
Ja dat zilveren potje was het leukstquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef StijnDa het volgende:
Nice, lekker gespeeld vanavond![]()
Lekkere potjes n0irEn Labyad weer supersub
Buigt even een 3-1 achterstand terug naar 3-3. Net ook weer een paar lekkere balletjes ingedraaid, dat ik niet eerder ben begonnen met silvers zeg
Zelfs subtiele 1-touch stiftjes van Sigthorsson over de keeper lukken, ik ben helemaal tevreden
jep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef laucas het volgende:
Donker groene formatie voor een CF in 4-3-1-2 = 3 aanvallers?
IF Bouma?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Verloren van een Nederlander genaamd Dranzuh
Ik kwam geflatteerd 3-0 voor in een redelijk gelijkwaardige wedstrijd, maar was vooral veel effectiever in mijn spel. Hij had veel skills en probeerde bij vlagen wat te mooi te spelen. Had ook skill > pace in zijn sig. Vanaf de 3-0 ging hij ineens pace en cross abusen als een malle..net toen ik in slaap was gesust eigenlijk. Hij scoorde 3 goals in 5 minuten door alles naar Drenthe te geven die IF Boulah er simpel uitliep en steeds kon crossen en bizar genoeg vielen ze allemaal binnen
Daarna nog 3 lange ballen op El Kabir die Bruma en later IF Bouma er kinderlijk uit liep. Uiteindelijk 4-6..ging echt nergens over
Wilde even checken of er wel mensen zijn die rants daadwerkelijk lezenquote:
Haha, geslaagd voor de testquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wilde even checken of er wel mensen zijn die rants daadwerkelijk lezen
Heb al 3x een IF Vlaar verkocht voor 110K
Torres is baas. Een echte allrounder imo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:59 schreef x1N2ition het volgende:
Ik twijfel. Fernando Torres of IF Adebayor in een 4-3-2-1 formatie?
Speel je liever op pace? Dan Torres. Heb je liever een killer met een monsterlijke kopbal en speel je graag via de flanken, dan IF Adebayor. Ze deden het allebei geweldig voor mij trouwens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:59 schreef x1N2ition het volgende:
Torresquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:59 schreef x1N2ition het volgende:
link de mijne wel.. geen robben/rvp .. te weinig coinsquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een linkje naar een gouden nederlands elftal?
Robben is ook teringduur. Ik hoop echt op een goede prijsdaling als het TOTY bekend wordtquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:04 schreef xSoDx het volgende:
[..]
link de mijne wel.. geen robben/rvp .. te weinig coins
edit;
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#9WB1pu5Obcorh
(sneijder op links voor betere link met elia, beide serie a)
IF Pieters?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:04 schreef xSoDx het volgende:
[..]
link de mijne wel.. geen robben/rvp .. te weinig coins
edit;
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#9WB1pu5Obcorh
(sneijder op links voor betere link met elia, beide serie a)
zodra ik rvp & robben er ook bij heb ga ik het omgooien, ook kwa formatie
Ben je niet bang dat je snelheid tekort komt? Zeker met Guidetti als lonewolf voorin.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
NetherSweden is af, aanvullingen en verbeteringen komen nog
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cyE7rF3Dbcoru
nog musthaves?
niet echt, 77 pace vind ik genoeg, en met Andersson die erachter/ernaast staat is het meer dan genoeg. Ik hoef niet op pace overal langs te komenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je snelheid tekort komt? Zeker met Guidetti als lonewolf voorin.
Waarom heb je niet gewoon alles in de goede formatie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
NetherSweden is af, aanvullingen en verbeteringen komen nog
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cyE7rF3Dbcoru
nog musthaves?
omdat niet alles er in de juiste formatie er is, en omdat ik bepaalde spelers al heb, dus ben ik te lui om de goede te kopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gewoon alles in de goede formatie?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat niet alles er in de juiste formatie er is, en omdat ik bepaalde spelers al heb, dus ben ik te lui om de goede te kopen
ik had hem voor 1000 in 4231quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen.
Fer voor 2700 trouwens een goede deal of non?
het is wel de goedkoopste die erop staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik had hem voor 1000 in 4231
ben bang dat het de eerste potjes van 2012 worden, druk bezig met uitpakken van vakantie enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:32 schreef Rijst het volgende:
laatste potjes van het jaar. Kevin mag ik je nog 1 keer inmaken?
Probeer eens Scechter als CAM, ik heb hem als CF in mijn Silver Israel-bundesliga team en hij speelt geweldig!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb toch maar weer een nieuw elftal op poten gezet, omdat er nu een IF Israëlier is. Altijd al willen maken, dus bij deze de hybrid Israël-Pro League-Bundesliga
IF Barda - Sahar
Zahavi
Refaelov - Buzaglo
Cohen
Diogo - Naldo - Vorsah - Opare
Neuer
![]()
![]()
Ik heb ze überhaupt nog niet getest, alleen even snel bij elkaar gekocht op drie spelers na maar dat komt wel in 2012.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Probeer eens Scechter als CAM, ik heb hem als CF in mijn Silver Israel-bundesliga team en hij speelt geweldig!
Ik zie nu trouwens pas dat IF Barda 85 passing heeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb ze überhaupt nog niet getest, alleen even snel bij elkaar gekocht op drie spelers na maar dat komt wel in 2012.
Dat niet alleen, hij heeft ook nog 82 shooting en 80 heading. Ziet eruit als een zeer complete spits. Weak foot ook 4. En dat in combo met Sahar die 92 acceleration heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens pas dat IF Barda 85 passing heeft![]()
ik geef je er 10.000 munten voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga IF Elm maar weer verkopen. Is niet echt beter dan Hutchinson![]()
Ga ik maar eens een eredivisie gold team maken
If Elm is echt een beest! Al zou de reden daarvoor ook wel zijn briljante schot zijn. Je kan dan beter Goossens nemen denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga IF Elm maar weer verkopen. Is niet echt beter dan Hutchinson![]()
Ga ik maar eens een eredivisie gold team maken
Zn vrije trappenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
If Elm is echt een beest! Al zou de reden daarvoor ook wel zijn briljante schot zijn. Je kan dan beter Goossens nemen denk ik.
Nee Goossens is helemaal prutquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
If Elm is echt een beest! Al zou de reden daarvoor ook wel zijn briljante schot zijn. Je kan dan beter Goossens nemen denk ik.
Misschien nog even wachten met verkopen. Als uitkomt dat ie naar Spurs of Man Utd gaat, dan zal hij misschien nog wel populairder worden bij de Engelse fanboysquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee Goossens is helemaal prut
Wel 2 lekkere vrije trappen mee gescoord, en van afstand ook nog wat, maar dat is het me niet waard.
Hoezo? Zijn IF krijgt niet opeens goede chemistry.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien nog even wachten met verkopen. Als uitkomt dat ie naar Spurs of Man Utd gaat, dan zal hij misschien nog wel populairder worden bij de Engelse fanboys
Nee, maar wel een hele achterban van een grote voetbal club die opeens Elm cool vindt. Misschien dat eredivisie silvers erdoor populairder gaan worden. Goedkoper zal hij er in elk geval nooit van worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn IF krijgt niet opeens goede chemistry.
Was prima! Als je net wakker bent ben je op je best bij fifa....quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee man, ben net wakker![]()
Hoe was je date?
Haha nou ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was prima! Als je net wakker bent ben je op je best bij fifa....
eigenlijk wel ja...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ff spammen nog, topic moet vol en dan een nieuwjaars topic titel toch?
Jep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ff spammen nog, topic moet vol en dan een nieuwjaars topic titel toch?
IF neymar, IF thiago silva, Maicon,IF ibrahimovic, (oke beetje opendeuren intrappen maar toch topic moet vol hequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat zouden jullie aan dit team veranderen?
[ afbeelding ]
Volgens mij speel je hier al best lang mee, dus dan kan je zelf het beste weten wat je fijn vindt toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
de verdediging.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar ik wil het eigenlijk wat meer hybride maken, vooral bij de verdediging is ruimte voor verbetering. Maar ik zou ook IF Marchisio op de plek van Vidal neer kunnen zetten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij speel je hier al best lang mee, dus dan kan je zelf het beste weten wat je fijn vindt toch?
als ik het geld had, zou ik Taiwo-Chiellini-IF Silva-Maicon doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het eigenlijk wat meer hybride maken, vooral bij de verdediging is ruimte voor verbetering. Maar ik zou ook IF Marchisio op de plek van Vidal neer kunnen zetten bijvoorbeeld.
Ik dacht, dan hebben we in ieder geval iets om over te spammen....
Dat is de verdediging van mijn 1e team alleen dan met NIF Silva. In de Serie A is eigenlijk alleen Lucio een optie maar ben nooit al te enthousiast over hem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik het geld had, zou ik Taiwo-Chiellini-IF Silva-Maicon doen
Niet?????! Ik heb Silva verkocht en Lucio in z'n plaats gehaald. Vind 'm veruit de beste verdediger in de serie Aquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is de verdediging van mijn 1e team alleen dan met NIF Silva. In de Serie A is eigenlijk alleen Lucio een optie maar ben nooit al te enthousiast over hem.
Linkje naar je eerste team?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is de verdediging van mijn 1e team alleen dan met NIF Silva. In de Serie A is eigenlijk alleen Lucio een optie maar ben nooit al te enthousiast over hem.
Aight, lekker elftal haha. Veel crosses of meer na binnen komen en uithalen etc?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gYGyuIQWbcovw
Met lavezzi vooral veel naar binnen komen en met Di Maria is het een beetje 50/50. Het liefst kom ik naar binnen maar met 88 passing, 95 crossing, 89 long pass heb ik altijd nog de keuze om een cross te geven met allebei z'n voeten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aight, lekker elftal haha. Veel crosses of meer na binnen komen en uithalen etc?
Ik heb hem in 12 maar even gehad. Misschien heeft hij in 11 een trauma achter gelaten, ik zou hem eigenlijk een keer moeten kopen en even goed uitproberen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet?????! Ik heb Silva verkocht en Lucio in z'n plaats gehaald. Vind 'm veruit de beste verdediger in de serie A
Ik heb de NIF en de IF en de NIF is beter.quote:
Ik speel ook met Tiendalli als LB, gaat prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga denk ik maar 84 Marchisio voor mijn 2e team halen. Dan misschien nog IF Nagatomo... Alleen bij hem twijfel ik nog wel, hij is eigenlijk alleen snel en dan ook nog een rechtspoot als LB.
Nee, een week geleden wel met kerst. Maar is nu wel weer hersteld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:53 schreef zerokil het volgende:
Zijn de prijzen nog gedaald sinds afgelopen week?
Jammer, wanneer kwam TOTY uit?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, een week geleden wel met kerst. Maar is nu wel weer hersteld.
TOTY is nog niet uitquote:
Denk ik ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef StijnDa het volgende:
Deze gaat niet meer vol vandaag vrees ik.
Over halfuurtje ben ik er, ff douchen enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Potje spelen dan maar?
FUT of normal?
Oh okéquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Over halfuurtje ben ik er, ff douchen enzo
Spammen dan jij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
sowieso dat ie vol gaat, daar zal ik persoonlijk voor zorgen!
Jupiler!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Wat drinken de mensen van het topic vanavond? Warsteiner,bavaria, jupiler of een ander merk?
defo warsteinerquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Wat drinken de mensen van het topic vanavond? Warsteiner,bavaria, jupiler of een ander merk?
Champagne, Bavaria, Jupilerquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet het al!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef detennismaster het volgende:
Hoeveel spelers uit het zelfde land heb je nodig om de bonus van een manager te kriigen?
Messi de messias!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
je zou bijna vergeten dat we morgen weer gratis packs krijgenIF MESSI TIME
ik denk het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef detennismaster het volgende:
Die ga ik vannacht om 6 uur openen na de Harmo!
6 uur? Ik geloof dat ik dan nog wel 3 uurtjes te gaan heb!! Stoer he?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef detennismaster het volgende:
Die ga ik vannacht om 6 uur openen na de Harmo!
Geen smartphone?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef vandermar het volgende:
Ik moet communiceren via twitter aangezien ik geen whatsapp op de telefoon heb en sms kut is
Die is op vakantie gestolenquote:
Lijkt me hel inderdaad. Best kut als je smartphone gestolen is. Zitten toch wat ehhh prive foto's opquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is op vakantie gestolendus nu moet ik het doen met een veredelde nokia 3310
ik kan eigenlijk niet meer zonder mijn telefoonquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me hel inderdaad. Best kut als je smartphone gestolen is. Zitten toch wat ehhh prive foto's op
Nokia 3310. Gaat het altijd over bij 9GAG! :dquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is op vakantie gestolendus nu moet ik het doen met een veredelde nokia 3310
Dat viel wel meequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me hel inderdaad. Best kut als je smartphone gestolen is. Zitten toch wat ehhh prive foto's op
Haha, nee, niet van mn piemel, maar van exen die hun foto weer naar mij stuurden. Naar mn eigen lul kijken op mn phone is best nutteloosquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat viel wel meeik maakte geen foto's van mijn piemel etc.
Foto's en filmpjes die er op zaten waren meer van andere mensen die te veel hadden gedronken
.
Ik verwijderde wel alles altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, niet van mn piemel, maar van exen die hun foto weer naar mij stuurden. Naar mn eigen lul kijken op mn phone is best nutteloosEn al die berichten op straat... Misschien slim idee om te ruimen voor het geval dat
Donaldson (Brentford) in de spits is ook wel een aanrader, zeker om te proberen. Sterk, snel genoeg en in de 16 schiet ie alles er wel in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef vandermar het volgende:
What to do with 600K
Ik heb al een bazen bronzen team gemaakt met Zaha, Carrayol, Osborne en het speeltvooral de mede spits van Zaha, Robbinson
die kerel is echt goed, schiet echt veel er in.
Kostte mij wel 80K dat bronzen bazen team
lang niet gezien neequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Toefjes het volgende:
Speelt confetti trouwens nog? Of is ie gebanned ivm die pakjes glitch?
Niet in goede formaties helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Donaldson (Brentford) in de spits is ook wel een aanrader, zeker om te proberen. Sterk, snel genoeg en in de 16 schiet ie alles er wel in.
Heb ook even gekeken, hier nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Twitter is back online! Voor mij dan
Niet echt origineel maar weet zelf ook niks beters.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
maar wat wordt de TT?
ik dacht dit:
Waar we een gelukkig 2012 in gaan
oid.
Dit zijn hele belangrijke onderwerpenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
Waar maken jullie je druk om zeg, met je nieuwjaarstopic. De tering
Dan kan je nog wel eens van een koude kermis thuiskomen ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef MaartenFM het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat regenen vannacht
Ik ook niet, moet 3 kwartier lopen vannachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef MaartenFM het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat regenen vannacht
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet 3 kwartier lopen vannacht
Blijf je nu schooien?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Longcat. het volgende:
ik dacht meer aan donate aan longcat.
for funz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |