Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 30-12-2011 16:11:50 ]
Nu hij met dat baggerteam speelt is hij veel chiller qua gemoedstoestand..aners zat hij nu al te schelden vanwege de opstellingquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, ik zit nu al te wachten op het volgende heroische verhaal. Of juist dat het ineens een 18+ rated verhaal word aka Harregarre ragemode.
Staat in vorige topic. Het is gewoon random brons uit pakjes + IF Griezmann.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
Hij zal vast wel ergens staan, maar heb je een linkje van je FC Duckstad?
Hij is alleen wel duurder dan heel mijn team bij elkaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Als je een echt goede skiller bent is hij het wel waard, anders volgens mij niet zo, al is zijn schot ook erg sterk als ik de fanboys mag geloven.
Ik kon een paar dagen terug wel een dikke volley van hem uit mijn netje vissenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Als je een echt goede skiller bent is hij het wel waard, anders volgens mij niet zo, al is zijn schot ook erg sterk als ik de fanboys mag geloven.
Ik vond m al geen 60k waard toen ik m had.... Ja hij kan 5* skills doen, maar voor de rest vond ik er weinig speciaals aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Fuszy het volgende:
oké ik heb nu coins voor El Shaarawy, dus zal ik hem kopen? Aan de andere kant is het ook wel zonde om een speler van 100k te kopen.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Fuszy het volgende:
oké ik heb nu coins voor El Shaarawy, dus zal ik hem kopen? Aan de andere kant is het ook wel zonde om een speler van 100k te kopen.
Hele goede investeringquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb weer coins over. IF Podolski dan maar inruilen voor SIF Podolski![]()
Overall weer net wat beter en passing +7
Ik hoop hetquote:
Joahquote:
gescriptquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom gaan de benen van mijn verdediger gewoon door Torres heen als ik een tackle maak?
Dus sliden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:09 schreef Rijst het volgende:
![]()
Vooral niet de LT gebruiken tijdens het verdedigen maar op X blijven rammen.
Gebruik LT!! je ramt nu alleen maar op x x x x x x x x x x x x x. Vind je het gek dat je verliest.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:09 schreef Rijst het volgende:
![]()
Vooral niet de LT gebruiken tijdens het verdedigen maar op X blijven rammen.
OOOOHHH SARCASMEquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gebruik LT!! je ramt nu alleen maar op x x x x x x x x x x x x x. Vind je het gek dat je verliest.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef Rijst het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/108302023
Heuj, die heb ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Kut tegenstander met z'n (...) cutbacks en Torres en Luiz, schijtspel
Zo, de Robben weer verkocht voor 330k, min de taxes ongeveer 14k winst. Nice!quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik blijf nog even doorgaan met handelen in Robbens. Toch elke keer ongeveer 5-10k winst. Nu net een Robben gevonden met een bin van 300K, staat er nu weer op voor een startprijs van 330k. Min de taxes zou dat een winst van 15k opleveren
Ik doe wel mee. Mathijs wilde volgens mij ook wel. Rijst, vandermar, Harregarre, Pino?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef StijnDa het volgende:
Mijn plannen voor vanavond lijken niet door te gaan. Dus... Clubben?
.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:05 schreef Rijst het volgende:
Longcat doe ook mee. Dan lijk ik tenminste niet zo slecht meer.
Ik ga na de film, werd net gevraag door een meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik doe wel mee. Mathijs wilde volgens mij ook wel. Rijst, vandermar, Harregarre, Pino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |