Hoe kan je.quote:
Regel het gewoon in PM joh, dat iedereen weet waar de laatste TC zich nou weer bevindt. Om nou elke 20 posts en TC-link te zien is echt wat overdreven.quote:
Dat heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry liefje, ik wist niet dat je het er moeilijk mee had
Ik ben bezig met de kerstboom aftuigen en alles weer richting zolder achter de schotten.quote:
Hij is het onderdanige type.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Kingtoppie wil ook afgetuigd worden
Ja is het alweer 2012, time fliesquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik doe dat morgen , eigenlijk best raar idee dat het alweer de laatste dag van het jaar is
Alles laten hangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
Ik wil douchen maar al mijn onderbroeken liggen inde was of zijn nog aan hetdrogen
Normaal doe ik het de dag na kerst, maar nu was ik ziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik doe dat morgen , eigenlijk best raar idee dat het alweer de laatste dag van het jaar is
Gewoon de bokser die je nu aan hebt weer aan doen en later weer wisselen /carequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
Ik wil douchen maar al mijn onderbroeken liggen inde was of zijn nog aan hetdrogen
Geen droger?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
Of aantrekken, dan wordt die vanzelf wel droogquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen droger?
Of eentje droogfohnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |