Dit jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
X topics terug. Ding zat in een spoiler maar ik opende het, op werk. Gelukkig zag niemand dat. Waren wel een stel fijne billen.
Krachtpatser die je bentquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
Mijne nieuwe ketting.Ik moest wel vechten met Merel erom.
[ afbeelding ]
Omdat je altijd naakt vertrekt als je weer naar huis gaat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom ligt al mijn kleding bij VH. Ik word gek.
Iedereen zit te schaften denk ikquote:
Vanwege:quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/avnzmg
Inclusief mod
Vakantietijd is een rare tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is hier inderdaad rustig, maar dat is al een tijdje heb ik het idee.
Aantal vaste klanten zijn er niet meer.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel fijner, later op de avond. Ik kwam daarnet ook wel even in de TC kijken, maar hij liep bij mij toch ontzettend traag, dus zie ik het later wel weer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh dat begint ook steeds vroeger.Normaal hangt iedereen daar later in de avond pas rond.
jah, joh elke zondag middag kleur ik ze weerquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een man die er verstand van heeft, je hebt helemaal gelijk.
Die 2e vrouw heeft ook geen mooie handen en die nagels lijken al helemaal nergens opquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
jah, joh elke zondag middag kleur ik ze weer![]()
persoonlijk vindt ik dit het mooiste
[ afbeelding ]
Tis wel een stuk makkelijker t-shirt uittrekken zo vroeg op de dagquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel fijner, later op de avond. Ik kwam daarnet ook wel even in de TC kijken, maar hij liep bij mij toch ontzettend traag, dus zie ik het later wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |