Hoe kan je.quote:
Regel het gewoon in PM joh, dat iedereen weet waar de laatste TC zich nou weer bevindt. Om nou elke 20 posts en TC-link te zien is echt wat overdreven.quote:
Dat heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sorry liefje, ik wist niet dat je het er moeilijk mee had
Ik ben bezig met de kerstboom aftuigen en alles weer richting zolder achter de schotten.quote:
Hij is het onderdanige type.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Kingtoppie wil ook afgetuigd worden
Ja is het alweer 2012, time fliesquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik doe dat morgen , eigenlijk best raar idee dat het alweer de laatste dag van het jaar is
Alles laten hangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
Ik wil douchen maar al mijn onderbroeken liggen inde was of zijn nog aan hetdrogen
Normaal doe ik het de dag na kerst, maar nu was ik ziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik doe dat morgen , eigenlijk best raar idee dat het alweer de laatste dag van het jaar is
Gewoon de bokser die je nu aan hebt weer aan doen en later weer wisselen /carequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
Ik wil douchen maar al mijn onderbroeken liggen inde was of zijn nog aan hetdrogen
Geen droger?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Newbie114 het volgende:
Of aantrekken, dan wordt die vanzelf wel droogquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen droger?
Of eentje droogfohnen
Da's weer een heel ander verhaal. Die twee hebben weinig met elkaar gemeen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
We hebben hier geen 3 koningen maar st maarten
Heb ik gister alvast maar gedaan. Opgeruimde boel, heerlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de kerstboom aftuigen en alles weer richting zolder achter de schotten.
Nu is alles straks weer lekker opgeruimd
Nee, want deze is zweterig en er zitten volgens mij restjes eten in... Werken als afwasserquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon de bokser die je nu aan hebt weer aan doen en later weer wisselen /care
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon de bokser die je nu aan hebt weer aan doen en later weer wisselen /care
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:31 schreef Strani het volgende:
De kerstboom hier wordt pas rond de 7e of zo afgetuigd. Om het nu al te doen vind ik zo'n onafgerond gevoel geven. Nieuwjaar en driekoningen horen ook bij de kerstperiode (driekoningen is in Spanje heel belangrijk).
Ik ook morgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
ughhhhhh ik moet ook nog strijken blehhhh
Uhmzzzzquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, want deze is zweterig en er zitten volgens mij restjes eten in... Werken als afwasser
Au naturel in je broek gaan of gewoon natte bokser aantrekken, word vanzelf droogquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, want deze is zweterig en er zitten volgens mij restjes eten in... Werken als afwasser
Haha. Maar goed, het is ook traditioneel het einde van de kerstperiode..zolang de koningen niet zijn gearriveerd is de kerst nog niet helemaal voorbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Mijn schoonmoeder zat ook al te zeuren tegen megekke Spanjaarden
Het enige dat ze gemeen hebben is langs huizen gaan voor snoepquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's weer een heel ander verhaal. Die twee hebben weinig met elkaar gemeen.
Ik doe altijd het tweede.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Au naturel in je broek gaan of gewoon natte bokser aantrekken, word vanzelf droog
Ik moest even de aloude tactiek waar drommel mee op de proppen kwam onderuithalen met een goede reden.quote:
Is dat zo? Nee hier niet. Driekoningen staat meer gelijk aan Sinterklaas hier. Kinderen krijgen ook cadeaus en zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het enige dat ze gemeen hebben is langs huizen gaan voor snoepIk heb in brabant gewoond en weet dus dat met 3 koningen dan zo gevierd word
Ik vind zonder boxer in een spijkerbroek dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Au naturel in je broek gaan of gewoon natte bokser aantrekken, word vanzelf droog
Die wil ik ook nog zien jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:36 schreef formerjellybean het volgende:
Oh en als ik jullie een nieuwe film aan mag raden voor ihet nieuwe jaar Puss in boots is leukEn ik denk dat dit een veeleisend filmjaar gaat worden want er zijn een boel films die ik wil zien
Yep ben getrouwd met een Spanjaardquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Maar goed, het is ook traditioneel het einde van de kerstperiode..zolang de koningen niet zijn gearriveerd is de kerst nog niet helemaal voorbij
Is je schoonmoeder Spaanse?
Dan zou ik een badjas aandoen. Maar technisch gezien is het niet mijn badjasquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind zonder boxer in een spijkerbroek dus helemaal niks.
Kun je beter zonder broek gaan fokken
Wat grappig. Dan zal ik vanaf nu vaker Spaans tegen je pratenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep ben getrouwd met een Spanjaard![]()
Zijn pa komt uit Tenerife en zijn ma uit A Coruna.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat grappig. Dan zal ik vanaf nu vaker Spaans tegen je praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |