Ja dat is een inderdaad een slag apart .quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben vergeten dat ik in mijn leven vooral met latinas te maken heb. Die denken daar heul heul anders over.
Jij bent ook niet heel gemakkelijk volgens mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat is een inderdaad een slag apart .
Valt wel mee, geef haar een mooi Manga-kleurboek en ze is makkelijk uren zoet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet heel gemakkelijk volgens mij
Dat zal niet veel mensen hier erg bekend voorkomen denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Zonder dollen, worden sommige van jullie niet moe van die vrouwen die denken dat je 'onbereikbaar' voor hun bent?
Andersom eerder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Zonder dollen, worden sommige van jullie niet moe van die vrouwen die denken dat je 'onbereikbaar' voor hun bent?
Nee , dat denk ik ook niet , denk een beetje dat feministische kant waarin mijn vader is opgegroeid een beetje over mijn ook is ingeslagen. Mijn grootmoeder is een vrouw die gewoon terwijl haar man in het kamp kwam wegens verzet, gewoon doorgegaan met haar verzetwerk , wat in hield seinen en tussenplaats voor onderduikers. Dus pittige karaktersquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet heel gemakkelijk volgens mij
nu laat je mij zitten met t idee '' wat trek je dan wel aan in een spijkerbroek''?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind zonder boxer in een spijkerbroek dus helemaal niks.
Kun je beter zonder broek gaan fokken
Ik geniet ervan nutteloze dingen te melden. Dat doe ik hier vrijwel altijd. Capice?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaan jullie zelfs dát nu hier lopen melden?
Een boxer natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nu laat je mij zitten met t idee '' wat trek je dan wel aan in een spijkerbroek''?
Maar serieus man, het is irritant genoeg om telkens die links te zien..laat staan om dan ook nog aan te moeten zien wanneer iemand problemen heeft met die TC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan nutteloze dingen te melden. Dat doe ik hier vrijwel altijd. Capice?
In de categorie twitter: koffie vind ik lekker. Koffie nu.
Een boxershortquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nu laat je mij zitten met t idee '' wat trek je dan wel aan in een spijkerbroek''?
Absoluut.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand vond mijn oma stoer ??? Ik namelijk wel![]()
Jawel hoor, je had een stoere oma.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand vond mijn oma stoer ??? Ik namelijk wel![]()
Maak je niet zo druk man, wees blij dat we het grote deel van de SC naar TC hebben verplaatst, denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar serieus man, het is irritant genoeg om telkens die links te zien..laat staan om dan ook nog aan te moeten zien wanneer iemand problemen heeft met die TC.
Capice?
Dat het hele platvloerse hier weer weg is ben ik inderdaad blij mee. Maar om dit topic constant te gebruiken als back-up communicatie-middel voor TC is niet netjes.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, wees blij dat we het grote deel van de SC naar TC hebben verplaatst, denk aan je bloeddruk
Lees er gewoon overheen, ik vind het wel leuk om te weten waarom newb niet meer op TC zit en als die niet meer op tc kan kan die dat moeilijk op tc gaan melden hequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat het hele platvloerse hier weer weg is ben ik inderdaad blij mee. Maar om dit topic constant te gebruiken als back-up communicatie-middel voor TC is niet netjes.
Dat heeft verder weinig met m'n bloeddruk te maken.
MSN, Skype, Email? Echt, dat is jullie probleem. Men gaat toch ook niet dingen die in één SC gebeuren telkens bespreken in de andere? Of steeds een link naar die SC posten zodat iedereen hier vertrekt om daar verder te gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lees er gewoon overheen, ik vind het wel leuk om te weten waarom newb niet meer op TC zit en als die niet meer op tc kan kan die dat moeilijk op tc gaan melden he
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Niet eens een hello kitty boxer
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nu mijn homer simpson boxershort aan
Dan koop je dat tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil ook betty boop ondergoed
Ik heb niemand van hier op msn, skype, emailquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
MSN, Skype, Email? Echt, dat is jullie probleem. Men gaat toch ook niet dingen die in één SC gebeuren telkens bespreken in de andere? Of steeds een link naar die SC posten zodat iedereen hier vertrekt om daar verder te gaan?
da's misschien wel zo veiligquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb niemand van hier op msn, skype, email
kinky combo's?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet leuke setjes vinden daarvan want ik ze heel weinig . Ik heb een keer een leuk setje gevonden bij zeeman (ja bibber) gevonden maar ik denk dat ik voor boop ondergoed meer op het net moet kijken
Wat is er mis met de Zeeman?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet leuke setjes vinden daarvan want ik ze heel weinig . Ik heb een keer een leuk setje gevonden bij zeeman (ja bibber) gevonden maar ik denk dat ik voor boop ondergoed meer op het net moet kijken
Dan DM je ze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb niemand van hier op msn, skype, email
Mensen in dit topic neuken niet, dat hoor je te weten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef b4kl4p het volgende:
Gaat er nog een beetje genuked worden dit weekend dan?
Nee dan kun je beter ergens anders kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
erg leuk maar niet voor ondergoed of lingerie.
Als vrouw beter niet nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
erg leuk maar niet voor ondergoed of lingerie.
soms wel.. die staat nogal eens met d'r achterwerkje te zwaaienquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
huh je vind boop kinky ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |