Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
Niet eens een hello kitty boxer
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nu mijn homer simpson boxershort aan
Dan koop je dat tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil ook betty boop ondergoed
Ik heb niemand van hier op msn, skype, emailquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
MSN, Skype, Email? Echt, dat is jullie probleem. Men gaat toch ook niet dingen die in één SC gebeuren telkens bespreken in de andere? Of steeds een link naar die SC posten zodat iedereen hier vertrekt om daar verder te gaan?
da's misschien wel zo veiligquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb niemand van hier op msn, skype, email
kinky combo's?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet leuke setjes vinden daarvan want ik ze heel weinig . Ik heb een keer een leuk setje gevonden bij zeeman (ja bibber) gevonden maar ik denk dat ik voor boop ondergoed meer op het net moet kijken
Wat is er mis met de Zeeman?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet leuke setjes vinden daarvan want ik ze heel weinig . Ik heb een keer een leuk setje gevonden bij zeeman (ja bibber) gevonden maar ik denk dat ik voor boop ondergoed meer op het net moet kijken
Dan DM je ze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb niemand van hier op msn, skype, email
Mensen in dit topic neuken niet, dat hoor je te weten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef b4kl4p het volgende:
Gaat er nog een beetje genuked worden dit weekend dan?
Nee dan kun je beter ergens anders kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
erg leuk maar niet voor ondergoed of lingerie.
Als vrouw beter niet nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
erg leuk maar niet voor ondergoed of lingerie.
soms wel.. die staat nogal eens met d'r achterwerkje te zwaaienquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
huh je vind boop kinky ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |