Kijk hoe ze vol gift haar Gaycebook zit bij te werken.quote:
Teken een baardje op dat gezicht en het is net een man, man.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Zat met mijn vrouw op eerste kerstdag in een restaurant en aan het tafeltje naast ons zat een stel allebei vrijwel de hele avond op hun telefoon te prutsen. Wij hebben wel vreselijk veel plezier daarom gehad. Zal wel een generatiekloof zijn, maar ik begrijp er niets van.
Misschien zaten ze elkaar wel whatsapp berichtjes te sturen over de mensen om hen heen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Zat met mijn vrouw op eerste kerstdag in een restaurant en aan het tafeltje naast ons zat een stel allebei vrijwel de hele avond op hun telefoon te prutsen. Wij hebben wel vreselijk veel plezier daarom gehad. Zal wel een generatiekloof zijn, maar ik begrijp er niets van.
Dit is ook de sneuheid ten topquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
lekker in de les zitten te patiencen. Zie gast die naast haar zitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
lekker in de les zitten te patiencen. Zie gast die naast haar zit
Scherpquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef Bombvis het volgende:
Ik zou iedereen op die foto doen, no homo
quote:
Die heeft wel twee profielfoto's nodig op haar sociale netwerken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
duidelijk. vond nog een foto van haar van de achterkant
[ afbeelding ]
Lijkt meer op spider solitaire.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
dat wijf heeft dikke tetten en jij kijkt naar het laptop scherm van degene naast haar ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef wise het volgende:
[..]
Vreselijk, dit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
Ik hoop zo dat je een troll bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Vreselijk, dit.
Vooralsnog ben ik smartphone-loos, maar ik ben wel bang dat de maatschappij op den duur zo in elkaar komt te zitten dat je min of meer verplicht wordt om zo'n rotding aan te schaffen. Omdat je anders niet meer normaal mee kunt draaien, als het ware. Dat het als het ware van je geëist wordt dat je op die manier met anderen communiceert, via Whatsapp en dat soort dingen. Omdat heel Nederland dat nou eenmaal doet.
Net zoals met de 'gewone' mobiele telefoon op een gegeven moment is gebeurd. Het werd weliswaar niet hardop gezegd, dat het een verplichting werd, maar op een gegeven moment werd het een soort ongeschreven regel dat je er eentje had.
Verschil is wel dat een 'gewone' mobiele telefoon niet als overbodige luxe voelt (zeker als je, zoals ik, een heel basic exemplaar hebt), en zo'n smartphone wel. Naast alle extra ballast die zo'n miniatuur-computer - want zo kan je hem bijna noemen - oplevert. Vanwege de extra applicaties die je bij zou moeten houden. Ik houd m'n leven liever een beetje eenvoudig, voor zover mogelijk.
Dat wordt in elk geval gewaardeerd. Inhoudelijk blijf ik hopen dat het een troll is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind female81 zeer betrouwbaar en deskundig overkomen.
Juist in tijden dat anderen goedkoop willen scoren met gefabriceerde puns heb je iemand nodig die tijd en moeite stopt in zijn/haar argumentatie.
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat wordt in elk geval gewaardeerd. Inhoudelijk blijf ik hopen dat het een troll is.
Zolang er nog vraag is naar gewone mobiele telefoons zal dat wel meevallen. En al zou over een aantal alleen nog maar smartphones kunnen kopen, dan is het alsnog geen ramp. Waarschijnlijk gewoon even wennen aan dat ding.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Vreselijk, dit.
Vooralsnog ben ik smartphone-loos, maar ik ben wel bang dat de maatschappij op den duur zo in elkaar komt te zitten dat je min of meer verplicht wordt om zo'n rotding aan te schaffen. Omdat je anders niet meer normaal mee kunt draaien, als het ware. Dat het als het ware van je geëist wordt dat je op die manier met anderen communiceert, via Whatsapp en dat soort dingen. Omdat heel Nederland dat nou eenmaal doet.
Net zoals met de 'gewone' mobiele telefoon op een gegeven moment is gebeurd. Het werd weliswaar niet hardop gezegd, dat het een verplichting werd, maar op een gegeven moment werd het een soort ongeschreven regel dat je er eentje had.
Verschil is wel dat een 'gewone' mobiele telefoon niet als overbodige luxe voelt (zeker als je, zoals ik, een heel basic exemplaar hebt), en zo'n smartphone wel. Naast alle extra ballast die zo'n miniatuur-computer - want zo kan je hem bijna noemen - oplevert. Vanwege de extra applicaties die je bij zou moeten houden. Ik houd m'n leven liever een beetje eenvoudig, voor zover mogelijk.
Zeker niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat wordt in elk geval gewaardeerd. Inhoudelijk blijf ik hopen dat het een troll is.
ey socios heb je nog wat treinen verkrachtquote:
Is geen generatiekloof hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef IBAZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |