Weet ik niet, maar Brands kan altijd een poging wagen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
En jij hebt serieus de illusie dat PSV daar onder valt?
JA hij kan ook proberen Mourinho alsnog naar Eindhoven te halenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Brands kan altijd een poging wagen.
Heeft al vaker aangegeven graag nog een keer in Spanje of Engeland te willen werken. Daar zal die clausule ook wel over gaan. PSV echt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie Van Marwijk niet bijtekenen om vervolgens naar PSV gaan, daar acht ik onze club niet groot genoeg voor.
Dat is wel een realistische gedachte, wat clubliefde betreft; dat hebben Advocaat en Hiddink niet, hun harten kloppen alleen harder van meer $$$$ en dat is in NL niet meer te halen dus die zullen we ook niet zo snel meer hier terug zien, verder is het niveau hier voor die 2 ook veel te laag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie Van Marwijk niet bijtekenen om vervolgens naar PSV gaan, daar acht ik onze club niet groot genoeg voor.
quote:Van Marwijk: "Engeland, Spanje, Italië, Duitsland"
De KNVB heeft deze week de eerste gesprekken gevoerd over de contractverlenging van Bert van Marwijk. De bond hoopt de keuzeheer tot 2014 vast te kunnen leggen.
"Ik heb het uitstekend naar m'n zin bij de KNVB", zegt Van Marwijk tegen OnsOranje. "Ik sta open voor een langer verblijf. En de KNVB ook. Zij namen het initiatief om daarover in gesprek te gaan. Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen doet dat namens mij, en ik hoor het wel."
De bondscoach wil de mogelijkheid open houden om aan de slag te kunnen bij een Europese topclub. "Als er een aanbod komt van een topclub uit Engeland, Spanje, Italië, Duitsland – in die volgorde ook - sta ik daarvoor ook open. Nogmaals, ik heb het naar m'n zin, maar dat zit ook in m'n hoofd."
Leuk man. Het verschil is dat Mourinho zich al wel als clubtrainer heeft bewezen, en Van Marwijk nog niet of nauwelijks. Op het winnen van de Uefa Cup bij Feyenoord na heeft hij het nou niet echt bijzonder goed gedaan daar en bij Dortmund werd zijn contract ontbonden. Waarom zou een internationale topclub hem graag willen hebben? Op basis van het halen van een WK-finale met één van de beste elftallen ter wereld? Ik denk, ondanks zijn eerdere uitspraken, dat hij PSV niet helemaal uitsluit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA hij kan ook proberen Mourinho alsnog naar Eindhoven te halen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Van alle genoemde grote namen zie ik alleen Hiddink als kleine mogelijkheid nu Azhi toch niet zeker is, een Advocaat heeft al vaker aangegeven nooit meer in Nederland te willen werken en Van Gaal moet PSV niet willen.
Eigenlijk lijkt Huub Stevens mij wel iets voor PSV
PSV heeft al eerder een goede uitgangspositie weggegeven NA de winterstop. Zou nu zomaar weer kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het tijdstip van bekendmaking? Alhoewel het eigenlijk niet mag meespelen, zie je toch erg vaak dat een team er niet beter op gaat presteren wanneer ze al weten dat de trainer toch pleite is aan het eind van het seizoen.
Alsof we prijzen gaan pakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het tijdstip van bekendmaking? Alhoewel het eigenlijk niet mag meespelen, zie je toch erg vaak dat een team er niet beter op gaat presteren wanneer ze al weten dat de trainer toch pleite is aan het eind van het seizoen.
wat een onzin zeg,Hiddink is na Korea naar PSV gekomen, hij had overal kunnen tekenen toen. Hiddink heeft gewoon geen zin meer om in Nederland te werken. En daar geef ik hem nog gelijk in ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een realistische gedachte, wat clubliefde betreft; dat hebben Advocaat en Hiddink niet, hun harten kloppen alleen harder van meer $$$$ en dat is in NL niet meer te halen dus die zullen we ook niet zo snel meer hier terug zien, verder is het niveau hier voor die 2 ook veel te laag.
prima tijdstip, een ander tijdstip is er bijna niet. Verder zijn er ook legio voorbeelden waar het wel prima werkt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Binnen PSV zijn ze er al een maand van op de hoogte.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Dit idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Binnen PSV zijn ze er al een maand van op de hoogte.
brrrrrrrquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik denk dat Co nummer 1 kandidaat is.
Daarom komt Hiddink ook nog bij PSV over de vloer enzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
Precies. Hij is al jaren dik gevuld en houdt zich meer op in 020 waar hij tegenwoordig tot de Grachtengordel kliek behoort.
Er is momenteel maar één kandidaat en dat is Van Marwijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik denk dat Co nummer 1 kandidaat is.
Ja voor de koffie, maar het blijft een zakkenvullerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom komt Hiddink ook nog bij PSV over de vloer enzo
prijzenpakker en zakkenvuller, prima combinatiequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja voor de koffie, maar het blijft een zakkenvuller
Aad de Mos is er vast ook wel voor te porren, net als Willy Boessen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:56 schreef Slobeend het volgende:
De kroonprins van het trainersgilde Robert Maaskant wil vast ook wel.
Absoluut maar zijn laatste prijs wanneer was dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prijzenpakker en zakkenvuller, prima combinatie
Co is allang de echte Co niet meer. Co is een beetje uitgeblust.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Co en Brands zijn vriendjes. Ik zie dat wel gebeuren.
twee jaar geleden de FA cupquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut maar zijn laatste prijs wanneer was dat?
OK troostprijs, hij deed het toen wel goed bij Chelski moet ik zeggen, dat vind ik ook meer het niveau waar hij thuis hoort, met topspelers en vedettes kan hij goed uit de voetenquote:
FA cup troostprijs noemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK troostprijs, hij deed het toen wel goed bij Chelski moet ik zeggen, dat vind ik ook meer het niveau waar hij thuis hoort, met topspelers en vedettes kan hij goed uit de voeten
de titel is bij PSV altijd gewenst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Te onervaren, zeker voor een jaar waarin de landstitel gewenst is....
Ik ben het met je eens. Maar ik zie het toch gebeuren. De flirt was er vorig seizoen al, toen er sprake van was dat Fred zou vertrekken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Co en Brands zijn vriendjes. Ik zie dat wel gebeuren.
Dat was het dat jaar wel voor hun, hadden een beetje pech in CL halve finale tegen Barca, weet je nog en ondanks dat blijf ik de FA cup een troostprijs vindenquote:
Brands gaf aan dat dat dit jaar nog niet zo zeer het geval is, maar dat de visie ligt op volgend seizoen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de titel is bij PSV altijd gewenst.
Daarom is het nog wel gewenst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Brands gaf aan dat dat dit jaar nog niet zo zeer het geval is, maar dat de visie ligt op volgend seizoen.
Ik zie het wel in Cocu zitten, je hoort er goede dingen over vanuit de selectie en PSV maar inderdaad, lekker de weg der geleidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb sterk mijn twijfels over Cocu, zowel bij PSV als Oranje komt hij zo bleu over. Hij heeft ook onlangs in VI aangegeven de weg van geleidelijkheid te kiezen. Misschien verricht hij achter de schermen een hoop goed werk hoor, maar ik zie meer potentie in Faber.
Volgens mij werd in diverse Ajax-topics (en op de tribunes) een aantal weken toch hard geroepen om het hoofd van Frank.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank doet het toch prima .. en volgens mij zijn Cocu en Frankie wel te vergelijkenZe hebben ongeveer dezelfde stappen gemaakt.
Denk het niet .. zullen altijd wel een paar 'Wesley's' zijn die dat roepen, maar 99% is voor Frankiequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij werd in diverse Ajax-topics (en op de tribunes) een aantal weken toch hard geroepen om het hoofd van Frank.
Dan ben jij niet in het stadion geweest de afgelopen 2 maanden. Dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet .. zullen altijd wel een paar 'Wesley's' zijn die dat roepen, maar 99% is voor Frankie
Jawelquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan ben jij niet in het stadion geweest de afgelopen 2 maanden. Dat is duidelijk.
Het vorige PSV van Advocaat speelde alleraardigst voetbal anders.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Volgend jaar Advocaat, lijkt me zo. Mooi, hebben we eindelijk een selectie die aanvallend voetbal kan spelen, gaan we weer een jaar naar balletjes terug zitten kijken.
Of misschien wel van Gaal, als zijn Ajax-avontuur niet doorgaat. Lijkt me wel mooi, een getergde van Gaal als trainer van PSV.
Het zit allemaal erg tegen, zulke periodes horen er ook bij (helaas). Maar vind dat hij het prima doet, en niet alleen qua voetbal, maar ook qua persconferenties / interviews etc.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect voor de Boer en zijn titel, op één goede periode eind vorig seizoen vind ik het toch allemaal niet erg overtuigend. Maar dat is meer een discussie voor het Ajaxtopic
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het vorige PSV van Advocaat speelde alleraardigst voetbal anders.
Uhm, nee. Dat leek alleen maar zo omdat we een FANTASTISCHE voorhoede hadden in die tijd. Dat lag niet aan Advocaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Advocaat is gewoon een toptrainer, mede hierom en om zijn salariseisen kan ik me niet voorstellen dat hij zin zou hebben in PSV. Top NL is helaas geen top Europa meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Volgend jaar Advocaat, lijkt me zo. Mooi, hebben we eindelijk een selectie die aanvallend voetbal kan spelen, gaan we weer een jaar naar balletjes terug zitten kijken.
Of misschien wel van Gaal, als zijn Ajax-avontuur niet doorgaat. Lijkt me wel mooi, een getergde van Gaal als trainer van PSV.
Dus als het klopt dat hij er weer de selectie voor heeft waar baseer jij op dat hij verdedigend zal gaan spelen?. Al blijf ik zijn komst niet reeel vinden omdat hij naast het lekkere salaris in Rusland ook al meerdere keren heeft aangegeven nooit meer in Nederland te willen werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm, nee. Dat leek alleen maar zo omdat we een FANTASTISCHE voorhoede hadden in die tijd. Dat lag niet aan Advocaat.
En echte persoonlijkheden in het veld. Echte mannen.
Ik weet het niet hoor. Hij is op veel plaatsen wel verguisd. Maar als hij naar PSV komt, dan zijn er twee scenarios:quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Advocaat is gewoon een toptrainer, mede hierom en om zijn salariseisen kan ik me niet voorstellen dat hij zin zou hebben in PSV. Top NL is helaas geen top Europa meer.
Omdat er in deze selectie minder persoonlijkheden zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dus als het klopt dat hij er weer de selectie voor heeft waar baseer jij op dat hij verdedigend zal gaan spelen?. Al blijf ik zijn komst niet reeel vinden omdat hij naast het lekkere salaris in Rusland ook al meerdere keren heeft aangegeven nooit meer in Nederland te willen werken.
En die FANTASTISCHE voorhoede waarover jij spreekt, die bestond naast Nilis uit wie nog meer? Zo bijzonder was die voorhoede uit 96/97 verder niet hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm, nee. Dat leek alleen maar zo omdat we een FANTASTISCHE voorhoede hadden in die tijd. Dat lag niet aan Advocaat.
En echte persoonlijkheden in het veld. Echte mannen.
96-97 niet nee, toen waren het onder andere Zenden en Jonk die voor de aanvallende inpulsen zorgde. En de Bilde natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En die FANTASTISCHE voorhoede waarover jij spreekt, die bestond naast Nilis uit wie nog meer? Zo bijzonder was die voorhoede uit 96/97 verder niet hoor.
Aanvallersquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En die FANTASTISCHE voorhoede waarover jij spreekt, die bestond naast Nilis uit wie nog meer? Zo bijzonder was die voorhoede uit 96/97 verder niet hoor.
Ik ben enthousiast als ie komt...maar zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar zien jullie Louis niet komen?
Ik heb toch zo'n gevoel ..
Hoewel PSV een concurrent is gun ik Louis mijn ergste vijand nog niet toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar zien jullie Louis niet komen?
Ik heb toch zo'n gevoel ..
Het jaar ervoor was Ronaldo meer dan een half seizoen geblesseerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
96-97 niet nee, toen waren het onder andere Zenden en Jonk die voor de aanvallende inpulsen zorgde. En de Bilde natuurlijk. Maar die jaren daarvoor hadden we zo'n Braziliaans mannetje rondlopen.
Neey. van Gaal komt echt niet. Preud'homme?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben enthousiast als ie komt...maar zal niet gebeuren.
Maar liep de rest van het jaar bijna 1 op 1.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het jaar ervoor was Ronaldo meer dan een half seizoen geblesseerd
Preud'homme!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Neey. van Gaal komt echt niet. Preud'homme?
En werden we geen kampioen, met die minder briljante voorhoede wel. Mét leuk voetbal ook nog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
96-97 niet nee, toen waren het onder andere Zenden en Jonk die voor de aanvallende inpulsen zorgde. En de Bilde natuurlijk. Maar die jaren daarvoor hadden we zo'n Braziliaans mannetje rondlopen.
Als trainer heeft hij absoluut de kwaliteiten, het probleem met hem is zijn onbescheidenheid en dat hij meteen over alles de baas wil spelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel PSV een concurrent is gun ik Louis mijn ergste vijand nog niet toe.
Ze hebben toch goed samen gewerkt of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Van Gaal gaat toch niet onder Brands werken, wat denken we nou
Bwoehaha is positief?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dan wordt het Mcclaren.... Bwoehaha.
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trainersruil met FC Twente na dit seizoen dan?
Twente wil Rutten niet meer terug, en jullie moeten Co niet willen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trainersruil met FC Twente na dit seizoen dan?
Zit wat inquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente wil Rutten niet meer terug, en jullie moeten Co niet willen.
Jullie zijn sowieso van Engelaar af.. wel jammer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn we wel van zowel Rutten als Engelaar af
Mensen die zo blij zijn dat we van Rutten af zijn, dat we met Rutten nooit prijzen zouden pakken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn we wel van zowel Rutten als Engelaar af
Marwijk is onhaalbaar ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen die zo blij zijn dat we van Rutten af zijn, dat we met Rutten nooit prijzen zouden pakken.
Van alle namen die voorbij zijn gekomen voldoet alleen Van Marwijk aan het plaatje, dat wordt ontzettend lastig, maar PSV zet daarom alles op alles om hem binnen te halen. Alle andere namen zijn allemaal minder dan Fred of totaal onhaalbaar. Dus tel dadelijk maar uit je winst.
McClaren en Advocaat zijn niks minder en echt niet onhaalbaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen die zo blij zijn dat we van Rutten af zijn, dat we met Rutten nooit prijzen zouden pakken.
Van alle namen die voorbij zijn gekomen voldoet alleen Van Marwijk aan het plaatje, dat wordt ontzettend lastig, maar PSV zet daarom alles op alles om hem binnen te halen. Alle andere namen zijn allemaal minder dan Fred of totaal onhaalbaar. Dus tel dadelijk maar uit je winst.
Hij heeft wel een leuke poule geloot.quote:
Klopt. Maar denk je dat er niet leukere / meer interessante clubs zijn waar hij heen kan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuke poule geloot.
McClaren? Vind het een leuke vent hoor, maar wat heeft hij gepresteerd na kampioen worden met het Twente van onze Fred? Wolfsburg, Nottingham waren nou niet erg succesvol. Advocaat kijkt niet naar jeugdspelers, een weg welke PSV net ingeslagen is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
McClaren en Advocaat zijn niks minder en echt niet onhaalbaar.
Vandaar ook dat er "ontzettend lastig" in mijn vorige post stond.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar denk je dat er niet leukere / meer interessante clubs zijn waar hij heen kan?
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
McClaren? Vind het een leuke vent hoor, maar wat heeft hij gepresteerd na kampioen worden met het Twente van onze Fred? Wolfsburg, Nottingham waren nou niet erg succesvol. Advocaat kijkt niet naar jeugdspelers, een weg welke PSV net ingeslagen is.
[..]
Vandaar ook dat er "ontzettend lastig" in mijn vorige post stond.
Ja Wolfsburg was geen succes, bij Forrest is hij gewoon genaaid en zijn beloftes neit nagekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
McClaren? Vind het een leuke vent hoor, maar wat heeft hij gepresteerd na kampioen worden met het Twente van onze Fred? Wolfsburg, Nottingham waren nou niet erg succesvol. Advocaat kijkt niet naar jeugdspelers, een weg welke PSV net ingeslagen is.
[..]
Dat is ook, maar we moeten ietsquote:Vandaar ook dat er "ontzettend lastig" in mijn vorige post stond.
Verbeek heeft een broer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet het!
De broer van de op dit moment best presterende trainer!!!
Faber heeft een broer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet het!
De broer van de op dit moment best presterende trainer!!!
Van Marwijk heeft een broer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. maar ik bedoel iemand anders ..De oplossing voor PSV!
quote:
Kommmop, houdt ons niet langer in spanning...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De broer van de best presterende trainer van de eredivisie (op dit moment) die werd ontslagen omdat hij te goed was!
Ik ben bang dat hij het over Koeman heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zal wel over de Boer gaantyf nou eens op met je ajaxmeuk.
prima assistentquote:
Niet eens zo'n slechte keuze.quote:
Hij baalde dat Strootman en Mertens gingen, kan hij er achteraanquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen moet je alle transfers met hem bespreken, anders wordt hij boos.
Klopt .. heeft hij ook. Maar Koeman presteert het best.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht dat hij het over de Boer had vanwege die VI stemming dat de Boer het meeste uhh.. verstand van uhh.. voetbal heeft.
quote:Jos Luhukay is zowel bij FC Twente als PSV in beeld voor komend seizoen. Het is nog onduidelijk of Co Adriaanse in 2012/13 nog werkzaam zal zijn in Enschede, terwijl PSV en Fred Rutten uit elkaar gaan. De hoofdtrainer van FC Augsburg moet bij de club uit Eindhoven wel enkele kandidaten voor laten gaan, onder meer Phillip Cocu. Luhukay stond eerder voor de selectie van Borussia Mönchengladback. (Aichacher Zeitung)
De man die ons liet lachen ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:12 schreef StijnDa het volgende:
Fred weg... Niet onze beste coach natuurlijk maar schijnt wel een aardige man te zijn. Hij heeft niet alleen slechte dingen laten zien, er waren ook erg mooie wedstrijdenBedankt. Maar hij blijft nog een half jaartje
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snif snif, ruik ik voetbalzone?
Soms laat je zien dat je wel wat verstand van voetbal hebt, tussen het trollen door.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die ons liet lachen ..
[ afbeelding ]
Oh fuck, misschien stelt de volgende trainer geen Manolev meer op!
Met een mindere selectie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt .. heeft hij ook. Maar Koeman presteert het best.
Haha, netjesquote:
Spelen ook andere factoren mee natuurlijk, blessures .. crisis ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:16 schreef Mistle het volgende:
[..]
Met een mindere selectie.
Wie heeft er dan meer verstand van?
Ik heb graag ook een trainer die onze verdediging beter maakt. Daar zit nu het grootste probleem. Als dat lek meer gedicht is kan je "zo" naar de titel lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha, netjes
Zelf maakt het me eigenlijk niet echt zo gek veel uit, als het maar een trainer is die gefixeerd is op aanvallen.
En ze beter maakt en klaarstoomt voor de 'grote' wedstrijden en die dan ook wintquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb graag ook een trainer die onze verdediging beter maakt. Daar zit nu het grootste probleem. Als dat lek meer gedicht is kan je "zo" naar de titel lopen.
Het beter maken van de verdediging is lastig met Marcelo en Bouma die gewoon niet beter kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb graag ook een trainer die onze verdediging beter maakt. Daar zit nu het grootste probleem. Als dat lek meer gedicht is kan je "zo" naar de titel lopen.
Allemaal eigen schuld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelen ook andere factoren mee natuurlijk, blessures .. crisis ..
Jazeker. Hij kan aardig verdedigen. Maar opbouwen, ho maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef Mistle het volgende:
Marcelo die niet beter kan? Kijk jij überhaupt ooit PSV?
Marcelo wordt een topper. Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die dat niet zien. Ik roep het al een half jaar en hij wordt met de week beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef Mistle het volgende:
Marcelo die niet beter kan? Kijk jij überhaupt ooit PSV?
Marcello is in de loop van de 1,5 jaar nu dik vooruit gegaan en begint nu aan te tonen het niveau aan te kunnen. Bouma gaat gewoon aan het eind van het seizoen. Zanka komt, Derijck moet verder groeien en als er wat beschikbaar is denk ik dat PSV nog wel iemand wil halen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het beter maken van de verdediging is lastig met Marcelo en Bouma die gewoon niet beter kunnen.
Koop 2 nieuwe CV's zou ik zeggen ..
op de eerste plaats is hij dan ook een verdediger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker. Hij kan aardig verdedigen. Maar opbouwen, ho maar.
Bovendien is Manolev echt beter aan het wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms laat je zien dat je wel wat verstand van voetbal hebt, tussen het trollen door.
Ook de volgende trainer stelt Manolev op want hij brengt meer dan mensen willen zien.
Klopt, maar tegenwoordig is dat niet genoeg, helemaal niet bij een topclub.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de eerste plaats is hij dan ook een verdediger.
wie noemde hem de nieuwe Alex dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig is dat niet genoeg, helemaal niet bij een topclub.
Maar ik ben benieuwd, had grote verwachtigen van hem (nieuwe Alex hoorde ik), we zullen zien.
Bovendien is de aanval de beste verdedigingquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Ja, het liefst een trainer die op alle fronten het team versterkt, natuurlijk. Maar als puntje bij paaltje komt dan is die verdediging redelijk, maar vanuit de aanval worden de punten gepakt. Een trainer die zich met name fixeert op de aanval en van Mertens, Wijnaldum, Labyad (hopelijk) en Matavz een soepele machine kan maken, dan ben je al een heel eind.
Jij gaat dadelijk van Basten opperen, he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bovendien is de aanval de beste verdediging![]()
Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren
PSV foraquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie noemde hem de nieuwe Alex dan?
Verkeerde topic, G.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef Mistle het volgende:
Maarehm,
Frank de Boer heeft dus het meeste verstand van voetbal?
Dan heb ik een paar vragen betreffende,
- Kenneth Vermeer
Waarom keept deze man nog bij Ajax?
- Daley Blind
Wat doet deze faalhaas bij Ajax
- Andre Ooijer
Contractverlenging?
- Anita
Zou nooit linksback spelen onder de Boer?
- Theo Janssen
Verdedigende middenvelder? Knap inzicht van de Boer
- Siem de Jong
Altijd zeker van basisplaats..
- Bulykin
Nuttige aankoop? Ik dacht dat er geen oude spelers meer aangekocht werden?
Nee, Frank de Boer kan het niet aan. Zit totaal geen consistentie in. Het enige wat hij meeheeft, is dat het een 'echte' Ajacied is (dat zagen we bij zijn transfer toendertijd). En daar geilen Amsterdammers nou eenmaal op.
Of vind je dat Ajax dit seizoen progressie boekt? Dat er patronen in komen? Dat er zelfvertrouwen in de ploeg zit?
Dit is een PSV topicquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef Mistle het volgende:
Maarehm,
Frank de Boer heeft dus het meeste verstand van voetbal?
Dan heb ik een paar vragen betreffende,
- Kenneth Vermeer
Waarom keept deze man nog bij Ajax?
- Daley Blind
Wat doet deze faalhaas bij Ajax
- Andre Ooijer
Contractverlenging?
- Anita
Zou nooit linksback spelen onder de Boer?
- Theo Janssen
Verdedigende middenvelder? Knap inzicht van de Boer
- Siem de Jong
Altijd zeker van basisplaats..
- Bulykin
Nuttige aankoop? Ik dacht dat er geen oude spelers meer aangekocht werden?
Nee, Frank de Boer kan het niet aan. Zit totaal geen consistentie in. Het enige wat hij meeheeft, is dat het een 'echte' Ajacied is (dat zagen we bij zijn transfer toendertijd). En daar geilen Amsterdammers nou eenmaal op.
Of vind je dat Ajax dit seizoen progressie boekt? Dat er patronen in komen? Dat er zelfvertrouwen in de ploeg zit?
99% van het volk wat op de club rondhuppelt zijn passanten. Ik heb 1 eis; dat ie prijzen gaat pakken. Wie het ook mag zijn, hoe en met wie zal me een regelrechte rotzorg wezen. Al is het Johan Cruijff himself.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Een trainer die wat uitstraalt.
Een trainer die een goede people manager is.
Een trainer die goed en tijdig kan wisselen, niet 87e minuut Vennegoor erin met 5-1 voorgewoon andere een kans geven om wat minuten te pakken.
Iemand die na de 1-0 niet met de handrem erop wil spelen want 'de buit is al binnen'
etc etc etc
Je moet spelers ook te vriend houden, als jij een aantal keer met 3-0 voor staat en je roept altijd ja we hebben zo'n goede kleedkamer, grote talenten, jeugdspelers alles.. geweldig bla maar je zet ze nooit erin.. en als je het doet dan in de 87e minuutquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
99% van het volk wat op de club rondhuppelt zijn passanten. Ik heb 1 eis; dat ie prijzen gaat pakken. Wie het ook mag zijn, hoe en met wie zal me een regelrechte rotzorg wezen. Al is het Johan Cruijff himself.
Alex kon ook niet opbouwen. Typisch Nederlandse reactie trouwens over dat opbouwen, ook de reden dat er al jaren geen fatsoenlijke Nederlandse verdediger is en we moeten overgaan op het naturaliseren van tweederangs Brazilianen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig is dat niet genoeg, helemaal niet bij een topclub.
Maar ik ben benieuwd, had grote verwachtigen van hem (nieuwe Alex hoorde ik), we zullen zien.
Dat te vriend houden van spelers gaat Rutten anders goed af, die spreken allemaal met grote waardering over hem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet spelers ook te vriend houden, als jij een aantal keer met 3-0 voor staat en je roept altijd ja we hebben zo'n goede kleedkamer, grote talenten, jeugdspelers alles.. geweldig bla maar je zet ze nooit erin.. en als je het doet dan in de 87e minuut![]()
Je moet die jongens te vriend houden, kansen geven, je A spelers op zijn tijd wat rust bieden vind ik. Dat hoort er allemaal bij, zeker als je in 3 tournooien/competities speelt is rust ook belangrijk.
Ja, meer taken heeft een trainer eigenlijk ook niet. Tactiek bepalen, spelers tevreden houden en het team fit houden. Fredje is in de laatste twee zeer sterk, maar dat eerste aspect heeft hem een aantal keer de das omgedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet spelers ook te vriend houden, als jij een aantal keer met 3-0 voor staat en je roept altijd ja we hebben zo'n goede kleedkamer, grote talenten, jeugdspelers alles.. geweldig bla maar je zet ze nooit erin.. en als je het doet dan in de 87e minuut![]()
Je moet die jongens te vriend houden, kansen geven, je A spelers op zijn tijd wat rust bieden vind ik. Dat hoort er allemaal bij, zeker als je in 3 tournooien/competities speelt is rust ook belangrijk.
Fit houden weet ik niet, waarom laten we het dan al 2x na de winterstop liggen? En kun je dat wel alleen afschuiven op die spelers die vertrokken zijn? Of zijn ze ook gewoon belabberder gaan spelen? Ik denk het 2e (ook).quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, meer taken heeft een trainer eigenlijk ook niet. Tactiek bepalen, spelers tevreden houden en het team fit houden. Fredje is in de laatste twee zeer sterk, maar dat eerste aspect heeft hem een aantal keer de das omgedaan.
Tja, kan goed zijn.. maar aan de andere kant er zijn geen spelers die hun echte mening geven als de coach nog daar is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat te vriend houden van spelers gaat Rutten anders goed af, die spreken allemaal met grote waardering over hem.
Ik ook, maar de enige kritiekpunten die je kunt hebben op Fred zijn de tactische punten. Vertrekkende spelers, inzet, passie voor de groep zijn allemaal punten die je hem niet kunt verwijten. Heel veel PSV'ers hebben bij Fred een enorme gunfactor. Als het aan die kerel ligt trainen ze 6x2 uur per dag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fit houden weet ik niet, waarom laten we het dan al 2x na de winterstop liggen? En kun je dat wel alleen afschuiven op die spelers die vertrokken zijn? Of zijn ze ook gewoon belabberder gaan spelen? Ik denk het 2e (ook).
En doen dus ook hun uiterste best om Ome Fred tevreden te houden. Waardoor er 0,0 pit in de groep zit en er gedurende de wedstrijden nooit eens iemand brutaal opstaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook, maar de enige kritiekpunten die je kunt hebben op Fred zijn de tactische punten. Vertrekkende spelers, inzet, passie voor de groep zijn allemaal punten die je hem niet kunt verwijten. Heel veel PSV'ers hebben bij Fred een enorme gunfactor. Als het aan die kerel ligt trainen ze 6x2 uur per dag.
0,0 pit? Ik heb ze zien rennen en vliegen in de potten tegen pakweg Twente, Ajax en Heerenveen. Het zit in mijn ogen allemaal tactisch niet zo sterk in elkaar, maar aan inzet geen gebrek. Zowel op trainingen als in wedstrijden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En doen dus ook hun uiterste best om Ome Fred tevreden te houden. Waardoor er 0,0 pit in de groep zit en er gedurende de wedstrijden nooit eens iemand brutaal opstaat.
Als je dit nu over vorig seizoen had gezegd, oké. Maar dit jaar is daar totaal geen sprake van en zie ik een team dat ontzettend knokt iedere wedstrijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En doen dus ook hun uiterste best om Ome Fred tevreden te houden. Waardoor er 0,0 pit in de groep zit en er gedurende de wedstrijden nooit eens iemand brutaal opstaat.
Nee, die Strootman is inderdaad maar een muurbloempje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. In wedstrijden waarin het goed gaat van begin af aan, gaat het goed. Maar op het moment dat er tijdens de wedstrijd iets niet loopt, blijft iedereen in de vooraf afgesproken rol spelen totdat Rutten in de rust iets anders slispelt. Niemand stuurt in het veld bij of durft eigen initiatief te nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
0,0 pit? Ik heb ze zien rennen en vliegen in de potten tegen pakweg Twente, Ajax en Heerenveen. Het zit in mijn ogen allemaal tactisch niet zo sterk in elkaar, maar aan inzet geen gebrek. Zowel op trainingen als in wedstrijden.
Je hebt toch wel eens van Strootman gehoord, niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. In wedstrijden waarin het goed gaat van begin af aan, gaat het goed. Maar op het moment dat er tijdens de wedstrijd iets niet loopt, blijft iedereen in de vooraf afgesproken rol spelen totdat Rutten in de rust iets anders slispelt. Niemand stuurt in het veld bij of durft eigen initiatief te nemen.
Strootman speelt de laatste weken helemaal niet meer zo goed. En het zou mij niets te verbazen als dat komt omdat hij van Rutten een veeg heeft gekregen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, die Strootman is inderdaad maar een muurbloempje.
Niet goed?! Ze hebben hem een goeie veeg vanuit Zeist gegeven, ja. Mag ie de draad weer even oppakken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Strootman speelt de laatste weken helemaal niet meer zo goed. En het zou mij niets te verbazen als dat komt omdat hij van Rutten een veeg heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef Mistle het volgende:
Wat je nu insinueert is echt van de zotte..
Nee, Strootman speelt de laatste wedstrijden stukken minder. Minder dominant, minder aanwezig. Net als Mertens, hij onderscheidde zich een paar wedstrijden en ging toen ineens weer in het keurslijf. De enige die zich daaraan weet te onttrekken is Wijnaldum.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet goed?! Ze hebben hem een goeie veeg vanuit Zeist gegeven, ja. Mag ie de draad weer even oppakken?
Mertens heeft een dip, dat is waar. Die is aan een vliegende start begonnen en dat kakt nu in. Geen nood, als die ballen van 'm maar bij Matavz aankomen. Maar Strootman slecht, dan weet ik echt niet hoe jij hebt zitten kijken, want het is de regisseur en sinds een wedstrijd of 3 na Zeist blijft het ook de regisseur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Nee, Strootman speelt de laatste wedstrijden stukken minder. Minder dominant, minder aanwezig. Net als Mertens, hij onderscheidde zich een paar wedstrijden en ging toen ineens weer in het keurslijf. De enige die zich daaraan weet te onttrekken is Wijnaldum.
Ik vind het bij Wijnaldum nooit zo duidelijk waar hij opgesteld staat. Hij heeft nog net geen handschoenen aan om mee te keepen, maar dat is alleen omdat dat volgens de spelregels niet mag...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Goede zet overigens van Rutten om Wijnaldum als rechter middenvelder te posteren. Heeft hij toch maar goed gezien.
Ik denk dat Wijnaldum van Rutten een vrije rol heeft gekregen en dat hij de rest met zeer specifieke opdrachten het veld in stuurt en dat men daaraan gehoor blijft geven, ook als het niet loopt in de wedstrijd. Dat denk ik ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef Mistle het volgende:
Dus jij wil zeggen, dat Mertens en Strootman minder spelen omdat Fred Rutten ze in een keurslijf stopt? En Wijnaldum is de enige die een grote bek heeft, en zijn eigen ding blijft doen? hihi..Gini Wijnaldum..?
Je ziet het meer in de acties. Hij heeft ze in de benen en je schopt haast het stoeltje voor je van de tribune af om hem het vertrouwen te geven, maar hij durft het net niet meer zo makkelijk aan als in het begin. Vertrouwensdipje. Aan zijn techniek (vrije trappen, assists en af en toe een doelpuntje) zie je dat hij toch wel echt van zijn tenen tot zijn kruin vol talent zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet of je wel over een dip kunt spreken bij Mertens, ik denk eerder dat de beginperiode van Dries een absolute piek was. Alles wat hij aanraakte veranderen in goud, dat hou je nooit een heel seizoen vol. Misschien is dit wel zijn niveau, want vergeet niet, hij scoort wat minder, maar had laatste tijd alsnog de nodige assists.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
Goede zet overigens van Rutten om Wijnaldum als rechter middenvelder te posteren. Heeft hij toch maar goed gezien.
Kan dan nooit veel zijn...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet het meer in de acties. Hij heeft ze in de benen en je schopt haast het stoeltje voor je van de tribune af om hem het vertrouwen te geven, maar hij durft het net niet meer zo makkelijk aan als in het begin. Vertrouwensdipje. Aan zijn techniek (vrije trappen, assists en af en toe een doelpuntje) zie je dat hij toch wel echt van zijn tenen tot zijn kruin vol talent zit.
Driesje kijkt naar zijn bankrekening en toekomstperspectief en lacht er een keer smakelijk om.quote:
Tja, het zal hem inderdaad een zorg zijn dat hij een piepkleine homo is. Hij kan ballen als de beste en gaat absoluut de wereldtop halen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Driesje kijkt naar zijn bankrekening en toekomstperspectief en lacht er een keer smakelijk om.
Het was eigenlijk geen grap, ik denk dat die jongen eenieder met z'n bek vol tanden zet als ze hem op zijn gaytrekje wijzen met zoeen bankrekening.quote:
Dus daar is mijn piek gebleven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef Mistle het volgende:
Zet er een piek op en je hebt de kleinste kerstboom ter wereld
Hij staat toch met Pamela Anderson op de foto.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, ik denk dat die jongen eenieder met z'n bek vol tanden zet als ze hem op zijn gaytrekje wijzen met zoeen bankrekening.
Bedoelde ook meer die van Mistle en hoppahoppaquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen grap, ik denk dat die jongen eenieder met z'n bek vol tanden zet als ze hem op zijn gaytrekje wijzen met zoeen bankrekening.
Drieske, ja?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hij staat toch met Pamela Anderson op de foto.
Hij heeft sowieso haar Ping gehosseld.quote:
Is dat de echte Pamela of die uit Madame Tussaud?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus daar is mijn piek gebleven?
[..]
Hij staat toch met Pamela Anderson op de foto.
[ afbeelding ]
Die in Mdame Tussaud heeft hopelijk wel wat make up gekregenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat de echte Pamela of die uit Madame Tussaud?
Vind ik nog steeds een hele goeie voetballer. Zou Twente een hoop plezier aan beleven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ander nieuws van vandaag is dat Twente aan Farfán met een aflopend contract aan het trekken is..
Goede speler, dusja.. van beide kanten niet onlogisch. Zou jammer zijn, maar ik gun het hem wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ander nieuws van vandaag is dat Twente aan Farfán met een aflopend contract aan het trekken is..
Farfan komt echt niet terug naar Nederland. Die is er alleen op uit om flink te cashen. Salaris wat hij vraagt kan Twente nooit ophoesten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Inderdaad, het is dat we verdedigers nodig hebben én geen geld hebben maar anders had ik 'em er zeker bij willen hebben.
Heeft 6 miljoen bruto afgewezen bij Schalke. Succes Twentequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Farfan komt echt niet terug naar Nederland. Die is er alleen op uit om flink te cashen. Salaris wat hij vraagt kan Twente nooit ophoesten.
6 miljoen bruto... Schaamteloos, werkelijk waar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Heeft 6 miljoen bruto afgewezen bij Schalke. Succes Twente
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ja ho ff, dat roept die man van Schalke. Even wachten wat er van klopt, hij heeft er natuurlijk belang bij om dat te zeggen hèquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
6 miljoen bruto... Schaamteloos, werkelijk waar.
Wat hij ook gezegd heeft die Farfan wil en kan verdienen wat Twente niet kan betalen en ook PSV of een andere NL club niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ho ff, dat roept die man van Schalke. Even wachten wat er van klopt, hij heeft er natuurlijk belang bij om dat te zeggen hè
Het is ze zeker een beetje in de bol geslagen daarquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat zeker, maar er wordt nu overal alweer vanalles geroepen over Farfanquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hij ook gezegd heeft die Farfan wil en kan verdienen wat Twente niet kan betalen en ook PSV of een andere NL club niet.
Ik zou niet weten waarom niet. Wel graag met PSV assistenten. Faber als vaste man erbij zou mooi zijn, Erwin Koeman misschien ook wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Advocaat de nr 1 zou zijn om Rutten op te volgen vind ik overigens behoorlijk verontrustend. Dat is wel een heel grote stijlbreuk vergeleken met Rutten. Denk niet dat hij bij deze groep past.
Faber en Koeman gaan echt niet als assistent aan de slag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Wel graag met PSV assistenten. Faber als vaste man erbij zou mooi zijn, Erwin Koeman misschien ook wel.
Meer een trainer van de oude stempel. Moet je die voor zo'n jonge groep zetten? Ik zie het niet zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Wel graag met PSV assistenten. Faber als vaste man erbij zou mooi zijn, Erwin Koeman misschien ook wel.
Volgens mij waren de spelers in Beglië best content met hem, en dat was een jonge groep. Advocaat is gewoon een toptrainer. Alleen als hij ruimte laat voor de jeugd dan zou mijn topkandidaat zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meer een trainer van de oude stempel. Moet je die voor zo'n jonge groep zetten? Ik zie het niet zitten.
Hij heeft in verleden wel Faber aan het verdedigen gekregen, als ie dat kunstje met Marcelo kan herhalen zou het wel mooi zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij waren de spelers in Beglië best content met hem, en dat was een jonge groep. Advocaat is gewoon een toptrainer. Alleen als hij ruimte laat voor de jeugd dan zou mijn topkandidaat zijn
Cocu heeft nog onder hem gespeeld. Één grote reüniequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft in verleden wel Faber aan het verdedigen gekregen, als ie dat kunstje met Marcelo kan herhalen zou het wel mooi zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Erwin Koeman gaat echt niet onder Brands werken, broer Ronald is nog altijd woedend op 'm.
heel misschien een verdediger, maar dat ligt aan het herstel van Pieters en Tamata. Maar dan nog moet er wat beschikbaar zijn.quote:
Nee, nog herstellende en die komt van de zomer gratis en voor niets. Als de sterke geruchten kloppen. En het lijkt vrij logisch aangezien hij al met PSV shirt op de foto is geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Kan die Zanka al weer rennen?
In de zomer. Want dan is ie gratiesch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Kan die Zanka al weer rennen?
Dus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het transferwindow is nog niet open man
Guus is gek. Die hebben ze op schofterige wijze de tent uit gewerkt en kan bij Anzhi het 18 voudige verdienen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik roep het al jaren en ik zal het nog maar eens zeggen:
Guus.
Zo.![]()
Die is gelukkig nog jong.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Stommie het volgende:
Door zn blessure gaat pieters in de winter iig niet weg, straks wel jammer vd ontwikkeling van willems
Dat Anzi is toch al afgeketst?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guus is gek. Die hebben ze op schofterige wijze de tent uit gewerkt en kan bij Anzhi het 18 voudige verdienen.
Hij is nu in gesprek om een andere rol. In ieder geval een technische rol, maar z'n zaakwaarnemer zei dat het allemaal nog heel pril was.quote:
Altijd en overal vriend, altijd en overal...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook in 2012 geldt: PSV, wat ben je mooi
Eens, moatquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd en overal vriend, altijd en overal...
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:29 schreef Doublepain het volgende:
2012
We gaan Europa overnemen, psv 4 life
Peace
Voor 50 kopen en daarna ibi halenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwah, ik zal hem wel missenZo'n geweldenaar zie je niet vaak.
Jij ook matequote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik zal wel weer sportief wezen
Gelukkig nieuwjaar PSVers EN alle andere supporters die dit lezen
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:00 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik wil graag ehm.. mijn moeder bedanken.
En mijn compjoetur.. naturlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste bold tekst
Eerste italy
Eerste U ding
Eerste doorstreepte
Eerste sub
Eerste sup
En natuurlijk:
De eerste:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN
van 2012!!
Ik weet het ik ben levenloos enzo, maar mijn vuurwerk is toch op..
Gr Gr 3M1N3M![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch; Gelukkig nieuwjaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door ajacied4lf op 01-01-2012 14:46:58 ]★★★
Had Douglas vorig jaar tegen AZ ook een kater? Die flipte ook helemaal..quote:Op zondag 1 januari 2012 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fok heeft een kater. Hij flipt helemaal.
Nee, tegen PSV wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:50 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Had Douglas vorig jaar tegen AZ ook een kater? Die flipte ook helemaal..
quote:Kevin Strootman staat in een illuster rijtje bij een illustere club. Real Madrid beschikt al over een aardige selectie, maar heeft een verlanglijstje waarop nog eens een elftal namen staat. Eén van de mogelijke aanwinsten is de 21-jarige PSV’er, die genoemd wordt naast onder meer Mats Hummels en Mario Götze (Borussia Dortmund), Leandro Damiao (Internacional), Yann M’Vila (Stade Rennes) en Eden Hazard (Lille).
Want Strootman is veel beter verdedigend dan Gotze. Gotze is veel beter dan Strootman aanvallend.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Past wel in het rijtje Hazard en Gotze
Maarja, ajacied heeft er een betere kijk op dan de professionals.
Ze kunnen Strootman wel gebruiken naast wat mij betreft de beste of in ieder geval één van de beste VM's, Xabi Alonso dus ik vind het niet zo vreemd dat Real interesse zou hebben, hij is sowieso één van de weinige linksbenige VM's.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze Ajacied vergeet dat dit niet een lijstje is met verschillende kandidaten voor één enkele positie. Hummels is een centrale verdediger, Götze en Hazard zijn aanvallende middenvelders, Damiao is een spits en M’Vila en Strootman zijn twee verdedigende middenvelders. Daarom is het helemaal niet zo gek dat Strootman in dit rijtje staat.
Hij vergelijkt hem met Hazard en Gotze slimpie.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze Ajacied vergeet dat dit niet een lijstje is met verschillende kandidaten voor één enkele positie. Hummels is een centrale verdediger, Götze en Hazard zijn aanvallende middenvelders, Damiao is een spits en M’Vila en Strootman zijn twee verdedigende middenvelders. Daarom is het helemaal niet zo gek dat Strootman in dit rijtje staat.
Waarom "lollede" jij dan in eerste instantie, slimpie? Strootman is één van de meest talentvolle CDMs in Europa.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vergelijkt hem met Hazard en Gotze slimpie.
Strootman moet het eerst maar eens laten zien op het EK tegen Duitsland en Portugal. Tegen Duitsland speelde hij dramatisch met de oefenwedstrijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom "lollede" jij dan in eerste instantie, slimpie? Strootman is één van de meest talentvolle CDMs in Europa.
Dat ben ik met je eens, daar moest hij naar adem snakken, maar hij is nog jong dus ik denk dat hij dat niveau wel aan gaat kunnen, of dat al op het EK is zullen we zienquote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman moet het eerst maar eens laten zien op het EK tegen Duitsland en Portugal. Tegen Duitsland speelde hij dramatisch met de oefenwedstrijd.
Of misschien verwachten we te veel van hem. Laten we hem rustig laten groeien.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, daar moest hij naar adem snakken, maar hij is nog jong dus ik denk dat hij dat niveau wel aan gaat kunnen, of dat al op het EK is zullen we zien
Ikquote:Op zondag 1 januari 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vergelijkt hem met Hazard en Gotze slimpie.
Net als die tien anderen, ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman moet het eerst maar eens laten zien op het EK tegen Duitsland en Portugal. Tegen Duitsland speelde hij dramatisch met de oefenwedstrijd.
Oh. Excuses.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IkIk vind hem in het rijtje passen qua toekomste europese topspelers
Uhu, na de winterstop ongeveer komt hij weer..quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh. Excuses.
Wel een interessante mening van je
Hoe zit het met Depay en Locadia?
Depay was toch geblesseerd ofzo?
quote:Kevin Strootman gaat binnen jaar voor de derde keer van club veranderen en wéér doet hij een stap hogerop. De middenvelder van PSV zal eerdaags benaderd worden door Liverpool met een voorstel. The Reds zijn van plan nu al 16,5 miljoen euro voor de Oranje-international te betalen, omdat zij vrezen dat Strootman na het EK duurder zal zijn. Strootman transfereerde in 2011 van Sparta Rotterdam naar FC Utrecht en van FC Utrecht naar PSV. Real Madrid werd ook reeds genoemd (Daily Star)
Inderdaad, dus waarom zou PSV in hemelsnaam op dit moment die speler wegdoen? Gewoon nog 2 jaar aan zijn contract houden en dan voor de volle hoofdprijs verkopen.quote:omdat zij vrezen dat Strootman na het EK duurder zal zijn.
2 jaar zal moeilijk worden denk ik, als hij een goed EK speelt is hij niet meer te houden en 16,5 miljoen is al een vrij aardig bod moet ik zeggen maar als ik PSV was zou ik ook het EK afwachten, zou ook voor Rutten lullig zijn om weer je beste speler weg te doen in de winterstopquote:Op zondag 1 januari 2012 22:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, dus waarom zou PSV in hemelsnaam op dit moment die speler wegdoen? Gewoon nog 2 jaar aan zijn contract houden en dan voor de volle hoofdprijs verkopen.
Denken dat Strootman iets te zoeken heeft in de selectie van Real Madrid.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen Strootman wel gebruiken naast wat mij betreft de beste of in ieder geval één van de beste VM's, Xabi Alonso dus ik vind het niet zo vreemd dat Real interesse zou hebben, hij is sowieso één van de weinige linksbenige VM's.
Er zijn maar weinig van dat soort spelers en zeker met een linkerbeen dus ik vind het inderdaad niet raar dat topclubs hem in de gaten houden of zelfs interesse hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat Strootman iets te zoeken heeft in de selectie van Real Madrid.Ik dacht dat die verering overdreven was, maar het kan dus nog gekker.
Dat is nog iets anders dan zeggen dat Real Madrid Strootman kan gebruiken. Tenzij ze nog een mateiraalman zoeken oid.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig van dat soort spelers en zeker met een linkerbeen dus ik vind het inderdaad niet raar dat topclubs hem in de gaten houden of zelfs interesse hebben
Na het EK doen dan, kun je er wel 18 voor vragenquote:
Dat is dan ook weer overdreven in negatieve zin, ik was misschien iets te positief met "kunnen gebruiken" maar op termijn zou het hem wel kunnen lukkenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tenzij ze nog een materiaalman zoeken oid.
Als je kijkt naar de stappen die Strootman heeft gezet vanaf de eerste divisie naar basisplaats in Oranje in nog geen anderhalf jaar, dan zou elke topclub compleet krankzinnig zijn als ze hem niet zouden volgen. Als Wesley Sneijder hem aanbeveelt bij Inter, dan is het logisch dat topclubs hem in ieder geval een keer bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig van dat soort spelers en zeker met een linkerbeen dus ik vind het inderdaad niet raar dat topclubs hem in de gaten houden of zelfs interesse hebben
Als je goed genoeg bent om bij een fit Oranje op de bank te zitten, dan ben je ook goed genoeg voor de Europese Subtop. En aangezien die ploegen best 16 miljoen kunnen neertellen voor een middenvelder, schat ik in dat Strootman komende zomer gewoon vertrekt.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef rubbereend het volgende:
Strootman gaat helemaal nergens heen deze winterstop, en in de zomer verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Voor het zelfde geld zit hij tijdens het EK op de bank en dan zal de interesse best meevallen.
v. Bommel nog willenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, voor 30 miljoen mag Strootman weg. Halen wij Van Bommel terug
Zal direct de beste middenvelder van de eredivisie zijnquote:
V Bommel komt toch transfervrij?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, voor 30 miljoen mag Strootman weg. Halen wij Van Bommel terug
Bij Barcelona passen? Dat vind ik dan weer niet, die spelen met één vm en Busquets is slechts 2 jaar ouder maar al mijlen verder die speelt hij niet zomaar uit het elftal.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de stappen die Strootman heeft gezet vanaf de eerste divisie naar basisplaats in Oranje in nog geen anderhalf jaar, dan zou elke topclub compleet krankzinnig zijn als ze hem niet zouden volgen. Als Wesley Sneijder hem aanbeveelt bij Inter, dan is het logisch dat topclubs hem in ieder geval een keer bekijken.
Maar Strootman is absoluut nog niet klaar voor Madrid, hij mist op alle fronten nog van alles om daar constant te presteren. Daarnaast vind ik hem eerlijk gezegd veel beter bij Barcelona passen, als hij ooit goed genoeg wordt.
Ja dat zei ie afgelopen jaar ookquote:
Hihi hij kan de waarheid niet hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om nerd. Gelijk weer Ajax erbij halen.
Ik of jij?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi hij kan de waarheid niet hebben
Dat PSV niks aan v. Bommel zal hebben, GELDVERSPILLINGquote:Op maandag 2 januari 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke waarheid kan ik niet hebben?
in een uberslechte eredivisie zie ik hem nog wel uitblinken hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat PSV niks aan v. Bommel zal hebben, GELDVERSPILLING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |