Weet ik niet, maar Brands kan altijd een poging wagen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
En jij hebt serieus de illusie dat PSV daar onder valt?
JA hij kan ook proberen Mourinho alsnog naar Eindhoven te halenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Brands kan altijd een poging wagen.
Heeft al vaker aangegeven graag nog een keer in Spanje of Engeland te willen werken. Daar zal die clausule ook wel over gaan. PSV echt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie Van Marwijk niet bijtekenen om vervolgens naar PSV gaan, daar acht ik onze club niet groot genoeg voor.
Dat is wel een realistische gedachte, wat clubliefde betreft; dat hebben Advocaat en Hiddink niet, hun harten kloppen alleen harder van meer $$$$ en dat is in NL niet meer te halen dus die zullen we ook niet zo snel meer hier terug zien, verder is het niveau hier voor die 2 ook veel te laag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie Van Marwijk niet bijtekenen om vervolgens naar PSV gaan, daar acht ik onze club niet groot genoeg voor.
quote:Van Marwijk: "Engeland, Spanje, Italië, Duitsland"
De KNVB heeft deze week de eerste gesprekken gevoerd over de contractverlenging van Bert van Marwijk. De bond hoopt de keuzeheer tot 2014 vast te kunnen leggen.
"Ik heb het uitstekend naar m'n zin bij de KNVB", zegt Van Marwijk tegen OnsOranje. "Ik sta open voor een langer verblijf. En de KNVB ook. Zij namen het initiatief om daarover in gesprek te gaan. Mijn zaakwaarnemer Rob Jansen doet dat namens mij, en ik hoor het wel."
De bondscoach wil de mogelijkheid open houden om aan de slag te kunnen bij een Europese topclub. "Als er een aanbod komt van een topclub uit Engeland, Spanje, Italië, Duitsland – in die volgorde ook - sta ik daarvoor ook open. Nogmaals, ik heb het naar m'n zin, maar dat zit ook in m'n hoofd."
Leuk man. Het verschil is dat Mourinho zich al wel als clubtrainer heeft bewezen, en Van Marwijk nog niet of nauwelijks. Op het winnen van de Uefa Cup bij Feyenoord na heeft hij het nou niet echt bijzonder goed gedaan daar en bij Dortmund werd zijn contract ontbonden. Waarom zou een internationale topclub hem graag willen hebben? Op basis van het halen van een WK-finale met één van de beste elftallen ter wereld? Ik denk, ondanks zijn eerdere uitspraken, dat hij PSV niet helemaal uitsluit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA hij kan ook proberen Mourinho alsnog naar Eindhoven te halen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Van alle genoemde grote namen zie ik alleen Hiddink als kleine mogelijkheid nu Azhi toch niet zeker is, een Advocaat heeft al vaker aangegeven nooit meer in Nederland te willen werken en Van Gaal moet PSV niet willen.
Eigenlijk lijkt Huub Stevens mij wel iets voor PSV
PSV heeft al eerder een goede uitgangspositie weggegeven NA de winterstop. Zou nu zomaar weer kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het tijdstip van bekendmaking? Alhoewel het eigenlijk niet mag meespelen, zie je toch erg vaak dat een team er niet beter op gaat presteren wanneer ze al weten dat de trainer toch pleite is aan het eind van het seizoen.
Alsof we prijzen gaan pakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het tijdstip van bekendmaking? Alhoewel het eigenlijk niet mag meespelen, zie je toch erg vaak dat een team er niet beter op gaat presteren wanneer ze al weten dat de trainer toch pleite is aan het eind van het seizoen.
wat een onzin zeg,Hiddink is na Korea naar PSV gekomen, hij had overal kunnen tekenen toen. Hiddink heeft gewoon geen zin meer om in Nederland te werken. En daar geef ik hem nog gelijk in ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een realistische gedachte, wat clubliefde betreft; dat hebben Advocaat en Hiddink niet, hun harten kloppen alleen harder van meer $$$$ en dat is in NL niet meer te halen dus die zullen we ook niet zo snel meer hier terug zien, verder is het niveau hier voor die 2 ook veel te laag.
prima tijdstip, een ander tijdstip is er bijna niet. Verder zijn er ook legio voorbeelden waar het wel prima werkt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Binnen PSV zijn ze er al een maand van op de hoogte.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Dit idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Binnen PSV zijn ze er al een maand van op de hoogte.
brrrrrrrquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik denk dat Co nummer 1 kandidaat is.
Daarom komt Hiddink ook nog bij PSV over de vloer enzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef rubje het volgende:
Precies. Hij is al jaren dik gevuld en houdt zich meer op in 020 waar hij tegenwoordig tot de Grachtengordel kliek behoort.
Er is momenteel maar één kandidaat en dat is Van Marwijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik denk dat Co nummer 1 kandidaat is.
Ja voor de koffie, maar het blijft een zakkenvullerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarom komt Hiddink ook nog bij PSV over de vloer enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |