Hij heeft echt al een baard waar sinterklaas jaloers op is hoorquote:
Joh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij heeft echt al een baard waar sinterklaas jaloers op is hoor
Je zei dat ze niet tevoorschijn kwamen he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
\
lol tis meer dat ik het DMen nog niet zo best onder de knie heb
Als ik een mercedes wil rijden dan bel ik wel een taxiquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever een ster in m'n voorruit dan op m'n motorkap.
ah jij bent wijs je hapt niet.. maareh lostinspace ben jij n man? tast het je mannelijkheid mbt gevoel niet aan? Ik snap de keuze op zich wel hoor en als jij je goed en happy voelt met je twingo dan ist prima toch maakt verder geen fuck uit wat iemand anders er van vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 jaar en ik heb nog nooit langs de kant van de weg gestaan
Tegenwoordig komen de onderdelen en halffabrikaten van de meeste merken toch uit dezelfde fabriek, dus het maakt eigenlijk geen fuck uit wat je koopt.
Is het een hatchbackje of een fquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ah jij bent wijs je hapt niet.. maareh lostinspace ben jij n man? tast het je mannelijkheid mbt gevoel niet aan? Ik snap de keuze op zich wel hoor en als jij je goed en happy voelt met je twingo dan ist prima toch maakt verder geen fuck uit wat iemand anders er van vind
die mazda 323 is uit 92 en word nog onderhouden door mijn oom die monteur was in het legerdus dat is wel erg handig en gek genoeg werkti altijd..
Moeilijk om nog een goede f te vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Lot88 het volgende:
een sedan!!!!! geen hatchback das nie mooi een fje wilde ik wel maar zo gek kreeg ik paps niet
Klopt maar heb wel meer ''problems'' want ik krijg ook niet altijd de juiste naam bij t juiste bericht echt vet wazig.. ben namelijk ook nog lid van een ander forum en daar heb ik deze problemen nooit... En heb toevallig vanochtend mijn laptopje geupdate heb nu IE9 ?:Pquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Je zei dat ze niet tevoorschijn kwamen he.
Heb je niet een popup killer ofzo?
En heb je wel een up-to-date browser? Chrome of firefox (en niet IE 6 ofzo?) Geen idee of het daar aan kan liggen hoor
Nee, het tast mijn mannelijkheid niet aanquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ah jij bent wijs je hapt niet.. maareh lostinspace ben jij n man? tast het je mannelijkheid mbt gevoel niet aan? Ik snap de keuze op zich wel hoor en als jij je goed en happy voelt met je twingo dan ist prima toch maakt verder geen fuck uit wat iemand anders er van vind
die mazda 323 is uit 92 en word nog onderhouden door mijn oom die monteur was in het legerdus dat is wel erg handig en gek genoeg werkti altijd..
mja pap vertrouwt mij niet zo met een fquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeilijk om nog een goede f te vinden.
Meeste zijn afgetrapt
haha prima tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nee, het tast mijn mannelijkheid niet aanIk heb geen grote auto nodig om mij mannelijk te voelen
Dat ding moet mij simpelweg van A naar B brengen. Ik heb sowieso weinig met auto's. Ik verdien genoeg om in een grotere auto te rijden, maar dat vind ik zonde. Ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit.
Fabeltje vrouwen zijn nooit opgewonden tenzij het uitverkoop isquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef b4kl4p het volgende:
Yeeh morgen oud en nieuw? Is het echt zo dat vrouwen meer opgewonden zijn tijdens de jaarwisseling of is dit maar een fabeltje?
Nee is echt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef b4kl4p het volgende:
Yeeh morgen oud en nieuw? Is het echt zo dat vrouwen meer opgewonden zijn tijdens de jaarwisseling of is dit maar een fabeltje?
ik word vooral erg droog van oud en nieuwquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef b4kl4p het volgende:
Ik zie vrouwen in discotheken op tafels dansen zonder shirt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef b4kl4p het volgende:
Zelf merk ik dat vooral oud er droog is, nieuw is nog strak en spannend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik word vooral erg droog van oud en nieuw
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is echt.
Voel om 12 uur maar eens bij een willekeurige vrouw tussen de benen, zeiknat
Ik ookquote:
En van mijn rijm skills?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik word vooral erg droog van oud en nieuw
Ach het is oud en nieuw, wat champagne erin, wat knalvuurwerk voor de afleiding en graaien maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ookRIP aan de nabestaande alvast.
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zelf merk ik dat vooral oud er droog is, nieuw is nog strak en spannend.
Ik lul altijd uit mijn nek, dus hij hoeft niet grappig te zijn hoor. Vertel eens een mop? Mop.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik snap hem nietmaar hij zal vast heel grappig bedoeld zijn
ik ben een vrouw ik heb geen humorquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik lul altijd uit mijn nek, dus hij hoeft niet grappig te zijn hoor. Vertel eens een mop?
Ik ben toch niet thuis dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach het is oud en nieuw, wat champagne erin, wat knalvuurwerk voor de afleiding en graaien maar.
330d is wel andere koek dan een 130pk golfje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Toen ik mijn huidige 130pk golfje diesel kocht kneep m'n pa 'm. Hij dacht dat ik 'm binnen no time tegen een boom zou parkeren. Nu hij weet dat ik dus die BMW wil probeert ie het me serieus uit het hoofd te praten. Ondanks dat het golfje gewoon nog heel is
Ik ook niet! Ik ga naar een feest met alleen maar natte mossels en drank. Graaien graaien graaien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben toch niet thuis dusik ga het uitproberen
Kunnen we even ophouden over auto's dit verpest mijn O&N nu al.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Toen ik mijn huidige 130pk golfje diesel kocht kneep m'n pa 'm. Hij dacht dat ik 'm binnen no time tegen een boom zou parkeren. Nu hij weet dat ik dus die BMW wil probeert ie het me serieus uit het hoofd te praten. Ondanks dat het golfje gewoon nog heel is
Ja dat effect heb ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef Lot88 het volgende:
royco kledder nat ik moet nu echt dweilen hoor
Enjoyquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik ga naar een feest met alleen maar natte mossels en drank. Graaien graaien graaien.
Mag ik eens even voelen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef Lot88 het volgende:
royco kledder nat ik moet nu echt dweilen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |