Mja al die electronica in auto's tegenwoordig is de pest inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vroeger kon jezelf nog van alles maken nu niet meer.
nieuwe model is idd geilquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wissel regelmatig, die ik nu rij is uit 98 maar heb ze zo'n beetje uit alle bouwjaren gehad.
Het nieuwe model vind ik echt super.
Helaas een beetje prijzig.
een twingo is dan ook geen auto maar een bromfietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, de kwaliteit van alle nieuwe auto's gaat achteruit.
Ik ken genoeg mensen met bmw's die steeds terug naar de garage gaan met allerlei problemen.
In de tussentijd heb ik nog geen echte issues met mijn twingo'tje gehad. Even afkloppen
Wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een twingo is dan ook geen auto maar een bromfiets
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:
Het is er zo eentje:quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Daarom heeft Mercedes ook zo vaak aan beide kanten een uitlaat. Als ie dan kapot is kan je 'm tenminste nog als kruiwagen gebruikenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:47 schreef Lot88 het volgende:
heeft die twingo van je wel goede stoelen? volgens mijn broer stopt renault zoveel tijd en energie is het maken van goede stoelen om te zorgen dat als je weer eens aan de kant van de weg staat je iig wel lekker kan zitten in je auto
Liever een ster in m'n voorruit dan op m'n motorkap.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom heeft Mercedes ook zo vaak aan beide kanten een uitlaat. Als ie dan kapot is kan je 'm tenminste nog als kruiwagen gebruiken
Ik heb hem al 3 jaar en ik heb nog nooit langs de kant van de weg gestaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:47 schreef Lot88 het volgende:
heeft die twingo van je wel goede stoelen? volgens mijn broer stopt renault zoveel tijd en energie is het maken van goede stoelen om te zorgen dat als je weer eens aan de kant van de weg staat je iig wel lekker kan zitten in je auto
Quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever een ster in m'n voorruit dan op m'n motorkap.
omg dies wel echt heel erg grappigquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft echt al een baard waar sinterklaas jaloers op is hoorquote:
Joh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij heeft echt al een baard waar sinterklaas jaloers op is hoor
Je zei dat ze niet tevoorschijn kwamen he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
\
lol tis meer dat ik het DMen nog niet zo best onder de knie heb
Als ik een mercedes wil rijden dan bel ik wel een taxiquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ah jij bent wijs je hapt niet.. maareh lostinspace ben jij n man? tast het je mannelijkheid mbt gevoel niet aan? Ik snap de keuze op zich wel hoor en als jij je goed en happy voelt met je twingo dan ist prima toch maakt verder geen fuck uit wat iemand anders er van vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 jaar en ik heb nog nooit langs de kant van de weg gestaan
Tegenwoordig komen de onderdelen en halffabrikaten van de meeste merken toch uit dezelfde fabriek, dus het maakt eigenlijk geen fuck uit wat je koopt.
Is het een hatchbackje of een fquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ah jij bent wijs je hapt niet.. maareh lostinspace ben jij n man? tast het je mannelijkheid mbt gevoel niet aan? Ik snap de keuze op zich wel hoor en als jij je goed en happy voelt met je twingo dan ist prima toch maakt verder geen fuck uit wat iemand anders er van vind
die mazda 323 is uit 92 en word nog onderhouden door mijn oom die monteur was in het legerdus dat is wel erg handig en gek genoeg werkti altijd..
Moeilijk om nog een goede f te vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Lot88 het volgende:
een sedan!!!!! geen hatchback das nie mooi een fje wilde ik wel maar zo gek kreeg ik paps niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |