Make love, not war.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat jij het juist persoonlijk opneemt... Vond je reactie wat onzeker en vond het erg dat mijn reactie is ''blijven hangen''
Maar je zit me gewoon te fucken dus
We hebben 4 auto's voor de deur staan heb niet een specifiek eigen auto maar ons pap wil dat ik zoveel mogelijk in de 323 rijd omdat daar de minste km's opstaan en het de oudste auto isquote:
nee hoor ik zou niet durven denk dat wij gewoon ontzettend goed zijn in miscommunicatiequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat jij het juist persoonlijk opneemt... Vond je reactie wat onzeker en vond het erg dat mijn reactie is ''blijven hangen''
Maar je zit me gewoon te fucken dus
Vandaar dat ik je wil Dm'en maar daar lijk jij geen zin in te hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee hoor ik zou niet durven denk dat wij gewoon ontzettend goed zijn in miscommunicatie
Ik haat met liefdequote:
Hoe laat moest je er zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:33 schreef Newbie114 het volgende:
Goddomme helemaal vergeten dat ik moet werken![]()
Hoop dat ik niet ontslagen wordt
Heheh, dat is best een faalactie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:33 schreef Newbie114 het volgende:
\quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je wil Dm'en maar daar lijk jij geen zin in te hebben
Maakt niet uit.
hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:33 schreef Newbie114 het volgende:
Japanse auto'squote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
We hebben 4 auto's voor de deur staan heb niet een specifiek eigen auto maar ons pap wil dat ik zoveel mogelijk in de 323 rijd omdat daar de minste km's opstaan en het de oudste auto is
Maar mazda 121, 323 mx5 en een 626station
Hoe is jouw vader aan die Mazda fetish gekomen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef Lot88 het volgende:
Maar mazda 121, 323 mx5 en een 626station
zeker weten! en wat heb jij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Japanse auto's
En zo'n mx5 is wel leuk in de zomer
haha mijn broer werkte bij de mazda garage als verkoper in opleiding maar die vond er uiteindelijk geen fuck aan en is gestopt en SPH gaan doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hoe is jouw vader aan die Mazda fetish gekomen?
hmz uit welk jaar? die nieuwe civic is wel geil maar de oudere types vind ik een lelijke snoet hebbenquote:
Ja ach, de kwaliteit van alle nieuwe auto's gaat achteruit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Lot88 het volgende:
Hierna stoppen ze overigens wel met mazda wat de nieuwe mazdas hebben niet meer zulke beste kwaliteit..
Ik wissel regelmatig, die ik nu rij is uit 98 maar heb ze zo'n beetje uit alle bouwjaren gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hmz uit welk jaar? die nieuwe civic is wel geil maar de oudere types vind ik een lelijke snoet hebben
Vroeger kon jezelf nog van alles maken nu niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, de kwaliteit van alle nieuwe auto's gaat achteruit.
Ik ken genoeg mensen met bmw's die steeds terug naar de garage gaan met allerlei problemen.
In de tussentijd heb ik nog geen echte issues met mijn twingo'tje gehad. Even afkloppen
Nee die tijd heb ik wel gehadquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met zo'n stuk regenpijp eronder?
Er komt ook steeds meer electronica op te zitten he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, de kwaliteit van alle nieuwe auto's gaat achteruit.
Ik ken genoeg mensen met bmw's die steeds terug naar de garage gaan met allerlei problemen.
In de tussentijd heb ik nog geen echte issues met mijn twingo'tje gehad. Even afkloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |