Vanaf nu heet je michellequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zoek maar een leuke naam voor mij uit
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ownee wacht straks heb ik niet genoeg makeup op voor jou
een groene john deerequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ownee wacht straks heb ik niet genoeg makeup op voor jou
Niet zoek je nog steeds een witte prins op een knap paard?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een groene john deereben 1x mee geweest naar een trekker trek maar dat werdt hem toch niet hoor haha
Doe je ook aan combine racen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een groene john deereben 1x mee geweest naar een trekker trek maar dat werdt hem toch niet hoor haha
ik woon al n tijd in het oosten hequote:
Mijn eerste keuze was eigenlijk Sarahquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik woon al n tijd in het oosten heMaar royco van alle namen die je kunt kiezen kies je Michelle?! dat vind ik dan wel weer een afknapper:')
Daarom moet je ook zelf kiezen zoiets aan een man overlatenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik woon al n tijd in het oosten heMaar royco van alle namen die je kunt kiezen kies je Michelle?! dat vind ik dan wel weer een afknapper:')
dat was wel een betere keuze maareh wat is er mis met lotte?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zelf kiezen zoiets aan een man overlaten
hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Lot88 het volgende:
en nee ik doe niet aan combine raceik mag niet eens met de tractor rijden ze zijn bang dat ik hem sloop.. Eerder wel eens met de heftruck gereden en toen reed ik bijna een betonnen muur kapot.. ( ik was toen 16 en had nog nooit een scooter oid bestuurd)
Nietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat was wel een betere keuze maareh wat is er mis met lotte?
Is wist niet dat je Lotte heette, maar dat is inderdaad ook een mooie naamquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat was wel een betere keuze maareh wat is er mis met lotte?
Ja net ff gelezen maakt nie uit maar je moet wel beetje werken aan je subtiliteitquote:
al 3 jaar schade vrij!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaMaar het is toch goed gekomen met jou. Je rijdt nu toch auto
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja net ff gelezen maakt nie uit maar je moet wel beetje werken aan je subtiliteitHier scoor je geen punten mee:P
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is wist niet dat je Lotte heette, maar dat is inderdaad ook een mooie naam
Ik ook oh wacht ik rijd al bijna 3 jaar geen auto meerquote:
Lol neem het wat minder persoonlijk opquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.
Ik kreeg het idee dat jij het juist persoonlijk opneemt... Vond je reactie wat onzeker en vond het erg dat mijn reactie is ''blijven hangen''quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol neem het wat minder persoonlijk opAls je dergelijke opmerkingen maakt met uitgaan tegen een random vrouw scoor je geen punten dat bedoel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |