quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
3x is scheepsrecht![]()
Het lukte het lukte, yes I did.
* Diaan73 vreugdedansje doet
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm ontdekt dankzij die geweldige scène in Lost.
Goede zaak.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef peaceman het volgende:
Dit hebben we de laatste jaren veel te weinig gehoord in de Arena
Als jij dat een goede zaak vindt, vind ik jouw 2e zin een betere zaakquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede zaak.
In Eindhoven echter ook te weinig gehoord.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als jij dat een goede zaak vindt, vind ik jouw 2e zin een betere zaak
Alleen hun beste staat er noooit in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:45 schreef peaceman het volgende:
Best een aardige bandje dat Spandau Ballet
quote:
Ben erg blij met de toevoeging "binnen Nederland". Ik hoor het vaak meer algemeen namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat mag. Ik zie Ajax binnen Nederland gewoon niet graag iets winnen, liever AZ of Feyenoord dan.
Prophet Song?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:45 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Alleen hun beste staat er noooit in.
To get a long question short.
Ik hoop in het algemeen dat Ajax niks wintquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben erg blij met de toevoeging "binnen Nederland". Ik hoor het vaak meer algemeen namelijk.
Mika is beterquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terecht dat Queen op 1 staatFreddie Mercury is gewoon de beste zanger ooit!
Als je weet wat de smileycodes zijn en je begrijpt het, werkt het wel toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef D. het volgende:
Zeg Diaan, ik had gedacht dat jij wel zou weten dat smileys in de TT niet werken
ook prima. maar als ze punten kunnen scoren mogen ze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop in het algemeen dat Ajax niks wint
Dat bedoel ik dus... landverraderquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop in het algemeen dat Ajax niks wint
Dat weet ik ook wel. Maar de meeste mensen hier weten wel waar die tekens voor staan. Toch??quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef D. het volgende:
Zeg Diaan, ik had gedacht dat jij wel zou weten dat smileys in de TT niet werken
Ik ben fan van AZ maar als Ajax bijvoorbeeld de Champons League wint bij wijze van spreken is dat ook goed voor het Nederlandse voetbal. Zelfde geldt voor psv, feyenoord, twentequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben erg blij met de toevoeging "binnen Nederland". Ik hoor het vaak meer algemeen namelijk.
Ik ben wel voor Nederland maar niet voor dat arrogante zooitje in Amsterdamquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... landverrader
Kotssmiley is dat toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar de meeste mensen hier weten wel waar die tekens voor staan. Toch??
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben fan van AZ maar als Ajax bijvoorbeeld de Champons League wint bij wijzen van spreken is dat ook goed voor het Nederlandse voetbal. Zelfde geldt voor psv, feyenoord, twente
Ik zag een tijd geleden dit, ik was redelijk impressed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terecht dat Queen op 1 staatFreddie Mercury is gewoon de beste zanger ooit!
Zat er al op te wachten.quote:
Maar zo 'werkt het niet'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je weet wat de smileycodes zijn en je begrijpt het, werkt het wel toch?
Herexamen Topografie nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Nederland maar niet voor dat arrogante zooitje in Amsterdam
Voor mij wel hoor.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/To_Cut_a_Long_Story_Short
Amsterdam, dat is toch de hoofdstad van DUitsland?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja, alle vrouwen moeten weer tegen het voetbal ageren
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal nummer namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]Je doelde echt op een liedje van SB
Nee hoor... ik heb vandeweek ook meerdere keren gehad over voetbal. Ik ben een voetballiefhebster/voetbalmoeder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terechte klacht. Daarom staan sommige platen met nummers, de a of z veel te hoogquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
10CC..... of het effect van bovenaan of onderaan de keuzelijst staan.
Dat verstond ik eerst ook altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef SeLang het volgende:
"I'm nothing special, I'm a bit of a whore"
Kan ik bij u contant betalen of via de gleuf?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef SeLang het volgende:
"I'm nothing special, I'm a bit of a whore"
Die vond ik vroeger heel erg mooi, maar ik erger me er steeds meer aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Music van John Miles ook mooi om deze reden
Over guilty pleasures gesproken
Da's mijn ultieme haatplaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Music van John Miles ook mooi om deze reden
Over guilty pleasures gesproken
Het is m'n minst favoriete nummer. Wat een draak. En dan is 't een ode aan muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger heel erg mooi, maar ik erger me er steeds meer aan.
Zit je naakt te fokken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een minder uurtje. Ik denk erover om me zo maar aan te kleden.
Ja mooi uurtje om even boodschappen te doen idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een minder uurtje. Ik denk erover om me zo maar aan te kleden.
De Vliegerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Wat spelen ze bij de Top Serious Request zoal?
Schaam je!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
399 Paul McCartney & Wings Band on the run![]()
Als het goed is vanavond tussen 20.00 en 21.00 mijn plaatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Wat spelen ze bij de Top Serious Request zoal?
Ik ken 'm wel hoor, weet niet wat ik ervan moet vinden. Neutrale platen (en daarmee platen die ik niet ken) duid ik altijd aan metquote:
Je brengt me op ideeën... maar tegen die tijd dat ik er ben, is het uurtje voorbij. Hmm.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja mooi uurtje om even boodschappen te doen idd.
Wát?! Een stroom van geweldige klassiekers komen eraan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja mooi uurtje om even boodschappen te doen idd.
Niet op het werk, maar bij de tandarts. Spoedgevalletjequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op het werk kan het niet anders?
Okay, dan is het je vergeven.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. In mn pyjama. Net als Peace en Lennon.
Voor jezelf? Hmm bummer zeg. Beterschap!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet op het werk, maar bij de tandarts. Spoedgevalletje
Bah, wat naarquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet op het werk, maar bij de tandarts. Spoedgevalletje
wat leuk zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef Jane het volgende:
A Boy Named Sue
Herinneringen dat ik als peuter zat te spelen en mijn moeder platen aan het draaien was, waaronder vaak Johnny Cash. En toen ik wat ouder was, legde ze me dan af en toe uit wat de teksten betekenden. Mijn eerste lessen Engels.
Deze U2 vind ik niet kut. Sowieso die oude U2-nummers niet zo.quote:
New Year's Day vind ik een twijfelgeval wel..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze U2 vind ik niet kut. Sowieso die oude U2-nummers niet zo.
Ik vind hem leuk!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
New Year's Day vind ik een twijfelgeval wel..
Heb wel stiekem een radiotje mee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wát?! Een stroom van geweldige klassiekers komen eraan!
quote:
quote:
En is één van de weinigen uit dat project die alleszins redelijk terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef SeLang het volgende:
De rooie komt uit zo'n Lebensborn project van de nazis
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
Geeft Dru ook garantie? Volgens mij productiefoutje:
[ afbeelding ]
Hadden ze een Dru in Helmond?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef SeLang het volgende:
"Je zou maar in Limburg wonen"
[ afbeelding ]
Bill.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef RedFever007 het volgende:
and if i ever get a boy i think i'm call him ..
..
..
BOY OR GEORGE, anything but Sue!!!
quote:
Of Boy George, een naam voor echte kerels!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef RedFever007 het volgende:
and if i ever get a boy i think i'm call him ..
..
..
BOY OR GEORGE, anything but Sue!!!
In zn goede tijd!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of Boy George, een naam voor echte kerels!
[ afbeelding ]
Maar het is niet hier opgenomen natuurlijk.quote:
Ik niet hoor. Ik denk dat het een mannending is. Peace vindt het nummer ook anders nu hij een zoon heeft.quote:
quote:
Zou goed kunnen, prachtige tekstquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik denk dat het een mannending is. Peace vindt het nummer ook anders nu hij een zoon heeft.
Ja, omdat die Amerikanen te preuts zijn. Belachelijk!quote:
Elk nadeel hep z'n voordeel, zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef jrk1990 het volgende:
Met hazes stierf het levenslied aandeel Heineken
Van 35 cm zekerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een jonge vitale krachtige heer
quote:
Ik hoop voor jou dat het geen kleine jongen is ;-)quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb een jonge vitale krachtige heer
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het geen kleine jongen is ;-)
Op een van de 2 heb ik gestemd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Tussen 5 en 7 straks twee juweeltjes van Pink Floyd
Time?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een van de 2 heb ik gestemd.
The Great Gig In The Sky.quote:
Troost je, Sinatra's versie is óók een cover, zij het wel de eerste met deze tekst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Felagund het volgende:
Kom er nu pas achter dat Broods versie een cover van Sinatra is.
Nicequote:
Ik ook, ook op Thunder road (die aan het einde van dit uur komt).quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb op Wish You Were Here gestemd
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik hoop dat ze wel de klokkenintro doen bij Time
Daar denken ze bij Pink Floyd heel anders over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
NiceVind het persoonlijk een van de mooiste vrouwelijke vocalen die ik gehoord heb.
Hoop het niet. Heb namelijk ook een versie van Time zonder klokken. Staat op hun laatste compilatie CD.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Met een dj-stem er tussendoor.
Time is ook erg fijn, maar Great Gig is mijn persoonlijke favoriet. Samen met Heroin wel mijn favoriet uit de eerste 15 jaar van de popmuziek. Maar goed, ik luister dan ook veel Dream pop en shoegaze dus dan is het op zich logisch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
NiceVind het persoonlijk een van de mooiste vrouwelijke vocalen die ik gehoord heb. Prachtig nummer. Ik hoop dat ze wel de klokkenintro doen bij Time
Ik meende dat ze juist heel erg onder de indruk waren, maar dat zij zelf (Clare Torry) heel kritisch was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar denken ze bij Pink Floyd heel anders over.
quote:
Beetje overdreven hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Zelfs als heteroman word je nog warm van de stem van Barry White
Volgens mij heeft David Gilmour later iets gezegd van: we vroegen haar eerst wat te zingen, maar dat werd niets. We wilden er al mee stoppen, toen iemand met het idee kwam dat ze moest schreeuwen. Ik heb nog nooit iemand zo mooi horen schreeuwen'quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik meende dat ze juist heel erg onder de indruk waren, maar dat zij zelf (Clare Torry) heel kritisch was?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
REM wow Super 0+
Heeft Eddy Wally de TT bedacht? Ik hoor 't hem zo zeggen.
In hun Blues jarenquote:
In 1969 deden ze dit zonder Stevie Nick erbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wauw. En ik vond ze al goed. Hoe, waarom, wanneer deden ze dit?
Omdat ze het konden. En anderen niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Cee het volgende:
Met muziekinstrumentenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga even wat binnenhengelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat ze het konden. En anderen niet.
Nicksquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
In 1969 deden ze dit zonder Stevie Nick erbij
die is idd nog ergerquote:
handig zo'n ingebouwd filterquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lol mn app stopte ermee toen dit lied begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |