Dat verstond ik eerst ook altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef SeLang het volgende:
"I'm nothing special, I'm a bit of a whore"
Kan ik bij u contant betalen of via de gleuf?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef SeLang het volgende:
"I'm nothing special, I'm a bit of a whore"
Die vond ik vroeger heel erg mooi, maar ik erger me er steeds meer aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Music van John Miles ook mooi om deze reden
Over guilty pleasures gesproken
Da's mijn ultieme haatplaatquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind Music van John Miles ook mooi om deze reden
Over guilty pleasures gesproken
Het is m'n minst favoriete nummer. Wat een draak. En dan is 't een ode aan muziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger heel erg mooi, maar ik erger me er steeds meer aan.
Zit je naakt te fokken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een minder uurtje. Ik denk erover om me zo maar aan te kleden.
Ja mooi uurtje om even boodschappen te doen idd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het eigenlijk een minder uurtje. Ik denk erover om me zo maar aan te kleden.
De Vliegerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Wat spelen ze bij de Top Serious Request zoal?
Schaam je!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
399 Paul McCartney & Wings Band on the run![]()
Als het goed is vanavond tussen 20.00 en 21.00 mijn plaatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Wat spelen ze bij de Top Serious Request zoal?
Ik ken 'm wel hoor, weet niet wat ik ervan moet vinden. Neutrale platen (en daarmee platen die ik niet ken) duid ik altijd aan metquote:
Je brengt me op ideeën... maar tegen die tijd dat ik er ben, is het uurtje voorbij. Hmm.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja mooi uurtje om even boodschappen te doen idd.
Wát?! Een stroom van geweldige klassiekers komen eraan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja mooi uurtje om even boodschappen te doen idd.
Niet op het werk, maar bij de tandarts. Spoedgevalletjequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op het werk kan het niet anders?
Okay, dan is het je vergeven.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh. In mn pyjama. Net als Peace en Lennon.
Voor jezelf? Hmm bummer zeg. Beterschap!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet op het werk, maar bij de tandarts. Spoedgevalletje
Bah, wat naarquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Niet op het werk, maar bij de tandarts. Spoedgevalletje
wat leuk zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef Jane het volgende:
A Boy Named Sue
Herinneringen dat ik als peuter zat te spelen en mijn moeder platen aan het draaien was, waaronder vaak Johnny Cash. En toen ik wat ouder was, legde ze me dan af en toe uit wat de teksten betekenden. Mijn eerste lessen Engels.
Deze U2 vind ik niet kut. Sowieso die oude U2-nummers niet zo.quote:
New Year's Day vind ik een twijfelgeval wel..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze U2 vind ik niet kut. Sowieso die oude U2-nummers niet zo.
Ik vind hem leuk!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
New Year's Day vind ik een twijfelgeval wel..
Heb wel stiekem een radiotje mee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wát?! Een stroom van geweldige klassiekers komen eraan!
quote:
quote:
En is één van de weinigen uit dat project die alleszins redelijk terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef SeLang het volgende:
De rooie komt uit zo'n Lebensborn project van de nazis
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
Geeft Dru ook garantie? Volgens mij productiefoutje:
[ afbeelding ]
Hadden ze een Dru in Helmond?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef SeLang het volgende:
"Je zou maar in Limburg wonen"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |