SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
BDH koop 'm nou godverdomme gewoon. Hoe kun jij je uberhaupt inhouden man.
Als ik me niet inhou dan verneuk ik echt m'n hele schooljaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KUT BDH KOOP SKYRIM HET IS TANTOE GEIL
Ben je ook vergeten dat je die foto's van je lul hebt gestuurd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme man.Gewoon alles is weg wat ik vannacht gedaan heb.
Niet geloofwaardig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je ook vergeten dat je die foto's van je lul hebt gestuurd?
Haha shifto wil kk's piemol zien.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha shifto wil kk's piemoltje zien.
QFTquote:
Ken het niet. Wat waar hoe hoezo en waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker eten bij Sakana
Zit bij het station daar ergens:quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ken het niet. Wat waar hoe hoezo en waarom?
Das kei lekker! Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker eten bij Sakana
Mijn piemel heeft magische hikremmende werkingen, wist je dat al?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb al zo'n zes uur lang de hik. Wanneer stopt deze ellende
Ik ga nog liever dood.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn piemel heeft magische hikremmende werkingen, wist je dat al?
jawohlquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan kan je weer gaan zuipen?
Theo Maassen sowieso.quote:
Dan moet je douchen.quote:
Jij ook.quote:
quote:
Ik heb medelijden met Barrie's neus en haar smaakpapillen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Griekse oliën enzulks, jeweet. Douchen is voor paupers, echte mannen wassen zich als de gladiatoren van weleer.
Bitch please.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Barrie's neus en haar smaakpapillen.
Met zand? au.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Griekse oliën enzulks, jeweet. Douchen is voor paupers, echte mannen wassen zich als de gladiatoren van weleer.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Barrie's neus en haar smaakpapillen.
En net draaide het nog!quote:
Ja de attractie is over.quote:
quote:
Nee, totaal niet. Maar goed, dan ga ik een andere keer gewoon terug. En een mouwloos jurkje is morgen waarschijnlijk toch te koud.quote:
Slapen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
dit!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef DeJori het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik waarschijnlijk niet ga stappen vanavond. Dat weerhoudt me er overigens niet van om te gaan zuipen
Heb je al één alcoholvrije dag gehad, deze vakantie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef DeJori het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik waarschijnlijk niet ga stappen vanavond. Dat weerhoudt me er overigens niet van om te gaan zuipen
Zelfs niet deze maand denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je al één alcoholvrije dag gehad, deze vakantie?
Hier hetzelfde. Lekker halve liters aan het wegtikken. Gaat me nu alweer harder dan me lief is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef DeJori het volgende:
Die shit is om te mengenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb wodka van de lidl. Te ranzig voor woorden dit.
Nee er zit al iets van bloedsinasappelen in.quote:
sinaas. En lekkah!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee er zit al iets van bloedsinasappelen in.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Morgen weer 6 uur opstaan
Sterkte.quote:
Heineken is het smerigste bier wat er isquote:
Klopt, morgen nog, en dan heb ik elke dag gezopen deze maandquote:
Sus sus, komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KAN MIJN FAKKING ZUSJE HAAR KANKER ZEIKBEK NIET GEWOON DICHT HOUDEN SERIEUS HOU JE FAKKING BEK DICHT JE BENT GOD-VER-DOMME 13![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KAN MIJN FAKKING ZUSJE HAAR KANKER ZEIKBEK NIET GEWOON DICHT HOUDEN SERIEUS HOU JE FAKKING BEK DICHT JE BENT GOD-VER-DOMME 13![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom naar Delft dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen hier willen niet naar stad beetje jammer
Ik ook!!!quote:
Jij hebt t toch ook?quote:
Ik ook!quote:
Echt hè.quote:
Ja maar niet die halve granaten die ook nog eens voor twaalf uur 's nachts worden afgestoken.quote:
OMGquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Succes Shifto
Heb net een droom gehad over fok, of jullie hebben het echt gepost dat kan ook. Even terug lezen.
Wtfquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Succes Shifto
Heb net een droom gehad over fok, of jullie hebben het echt gepost dat kan ook. Even terug lezen.
Kom dan hierheenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef Muisraket het volgende:
Mijn trommelvliezen.Waarom woon ik in zo'n halve tokkiebuurt?
Straks.quote:
I knowquote:
Jij was uiteten geweest in een restaurant met oranje versieringen en daar had je er een van meegenomen. En toen vroeg je daarna of DJ al wist wat voor opleiding hij ging doen. En dat was iets van huidconsultant. Wtfquote:
Het is niet echt een meet, maar meer gewoon 'hé jullie zijn tof, zullen we samen O&N vieren?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom jullie in godsnaam gaan meeten met O&N.
Hahaha huidconsultant.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij was uiteten geweest in een restaurant met oranje versieringen en daar had je er een van meegenomen. En toen vroeg je daarna of DJ al wist wat voor opleiding hij ging doen. En dat was iets van huidconsultant. WtfEr was meer maar al vergegen.
Die detailsquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij was uiteten geweest in een restaurant met oranje versieringen en daar had je er een van meegenomen. En toen vroeg je daarna of DJ al wist wat voor opleiding hij ging doen. En dat was iets van huidconsultant. WtfEr was meer maar al vergegen.
Dit dus!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is niet echt een meet, maar meer gewoon 'hé jullie zijn tof, zullen we samen O&N vieren?'.
O&N hoor je met mensen van vroegah te vinden vind ik. Maargoed, ieder zijn eigen ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is niet echt een meet, maar meer gewoon 'hé jullie zijn tof, zullen we samen O&N vieren?'.
Wilde reageren op het feit dat je iets had gejat, toen werd ik wakker.quote:
Ja want met vrienden van nu mag het nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
O&N hoor je met mensen van vroegah te vinden vind ik. Maargoed, ieder zijn eigen ding natuurlijk.
Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:15 schreef Kutstudent het volgende:
En daarbij klinkt O&N vieren met fokkers echt te forever alone voor worden.
Ik heb hardop zitten lachen bij dat gedeeltequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef bijdehand het volgende:
Omg dat einde van Portal 2![]()
![]()
En shifto, veel plezier in Belgique
Hoe weet jij dat!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral die turrets met dat liedje en weer die computerquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten lachen bij dat gedeelte
De mensen die ik dit jaar nog ooit gesproken heb van vroeger zijn onder te verdelen in 4 categorieën:quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
O&N hoor je met mensen van vroegah te vinden vind ik. Maargoed, ieder zijn eigen ding natuurlijk.
En als wheetley in de ruimte hangt en die robot komt de hele tijd langs: SPACE! We're in SPACE!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral die turrets met dat liedje en weer die computer_!
Wheatley Laboratoriesquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
En als wheetley in de ruimte hangt en die robot komt de hele tijd langs: SPACE! We're in SPACE!
Dit dus. En alle feestbeesten gaan naar suffe kroegen in de stadquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De mensen die ik dit jaar nog ooit gesproken heb van vroeger zijn onder te verdelen in 4 categorieën:
1. Super lief, maar zijn gewoon niet zulke feestbeesten.
2. Awesome, maar hebben compleet andere vrienden waar ik gewoon totaal geen klik mee heb.
3. Meh
4. Mogen kei hard kapot vallen
Tja dan ga ik liever O&N vieren met vrienden van nu, dat ze op FOK! zitten is voor mij echt complete bijzaak.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
DJ jij zit hier toch voor de veiligheid? Help Tux is terug!
Ik moest lachen.quote:
Ja maar dat weten ze niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:18 schreef bijdehand het volgende:
Jouw vrienden vieren oud en nieuw ook met een fokker
Die kroegen zijn dan ook niet zo suf als jij denkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. En alle feestbeesten gaan naar suffe kroegen in de stad
MR used Topickill. It's super effective!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
MR used Topickill. It's super effective!
Eens!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef DeJori het volgende:
BDH, wij moeten zsm portal 2 co-op gaan doen
Heb je een headset?quote:
Volgens mij nietquote:
Dan werkt het nietquote:
Serieus niet?! Dan moet ik die maar eens eentje gaan halenquote:
Je moet elkaar vertellen wat je moet doen hequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus niet?! Dan moet ik die maar eens eentje gaan halen
Ik nam aan dat je een keer naar mij zou komen met je laptop en dan gewoon naast elkaar zittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je moet elkaar vertellen wat je moet doen he
Dat kan ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je een keer naar mij zou komen met je laptop en dan gewoon naast elkaar zitten
Ik kan ook naar jou maar da's fucking veel werkquote:
Niet halen. Kans op winst is 0,00002%quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Fuck staatsloten zijn maar tot 2 uur te koop. En ik wil er eigenlijk nog een halen. Wat te doen.
30 euro aan BIERquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Fuck staatsloten zijn maar tot 2 uur te koop. En ik wil er eigenlijk nog een halen. Wat te doen.
Groetjes aan je vader!quote:
Wel heel weinig ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet halen. Kans op winst is 0,00002%
Die ene heeft hoog water.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geil
Nee, niet aso, gewoon een kutkop.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nog wel geil hoor, zo lekker associaal![]()
![]()
![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap het wel hoor. Toen ik 17 was zou ik ook alles neuken wat los en vast zit en vrouwelijk en minder dan 32 was.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:36 schreef Muisraket het volgende:
Hey shifto, weet je wat ik me nú serieus pas besef? Dat Spinvis een liedje heeft over meneer Nieponnie!
Correctie: 2!
Jep. Ben benieuwd tot hoelaat het allemaal open blijft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:58 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand nog de stad in vanavond?
Deze nerd doet orangerie
Kenserbezopen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe is het met de feestbeesten hier?
Toevallig The Secretary gekeken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben verliefd[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orangerie zoals gewoonlijk als eerste dicht om vier uur?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep. Ben benieuwd tot hoelaat het allemaal open blijft.
Lolwtf?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee
Discovery Channel haha
Ze hebben allebei wel iets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Rachel uit batman begins is 10 keer zo lekekr.
Hoop dat ze voor vanavond een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Orangerie zoals gewoonlijk als eerste dicht om vier uur?
ook echt zon skere punt omdat je anders bang bent voor een errorquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ook echt zon skere punt omdat je anders bang bent voor een error
Die punt had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ook echt zon skere punt omdat je anders bang bent voor een error
Omgquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zag niet dat dat een punt was en probeerde van scherm te vegen
Hoeveel kostte die kaartjes voor daar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wiezo?
Niet druk genoeg?
Publiek 25+ dus te oud?
Lelijk gebouw?
Die chick uit Pushing Daisiesquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Rachel uit batman begins is 10 keer zo lekekr.
Welke?quote:
Die eerst dood was en nu weer leeft maar haar geliefde niet aan mag rakenquote:
Ik bedoel 'geef eens een naam', ik kijk die serie niet nl.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eerst dood was en nu weer leeft maar haar geliefde niet aan mag raken
Ze wordt gespeeld door Anna Frielquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel 'geef eens een naam', ik kijk die serie niet nl.
30quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoeveel kostte die kaartjes voor daar?
Fuckquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
30
Maar misschien daarom denk ik zo relaxed daar itt elke andere willekeurige tent (verkadefabriek?)
Mandy Moorequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mandy Moore![]()
. Normaal gesproken val ik echt op ultra-lief, maar voor Mandy Moore maak ik een uitzondering.
En die Anna is ook nog best leuk! Zijn er toch nog mannen die een beetje smaak hebben, in plaats van alleen maar die meisjes/vrouwen met die extreem asociale hoofden! (En sorry bdh, maar die extreem irritante vrouw uit Scrubs die doodging aan hondsdolheid vind ook te ordinair.)
Maggie is wel schattig ja. Vind haar op foto's vaak niet zo heel geweldig, maar in die film die ik net noemde is ze soms echt sexy.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb toch gewoon smaak
Was dat degene die zoveel praatte?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mandy Moore![]()
. Normaal gesproken val ik echt op ultra-lief, maar voor Mandy Moore maak ik een uitzondering.
En die Anna is ook nog best leuk! Zijn er toch nog mannen die een beetje smaak hebben, in plaats van alleen maar die meisjes/vrouwen met die extreem asociale hoofden! (En sorry bdh, maar die extreem irritante vrouw uit Scrubs die doodging aan hondsdolheid vind ook te ordinair.)
Ja, maar je zei toch laatst dat je haar wel iets vond, toch? Of in ieder geval beter dan Elliot en dat ben ik écht niet met je eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was dat degene die zoveel praatte?Want die was ook irritant en vond haar 3x niks
Valt tegen! In real life val ik meestal op mensen die andere mensen niet zo geweldig vinden...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Hendig sjiek, MR kan over zowel mannen als vrouwen meepraten.
Jij moet eens van dat witte poeder afblijven want no way dat ik dat gezegd hebquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar je zei toch laatst dat je haar wel iets vond, toch? Of in ieder geval beter dan Elliot en dat ben ik écht niet met je eens.
QFT, vraag maar aan DeJoriquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt tegen! Ik val meestal op mensen die andere mensen niet zo geweldig vinden...
Ah rot op, je had zelfs zoiets in dit topic gezegd ooit!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moet eens van dat witte poeder afblijven want no way dat ik dat gezegd hebTrue, ik vind Elliot niks, maar die vrouw ook niet. Minder zelfs
Dan moet ik van het witte poeder afblijvenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah rot op, je had zelfs zoiets in dit topic gezegd ooit!
quote:
Ik vind praktisch alles met een gat in de voorkant sexier als elliot.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah rot op, je had zelfs zoiets in dit topic gezegd ooit!
Er zit een gaatje in elke penis, dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind praktisch alles met een gat in de voorkant sexier als elliot.
Elliot is als ze veel make-up op heeft en in het begin van seizoen 1 absoluut niet sexy nee, maar het kan nog véél erger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind praktisch alles met een gat in de voorkant sexier als elliot.
Nu op fok komt je smaak anders aardig overeen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt tegen! In real life val ik meestal op mensen die andere mensen niet zo geweldig vinden...
Ik vind haar gewoon raar, en DJ vindt haar raar, en als wij het eens zijn over een meisje dan is het sowieso waarquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Elliot is als ze veel make-up op heeft en in het begin van seizoen 1 absoluut niet sexy nee, maar het kan nog véél erger.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF BUTSERS HOE
Ja, maar dat heeft te maken met of je iemand 'zou doen', niet met verliefd zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu op fok komt je smaak anders aardig overeen.
Juist wel. Als je aan mij vraagt of ik Elliot zou doen of dat vrouwtje uit scrubs met hondsdolheid: JAquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft te maken met of je iemand 'zou doen', niet met verliefd zijn.
Ja true maar dan kan je in ieder geval meepraten over het feit of je iemand zou doen of niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft te maken met of je iemand 'zou doen', niet met verliefd zijn.
Dat kunnen zoveel vrouwen, dat zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja true maar dan kan je in ieder geval meepraten over het feit of je iemand zou doen of niet.![]()
Typisch wijf zoals 'every other girl'quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef DeJori het volgende:
ik heb ook nog steeds een zwak voor die nieuwe dokter bij House:
[ afbeelding ]
Ja die bi zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat kunnen zoveel vrouwen, dat zegt niet zoveel.
Als jij er zo een kent, wil je mij haar nummer en facebook dan even geven? Dankjewel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Typisch wijf zoals 'every other girl'
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik zag in een keer jouw reactie verdwijnen, gewoon wegglijden
Nee, ook vrouwen die 'hip' willen zijn, 'bischierig' zijn, aandacht nodig hebben, vrouwen die niet 100% hetero zijn... Zoveel.quote:
Dat is Katie Cocktease ook, en die zou ik ook al te graag doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Muisraket het volgende:
Ze is wel een beetje dichtgeplamuurd zeg, holy shit.
Die oude was veel leukerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef DeJori het volgende:
ik heb ook nog steeds een zwak voor die nieuwe dokter bij House:
[ afbeelding ]
Ken die mensen niet. Maar ik geloof je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ook vrouwen die 'hip' willen zijn, 'bischierig' zijn, aandacht nodig hebben, vrouwen die niet 100% hetero zijn... Zoveel.
Is dat een pornonaam?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is Katie Cocktease ook, en die zou ik ook al te graag doen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die naamquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Katy Perryquote:
Ik ook alleen van internet, heeeel vaag via via en van overduidelijk hetero-zijnde zoenende meisjes tijdens het uitgaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ken die mensen niet. Maar ik geloof je.
quote:
Ja van die laatste ken ik er een paar. Apart blijft het.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ook alleen van internet, heeeel vaag via via en van overduidelijk hetero-zijnde zoenende meisjes tijdens het uitgaan._!
Ik zie ze weleens met uitgaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ook alleen van internet, heeeel vaag via via en van overduidelijk hetero-zijnde zoenende meisjes tijdens het uitgaan._!
Heel simpel: aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja van die laatste ken ik er een paar. Apart blijft het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |