SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
BDH koop 'm nou godverdomme gewoon. Hoe kun jij je uberhaupt inhouden man.
Als ik me niet inhou dan verneuk ik echt m'n hele schooljaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KUT BDH KOOP SKYRIM HET IS TANTOE GEIL
Ben je ook vergeten dat je die foto's van je lul hebt gestuurd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme man.Gewoon alles is weg wat ik vannacht gedaan heb.
Niet geloofwaardig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je ook vergeten dat je die foto's van je lul hebt gestuurd?
Haha shifto wil kk's piemol zien.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha shifto wil kk's piemoltje zien.
QFTquote:
Ken het niet. Wat waar hoe hoezo en waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker eten bij Sakana
Zit bij het station daar ergens:quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ken het niet. Wat waar hoe hoezo en waarom?
Das kei lekker! Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker eten bij Sakana
Mijn piemel heeft magische hikremmende werkingen, wist je dat al?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb al zo'n zes uur lang de hik. Wanneer stopt deze ellende
Ik ga nog liever dood.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn piemel heeft magische hikremmende werkingen, wist je dat al?
jawohlquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan kan je weer gaan zuipen?
Theo Maassen sowieso.quote:
Dan moet je douchen.quote:
Jij ook.quote:
quote:
Ik heb medelijden met Barrie's neus en haar smaakpapillen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Griekse oliën enzulks, jeweet. Douchen is voor paupers, echte mannen wassen zich als de gladiatoren van weleer.
Bitch please.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Barrie's neus en haar smaakpapillen.
Met zand? au.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Griekse oliën enzulks, jeweet. Douchen is voor paupers, echte mannen wassen zich als de gladiatoren van weleer.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Barrie's neus en haar smaakpapillen.
En net draaide het nog!quote:
Ja de attractie is over.quote:
quote:
Nee, totaal niet. Maar goed, dan ga ik een andere keer gewoon terug. En een mouwloos jurkje is morgen waarschijnlijk toch te koud.quote:
Slapen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
dit!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef DeJori het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik waarschijnlijk niet ga stappen vanavond. Dat weerhoudt me er overigens niet van om te gaan zuipen
Heb je al één alcoholvrije dag gehad, deze vakantie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef DeJori het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik waarschijnlijk niet ga stappen vanavond. Dat weerhoudt me er overigens niet van om te gaan zuipen
Zelfs niet deze maand denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb je al één alcoholvrije dag gehad, deze vakantie?
Hier hetzelfde. Lekker halve liters aan het wegtikken. Gaat me nu alweer harder dan me lief is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef DeJori het volgende:
Die shit is om te mengenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb wodka van de lidl. Te ranzig voor woorden dit.
Nee er zit al iets van bloedsinasappelen in.quote:
sinaas. En lekkah!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee er zit al iets van bloedsinasappelen in.
Ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Morgen weer 6 uur opstaan
Sterkte.quote:
Heineken is het smerigste bier wat er isquote:
Klopt, morgen nog, en dan heb ik elke dag gezopen deze maandquote:
Sus sus, komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KAN MIJN FAKKING ZUSJE HAAR KANKER ZEIKBEK NIET GEWOON DICHT HOUDEN SERIEUS HOU JE FAKKING BEK DICHT JE BENT GOD-VER-DOMME 13![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KAN MIJN FAKKING ZUSJE HAAR KANKER ZEIKBEK NIET GEWOON DICHT HOUDEN SERIEUS HOU JE FAKKING BEK DICHT JE BENT GOD-VER-DOMME 13![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |