Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus de mop "Waarom likt een hond zijn ballen? Omdat het kan" bestaat volgens jou alleen maar omdat die laatste uitspraak op Campzone is bedacht? Die mop is niet ouder dan Campzone dus.
Volgens mij ken ik die uitdrukking al vanaf toen ik kind was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neemaar het gebruik van de uitdrukking in het dagelijkse leven hoorde ik nooit tot een paar jaar geleden
Zeker wel - van ongeveer 22:00 tot 06:15, met een hele korte onderbreking rond middernacht toen Jair naar de wc moestquote:
quote:
Jezus, hoe dom ben je danquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:29 schreef Mark het volgende:
Geweldig artikel in De Gelderlander:
Winkeldief kinderlijk eenvoudig de mist in
NIJMEGEN - Een 30-jarige Nijmegenaar is donderdag rond 12.00 uur aangehouden voor een wel erg knullige winkeldiefstal. De winkeldief verklaarde tegenover agenten dat hij had gehoord dat een winkeldiefstal kinderlijk eenvoudig is als je de alarmlabels van de artikelen verwijdert.
Dit had hij dan ook gedaan bij enkele sportartikelen in een winkel in het centrum van Nijmegen.
Probleem voor de man was echter dat hij daarna de alarmlabels weer in zijn jaszak had gestopt. Toen de man vervolgens de alarmpoortjes van de winkel passeerde, viel hij vanzelfsprekend alsnog door de mand.
Slapen. En om 0500 weer op om te gaan werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Wie is waar en doet wat met O&N?
Oudjaarsdag werken van 12:30 tot 21:00 dan naar Oss(quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Wie is waar en doet wat met O&N?
Op zich niet, maar hoe ik daar terecht komquote:
Ik denk dat je zelf vervoer moet regelen. Treinen houden op oudjaarsdag altijd vroeger op met rijdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Op zich niet, maar hoe ik daar terecht komBen denk ik 20 jaar geleden voor het laats in Oss geweest.
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf vervoer moet regelen. Treinen houden op oudjaarsdag altijd vroeger op met rijden
Graag gedaan! Heb je nog meer open deuren die ik kan intrappen?quote:
In Den Bosch worden ze met de mond dicht begraven, scheelt een kuub zandquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Den Bosch hebben ze daar nog wel eens een andere mening over
kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Mark het volgende:
[..]
In Den Bosch worden ze met de mond dicht begraven, scheelt een kuub zand
Ik moest even zoeken waar Oosterwolde ligtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Wij zitten bij vrienden in Oosterwolde - waar we misschien heen gaan verhuizenGisteren op 2 huizen gereageerd: indicatie is 3de en 5de
Gezellig, doe je de groetjes?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Utrecht, MaJo, eten, Ekko, wie weet, slapen, kater.
Klink als "win" in m'n orenquote:
Ik zal de Russen inlichten. Aanval moet dus voorbij zijn om 04:59quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
Slapen. En om 0500 weer op om te gaan werken.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Mark het volgende:
In Den Bosch worden ze met de mond dicht begraven, scheelt een kuub zand
Dat dacht ik al, dat ik dat vaker mag doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Bart, je mag me vaker leuke PM's sturenDVD van The Green Lantern gewonnen
Nee, bij een LAN loterij. Een Hoplite ECA3220 series van Enermaxquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef Bart het volgende:
PC-kast gewonnen op fok? Zo nee, welk merk en type?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef Bart het volgende:
Ik zag de namen uit de prijsvragentool rollen en vond het trouwens ook heel leuk dat ik jouw naam zag.
Hmm, die is wel lelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, bij een LAN loterij. Een Hoplite ECA3220 series van Enermax
Ik moet nog kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef wyccie het volgende:
Etcie, hoe roze is roze? Foto van potje nagellak?
Ik zag in de krant een advertentie voor een actie voor Max Factor make-up. Ben alleen vergeten welke winkel en wat voor actie.
Vond 'm niet eens heel lelijk, maar mijn eigen kast doet het nog primaquote:
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vond 'm niet eens heel lelijk, maar mijn eigen kast doet het nog prima
Ja vond ik wel tofquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Soempie het volgende:
Hier ga ik morgen gewoon om 12 uur de baby eruit gooien. Dan hoort ook niemand m'n gegil.![]()
Morgen dus avondje met Sven alleen. Vind het echt wel prima.
Precies om 12 uur natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]wil je vlak voor of vlak na middernacht?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Bart het volgende:
Ik zou ervoor doen. Als je op 1 januari jarig bent, dan heb je altijd brakke mensen op je feestje.
Hoe dat zo?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef wyccie het volgende:
Soempie, wacht nog even met bevallen.
Ik wil wel een live-verslag en dit weekend ben ik niet thuis.
Die is jarig op 1 januariquote:
Daarna ga je mee?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef wyccie het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef wyccie het volgende:
Soempie, wacht nog even met bevallen.
Lijkt me ook eigenlijk helemaal niet leuk om op 1 januari jarig te zijn...quote:
Nog 20/ 22 weken geduld dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, ik denk niet dat ik daarmee weg kom
Links kaalgeschoren en Aussie aan, rechts met bruine krullen, een brilletje en in pak?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Soempie het volgende:
Maar wel weer herinneringen aan de puberteit. En gelachen, omdat Sven toen een gabber wilde zijn, maar het niet mocht van z'n ouders.Dus zo'n beetje een halfbakken gabber.
Is hij dat nu langzaam aan het inhalen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef Soempie het volgende:
Wel van die lelijke schoenen en de muziek, maar niet echt kunnen hakken en ook geen kaal hoofd.
Dat kale bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is hij dat nu langzaam aan het inhalen?
Het is een beginquote:
Een zwabber noemden we datquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Soempie het volgende:
Maar wel weer herinneringen aan de puberteit. En gelachen, omdat Sven toen een gabber wilde zijn, maar het niet mocht van z'n ouders.Dus zo'n beetje een halfbakken gabber.
Sowieso rond sint/kerst/nieuwjaar lijkt mij helemaal niets...quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk helemaal niet leuk om op 1 januari jarig te zijn...
Nee, precies, daarom denk ik ook: wat maakt het dan ook uit of het 1 januari is of net een dag of wat erna? Niemand zit dan te wachten op een verjaardag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso rond sint/kerst/nieuwjaar lijkt mij helemaal niets...
Nou ja, 5 december, 25 december en 1 januari zijn natuurlijk wel de ergste dagen om jarig op te zijn, ik zou dan toch liever een dag ervoor of erna jarig zijn. Liever natuurlijk gewoon op 15 september, maar goed, zo lang kan je zeker niet ophouden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, precies, daarom denk ik ook: wat maakt het dan ook uit of het 1 januari is of net een dag of wat erna? Niemand zit dan te wachten op een verjaardag.
Ik wil ook een tuinman als buurmanquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:
15 september is ook de verjaardag van m'n moeder. Dat lijkt me dan weer niks.
Ik hou van ons volksbuurtje.Een buurman is tuinman en komt net langs met zo'n maaiding om al het onkruid in onze achtertuin kort te wieken en met het voorstel samen met Sven de tuin te doen.
![]()
En voor een heel schappelijke prijs gaat hij gras leggen. Sven heeft naar z'n computer gekeken nmlk.
Ik heb liever mijn tuin oppervlak rond mijn huis dat begroeid is met onkruid een beetje in ordequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Soempie het volgende:
Best leuk om in de winter een aantal dagen naar de Ardennen te gaan.
Aan een kant hebben we buren die gepensioneerd zijn, hij was ooit banketbakker maar doet daar helaas niks meer mee. Ze zijn wel super-aardig, tijdens de verbouwing zaten we een tijdje zonder wc, mochten we hun hun gebruiken ook als ze er niet warenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef Bart het volgende:
Ik wil ook een tuinman als buurman. Mijn buurman organiseert survival-dingen in de Ardennen maar daar heb ik momenteel weinig aan
.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Utrecht, MaJo, eten, Ekko, wie weet, slapen, kater.
Het zal weer eens niet. Hij lag zeker ook nog eens dwars?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies om 12 uur natuurlijk.![]()
Sven is ook precies om 12 uur geboren.
Wij noemden dat "zwabbers"....true story.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Soempie het volgende:
Precies wat ik zegquote:
Ik ben benieuwdquote:Net bij de slager carpaccio gehaaldWas niet goedkoop (25 euro) maar vast stukken beter dan die meuk die je bij de supermarkt haalt. Ben benieuwd
heb ook nog balsamico gekocht en een potje mosterd-dille
Das heul geen depressieve muziek!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Soempie het volgende:
Trouwens ik had net de radio aan (welke zender weet ik niet), allemaal heel depri muziek (nirvana, radiohead, enz.). Lekker zo aan het eind van het jaar, als veel mensen in een winterdip zitten of sowieso al treurig zijn.
Is het ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Soempie het volgende:
Best leuk om in de winter een aantal dagen naar de Ardennen te gaan.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om in een soort blokhut te zitten. Deken, vuurtje, boeken, muziek, filmpje, lekkere hapjes en buiten een flinke laag sneeuw.
Dan weet ik nog wel een mooie blokhut voor je in Finland.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt zo'n zin om in een soort blokhut te zitten. Deken, vuurtje, boeken, muziek, filmpje, lekkere hapjes en buiten een flinke laag sneeuw.
Die is er.quote:
En een vijandige troep soldaten?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En een vijandige troep soldaten?
quote:
Nee, toen niet. Wel een berenvel voor de openhaard.quote:
er staan 2 nieuwe fotos in het topic en ik zal een foto van de lamp makenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Soempie het volgende:
Foto's?
En wanneer ga je er nu echt wonen?
Ik zal de sla ook bij jou weglatenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg
[..]
Ik ben benieuwdC&A hadden van de week ook goede carpaccio gehaald. Normal gesproken ben ik er niet zo van, maar goede is echt heel lekker
Ze hadden stiekem de rucola weggelaten dus dat scheelt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal de sla ook bij jou weglatenoverigens is dat puur vulling bij carpaccio, moet niet te veel zijn. Verdere ingrediënten: zongedroogde tomaat, pijnboompitten, kappertjes, geraspte kaas, rood uitje en balsamico
Ik heb er ook zin inquote:
Ja, voelt goed, ik zit lekker op de bank. Zo nog wel ff thuis eten, de koekenpannen staan nog thuis dus ik kan niet eens mn hamburger en aardappeltjes bakkenquote:
Dat is wel een vrij essentieel onderdeel als je gaat koken jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, voelt goed, ik zit lekker op de bank. Zo nog wel ff thuis eten, de koekenpannen staan nog thuis dus ik kan niet eens mn hamburger en aardappeltjes bakken
dat, gefeliciteerd. Je hebt er lang genoeg voor gewerktquote:
quote:
een km of tien denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef MaJo het volgende:
Hoe ver woon je nu eigenlijk van je ouders?
Wat voor soort?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net mezelf getrakteerd op een verlaat kerstcadeau, een nieuwe tv
een Sharp Aquos LCD (led)quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag rondgetuft door de Schotse bergen, 2 distilleerderijen snel bezocht en op de terugweg kwam de sneeuw met bakken naar beneden.
Prachtige plaatjes, maar we deden, slippend en glijdend want geen winterbanden op de huurauto, daardoor wel ruim een uur over minder dan 30 kilometer. Who cares, tijd zat hier.
Morgen overdag oliebollen bakken en dan 's avonds een traditionele Schotse Hogmanay (= laatste dag van het jaar) party in Aberfeldy. Ben benieuwd...
Prima maat lijkt mequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een Sharp Aquos LCD (led)
LC-40LE830E
mijn oude CRT begon vlekken in beeld te vertonen.
Daar zou ik ook wel zin in hebbenquote:
Dingen die nog gedaan moeten worden, een slaapritme dat niet verneukt wil worden etc.quote:
Echt? Wat ik wel kansloos vind is dat datingprogramma wat ze had...quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind de rest van haar volslagen kansloos.
Waar is een logeerbed voor bedoeld?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n kamer in m'n ouderlijk huis is al voorzien van een nieuw logeerbed, dus ik moest ook gewoon oprotten vandaag
voor logésquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is een logeerbed voor bedoeld?
vanaf het begin van haar Nederlandse tv/ film carriere vind ik het al nietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt? Wat ik wel kansloos vind is dat datingprogramma wat ze had...
tuurlijk, maar vond het wel grappig dat er meteen een andere bestemming is voor mijn kamerquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan mag je toch nog gewoon blijven slapen?
Ik zou dubbel liggen als 't niet zo triest was.quote:
Kant en klaar blokjes kopenquote:
Ik had een combinatie van een kip en een douche verwacht... Ach, dit komt in de buurtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke keer als je ze in bad probeert te stoppen, lopen ze weg?
Poten en dijen koop je niet in blokjes.quote:
Wat ben je precies aan het maken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Poten en dijen koop je niet in blokjes.
Coq au vinquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ben je precies aan het maken?
Ahaquote:
Niet handig indien mislukkingquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aha. Ik zou voor morgenavond nog een taart maken, maar denk dat ik dat lekker uitstel tot morgen overdag
Jawel hoor. Heb namelijk niet letterlijk gezegd dat ik iets mee zou nemen, laat staan dat het een taart zou zijn. Ik stel het uit, en als het morgen mislukt dan verzwijg ik het gewoon. En omdat ik dan geen belofte breek hoef ik niet in de stress te schieten of de vervangende taart op tijd klaar isquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb namelijk niet letterlijk gezegd dat ik iets mee zou nemen, laat staan dat het een taart zou zijn. Ik stel het uit, en als het morgen mislukt dan verzwijg ik het gewoon. En omdat ik dan geen belofte breek hoef ik niet in de stress te schieten of de vervangende taart op tijd klaar is
Zodra de eerste vuurpijl afgaat meldt junior zichquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wij zijn voor morgen gecharterd om vuurwerk mee te nemenmaar we zijn allebei geen vuurwerkfans (ik opzich wel, maar ik vind het veel te duur). Dus ik hoop dat de rest geen al te hoge verwachtingen heeft.
En daarnaast hoop ik dat de gastvrouw niet toch ineens een week te vroeg bevalt
En dat vuurwerk heb je nog niet geregeld?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wij zijn voor morgen gecharterd om vuurwerk mee te nemenmaar we zijn allebei geen vuurwerkfans (ik opzich wel, maar ik vind het veel te duur). Dus ik hoop dat de rest geen al te hoge verwachtingen heeft.
Morgen kijken wat ze nog hebben (zal niet veel zijn) of je geluk in Duitsland beproeven, waar je vuurwerk gewoon bij de supermarkt kan kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat vuurwerk heb je nog niet geregeld?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zodra de eerste vuurpijl afgaat meldt junior zich
Nee want we zitten nu nog in de trein op weg terug maar Groningenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat vuurwerk heb je nog niet geregeld?
Haha, ja klopt, maar dit jaar blijf ik verder gewoon in Nederland hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Morgen kijken wat ze nog hebben (zal niet veel zijn) of je geluk in Duitsland beproeven, waar je vuurwerk gewoon bij de supermarkt kan kopen
Wij leggen met de vrienden allemaal 10 euro in geloof ik en dan wordt er wat gehaald, ik heb gedoneerd onder de voorwaarde dat ik niks af hoef te stekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef LadyBlack het volgende:
En daarnaast hoop ik dat de gastvrouw niet toch ineens een week te vroeg bevalt
Ja ik snap dat dus ook niet. Had je niet gewoon "nee" kunnen zeggen met het arugment dat jullie geen vuurwerkmensen zijn én geen tijd hebben/hadden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee want we zitten nu nog in de trein op weg terug maar Groningen
Morgen is al het mooie spul natuurlijk al weg, dus best dom dat ze ons dat laten kopen vond ik
Oei, vandaag al gehaald? Dan hoop ik wel dat het hele verse was, want rundvlees wil nog wel eens snel kleuren, zeker zoiets duns als carpaccio. Dan is het nog prima te eten, maar het ziet er niet bepaald smakelijk uit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Net bij de slager carpaccio gehaaldWas niet goedkoop (25 euro) maar vast stukken beter dan die meuk die je bij de supermarkt haalt. Ben benieuwd
heb ook nog balsamico gekocht en een potje mosterd-dille
Volgens de 'experts' zijn pijnboompitten bij carpaccio echt not done. Tomaatjes zou ik er zelf niet bij doen, veel te overheersend. Carpaccio is erg licht van smaak en die smaak gaat snel verloren. Goede carpaccio moet je zó eten, dat raadden wij ook altijd aan bij de slagerij. Hoewel uitjes, kappertjes en balsamico mij er erg lekker bij lijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal de sla ook bij jou weglatenoverigens is dat puur vulling bij carpaccio, moet niet te veel zijn. Verdere ingrediënten: zongedroogde tomaat, pijnboompitten, kappertjes, geraspte kaas, rood uitje en balsamico
Je mist geloof ik het punt waar wij echt vers uit het vliegtuig kwamen rollen en de mail met vuurwerkverzoek kregenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus ook niet. Had je niet gewoon "nee" kunnen zeggen met het arugment dat jullie geen vuurwerkmensen zijn én geen tijd hebben/hadden?
Ja, echt handig van zequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je mist geloof ik het punt waar wij echt vers uit het vliegtuig kwamen rollen en de mail met vuurwerkverzoek kregen
Hoogzwanger en over het algemeem iemand die oud&nieuw als de pest mijdt zal vast niet meehelpen. En wat ik begrijp ontfermt een ander stel zich over het bakken van oliebollenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Koud terug in Nederland, en alweer hoofdpijn
Zal wel krom hebben gezeten in het vliegtuig, maar het is wel weer typisch
Dat hadden ze dus beter om kunnen draaienquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoogzwanger en over het algemeem iemand die oud&nieuw als de pest mijdt zal vast niet meehelpen. En wat ik begrijp ontfermt een ander stel zich over het bakken van oliebollen
Ja, als het iemands huis is is het wel het mijne, ik ken echt alle ins en outsquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, dat mag dan ook wel toch?
Geniet er lekker van! Mooie start van 2012 lijkt me.
Ik ga het met vrienden vieren bij een vriend thuis, volgend jaar de groep maar hier uitnodigen denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
Vier je er ook Oud&Nieuw of ga je de stad in?
Sowieso welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, even in slaap gesukkeld en nog zijn we pas bij Beilen
Als je graag thuis wilt zijn is het echt een lange rit van Schiphol naar Groningen
Ah, je bent met de trein. Ik vroeg me al af waarom je niet door de polder reedquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, en vanaf Twente ben ik dan ook al een uur onderweg, maar dit is natuurlijk nog wat langer. En meer dan 2,5u treinen vind ik gewoon niet tof.
Gelukkig stopt de IC vanuit Schiphol niet meer in Hoogeveen. Ik vind het egoïstisch hoe zo'n stug kutdorp het moet verkerven voor de rest van de reizigers op Groningen-Zwolle.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, even in slaap gesukkeld en nog zijn we pas bij Beilen
Als je graag thuis wilt zijn is het echt een lange rit van Schiphol naar Groningen
Dan mag je nog ffquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik nog. Ben pas van plan in het nieuwe jaar in bed te liggen.
Neuh, de dwazen die dat beweren denken dat dat in December 2012 gebeurt. Dus nog een jaartje respijtquote:
Die kun je zonder meer bekijken of moet je er iets voor doen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:41 schreef Nembrionic het volgende:
Nieuwste aflevering van Qi online dus dan ga ik die maar kijken
Dus...tot zo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ok dan, dan ga ik maar naar mijn werk.![]()
Torrentje downloadenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kun je zonder meer bekijken of moet je er iets voor doen?
Ik heb het torrents-tijdperk bewust overgeslagen, dit om technische redenen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus...tot zo?
[..]
Torrentje downloaden
Nou, op de nieuwsgroepen zal 'ie ook wel staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het torrents-tijdperk bewust overgeslagen, dit om technische redenen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer als je ze in bad probeert te stoppen, lopen ze weg?
Slim bedachtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jawel hoor. Heb namelijk niet letterlijk gezegd dat ik iets mee zou nemen, laat staan dat het een taart zou zijn. Ik stel het uit, en als het morgen mislukt dan verzwijg ik het gewoon. En omdat ik dan geen belofte breek hoef ik niet in de stress te schieten of de vervangende taart op tijd klaar is
Hoe dat zo? Gewoon ontgroeid?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens ook geen vuurwerkmens meer...
Hormonen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Hoogzwanger en over het algemeem iemand die oud&nieuw als de pest mijdt zal vast niet meehelpen. En wat ik begrijp ontfermt een ander stel zich over het bakken van oliebollen
quote:
Yup. En veel vuurwerk is ronduit teleurstellend.quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Gewoon ontgroeid?
quote:"Starting January 1, 2012 Samoa and Tokelau will be in time zone +13 instead of -11. This means there will be no December 30, 2011 in these countries. The decision to switch time zone was based on the changing international business relations of Samoa. Samoa had adopted the -11 time zone to make business with the U.S. easier. However, currently Samoa's most important trading partners are Australia and New Zealand. By switching time zone the work-weeks and week-ends on Samoa and Tokelau will be synchronized with those in Australia and New Zealand."
Same herequote:Op zaterdag 31 december 2011 07:38 schreef Nembrionic het volgende:
Yup. En veel vuurwerk is ronduit teleurstellend.
Goed vuurwerk kan ik echt van genieten. Maar dat koop je niet zelf in de winkel.
Ja, was gisteren in het nieuws. Wel geestig, niet werken op vrijdag (want bestaat niet) maar wel betaald wordenquote:
Juistem. Ieder jaar is er een vuurwerkshow in Maassluis. Daar ga ik dan naar kijken want die is wel prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Same hereheb geen zin om tientallen of honderden euro's uit te geven aan middelmatig spul, en om echt goedvuurwerk te kopen en een show ervan te maken wordt wel heel duur
Oeps, sorryquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:00 schreef Nembrionic het volgende:
Toevallig: http://www.nu.nl/binnenla(...)an-vuurwerksmog.html
Ja, dat is heel lastig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt het aan mij of is het lastig om medelijden met deze mensen te hebben
Gemeente Utrecht naar rechter om zigeurners uit villa te krijgen
Ook geen nieuwsgroepen voor mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, op de nieuwsgroepen zal 'ie ook wel staan
dan zal je moeten wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook geen nieuwsgroepen voor mij.
dacht dat ze alleen maar carbid afschieten in Enschedequote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nog steeds gewend aan de hoeveelheid rotjes die vanaf 08:00 wordt afgestoken op oudejaarsdag in Enschede, en ben na 10 jaar nog steeds een beetje teleurgesteld dat dat hier in Groningen niet isHoort wel echt bij mijn oudejaarsdag...
Ja maar laten we eerlijk zijn...zo goed als in Enschede wordt het nooit meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nog steeds gewend aan de hoeveelheid rotjes die vanaf 08:00 wordt afgestoken op oudejaarsdag in Enschede, en ben na 10 jaar nog steeds een beetje teleurgesteld dat dat hier in Groningen niet isHoort wel echt bij mijn oudejaarsdag...
Je kan grotere dingen gebruiken dan melkbussenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik hoor net dat het carbid knallen zijn
Ik snapte al niet dat het er zoveel konden zijn
Wat hard man.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar laten we eerlijk zijn...zo goed als in Enschede wordt het nooit meer
ik sta bij een ander huis derde, maar die waar ik 5 sta gaan we de optie weghalen, buurt is niet echt superquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las trouwens ook over Etc en een huisje?
Als je 5e was gaat dat echt goed! Er kunnen ook nog mensen weigeren
Maar zit je in Oosterwolde niet een takke-eind van alles afWat ik zo zie ligt het tussen Assen, Groningen, Drachten en Wolvega in. Maar nergens echt dichtbij.
Jaaaa ik zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar laten we eerlijk zijn...zo goed als in Enschede wordt het nooit meer
Als je heul hard opschiet, kun je nog bij een kookwinkel/de xenos een taartdoos kopen. Anders op een plank zetten, sateprikker(s) erin en daar heel voorzichtig plasticfolie overheen spannen. Dan in een grote doos of tas zetten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De chocoladetaart is nu voorzien van een chocoladeglacé. Belangrijkste ingrediënten: vet, suiker, cacao en cholesterol. Nu moet alleen die extra laag wat opstijven en moet ik bedenken wat de handigste manier is het geheel op de plaats van bestemming te krijgen, aan de andere kant van de stad
Toffe suggestie, bedankt! Nu nog uitvogelen of het (zonder taartdoos) op de fiets een beetje praktisch mee te krijgen is naast het vuurwerk en wat ander spul, of dat ik beter kan vragen of ik die spullen wat eerder per auto kan afleveren en dan thuis weer de fiets ophalen. Denk dat ik kies voor optie tweequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je heul hard opschiet, kun je nog bij een kookwinkel/de xenos een taartdoos kopen. Anders op een plank zetten, sateprikker(s) erin en daar heel voorzichtig plasticfolie overheen spannen. Dan in een grote doos of tas zetten.
Hallootjesquote:
Hoe gaat het hier?quote:
Z'n gangetje. Voorbereidingen voor vanavond zijn klaar, ga nu wat Armstrong & Miller kijken. En als het donker is alvast een paar Romeinse kaarsen afsteken, om meer in de stemming te komenquote:
Absoluut optie 2!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toffe suggestie, bedankt! Nu nog uitvogelen of het (zonder taartdoos) op de fiets een beetje praktisch mee te krijgen is naast het vuurwerk en wat ander spul, of dat ik beter kan vragen of ik die spullen wat eerder per auto kan afleveren en dan thuis weer de fiets ophalen. Denk dat ik kies voor optie twee
Lijkt me wel het handigst. i.v.m. trillen moet je de taart bijna wel vasthouden en dat fietst niet echt handig als je hele fiets vol hangt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toffe suggestie, bedankt! Nu nog uitvogelen of het (zonder taartdoos) op de fiets een beetje praktisch mee te krijgen is naast het vuurwerk en wat ander spul, of dat ik beter kan vragen of ik die spullen wat eerder per auto kan afleveren en dan thuis weer de fiets ophalen. Denk dat ik kies voor optie twee
Ja precies. Alleen sterretjes had ik ook idioot gevonden, maargoed, dit maakt het nog net wat erger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zelfs sterretjes zijn nog link op die leeftijd hoor. Mijn nichtje heeft het gepresteerd om met sterretjes haar wantjes en jas aan te steken. (en die was nog iets ouder)
ziek :squote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Soempie het volgende:
Hier staat een meisje van drie met haar broertje vuurwerk af te steken. Moeder kijkt af en toe uit het raam om ze toe te lachen en te zwaaien. En dan echt rotjes enzo en niet sterretjes.
Ik weet niet wat er gebeurt wanneer je die in je mond\ neus\ oren stopt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ziek :s
Mijn neefje van 2 stond net wel met van die gooi/knetterballetjes, dat kan niet echt kwaad
:p goed puntquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurt wanneer je die in je mond\ neus\ oren stopt?
Hoe reageerden ze op de oliebollen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag ruim 150 oliebollen gebakken en gratis uitgedeeld. We hadden op een gegeven moment zelfs een heuse wachtrij...
Mensen konden een donatie doen voor het goede doel en zo hebben we zo'n £75 opgehaald.
Straks naar Aberfeldy voor het Hogmanay feest met vuurwerk...
Prima, sommigen wilden ze zelfs kopen om mee naar huis te nemen voor de thuisblijvers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze op de oliebollen?
De opbrengst wordt beschikbaar gesteld voor kinderactiviteiten. Er is hier namelijk niet veel te doen voor de jonge jeugd...quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Niet slecht! Wat was het goede doel?
Volgend jaar dus ook appelbeignets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, sommigen wilden ze zelfs kopen om mee naar huis te nemen voor de thuisblijvers.
Veel vragen wat het nou was (yeasted dough with raisins) en of we volgend jaar weer kwamen...
Bonfires.quote:Morgen wel uitgenodigd voor een bonfire (niet bij Ankie...) op een heuvel hier, een soort traditioneel kampvuur op Nieuwjaarsdag. Dus daar zijn we morgen te vinden...
Ik ga dan liever voor de Schotse hooglander morgen, daar staan er genoeg van hier.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Combineer ze en je hebt een barbecue(zei de vegetarier....)
fixed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb nog nooit een koe paard met de naam "Bonfire" ontmoet maar be my guest
Wat heb je live gezien? Een koe, een paard of Bonfire?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In ieder geval wel live gezienIk was een enorm erg paardenmeisje vroeger
Een paard genaamd Bonfire....quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je live gezien? Een koe, een paard of Bonfire?
Ik prefereer rundvlees boven paardenvlees, ongeacht de naam van het beest...quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb nog nooit een koe met de naam "Bonfire" ontmoet maar be my guest
Gaaf johquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag ruim 150 oliebollen gebakken en gratis uitgedeeld. We hadden op een gegeven moment zelfs een heuse wachtrij...
Mensen konden een donatie doen voor het goede doel en zo hebben we zo'n £75 opgehaald.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |