Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus de mop "Waarom likt een hond zijn ballen? Omdat het kan" bestaat volgens jou alleen maar omdat die laatste uitspraak op Campzone is bedacht? Die mop is niet ouder dan Campzone dus.
Volgens mij ken ik die uitdrukking al vanaf toen ik kind was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neemaar het gebruik van de uitdrukking in het dagelijkse leven hoorde ik nooit tot een paar jaar geleden
Zeker wel - van ongeveer 22:00 tot 06:15, met een hele korte onderbreking rond middernacht toen Jair naar de wc moestquote:
quote:
Jezus, hoe dom ben je danquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:29 schreef Mark het volgende:
Geweldig artikel in De Gelderlander:
Winkeldief kinderlijk eenvoudig de mist in
NIJMEGEN - Een 30-jarige Nijmegenaar is donderdag rond 12.00 uur aangehouden voor een wel erg knullige winkeldiefstal. De winkeldief verklaarde tegenover agenten dat hij had gehoord dat een winkeldiefstal kinderlijk eenvoudig is als je de alarmlabels van de artikelen verwijdert.
Dit had hij dan ook gedaan bij enkele sportartikelen in een winkel in het centrum van Nijmegen.
Probleem voor de man was echter dat hij daarna de alarmlabels weer in zijn jaszak had gestopt. Toen de man vervolgens de alarmpoortjes van de winkel passeerde, viel hij vanzelfsprekend alsnog door de mand.
Slapen. En om 0500 weer op om te gaan werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Wie is waar en doet wat met O&N?
Oudjaarsdag werken van 12:30 tot 21:00 dan naar Oss(quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Wie is waar en doet wat met O&N?
Op zich niet, maar hoe ik daar terecht komquote:
Ik denk dat je zelf vervoer moet regelen. Treinen houden op oudjaarsdag altijd vroeger op met rijdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Op zich niet, maar hoe ik daar terecht komBen denk ik 20 jaar geleden voor het laats in Oss geweest.
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf vervoer moet regelen. Treinen houden op oudjaarsdag altijd vroeger op met rijden
Graag gedaan! Heb je nog meer open deuren die ik kan intrappen?quote:
In Den Bosch worden ze met de mond dicht begraven, scheelt een kuub zandquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Den Bosch hebben ze daar nog wel eens een andere mening over
kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Mark het volgende:
[..]
In Den Bosch worden ze met de mond dicht begraven, scheelt een kuub zand
Ik moest even zoeken waar Oosterwolde ligtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Wij zitten bij vrienden in Oosterwolde - waar we misschien heen gaan verhuizenGisteren op 2 huizen gereageerd: indicatie is 3de en 5de
Gezellig, doe je de groetjes?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Utrecht, MaJo, eten, Ekko, wie weet, slapen, kater.
Klink als "win" in m'n orenquote:
Ik zal de Russen inlichten. Aanval moet dus voorbij zijn om 04:59quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
Slapen. En om 0500 weer op om te gaan werken.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Mark het volgende:
In Den Bosch worden ze met de mond dicht begraven, scheelt een kuub zand
Dat dacht ik al, dat ik dat vaker mag doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Bart, je mag me vaker leuke PM's sturenDVD van The Green Lantern gewonnen
Nee, bij een LAN loterij. Een Hoplite ECA3220 series van Enermaxquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef Bart het volgende:
PC-kast gewonnen op fok? Zo nee, welk merk en type?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:15 schreef Bart het volgende:
Ik zag de namen uit de prijsvragentool rollen en vond het trouwens ook heel leuk dat ik jouw naam zag.
Hmm, die is wel lelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, bij een LAN loterij. Een Hoplite ECA3220 series van Enermax
Ik moet nog kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef wyccie het volgende:
Etcie, hoe roze is roze? Foto van potje nagellak?
Ik zag in de krant een advertentie voor een actie voor Max Factor make-up. Ben alleen vergeten welke winkel en wat voor actie.
Vond 'm niet eens heel lelijk, maar mijn eigen kast doet het nog primaquote:
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vond 'm niet eens heel lelijk, maar mijn eigen kast doet het nog prima
Ja vond ik wel tofquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Soempie het volgende:
Hier ga ik morgen gewoon om 12 uur de baby eruit gooien. Dan hoort ook niemand m'n gegil.![]()
Morgen dus avondje met Sven alleen. Vind het echt wel prima.
Precies om 12 uur natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]wil je vlak voor of vlak na middernacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |