En die staat er ook niet in!quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:50 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig niet in de versie van Borsato deze.
Hoiquote:
quote:
+1 daarna heb ik hem ook nog op Pinkpop gezien en stonden we vooraan en was nog indrukwekkender.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:33 schreef Basp1 het volgende:
Ik associeer hem met een iggy optreden op lowlands waarbij ik me vervbaasde hoe actief die oude man nog was, met zijn geklim op verterkers en obscene bewegingen erop maken.
Anti-climax.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:31 schreef SeLang het volgende:
Deze plaat associeer ik met veel neucken en boterhammen met honing.
Ik ga niet uitleggen waarom
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:41 schreef SeLang het volgende:
Deze plaat brengt herinneringen aan een Chinees vriendinnetje toen ik in 2000 in Shanghai woonde. Dit was haar favoriete plaat.
Precies, ik viel er in bij Oasis en heb een lekker uur gehadquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet aan het begin van dit uur wakker was... die nummers.
*virtuele knuffel*quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:47 schreef WeezerButler het volgende:
Gaat lekker ... EMO blokje. Deze Gilbert o'sullivan zong ze ook vaak mee.
Kost moeite om het droog te houden (op het werk)
Ah, sterkte!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:47 schreef WeezerButler het volgende:
Muziek maakt herinneringen los, blijkt maar weer eens...Sterkte!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:47 schreef WeezerButler het volgende:
Vaak wel inderdaad... een stom liedje met een mooie ervaring wordt daarom een mooier liedje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:44 schreef SeLang het volgende:
Met muziek gaat het veel meer om de herinneringen die eraan verbonden zijn dan om de muziek zelf, althans bij mij....
Knuffelquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:47 schreef WeezerButler het volgende:
Ziet er inderdaad prima uit!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:58 schreef Tijn het volgende:
Sowieso echt een geweldig uur dat eraan komt nu.
Mijn lievelingsnummer van Queen is meteen mijn favoriete nummer ooit (Somebody to love).quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn lievelingsnummer van QueenVOlgens mij is dat het eerste nummer van Queen dat ik ooit hoorde. En ik had hem op single.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:02 schreef Ferdo het volgende:
Wel oppassen waar je daar je boodschappen doet...
Dat nummer van Queen vind ik ook wel mooi. Ik ben eigenlijk niet zo'n Queenfan... een paar nummers vind ik wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn lievelingsnummer van Queen is meteen mijn favoriete nummer ooit (Somebody to love).
Mooi uurtje inderdaad, met als uitschieter Let the sunshine in. Alhoewel deze nog mooier zou zijn in combinatie met The Flesh Failures.
Je gelooft toch niet werkelijk dat we alle bagger nu hebben gehad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
We komen nu echt op het punt dat ik eigenlijk geen nummers meer wil missen
Haha nee dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet werkelijk dat we alle bagger nu hebben gehad?
Wacht maar tot oudejaarsavondquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
We komen nu echt op het punt dat ik eigenlijk geen nummers meer wil missen
Al moet ik wel zeggen dat er een liedje van haar is dat ik wel heel mooi vind, maar dan is het alsnog geen top2000 materiaal dit jaarquote:
dat zei de presentator net iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
Freddie is trouwens ruim 20 jaar niet meer onder ons trouwens
Bij mij staat ie ook op tot morgennachtquote:
Gaat er inderdaad meer om of het Top2000 materiaal is. Guus Meeuwis vind ik mooie muziek hebben, maar past niet in de hogere regionen van de Top2000. Daarbij zijn er ook heel veel goede soundtracks waar ik regelmatig naar luister. Ook niet echt passendquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat er een liedje van haar is dat ik wel heel mooi vind, maar dan is het alsnog geen top2000 materiaal dit jaar
Da's echt zoiets waarbij ik het gevoel heb alsof het gisteren was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
Freddie is trouwens ruim 20 jaar niet meer onder ons trouwens
Tsja, de ene vindt iets geen top 2000 materiaal omdat het lied z'n sporen niet heeft verdiend. De ander vindt juist iets geen top 2000 materiaal omdat het er al zo lang in staat en er niet genoeg recente nummers in staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gaat er inderdaad meer om of het Top2000 materiaal is. Guus Meeuwis vind ik mooie muziek hebben, maar past niet in de hogere regionen van de Top2000. Daarbij zijn er ook heel veel goede soundtracks waar ik regelmatig naar luister. Ook niet echt passend
Paar jaar terug 'Avond' nog gepromoot op Radio2 om het hoger te krijgen (stond op 8 toen). Twee jaar later stond het op 1quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat Adele wel top 2000 materiaal is maar het is gewoon belachelijk dat ze zo hoog staat
Dat herdenkingsconcert is in 2012 ook al 20 jaar geleden terwijl ik het gisteren nog op m'n kamertje op een gammel zwartwit tv'tje zat te kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's echt zoiets waarbij ik het gevoel heb alsof het gisteren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |