Je gelooft toch niet werkelijk dat we alle bagger nu hebben gehad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
We komen nu echt op het punt dat ik eigenlijk geen nummers meer wil missen
Haha nee dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet werkelijk dat we alle bagger nu hebben gehad?
Wacht maar tot oudejaarsavondquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
We komen nu echt op het punt dat ik eigenlijk geen nummers meer wil missen
Al moet ik wel zeggen dat er een liedje van haar is dat ik wel heel mooi vind, maar dan is het alsnog geen top2000 materiaal dit jaarquote:
dat zei de presentator net iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
Freddie is trouwens ruim 20 jaar niet meer onder ons trouwens
Gaat er inderdaad meer om of het Top2000 materiaal is. Guus Meeuwis vind ik mooie muziek hebben, maar past niet in de hogere regionen van de Top2000. Daarbij zijn er ook heel veel goede soundtracks waar ik regelmatig naar luister. Ook niet echt passendquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:07 schreef Olga het volgende:
[..]
Al moet ik wel zeggen dat er een liedje van haar is dat ik wel heel mooi vind, maar dan is het alsnog geen top2000 materiaal dit jaar
Da's echt zoiets waarbij ik het gevoel heb alsof het gisteren was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
Freddie is trouwens ruim 20 jaar niet meer onder ons trouwens
Tsja, de ene vindt iets geen top 2000 materiaal omdat het lied z'n sporen niet heeft verdiend. De ander vindt juist iets geen top 2000 materiaal omdat het er al zo lang in staat en er niet genoeg recente nummers in staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gaat er inderdaad meer om of het Top2000 materiaal is. Guus Meeuwis vind ik mooie muziek hebben, maar past niet in de hogere regionen van de Top2000. Daarbij zijn er ook heel veel goede soundtracks waar ik regelmatig naar luister. Ook niet echt passend
Paar jaar terug 'Avond' nog gepromoot op Radio2 om het hoger te krijgen (stond op 8 toen). Twee jaar later stond het op 1quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat Adele wel top 2000 materiaal is maar het is gewoon belachelijk dat ze zo hoog staat
Dat herdenkingsconcert is in 2012 ook al 20 jaar geleden terwijl ik het gisteren nog op m'n kamertje op een gammel zwartwit tv'tje zat te kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's echt zoiets waarbij ik het gevoel heb alsof het gisteren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |