Mannen vinden dat op de een of andere manier geil.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik zou het niet erg vinden, een maagd te doen.
Dat was ie niet. Nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ze boos omdat haar kut schraal was?
Waarom niet? Ik heb liever iemand die weet hoe het moet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik zou het niet erg vinden, een maagd te doen.
Nee, ik zou het gewoon niet erg vinden. Iedereen moet een keer zijn of haar eerste keer hebben. Dan is het maar niet geweldig, boeiend. Je wordt er snel beter in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Mannen vinden dat op de een of andere manier geil.
Ik wil het enkel uit praktisch oogpunt.
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik zou het gewoon niet erg vinden. Iedereen moet een keer zijn of haar eerste keer hebben. Dan is het maar niet geweldig, boeiend. Je wordt er snel beter in.
NOES ik moet morgenochtend naar de vuurwerkboer! Ik ken die meneer van mijn werk van eerder krijg altijd gratis siervuurwerkquote:
TOF, gratis vuurwerkquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
NOES ik moet morgenochtend naar de vuurwerkboer! Ik ken die meneer van mijn werk van eerder krijg altijd gratis siervuurwerkWat ik zelf niet eens durf af te steken maar oke
Trustequote:
tja je kan hem lief aan kijken maar ik betwijfel of t werkt..quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TOF, gratis vuurwerk
ik wil ook! heb nog niks
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tja je kan hem lief aan kijken maar ik betwijfel of t werkt..
Kweenie, ik denk dat ze van mij zouden schrikkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik zou het gewoon niet erg vinden. Iedereen moet een keer zijn of haar eerste keer hebben. Dan is het maar niet geweldig, boeiend. Je wordt er snel beter in.
Ik schik waarschijnlijk van iedere vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kweenie, ik denk dat ze van mij zouden schrikken
Ik schrik niet, ik ben gewoon doodnerveus dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schik waarschijnlijk van iedere vrouw
Want?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kweenie, ik denk dat ze van mij zouden schrikken
Oh. Je houdt echt nooit van kusjekroelseks?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hou niet van kusjekroelseks. Dus rustig aan, dat vind ik niet tof.
Kusjekroel doe je ervoor en erna, maar tijdens seks wil ik niet van die "oh liefje wat ben je leuk, kusje kusje knuffel" momenten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Je houdt echt nooit van kusjekroelseks?
Ik verveel nu al.quote:
Bye bye vrouw bye byequote:Op vrijdag 30 december 2011 01:29 schreef Lot88 het volgende:
ik ga slaapjes doen slaaplekker lieve fokkertjes!
Welterusten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:29 schreef Lot88 het volgende:
truste Lotjequote:Op vrijdag 30 december 2011 01:29 schreef Lot88 het volgende:
Sorry.quote:
Oh. Ik wel. Gaat vanzelf bij m'n vriendin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kusjekroel doe je ervoor en erna, maar tijdens seks wil ik niet van die "oh liefje wat ben je leuk, kusje kusje knuffel" momenten.
Vrijdag: sr,quote:
Ik heb geen leven, geen werk en geen vrienden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vrijdag: sr,
Zaterdag:
Zondag: kerst
Ma t/m wo:
Wo t/m za: werk
Za/zo:
Ma: niks
Di: wokken
Wo t/m zo:
Weet jij wat die hartjes moeten voorstellen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen leven, geen werk en geen vrienden.
Ik kom niet verder dan familie.
Der vriend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Weet jij wat die hartjes moeten voorstellen?
Ook gij, Loefje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[hier volgt spam]
http://tinychat.com/avnzmg
[/einde spam]
Ja hier liep het ook al dood.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag je hier ook posten als ik wel een relatie heb?
Ja, vertel maar hoe je der gehosseld heb enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ook als je een relatie heb kan je slecht zijn in versierenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zij hosselde mij... Maakte zelfs dr huidige relatie uit, terwijl ze niet eens wist of ik wilde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, vertel maar hoe je der gehosseld heb enzo.
Lang niet meer geprobeert. Maar ik heb wel tipz als mensen die willenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook als je een relatie heb kan je slecht zijn in versieren
ik ben getrouwd en slecht in versierenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lang niet meer geprobeert. Maar ik heb wel tipz als mensen die willen
Serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi, vanaf heden ga ik hier ook posten
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen laserquesten met mijn kompanen
Overmorgen jarig
Oh wacht MORGEN al
Awwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Awwww![]()
Hoor deze.Nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft dan ook weer niet, je mag soms best wel miepen op z'n tijd. Bijvoorbeeld bij je ouders.:')
Ok, ben benieuwdquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi, vanaf heden ga ik hier ook posten
Noh man, ik miep niet meer bij mijn moeder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit meer
Dat hoeft dan ook weer niet, je mag soms best wel miepen op z'n tijd. Bijvoorbeeld bij je ouders.
Word nu tenminste al welkom ontvangen, dat kun je van de meeste SC niet zeggen.quote:
Je hebt je moeder van Faye verteldquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Noh man, ik miep niet meer bij mijn moeder.![]()
Mijn moeder denkt nog steeds dat elke keer als ik een mindere dag heb dat ik liefdesverdriet heb van Faye.![]()
Ik vertel haar nooit meer wat.
Ik moest ergens janken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt je moeder van Faye verteld?
Ja, de rotte appels zijn ondertussen wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Word nu tenminste al welkom ontvangen, dat kun je van de meeste SC niet zeggen.
Jawel, maar het is ingewikkeld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vond je dr echt leuk dan
Ohquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, de rotte appels zijn ondertussen weg
Ingewikkeld? Je vond haar leuk, zij jou niet. Nu zijn faye en VH (denk ik) veel samen, allebij superweinig op fokquote:
Stokkie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OhKomen hier ook niet kutusers zoals... ja je weet wel
Ik doe ook gewoon beidequote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb menig SC's kapot zien gaan door TC.
Maar ja het is wel gezellig enzo....
En je kan toch beiden doen?
Nee dat gedeelte is nog wel simpel ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ingewikkeld? Je vond haar leuk, zij jou niet. Nu zijn faye en VH (denk ik) veel samen, allebij superweinig op fok
Oké wat is het ingewikkelde dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat gedeelte is nog wel simpel ja.
Toen was het ingewikkeld, nu is het me allemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké wat is het ingewikkelde dan.
Waarschijnlijk alleen maar shit in je hoofd wat ingewikkeld is.
okéquote:
Alsof faye zo leuk isquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen was het ingewikkeld, nu is het me allemaal duidelijk.
Tussen de 16 en de 30 vooral.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oké
wat voor mensen komen hier dan wel, jongeren?
ik dacht eerst dat het een reeks was voor 40 jaar oude maagden/nerds
Beetje van alles, maar vooral tussen de 17 en 40 denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oké
wat voor mensen komen hier dan wel, jongeren?
ik dacht eerst dat het een reeks was voor 40 jaar oude maagden/nerds
Ze is wel leuk in het echt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsof faye zo leuk is
In het echt is ze gewoon een random meisje. Wat maakt haar zo SUPERDEFLUPER!!quote:
Ja ramp toeristen zijn datquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:04 schreef Strani het volgende:
Overigens hebben veel mensen in dit topic ook relaties..zeker de helft zou ik zeggen.
Gewoon chill muziek draaien. Works for mequote:Op vrijdag 30 december 2011 02:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand een goed/werkend slaapmeditatie filmpje/luisterding voor het slapengaan?
Het is heel simpel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In het echt is ze gewoon een random meisje. Wat maakt haar zo SUPERDEFLUPER!!
Valt wel mee hoor.quote:
You got friendzoned.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Ik vond haar waarschijnlijk gewoon leuk omdat ze het eerste de beste meisje dat aardig tegen me deed en daadwerkelijk met me wou omgaan.
Een andere reden kan ik niet echt verzinnen waarom het oversloeg.
Fappen werkt altijd goed voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand een goed/werkend slaapmeditatie filmpje/luisterding voor het slapengaan?
Leuk voor jequote:Op vrijdag 30 december 2011 02:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal meevallen.
Geen zin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen werkt altijd goed voor het slapen gaan.
En nee geen emogif het werkt gewoon heel goed.
Ik vind het wel genoeg nu, ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
You got friendzoned.
Maar er zijn meer meisjes die vrienden met je willen zijn.
En leuk voor jou dat je die mening niet deelt. Mijn mening telt zeker net zo hard als de jouwe.quote:
Hun stylo.quote:
Ga je wel eens uit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel genoeg nu, ik ben er klaar mee.
Oja je moet geselecteerd worden toch voor het kliekje in AVNZMG..quote:
Ik snap dat hele kliekjes gedoe helemaal niet. Mensen kunnen gewoon ons joinen als ze dat willen, geen probleem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:12 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oja je moet geselecteerd worden toch voor het kliekje in AVNZMG..
Te weinig.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
poging tot slapen onder begeleiding van
Ben zo'n beetje weg tot 5/6 Januari denk ik, tot dan
Als je dit topic van buitenaf wat volgt is het wel degelijk zo.. en dat komt vooral door het eindeloze offtopic ge-slowchatquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap dat hele kliekjes gedoe helemaal niet. Mensen kunnen gewoon ons joinen als ze dat willen, geen probleem.
We hebben zelfs een nieuweling, Lott88, die gewoon meteen al geaccepteerd werd door dat "kliekje".
Vind de hele negatieve lading rondom dat zogenaamde kliekje nogal onterecht om eerlijk te zijn
Het is ook een SC he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als je dit topic van buitenaf wat volgt is het wel degelijk zo.. en dat komt vooral door het eindeloze offtopic ge-slowchat
Als je dit topic van buitenaf volgt, maak je jezelf tot buitenstaander ja. Das logisch. iedereen kan gewoon meedoen en wordt ook gewoon geaccepteerd heb ik ervaren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als je dit topic van buitenaf wat volgt is het wel degelijk zo.. en dat komt vooral door het eindeloze offtopic ge-slowchat
Ja nu wel, maar niet vanaf het begin. Doordat er zoveel werd ge-slowchat is het wat toegestaan. Maar goed, eindeloze discussie ben ik bangquote:
Als je een probleem met versieren hebt dan word je wel geaccepteerd ja..quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je dit topic van buitenaf volgt, maak je jezelf tot buitenstaander ja. Das logisch. iedereen kan gewoon meedoen en wordt ook gewoon geaccepteerd heb ik ervaren.
Punt is, er worden geen mensen buitengesloten
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet vinden van de slowchat. Aan de ene kant vind ik het wel goed omdat je elkaar zo beter kan leren kennen. Aan de andere kant komen er ook onderwerpen en opmerkingen voorbij die ik niet interessant vind, wat ik soms ook wel vervelend vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als je een probleem met versieren hebt dan word je wel geaccepteerd ja..
Nee hoor, Cactus, Sinji, Myr enzovoort enzovoort.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar goed er was blijkbaar meer behoefte aan een slowchat dan aan een serieus topic.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet vinden van de slowchat. Aan de ene kant vind ik het wel goed omdat je elkaar zo beter kan leren kennen. Aan de andere kant komen er ook onderwerpen en opmerkingen voorbij die ik niet interessant vind, wat ik soms ook wel vervelend vind
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als er niets ontopics te melden is door iemand, lees ik liever slowchat dan helemaal niets. Als er een interessant en ontopic onderwerp voorbij komt staat dat toch altijd wel centraal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet vinden van de slowchat. Aan de ene kant vind ik het wel goed omdat je elkaar zo beter kan leren kennen. Aan de andere kant komen er ook onderwerpen en opmerkingen voorbij die ik niet interessant vind, wat ik soms ook wel vervelend vind
Awww de schat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet. Jammer genoeg.
Maar Newb vond me zo ook nog wel sexy.
Jij bent geen nieuwkomerquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik heb er wel problemen mee, en ik voel me vaak nog steeds een nieuwkomer
Nee, ik weet dat ik het niet ben, maar zo voelt het soms welquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent geen nieuwkomer
Jij zit er al langer dan ik.
Ik ga even mijn eerste post zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad ja, daar kan ik nog niet aan tippen.
Zou ik ook wel kunnen doen. Ik heb 'm in juni toch nodig voor mijn jubileumpostquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga even mijn eerste post zoeken.
Dan zal ik ook al wel eens bij mijn 20.000ste post komen, daar moet ook weer wat in. Ik hoop niet dat ik al veel eerder dan in juni die post hoef te makenquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zou ik ook wel kunnen doen. Ik heb 'm in juni toch nodig voor mijn jubileumpost
Die ken ik niet, maar als ie je lastig valt stomp ik em wel effe in mekaar voor jequote:Op vrijdag 30 december 2011 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet. Jammer genoeg.
Maar Newb vond me zo ook nog wel sexy.
Als het zo doorgaat lukt je dat in maart al welquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zal ik ook al wel eens bij mijn 20.000ste post komen, daar moet ook weer wat in. Ik hoop niet dat ik al veel eerder dan in juni die post hoef te maken
Laat maar, ik mag hem welquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar als ie je lastig valt stomp ik em wel effe in mekaar voor je
Ik vrees het ook jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat lukt je dat in maart al wel
Zeg nou niet. Je hebt in die drie maanden dingen bereikt waar ik nog steeds van droomquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja
Geen leven enzo
Goed hoor.quote:
Wat liefde betreft heb ik niets te klagenquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg nou niet. Je hebt in die drie maanden dingen bereikt waar ik nog steeds van droom
Tja, dat zijn dan dingen die ik wel weer redelijk op orde heb. Nadruk op redelijk. En zo leren we wellicht allemaal iets van elkaar. Of zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat liefde betreft heb ik niets te klagen
Alleen wat betreft de rest is het allemaal maar wat magertjes.
Wat is de rest?quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach...kan altijd ergerquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sociaal leven, band met ouders, opleiding afgehaakt, onderbetaald baantje, vaak gedeprimeerd, dat soort dingen.quote:
Wel meteen al een paar weken na mijn eerste post hier had ik gewoon een vriendquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Tja, dat zijn dan dingen die ik wel weer redelijk op orde heb. Nadruk op redelijk. En zo leren we wellicht allemaal iets van elkaar. Of zo
Wees blij dat het nog wel eens raar loopt danquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel meteen al een paar weken na mijn eerste post hier had ik gewoon een vriend
Het kan raar lopen.
Je was dan ook overduidelijk wanhopigquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan raar lopen.
Nee joh das niet vreemd op FOK! zitten best veel toffe gasten, alleen niet zoveel toffe vrouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan raar lopen.
Genoeg toffe vrouwen. Maar te jong. Of bezetquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh das niet vreemd op FOK! zitten best veel toffe gasten, alleen niet zoveel toffe vrouwen.
Nee hoor. Viel best mee. Wel oversekst. Maar dat ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je was dan ook overduidelijk wanhopig
Bij latere kandidates ook nog?quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:51 schreef heloef het volgende:
Echt de dag dat ze zich aanmelde kreeg ik 4 berichten van hossel dat meisje.
Klopt, de leuke vrouwen die ik op FOK! tegenkom zijn toch altijd bezet of staan niet open om gehosseld te worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh das niet vreemd op FOK! zitten best veel toffe gasten, alleen niet zoveel toffe vrouwen.
Ik kan daar iets over zeggen, maar de TC-regels verbieden hetquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Viel best mee. Wel oversekst. Maar dat ben ik nog steeds
Hoi! Das alweer even terug Minneminquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef minnemin het volgende:
fijn Lokasenna. Die vriend heb je toch mooi maar. Als je ook aan de rest werkt, wordt je relatie vast nog beter.
Ik ga mijn best doen dit jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:50 schreef minnemin het volgende:
fijn Lokasenna. Die vriend heb je toch mooi maar. Als je ook aan de rest werkt, wordt je relatie vast nog beter.
En dat. Dat vergat ik evenquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
of staan niet open om gehosseld te worden.
Nee nu krijg ik zusjes en ander gespuis aangeboden die toevallig op negers vallen.quote:
Dat zei ik hem ook al.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij Lott nu eens hosselt Capstan
Lott wou een prins op het witte paard, dus voor mij zijn de kansen om tequote:Op vrijdag 30 december 2011 02:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is niet leuk het zijn ook wel veel dingen tegelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sociaal leven, band met ouders, opleiding afgehaakt, onderbetaald baantje, vaak gedeprimeerd, dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik vaker. Maar daar kan ik hier verder niet veel over zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook al.
Brofist, sis.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan daar iets over zeggen, maar de TC-regels verbieden het
No shot, no goal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lott wou een prins op het witte paard, dus voor mij zijn de kansen om te
Jij moet mensen meer een kans geven, voor irl.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat hoorde ik vaker. Maar daar kan ik hier verder niet veel over zeggen
Gelijk heb je, maar zo heb ik wel meer rare dingetjes, hèquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:57 schreef heloef het volgende:
Jij moet mensen meer een kans geven, voor irl.
Ik kijk er alweer naar uit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe het bij de volgende TC wel. Mits behoefte
Hoe gaat het met jou Karzai?quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat is niet leuk het zijn ook wel veel dingen tegelijk.
Meh, ik zeg dat allemaal wel. Maar het moet niet te erg gaan lijken alsof ik iets te kort kom, hè?quote:
Dat weten we toch allemaal al welquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, ik zeg dat allemaal wel. Maar het moet niet te erg gaan lijken alsof ik iets te kort kom, hè?
Het valt me ook amper kwalijk te nemen, hèquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weten we toch allemaal al wel
Wat scheelt er bij jou eigenlijk aan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb een paar stapjes vooruit gezet, maar het kan nog een heel stuk beter
Ben nog niet happy
Wattis?quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb een paar stapjes vooruit gezet, maar het kan nog een heel stuk beter
Ben nog niet happy
Mwah, ik ga zo slapen. En geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Loka, Capstan en ik zitten nog op TC. Je mag ook joinen hoor
We zitten niet op de cam. Tis nu onze privéchatbox hehequote:Op vrijdag 30 december 2011 03:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ga zo slapen. En geen zin om me fatsoenlijk aan te kleden enzo.
Nou ja, ik ga proberen te slapen en dan helpt TC nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zitten niet op de cam. Tis nu onze privéchatbox hehe
Welterusten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga proberen te slapen en dan helpt TC niet
Dus welterusten allemaal
Maar de echt binnenkomer was:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms dat is zo verschrikkelijk irritant. Maar dan op straat met twee vriendinnen.
Dan loop je over straat kom je langs twee meisjes die gewoon stil zijn en zodra je voorbij ze bent beginnen ze te fluisteren en te giechelen. En het lijkt me dan sterk dat ze het er over hebben hoe knap ik ben.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
Oftewel, niks veranderd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:08 schreef heloef het volgende:
Nou eerste post gevonden.
[..]
Maar de echt binnenkomer was:
[..]
trustenquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga proberen te slapen en dan helpt TC niet
Dus welterusten allemaal
Oordeel zelfquote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef Capstan het volgende:
Ik kom hier ook maar eens een kijkje nemen. De titel van deze reeks is ernstig op mij van toepassing, dus ik waag de gok...
Ik drink teveel, ga met verkeerde mensen om, ik ben luiquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat scheelt er bij jou eigenlijk aan?
Ik moest wel even lachen hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn jullie nou allemaal zo depressief? Om moe van te worden verander die instelling eens en je komt al een stuk beter voor de dag.
Ik herken alleen het laatste probleem een beetje. Maar het is nu dan ook vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2011 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink teveel, ga met verkeerde mensen om, ik ben lui
Van veel drinken krijg je depressieve gevoelens. Je kiest zelf uit met wie je omgaat. Lui zijn vergt wat meer moeitequote:Op vrijdag 30 december 2011 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik drink teveel, ga met verkeerde mensen om, ik ben lui
En wat deed ik een maand of twee later? Juist ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog wat loopt die vent zo te zeiken er wou tenminste iemand seks met hem. Niemand heeft ooit seks gewild met mij en ik loop er ook niet over te klagen en depressief te zijn.
Je bent wel op dreef nuquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat deed ik een maand of twee later? Juist ja.
Ik vind het echt hilarisch ik begon anderen af te zeiken om het feit dat ze depri waren dat ze alleen en maagd waren en een maand of twee later was ik het zelf en deed ik precies hetzelfde.quote:
Het topic heeft gewoon zijn uitwerking op je niet gemist, dat is het 'm gewoonquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het echt hilarisch ik begon anderen af te zeiken om het feit dat ze depri waren dat ze alleen en maagd waren en een maand of twee later was ik het zelf en deed ik precies hetzelfde.
Ik ben ook een vuile hypocriet.
Ik heb wel prachtige posts gehad, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word in niks belemmerd ik ga af en toe uit en leef gewoon mijn leven. Ik ben gewoon niet verschrikkelijk aantrekkelijk nou ja dat zij zo en er zal heus wel een keer een leuk meisje voorbij komen die mij ook leuk vind.
Ik ga toch niet lopen mokken als Richard en anderen hier, daar is het leven te leuk voor.
Richard. Wat zonde dat ik die gemist heb. Of misschien nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel prachtige posts gehad, al zeg ik het zelf.
Nou je hebt heel veel drama gemist voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Richard. Wat zonde dat ik die gemist heb. Of misschien niet
Het gaat echt in golfjes, hè? Bij mij ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je hebt heel veel drama gemist voor.
Maar mijn levensvisie was toen goed, draaide 180 graden en is nu weer hetzelfde.
Hoe bizar.
Ik moet gewoon weer werken, ben alleen slecht in solliciterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van veel drinken krijg je depressieve gevoelens. Je kiest zelf uit met wie je omgaat. Lui zijn vergt wat meer moeite
Zo heb ik onze Nouvelles nou nog nooit gezien.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat doet ook niemand in mijn omgeving, bijna niemand dan. Maar weetje wat het probleem is, ik kan haar nooit krijgen. Omdat ze te mooi isIk moet het doen met mijn eigen ''niveau'' om het zo maar te zeggen. Oneerlijk toch?
Ik ben ook geen prater. Ik heb ook maar geluk gehad. En solliciteren is natuurlijk meer dan wel of geen prater zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer werken, ben alleen slecht in solliciteren
Ben niet zo'n prater
Het is toch moeilijk vast te stellen wie zijn ware "ik" isquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo heb ik onze Nouvelles nou nog nooit gezien.
Ja oke maar van dat slappe gelul word ik altijd zo moequote:Op vrijdag 30 december 2011 03:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben ook geen prater. Ik heb ook maar geluk gehad. En solliciteren is natuurlijk meer dan wel of geen prater zijn.
Ik snap het wel. In zekere zin is het onderwerp van deze reeks wel een beetje vergelijkbaar. Althans in mijn onervaren belevingquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja oke maar van dat slappe gelul word ik altijd zo moe
Geef mij die baan nou maar dan fix ik het wel
Ja daar heb je proeftijd voorquote:Op vrijdag 30 december 2011 03:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap het wel. In zekere zin is het onderwerp van deze reeks wel een beetje vergelijkbaar. Althans in mijn onervaren beleving
Helaas is het nodig om ze te overtuigen dat je het kunt fixen. Aan dat onderdeel van "het spel" ontkom je niet.
Tja, vaak willen ze toch al net iets meer zekerheid. En dat kan dus verkeerd uitpakken.quote:
Trustequote:Op vrijdag 30 december 2011 06:37 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, ik ga slapen man, de tering, fijne avond
Of morgen... Whatever
jullie moeten wel lezen ik wil het knappe paard op de witte prinsquote:Op vrijdag 30 december 2011 02:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lott wou een prins op het witte paard, dus voor mij zijn de kansen om te
Sterke prins die een paard kan tillenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jullie moeten wel lezen ik wil het knappe paard op de witte prins
Ik snap het niet denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jullie moeten wel lezen ik wil het knappe paard op de witte prins
Zit ik daar met allemaal heloefs... of andere mensen uit het topic, nee bedanktquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, Allah belooft je allemaal maagden in de hemel enzo.
Inderdaad, volgens mij staat er nergens dat het vrouwelijke maagden zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Zit ik daar met allemaal heloefs... of andere mensen uit het topic, nee bedankt
Het is natuurlijk ook maar net hoe je jezelf opstelt.. Als je eeuwig blijft geloven dat je hoofdpijn hebt krijg je de verschijnselen vanzelf.. In mijn ogen vallen die kliekjes ook wel meequote:Op vrijdag 30 december 2011 02:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap dat hele kliekjes gedoe helemaal niet. Mensen kunnen gewoon ons joinen als ze dat willen, geen probleem.
We hebben zelfs een nieuweling, Lott88, die gewoon meteen al geaccepteerd werd door dat "kliekje".
Vind de hele negatieve lading rondom dat zogenaamde kliekje nogal onterecht om eerlijk te zijn
Ik vind het hier ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar net hoe je jezelf opstelt.. Als je eeuwig blijft geloven dat je hoofdpijn hebt krijg je de verschijnselen vanzelf.. In mijn ogen vallen die kliekjes ook wel mee
Als je eeuwig doet alsof je niet geaccepteerd word zit dat volgens mij meer tussen je oren. Iedereen heeft wel eens moeite met versieren of ''hosselen'' zoals jullie dat noemen:')quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook wel meevallen.
Je word hier vrij snel geaccepteerd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook maar net hoe je jezelf opstelt.. Als je eeuwig blijft geloven dat je hoofdpijn hebt krijg je de verschijnselen vanzelf.. In mijn ogen vallen die kliekjes ook wel mee
Bedoelde meer dat er hier best wel sc's zijn waar nieuwelingen niet zo makkelijk binnen komen. ( hihi komen)quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Als je eeuwig doet alsof je niet geaccepteerd word zit dat volgens mij meer tussen je oren. Iedereen heeft wel eens moeite met versieren of ''hosselen'' zoals jullie dat noemen:')
Oeh spannend, iets met 7e hemel enzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niks heaven, we maken het zelf wel gewoon hemels.
En je ging nog wel zo vroeg slapenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me helemaal niet lekker.Volgens mij heb ik te slecht geslapen.
Heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk? Wat doe je hier in ons groepje!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik! *voorgesteld dan he) enuh pics? Je zei gister nog dat mijn ogen zo opvielenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:19 schreef palawan het volgende:
Heb je jezelf al voorgesteld eigenlijk? Wat doe je hier in ons groepje!
Heb je ook problemen met versieren? Anders mag je hier niet komen hoor!
Tevens: pics?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Oeh spannend, iets met 7e hemel enzo
[..]
En je ging nog wel zo vroeg slapen
Of je bent veel te vroeg opgestaan
Daar kan ik niks over zeggen zit alleen hier namelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat er hier best wel sc's zijn waar nieuwelingen niet zo makkelijk binnen komen. ( hihi komen)
Vind dat hier wel meevallen
Dan hebben we de voorstelling gemist.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik! *voorgesteld dan he) enuh pics? Je zei gister nog dat mijn ogen zo opvielenben je mij nu al weer vergeten
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben liever hier aan het slowchatten dan dat ik op TC zit, hier komen tenminste nog wat intelligente onderwerpen voorbij af en toe, maar zo af en toe vind ik het wel leuk, vooral wat later op de avond. Om 4 uur 's middags zit ik veel liever hier.
Goed zeg, ik zie dat je quote skills al stijgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik! *voorgesteld dan he) enuh pics? Je zei gister nog dat mijn ogen zo opvielenben je mij nu al weer vergeten
Wie zou jou nu vergeten palawan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed zeg, ik zie dat je quote skills al stijgenJe kan nu ook al stukjes quoten uit een post
Ik ga weleens kijken of ik je intropost kan vinden... en vergeten doe ik niet hoor, het was enkel een test of je nog wist wie ik was
Goed idee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:23 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zouden we notities moeten maken en van iedereen die in het topic komt een korte samenvatting moeten op schrijven.
Vergeetachtige mensen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie zou jou nu vergeten palawan?
Mijn openingspost was niet echt heel vrolijk hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed zeg, ik zie dat je quote skills al stijgenJe kan nu ook al stukjes quoten uit een post
Ik ga weleens kijken of ik je intropost kan vinden... en vergeten doe ik niet hoor, het was enkel een test of je nog wist wie ik was
Ach, hij was vast duidelijker dan de mijnequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn openingspost was niet echt heel vrolijk hooren heeft ook voor de nodige onduidelijkheden gezorgt (kwam ik later achter toen ik ineens de DM functie ontdekte)
Doe hem nog eens. Ik ben te lui om te zoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mijn openingspost was niet echt heel vrolijk hooren heeft ook voor de nodige onduidelijkheden gezorgt (kwam ik later achter toen ik ineens de DM functie ontdekte)
Jij bent dan ook wel lief.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn samenvatting is gewoon Myraela; Lievvvvvvvvvvvvvv, hihihihi je zei "liev"![]()
:d
:d
![]()
neuquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hem nog eens. Ik ben te lui om te zoeken.
Heb hem gelezen, inderdaad niet echt heel vrolijk, rot voor je zegquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij hebt wel zelfkennisquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Notoire aandachtshoer met problemen zou wel kloppen.
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Notoire aandachtshoer met problemen zou wel kloppen.
Ik kan ditquote:
Kroegbaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
Ook wel benieuwd wat mensen bij mij voor beeld hebben
Eigenlijk niet zoveel. Heb je nog nooit gezien, en ook geen schokkende posts gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
Ook wel benieuwd wat mensen bij mij voor beeld hebben
Dat zeggen echt zoveel mensen, ik snap niet waarom ik zo gemeen overkom.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel lief.
Ook al kom je zo op fok niet over
Niet gemeen, maar gewoon niet zo lief als dat je bent.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zeggen echt zoveel mensen, ik snap niet waarom ik zo gemeen overkom.
Op fok kan je zooooo scherp zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, knuffelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op fok kan je zooooo scherp zijnEn dan in het echt ben je zo'n huppelend schattig meisje die heel veel met me knuffelt.
Haha geintje hoor, op forum had ik eigenlijk beetje een beeld van normaal / rustig meisje...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan dit
1. niet ontkennen
2. niet weerleggen door te zeggen dat je me nog nooit in het echt hebt gezien
#fml
Ik dacht ook dat je een sarcastische bitch zou zijn, viel gelukkig 100% mee in het echtquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zijn verdere dingen overbodig.quote:
Ik ben normaal eigenlijk heel rustig, maar soms dan moet ik ook even ontladen. Dat was met SR.. Ik ben echt niet zo hyper normaal gesprokenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha geintje hoor, op forum had ik eigenlijk beetje een beeld van normaal / rustig meisje...
Dat was wel even wat anders toen ik je in het echt zag
[..]
Ik dacht ook dat je een sarcastische bitch zou zijn, viel gelukkig 100% mee in het echt
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:39 schreef palawan het volgende:
Ik dacht ook dat je een sarcastische bitch zou zijn, viel gelukkig 100% mee in het echt
Eens.quote:
Nu alleen nog een kort pittig kapsel, jij gekke meidquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik wel een steekje los heb, dus ik ben altijd in voor dansjes en gek doen.
Knuffelen is gewoon te leuk! Ik ben sowieso heel lichamelijk, dus ik zit heel snel aan mensen. Hand op schouders leggen tot knuffelen. Tenzij ik een afkeer tegen iemand heb, dan word ik heel prikkelbaar als je aan me zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hoe zagen mensen jou op het middelbaar dan, en hoe denk je dat wij je nu zien?
[..]
Eens.
Nomnomnom.
Ik knuffel echt teveel als ik de kans krijg. En dat terwijl ik vroeger mensen geen eens een hand durfde te geven.
Ja dat heb ik dus ook. Als ik je niet mag, of niet ken dan moet je gewoon niet aan me zitten. Niet eens een hand op m'n schouder ofzo. Maarja, als ik iemand niet mag heb ik eigenlijk ook liever niet dat die tegen me praat of in mijn buurt komt. Alleen dat, kan me al genoeg ergeren. Zoals een bepaald persoon op SR.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knuffelen is gewoon te leuk! Ik ben sowieso heel lichamelijk, dus ik zit heel snel aan mensen. Hand op schouders leggen tot knuffelen. Tenzij ik een afkeer tegen iemand heb, dan word ik heel prikkelbaar als je aan me zit.
Ik denk als een heel stille teruggetrokken jongen, die nooit iets zei.Een saaie gast die niet heel veel toevoegd ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hoe zagen mensen jou op het middelbaar dan, en hoe denk je dat wij je nu zien?
Hmmm, oliebollenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk als een heel stille teruggetrokken jongen, die nooit iets zei.Een saaie gast die niet heel veel toevoegd ofzo.
Hmm... ik denk...
Wel een stuk positiever eigenlijk. Wel een beetje een rustige jongen, maar wel een die je er goed bij kan hebben. En ik zie er goed uit natuurlijk![]()
En nu oliebollen eten, baas heeft ze meegenomen
Fuuu, we hebben je echt teveel complimentjes gegeven, straks word je nog arrogant.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk als een heel stille teruggetrokken jongen, die nooit iets zei.Een saaie gast die niet heel veel toevoegd ofzo.
Hmm... ik denk...
Wel een stuk positiever eigenlijk. Wel een beetje een rustige jongen, maar wel een die je er goed bij kan hebben. En ik zie er goed uit natuurlijk![]()
En nu oliebollen eten, baas heeft ze meegenomen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik wel een steekje los heb, dus ik ben altijd in voor dansjes en gek doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Hij is voor ajax, dus dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)andelijk-gehandicapt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is voor ajax, dus dat was al duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |