Daar kunnen wij alleen maar van dromen inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar
jij had sociale interactie.
Ik wil helemaal geen sociale interactie als ik wil slapen. Dan wil ik slapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar
jij had sociale interactie.
Ik wees er slechts op dat ik dat vandaag niet gehad heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kunnen wij alleen maar van dromen inderdaad.
Oja dat zijn leuke dingen altijdquote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je weet wel, nettopremie berekenen bij een gemengde verzekering.
Nou ik kan er alleen maar van dromen dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wees er slechts op dat ik dat vandaag niet gehad heb.
Niet uit dit topic. Uit het metaltopicquote:
Whaha ja! leuk gedaan.quote:
Oh okay, tof wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet uit dit topic. Uit het metaltopic
Zekerquote:
Liedje is leuk, clip hmm niet zo boeiend.quote:
Heb de AH magnetronmaaltijden gevonden, hollands of wereldgerechtenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Welke maaltijd? Misschien inspiratie voor mij.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had sociale interactie met mijn ouders. Dat faalde weer als vanouds
Tevens ben ik net terug, dus hai.
Halloquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn reden om ook niet meer naar buiten te gaan vandaagquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Die wiebelende tietjes van dat meisje poppetje dingquote:
Zoenen als het 12 uur is en achteraf opscheppen dat het was alsof er overal vuurwerk afging toen jullie voor t eerst zoenden.quote:
Ohmen, ik ben zo jaloers.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoenen als het 12 uur is en achteraf opscheppen dat het was alsof er overal vuurwerk afging toen jullie voor t eerst zoenden.
Want.
Nopequote:
Hoiquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Daten?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmen, ik ben zo jaloers.Ik wil dat ook.
Dan moet je zaterdag om 12 uur hier zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmen, ik ben zo jaloers.Ik wil dat ook.
quote:
Op mensen die dat wel hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdag om 12 uur hier zijn
Nou dan niet hoor, zal nog eens zo lief zijn om iets aan te biedenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Op mensen die dat wel hebben.
En nee, het gaat een meidenavondje worden. Mannen komen later wel.
En jij ook als die mannen komen?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Op mensen die dat wel hebben.
En nee, het gaat een meidenavondje worden. Mannen komen later wel.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij ook als die mannen komen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij ook als die mannen komen?
Pussyquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Joysa het volgende:
Oud en nieuw bij Stefan.
Binnen, ik ga niet naar buiten met dat schijt vuurwerk
Ik blijf ook lekker warm binnen zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Joysa het volgende:
Oud en nieuw bij Stefan.
Mijn eerst uit te voeren voornemen voor 2012 is om dit jaar niet te vluchten voor het vuurwerkquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Joysa het volgende:
Oud en nieuw bij Stefan.
Ik hoef niet nog een keer zo'n ding half in mn oor.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerst uit te voeren voornemen voor 2012 is om dit jaar niet te vluchten voor het vuurwerk
Hij moet ook niet in je oor, slimmiequote:Op donderdag 29 december 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog een keer zo'n ding half in mn oor.
Ik blijf fijn binnen
Dat had ik die kerel ook even duidelijk gemaakt jaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij moet ook niet in je oor, slimmie
Goed bezigquote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
De boodschappen zijn ook weer gedaan.
Wat knap van je.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kunnen die praten dan?quote:
In mijn hele leven wel eens ja. Vandaag niet.quote:
smakelijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef Bartholomeus het volgende:
In de categorie #twitter: voerdertijd
De vraag is moet je wel willen dat die praten?quote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef Bartholomeus het volgende:
In de categorie #twitter: voerdertijd
Soms komt er nog weleens wat zinnigs uit bij zequote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De vraag is moet je wel willen dat die praten?
Oh ja wanneer dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms komt er nog weleens wat zinnigs uit bij ze
Alleen quatsch komt eruit. Hak hun tong eraf.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De vraag is moet je wel willen dat die praten?
Het belangrijkste is natuurlijk dat je er iets zinnigs in stopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms komt er nog weleens wat zinnigs uit bij ze
Tuurlijk schat, kijk jij maar lekker voetbal, ik ga wel alleen naar mijn ouders.quote:
Maar je kunt er niet elke keer maar iets instoppen heloefquote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het belangrijkste is natuurlijk dat je er iets zinnigs in stopt.
Dat kunnen ze normaliter gelukkig wel waarderen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het belangrijkste is natuurlijk dat je er iets zinnigs in stopt.
"Sorry lieverd, ik loop nog even terug voor dat biertje."quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, kijk jij maar lekker voetbal, ik ga wel alleen naar mijn ouders.
Als ze zoiets zeggen
Daar merk ik persoonlijk vrij weinig van, maar dat ligt aan mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kunnen ze normaliter gelukkig wel waarderen.
Alleen mannen zijn zo lui dat ze een ander hun bier laten halen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Sorry lieverd, ik loop nog even terug voor dat biertje."
Je treft de verkeerde vrouwmenschen heloefjequote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar merk ik persoonlijk vrij weinig van, maar dat ligt aan mij.
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat je niks hebt laten weten en met vrienden de kroeg in bent gedoken.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Sorry lieverd, ik loop nog even terug voor dat biertje."
Deze dame weet.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen mannen zijn zo lui dat ze een ander hun bier laten halen.
Ja dat klinkt goedquote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, kijk jij maar lekker voetbal, ik ga wel alleen naar mijn ouders.
Als ze zoiets zeggen
Als ik dat ooit op een dag hoor dan is mijn leven geslaagdquote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat je niks hebt laten weten en met vrienden de kroeg in bent gedoken.
Ik vond het wel lief dat je toen je om 4 uur vannacht thuis kwam me wakker maakte omdat je geil was.
Ik loop de negerliefhebsters steeds mis ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je treft de verkeerde vrouwmenschen heloefje
Zouden ze bestaan zulke vrouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat je niks hebt laten weten en met vrienden de kroeg in bent gedoken.
Ik vond het wel lief dat je toen je om 4 uur vannacht thuis kwam me wakker maakte omdat je geil was.
Je pakt ze niet aan als ze je worden aangebodenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop de negerliefhebsters steeds mis ja.
[..]
Zouden ze bestaan zulke vrouwen?
Als ik dat ooit hoor trouw ik met haar.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat ooit op een dag hoor dan is mijn leven geslaagd
In mijn ideale wereld welquote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop de negerliefhebsters steeds mis ja.
[..]
Zouden ze bestaan zulke vrouwen?
Bwhehehequote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je pakt ze niet aan als ze je worden aangeboden
Oh ze zijn er ook wel hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Murdera het volgende:
Er zijn zeker vrouwen die in de buurt komen hoor.
Ik heb 1 keer te horen gekregen; "zullen we nog even een paar biertjes achterover slaan, en daarna gewoon naar huis gaan om te neuken?"
Heloef, ga op je knie voor deze damequote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel relaxt als je getrouwd bent en je man blijft af en toe 's nachts weg, kun je ook eens opblijven om te gamen ofzo.
Nu is het al te laat.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, ga op je knie voor deze dame
Pics?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, ik heb gedouched. En nu zit ik in mijn nieuwe badjas
En?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Murdera het volgende:
Er zijn zeker vrouwen die in de buurt komen hoor.
Ik heb 1 keer te horen gekregen; "zullen we nog even een paar biertjes achterover slaan, en daarna gewoon naar huis gaan om te neuken?"
Soms heb ik spijt dat ik haar niet fatsoenlijk gehosseld heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, ga op je knie voor deze dame
En terechtquote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Soms heb ik spijt dat ik haar niet fatsoenlijk gehosseld heb.
Komt door je haar.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een vraag.
Ja, dat leek mij ook een goed idee ja.
Wat een bazige chick was dat.
Nee sorry, ik maak deze nog op en dan ga ik maar eens een keer vroeg slapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou me verrot lachen als de man in kwestie nee heeft gezegd
Ik heb een gamende nymfo laten lopen.quote:
Nicequote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een vraag.
Ja, dat leek mij ook een goed idee ja.
Wat een bazige chick was dat.
Gelukkig ben ik niet perfect, ik hou niet van voetbal.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een gamende nymfo laten lopen.
Ik zou in de lach schieten van die vraag.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou me verrot lachen als de man in kwestie nee heeft gezegd
Mag vast niet van mijn oudersquote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat je haar groeien en neem dreads, misschien zeg ik het dan ooit wel tegen jou.
Gelukkig hou je niet van voetbal.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet perfect, ik hou niet van voetbal.
Mag ik ook niet van de mijne. Maar ach.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mag vast niet van mijn ouders
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig hou je niet van voetbal.
Ik zeker niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou in de lach schieten van die vraag.
Ach zo belangrijk is dat ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voetbalquote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten.quote:
Spuit 11quote:
Ach maar ik lach sowieso snel, ik lach nog steeds om het pak condooms in mijn kast.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeker niet.
Dat was een bloedserieuze aangelegenheid, die ik niet mocht verpesten op wat voor manier dan ook.
Je nadert perfectie.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets met voetbal. Ook niet tegen voetbal.
Maar verwacht niet dat ik met een EK of WK ineens ga juichen, die schijnheiligheid van de meeste niet-voetballiefhebbers
Saamhorigheid kan ook tot massale blijdschap leiden. Dat heeft niets met schijnheiligheid te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb niets met voetbal. Ook niet tegen voetbal.
Maar verwacht niet dat ik met een EK of WK ineens ga juichen, die schijnheiligheid van de meeste niet-voetballiefhebbers
Hobby's opdringenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil best mee naar een wedstrijd als zij dat leuk vindt. Als zij daarna mee gaat naar een metalconcert
Ik heb echt liever dat mensen het gewoon altijd kut vinden en dan niet opeens gaan doen alsof ze het leuk vinden als Oranje speelt op een EK of WK. Toen ze kwalificatiewedstrijden speelden keken ze ook niet dus ze zijn geen Oranje supporters.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Saamhorigheid kan ook tot massale blijdschap leiden. Dat heeft niets met schijnheiligheid te maken.
En dat zeg ik als voetballiefhebber.
Ja precies. Laat mij in vredesnaam in m'n eentje rondjes rijden met een vrachtwagen, en laat haar in vredesnaam zien wat ze doet met die knolquote:
Daarom als zij niet van metal houd wil ik best mee naar voetbalquote:
Ik wil jou in die taart hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef Lot88 het volgende:
ik kan ook niet een halve dag weg zijn en word al uitgemaakt voor slet
@xfriendx ik moet en zal jou in die taart hebben!
Ga me niet vertellen dat jij nooit een sportevenement bekijkt puur en alleen omdat het belangrijk is? Olympische spelen kijk jij misschien ook naar het zwemmen terwijl je dat de vorige vier jaar niet interesseerde?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt liever dat mensen het gewoon altijd kut vinden en dan niet opeens gaan doen alsof ze het leuk vinden als Oranje speelt op een EK of WK. Toen ze kwalificatiewedstrijden speelden keken ze ook niet dus ze zijn geen Oranje supporters.
Ik zie gekke dingen voor me....quote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef Lot88 het volgende:
Ik kwam voor je opquote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef Lot88 het volgende:
kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil jou in die taart hebben
hoe lief <3 ik heb nog naar je gezwaait maar je zwaaide niet terugquote:Op donderdag 29 december 2011 18:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kwam voor je op
Like a baws
Wij snappen elkaarquote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Sowieso, lekker je eigen vrije tijd houden.Ik heb ook een hekel aan mensen die ineens altijd en overal hun vriendin/vriend meenemen. Soms wil ik ook wel eens een avondje gewoon met vriendinnen.
Nicequote:
Ik zat met m'n neus in m'n vrachtwagenboekie. En ik en m'n vrachtwagenboekiequote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoe lief <3 ik heb nog naar je gezwaait maar je zwaaide niet terug
Tuurlijk maar ik ga niet zoals de meesten een heel jaar zitten afgeven op voetbal om vervolgens het een maand lang over niks anders te gaan hebben dan voetbal.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij nooit een sportevenement bekijkt puur en alleen omdat het belangrijk is? Olympische spelen kijk jij misschien ook naar het zwemmen terwijl je dat de vorige vier jaar niet interesseerde?
wil je vrachtwagenchaufeur worden?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zat met m'n neus in m'n vrachtwagenboekie. En ik en m'n vrachtwagenboekie
Dat zijn wel de excessen hoor..de meerderheid geeft gewoon niet zo veel om voetbal maar vindt het tijdens een EK of WK wel leuk omdat het dan echt ergens om gaat. En dat vind ik begrijpelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik ga niet zoals de meesten een heel jaar zitten afgeven op voetbal om vervolgens het een maand lang over niks anders te gaan hebben dan voetbal.
Die mensen die opeens gaan doen of ze er verstand hebben zijn nog wel het ergst.
Dartenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
c_a kijkt darten
Die Nicholson is best wel leuk
Gezegend is de dag de de link naar TC gewoon in de OP staat. Zal voor dit topic zelf ook beter zijn denk ik.quote:
Ja, momentje, ik verhuis even richting mijn iMac, want mijn laptop gaat het niet lang volhouden zonder kabel.quote:
Als jij het aanmaakt en hier linkje post. Dan komen er wel mensen hoor, heb je myr niet voor nodigquote:
Ben ik al. Nouja, ik ben reservistquote:Op donderdag 29 december 2011 18:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wil je vrachtwagenchaufeur worden?
Kom op lieve Lotte, als jij een room aan maakt dan volgt de rest van de fanclub, inclusief ikzelf, toch gewoon? Daar heb je Myraela niet bij nodig hoor!quote:
gmtaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op lieve Lotte, als jij een room aan maakt dan volgt de rest van de fanclub, inclusief ikzelf, toch gewoon? Daar heb je Myraela niet bij nodig hoor!
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Darten
ohw, en mensen die darten een sport noemen
Ik kijk dat ook nooit, maar het stond toevallig opquote:Op donderdag 29 december 2011 18:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Darten
Dat geeft niet, topless bewaar je toch gewoon voor mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Lot88 het volgende:
maar ik ben niet topless en ik kan al niet een quoten
Haha is niet erg, tegen de tijd dat we daar achterkomen zitten we toch al in de roomquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Lot88 het volgende:
maar ik ben niet topless en ik kan al niet een quoten
Je vindt Raymond van Barneveld gewoon een enorm lekker ding he?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nooit, maar het stond toevallig op
Soms is het wel fijn om een admin met ban-hammer in de room te hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezegend is de dag de de link naar TC gewoon in de OP staat. Zal voor dit topic zelf ook beter zijn denk ik.
Als dat een sport is, is masturberen het ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Darten
Masturberen is een sport jaquote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat een sport is, is masturberen het ook.
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vindt Raymond van Barneveld gewoon een enorm lekker ding he?
Tieten zijn zo veel beter als je de dame ook kent.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Jongens, tieten op een beeldscherm toveren is niet zo moeilijk hoor, daar zijn speciale websites voor zelfs. Kan je je uren vermaken
Oh, dat zou ik ook niet weten. Of dat men gewoon altijd een room met dezelfde naam opent?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms is het wel fijn om een admin met ban-hammer in de room te hebben.
Ik weet niet of dat kan als altijd dezelfde room gebruikt is.
Darten is toch gewoon marathonmasturberen?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dat een sport is, is masturberen het ook.
Of als je de illusie hebt dat je ze ooit eens kan aanraken.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tieten zijn zo veel beter als je de dame ook kent.
Je lijkt op hem?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan maak ik ook weinig kans denk ik
Juist.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:18 schreef palawan het volgende:
[..]
Of als je de illusie hebt dat je ze ooit eens kan aanraken.
Bij die sites weet je gewoon dat die kans er toch niet inzit
Hehe nee hoor, niet echt. Althans ik denk van niet hoewel ik ook wel te veel van eten hou. Anyway, foto van me staat in m'n FoBo, dan kan je het zelf vergelijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je lijkt op hem?
Mweeeeeehhhh me bad is koud
Jij hebt een bad!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je lijkt op hem?
Mweeeeeehhhh me bad is koud
Ik ga zo in jouw fobo gluren, zit nu op iPhonequote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, niet echt. Althans ik denk van niet hoewel ik ook wel te veel van eten hou. Anyway, foto van me staat in m'n FoBo, dan kan je het zelf vergelijken
Nog wel kleiner dacht ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt, normaal is een bad 1,70 bij 70 geloof ik
Als hij warm is, stap ik erinquote:Op donderdag 29 december 2011 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Non!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik wil ook
Nee joh, bij masturberen beweeg je je arm veel meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Darten is toch gewoon marathonmasturberen?
Ja en dan zit je best nog wel ruim ookquote:Op donderdag 29 december 2011 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog wel kleiner dacht ik.
1,80 bij 80,daar kunnen we samen in joh!
Ipadquote:Op donderdag 29 december 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz waarom kan je niet op TC met je iPad
I-quote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee iPad
iMac
iPhone
IPod
Apple
Myr waar ben je als ik je nodig heb
Ja hallo, deze post is gemaakt vanaf mijn iMac. Mijn iPhone en iPad zijn het met deze post eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee iPad
iMac
iPhone
IPod
Apple
Myr waar ben je als ik je nodig heb
Ik voel de liefdequote:Op donderdag 29 december 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hallo, deze post is gemaakt vanaf mijn iMac. Mijn iPhone en iPad zijn het met deze post eens.
I feel something tickling in my pantsquote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
I feel the hate rise up in me..
Dingen die omhoog komen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
I feel the hate rise up in me..
Jij brengt een hele hoop aan mij omhoog he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zacht, zacht, zacht.. zacht is zwiiiitsaaaal..quote:
En het ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
zacht, zacht, zacht.. zacht is zwiiiitsaaaal..
Zo zacht?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee zwitsal in mijn haartjes nu
Wat wil je met haar billetjes?quote:
Insmeren met zwitsalquote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je met haar billetjes?
Geloof het wel, ga me er zo ook maar aan wagenquote:
Draaien?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geloof het wel, ga me er zo ook maar aan wagen
Gaat leuk worden want ik moet zo draaien en als ik draai word ik altijd hyper
20:30 tot 22:30quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoelaat? Ga ik mn oordopjes eens zoeken
Ga maar liggen dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als mensen aan mijn billen zitten
Ben apart geval enzo
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker als mensen aan mijn billen zitten
Ben apart geval enzo
Oh hoe dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een slechte grap, en we lullen nergens meer over.
Wil je zeggen wanneer je op tc gaat dan? Ik wil je gezicht wel eens zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik klim even uit mijn zwitsalbadje
Tot later
Holaquote:
Ik heb een `Foboquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je zeggen wanneer je op tc gaat dan? Ik wil je gezicht wel eens zien.
Mensen die nog niet naar de kont het gezicht van C_A hebben gekeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het echt ben je veel mooierquote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
[..]
Ik heb een `Fobo
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die nog niet naar de kont het gezicht van C_A hebben gekeken.
ik zit er al een tijdje inquote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
holaquote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
Wat een rust hier. Ik weet wel waarom
http://tinychat.com/asrskquote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
quote:
quote:
Ture, true.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Strani het volgende:
Kunnen we dan nou eindelijk gewoon stellen dat die TC níet goed is voor dit topic?
Wat is de meerwaarde van TC? Vooral dat je wat hoofden in beeld ziet toch? Als ik hoofden wil zien ga ik wel naar buitenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb menig SC's kapot zien gaan door TC.
Maar ja het is wel gezellig enzo....
En je kan toch beiden doen?
Dat is het ironische, van dit topic heeft Daniel nou net een SC gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Nouja we houden de slowchat er ook mee beperkt natuurlijk
Dat zei ik gisteren ook al.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het ironische, van dit topic heeft Daniel nou net een SC gemaakt.
Ja ok, maar we doen toch ons best. De modjes zullen trots op ons zijnquote:
Wij durven niet naar buiten, dit is het dichtstbijzijnde bij hoofden wat wij komen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van TC? Vooral dat je wat hoofden in beeld ziet toch? Als ik hoofden wil zien ga ik wel naar buiten
Nou ja, het dood laten bloeden van een leuke SC is nou ook weer geen geweldige prestatie.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja ok, maar we doen toch ons best. De modjes zullen trots op ons zijn
Lastig bij te houden inderdaadquote:
En? issie tof?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben en blijf geloof ik een dwars buitenbeentjeIk ben lekker naar Puss in boots geweest
yay ik heb een leven
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben en blijf geloof ik een dwars buitenbeentjeIk ben lekker naar Puss in boots geweest
yay ik heb een leven
Ik probeer het maar niet meer, ook al zit ik er welquote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lastig bij te houden inderdaad
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
yay ik heb een leven
Jij hebt ook wel eens laarzen aan?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is heel leuk , een aanrader als je tenminste 3d animatie liefhebber bent. Weet je wat soms best wel raar is dat je een film zit te kijken die eigenlijk ook een beetje herkenbaar is in situatie die je nu meemaakt. Vind dat altijd een beetje typische ervaring
Dat ligt eraan was het alleen?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
yay ik heb een leven
Nee maar heb ook nu ruzie met iemand waar ik een poosje mee omging en dit weekend ook voor het eerst weer gezien. In film hadden humpty dumpty en puss in boots ruzie en zagen elkaar weer na lange ruziequote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel eens laarzen aan?
Nee met mamquote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat ligt eraan was het alleen?
Niet alleen 37-jarige vrouwen, hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee met mamJa 37 jarige vrouwen maken nog wel eens tijd vrij om met mams naar de film te gaan
Statler and Waldorfquote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
En in februari ga ik met neefje naar Muppets
Ik vond Miss Piggy altijd echt een irritant krengquote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Yup en Animal en miss piggy
"Just when you think this show is terrible, something wonderful happens".quote:
Inderdaad. Ik had beter gewoon de stad in kunnen gaan om bier te drinken. Ben ik eens thuis, is er geen vertier op Fok.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:53 schreef xFriendx het volgende:
Zo'n chat is wel killing voor het topic
Waarschijnlijk is er morgenavond gewoon weer een nieuwequote:Op donderdag 29 december 2011 22:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had beter gewoon de stad in kunnen gaan om bier te drinken. Ben ik eens thuis, is er geen vertier op Fok.
En morgen wordt natuurlijk uitgebreid de chat van de voorgaande avond nabesproken, om de kliekjes compleet te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |