Daar kunnen wij alleen maar van dromen inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar
jij had sociale interactie.
Ik wil helemaal geen sociale interactie als ik wil slapen. Dan wil ik slapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maarmaarmaar
jij had sociale interactie.
Ik wees er slechts op dat ik dat vandaag niet gehad heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kunnen wij alleen maar van dromen inderdaad.
Oja dat zijn leuke dingen altijdquote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je weet wel, nettopremie berekenen bij een gemengde verzekering.
Nou ik kan er alleen maar van dromen dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wees er slechts op dat ik dat vandaag niet gehad heb.
Niet uit dit topic. Uit het metaltopicquote:
Whaha ja! leuk gedaan.quote:
Oh okay, tof wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet uit dit topic. Uit het metaltopic
Zekerquote:
Liedje is leuk, clip hmm niet zo boeiend.quote:
Heb de AH magnetronmaaltijden gevonden, hollands of wereldgerechtenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Welke maaltijd? Misschien inspiratie voor mij.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had sociale interactie met mijn ouders. Dat faalde weer als vanouds
Tevens ben ik net terug, dus hai.
Halloquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn reden om ook niet meer naar buiten te gaan vandaagquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Die wiebelende tietjes van dat meisje poppetje dingquote:
Zoenen als het 12 uur is en achteraf opscheppen dat het was alsof er overal vuurwerk afging toen jullie voor t eerst zoenden.quote:
Ohmen, ik ben zo jaloers.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoenen als het 12 uur is en achteraf opscheppen dat het was alsof er overal vuurwerk afging toen jullie voor t eerst zoenden.
Want.
Nopequote:
Hoiquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
Daten?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmen, ik ben zo jaloers.Ik wil dat ook.
Dan moet je zaterdag om 12 uur hier zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohmen, ik ben zo jaloers.Ik wil dat ook.
quote:
Op mensen die dat wel hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je zaterdag om 12 uur hier zijn
Nou dan niet hoor, zal nog eens zo lief zijn om iets aan te biedenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Op mensen die dat wel hebben.
En nee, het gaat een meidenavondje worden. Mannen komen later wel.
En jij ook als die mannen komen?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Op mensen die dat wel hebben.
En nee, het gaat een meidenavondje worden. Mannen komen later wel.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij ook als die mannen komen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij ook als die mannen komen?
Pussyquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Joysa het volgende:
Oud en nieuw bij Stefan.
Binnen, ik ga niet naar buiten met dat schijt vuurwerk
Ik blijf ook lekker warm binnen zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Joysa het volgende:
Oud en nieuw bij Stefan.
Mijn eerst uit te voeren voornemen voor 2012 is om dit jaar niet te vluchten voor het vuurwerkquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Joysa het volgende:
Oud en nieuw bij Stefan.
Ik hoef niet nog een keer zo'n ding half in mn oor.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerst uit te voeren voornemen voor 2012 is om dit jaar niet te vluchten voor het vuurwerk
Hij moet ook niet in je oor, slimmiequote:Op donderdag 29 december 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoef niet nog een keer zo'n ding half in mn oor.
Ik blijf fijn binnen
Dat had ik die kerel ook even duidelijk gemaakt jaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij moet ook niet in je oor, slimmie
Goed bezigquote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
De boodschappen zijn ook weer gedaan.
Wat knap van je.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kunnen die praten dan?quote:
In mijn hele leven wel eens ja. Vandaag niet.quote:
smakelijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef Bartholomeus het volgende:
In de categorie #twitter: voerdertijd
De vraag is moet je wel willen dat die praten?quote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef Bartholomeus het volgende:
In de categorie #twitter: voerdertijd
Soms komt er nog weleens wat zinnigs uit bij zequote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De vraag is moet je wel willen dat die praten?
Oh ja wanneer dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms komt er nog weleens wat zinnigs uit bij ze
Alleen quatsch komt eruit. Hak hun tong eraf.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De vraag is moet je wel willen dat die praten?
Het belangrijkste is natuurlijk dat je er iets zinnigs in stopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms komt er nog weleens wat zinnigs uit bij ze
Tuurlijk schat, kijk jij maar lekker voetbal, ik ga wel alleen naar mijn ouders.quote:
Maar je kunt er niet elke keer maar iets instoppen heloefquote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het belangrijkste is natuurlijk dat je er iets zinnigs in stopt.
Dat kunnen ze normaliter gelukkig wel waarderen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het belangrijkste is natuurlijk dat je er iets zinnigs in stopt.
"Sorry lieverd, ik loop nog even terug voor dat biertje."quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, kijk jij maar lekker voetbal, ik ga wel alleen naar mijn ouders.
Als ze zoiets zeggen
Daar merk ik persoonlijk vrij weinig van, maar dat ligt aan mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kunnen ze normaliter gelukkig wel waarderen.
Alleen mannen zijn zo lui dat ze een ander hun bier laten halen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Sorry lieverd, ik loop nog even terug voor dat biertje."
Je treft de verkeerde vrouwmenschen heloefjequote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar merk ik persoonlijk vrij weinig van, maar dat ligt aan mij.
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat je niks hebt laten weten en met vrienden de kroeg in bent gedoken.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Sorry lieverd, ik loop nog even terug voor dat biertje."
Deze dame weet.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen mannen zijn zo lui dat ze een ander hun bier laten halen.
Ja dat klinkt goedquote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, kijk jij maar lekker voetbal, ik ga wel alleen naar mijn ouders.
Als ze zoiets zeggen
Als ik dat ooit op een dag hoor dan is mijn leven geslaagdquote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat je niks hebt laten weten en met vrienden de kroeg in bent gedoken.
Ik vond het wel lief dat je toen je om 4 uur vannacht thuis kwam me wakker maakte omdat je geil was.
Ik loop de negerliefhebsters steeds mis ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je treft de verkeerde vrouwmenschen heloefje
Zouden ze bestaan zulke vrouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg dat je niks hebt laten weten en met vrienden de kroeg in bent gedoken.
Ik vond het wel lief dat je toen je om 4 uur vannacht thuis kwam me wakker maakte omdat je geil was.
Je pakt ze niet aan als ze je worden aangebodenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop de negerliefhebsters steeds mis ja.
[..]
Zouden ze bestaan zulke vrouwen?
Als ik dat ooit hoor trouw ik met haar.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat ooit op een dag hoor dan is mijn leven geslaagd
In mijn ideale wereld welquote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik loop de negerliefhebsters steeds mis ja.
[..]
Zouden ze bestaan zulke vrouwen?
Bwhehehequote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je pakt ze niet aan als ze je worden aangeboden
Oh ze zijn er ook wel hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Murdera het volgende:
Er zijn zeker vrouwen die in de buurt komen hoor.
Ik heb 1 keer te horen gekregen; "zullen we nog even een paar biertjes achterover slaan, en daarna gewoon naar huis gaan om te neuken?"
Heloef, ga op je knie voor deze damequote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel relaxt als je getrouwd bent en je man blijft af en toe 's nachts weg, kun je ook eens opblijven om te gamen ofzo.
Nu is het al te laat.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, ga op je knie voor deze dame
Pics?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, ik heb gedouched. En nu zit ik in mijn nieuwe badjas
En?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef Murdera het volgende:
Er zijn zeker vrouwen die in de buurt komen hoor.
Ik heb 1 keer te horen gekregen; "zullen we nog even een paar biertjes achterover slaan, en daarna gewoon naar huis gaan om te neuken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |