Niet elk topic in ONZ hoeft toch grappig te zijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een massamoordenaar vrijpleiten is niet mijn humor.
Ik vond deze gewoon niet kunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet elk topic in ONZ hoeft toch grappig te zijn?
Jammer. In een iets mildere versie, kan dat wel?quote:
Stuur maar een pm/dmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:47 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
[PAINT e.d.] The New Alberto Onderkoffer.
Nee doe maar niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer. In een iets mildere versie, kan dat wel?
Dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Een massamoordenaar vrijpleiten is niet mijn humor.
Unlocked.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef NotYou het volgende:
Hier dan ook maar even; zou een mod misschien de op van Hoe V&A mijn leven veranderd heeft.. kunnen herstellen?Fok! werd onbereikbaar tijdens het editten en een flink deel ontbreekt nu.
Kom op manquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:36 schreef HappyBob het volgende:
Mogen pro-McDonalds en Burger King topics ook niet? Zij hebben al veel meer moorden op hun naam staan op veel wredere manieren.
Nee.quote:
links naar bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo. Kan er iets gedaan worden aan plastic zak in arg? Hunt de hele tijd op lapo's, opent topics met rare TT's. Hij verpest de sfeer. Gewoon niet leuk meer. Bedankt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef smegmanus het volgende:
P_Z is goed bezig.
Zoiets lost zich meestal vanzelf op na bepaalde tijd.
Dat geldt alleen voor normale users.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Let op: smegmanus wil geen berichtjes van jou ontvangen.
Wat is deze?je moet mods toch altijd een DM kunnen sturen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:08 schreef Plastic_zak het volgende:
je moet mods toch altijd een DM kunnen sturen?
Daar kom je wel achterquote:
Ach meid tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wtf hun gaan haten toch, dan word ik weer gecensureerd
ga niet zo baggeren met je plaatjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ach meid toch
Hier een Hello Kitty pop om je te troosten:
[ afbeelding ]
Topic bans bestaan niet, dus tel uit je winstquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga niet zo baggeren met je plaatjesmaar is gevolg ban of topic ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |