Hallon Fok,
Dit is een topic om in te omschrijven hoe
V&A artikelen die je nooit zult kopen je leven veranderd zouden hebben als je ze wel gekocht had.
TS begint:
Na aanschaf van
Koerenga's oude buikspiertrainer (zo goed als nieuw) ben ik er als een bezetene mee gaan deadliften: dag in dag uit, zonder ophouden, zonder klagen. Geen schema's, geen supplementen, gewoon wat ik normaal gesproken ook al at maar dan meer.
Het trainen ging goed en al snel kreeg ik merkbaar meer massa maar mijn toename in gewicht en omvang had me ook zachter gemaakt. Om de laatste beetjes door mijn spiermassa naar buiten gedrukt babyvet kwijt te raken, kocht ik vervolgens ook
Koerenga's oude mountainbike (eveneens zo goed als nieuw) en reed ik menig rondje door het dorp.
Helaas bleef ik daarbij niet onopgemerkt (waarschijnlijk met dank aan het magnifieke
Tag Heuer herenhorloge van Angelonfire23 dat ik bij voorkeur opzichtig over de mouw van mijn winterjas draag) en al snel kon ik me niet meer buiten vertonen zonder een luid "Hé, die dikke mafkees fietst nu al voor de vierde keer langs ons huis in nog geen vijf minuten!" of opmerkingen van gelijke aard.
Vooral de bewoners van één huis in het blok waar ik mijn rondjes omheen fietste gingen hier erg ver in; de man van het stel is zelfs eens schreeuwend en tierend achter me aan gerend en het had niet veel gescheeld of hij had me van mijn fiets getrokken. Goddank voor de bijziende bejaarde engel die hem op dat moment tegen de schenen reed.
Hoewel ik er goed vanaf was gekomen ging de hele situatie ook mij niet in de koude kleren zitten. Dagen heb ik doorgebracht in mijn
leren relaxstoel, voetensteun omhoog, alles. De stoel was zo relaxed dat ik er haast niet meer uit kon komen, tot ik op een dag in V&A de volgende advertentie zag staan:
[TK] Geboortebord (Postbode ooievaar)Ik aarzelde geen moment en belde direct de verkoper in 3d met mijn
LG optimus 3d, gescored op Fok! voor nog geen 250 euro. In geuren en kleuren, nouja geen geuren maar wel in kleur en in 3d maakten wij toen de afspraak dat ik het bord in Valkenswaard zou komen ophalen.
Zo gezegd zo gedaan en onderweg terug naar huis gestopt op een parkeerplaats om de één na laatste stap van mijn plan ten uitvoer te brengen. Eenmaal terug in het dorp reed ik gelijk naar het huis van mijn belager, stapte uit en plantte het wat groot uitgevallen zaadje van mijn zoete wraak maniakaal lachend in zijn voortuin.
![ztueU.png]()
Om me vervolgens snel weer uit de voeten te maken.
[ Bericht 3% gewijzigd door NotYou op 07-02-2012 22:16:48 ]